Mag das nöd dur die exorbitante Boni usw. wos i einzelfäll git, echli Tüüsche?Gurgelhals hat geschrieben: Ich finde, mir händ eus i de letschte 20 Jahr ebe nach und nach wägbewegt vo eme guete Kompromiss und au wänn's gägewärtig no nöd würklich kritisch isch (wie z.Z. i de USA. Obwohl: Nach de Resultat vo de Zwüschewahle z'schlüsse isch es det offebar ebefalls nonig gnueg kritisch...), so wär e Kurskorrektur sicher nöd s'tümmscht.
Gemäs emene Artikel ide NZZ, wo glaub postet worde isch im Ausschaffigsinitiative-Thread, isch ja t Schär zwüsched Gross- und Chliiverdiener ide Schwiiz ide letschte 15 Jahr zruggange.
Vilmeh Sorge, als öb jetzt di riche 1% meh Stüüre zahle müend oder nöd, mached mir so Sache wi '7000 Lehrstellen unbesetzt, weil Bewerber zu faul / zu asozial / zu dumm." De Coiffeur vode Muetter het verzellt dasser s erschte Mal i sim Lebe kei Lehrtochter gfunde hät, well all Bewerberinne totali Arschlöcher gsi seged womer niemals imene Dienschtleischtigsbetriib iistelle chönt und/oder pro Satz foif Schriibfehler gha hend ide Bewerbig. T Muetter vode Fründin schafft imene Chindergarte, wo öpä 2 vo 25 Chinder Düütsch chönd. Söttigi Tatsache mached mir vil meh z'schaffe, als irgendwelchi Optimierige im Beriich vode Superriiche, well grundsätzlich laufts au i dem Beriich ide Schwiiz doch eigentlich no recht guet, vilfach isch halt vo gwüssne ebe doch echli Niid und/oder Missgunscht debi. Grad jetzt womer sehr vil hass uf Managerboni het chöne schüüre, mussmer sich frögä öb das nöd 1. kontraproduktiv wär bzw. öbs 2. nöd sinnvolleri Sache gäbt. Grad wennmer beachtet, dass de absoluti Grossteil vode Bevölkerig kein blasse Schimmer het, was das für uswürkige ufs Gwärb chan ha. Und ich meine jetzt kei Grosskonzern, sondern moderati KMU wo eim einzelne Eigetümer ghöred und vilicht bis zu 10 MA beinhaltet. Aber über das redt au wider niemer, es gaht wieder nume um die Superriche, um Millione vo Boni.. Dasses aber zwüsched dem und 250/- iikome no anderi Teilsegment git, wird chli usblendet. Und wiederum möchti Betone: Es wird au t Vermögensstüür ufegsetzt, grad für Firmeinhaber chan das zimlich bitter sii.
Mer chönt als Kompromis au eifach sägä, dass de momentani tüüfschti Stüürsatz als vorgschribene Mindeschtstüürsatz vorgschribe würdi. So wür nach de Abstimmig niemerd meh zahle müesse, aber künftig wäri de Stüürwettbewerb iidämmt.. Das fändi vil sinnvoller.