Mail vum Chef

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0
Re: Mail vum Chef

Beitrag von NERV »

geosnow hat geschrieben:uszahle isch für de arbeitnehmer immer schlechter!
Ich fänd uszahle viel viel besser - ich bechume leider immer frei. Han das Jahr no fasch 5 Wuche Ferie, wo ich mal sött neh. Tja, was wohl nöd so schnell passiere wird. Geld isch mehrbesser! Geld. Meh Stuff chaufe. Meh Geld. Meh Dräck. :sabber:
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

und wenn spillsch denn dini 36823811074822198 games und streichlisch dini 418372009446 figürli und herrdöpfl :?:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0

Beitrag von NERV »

Mastler(P) hat geschrieben:und wenn spillsch denn dini 36823811074822198 games und streichlisch dini 418372009446 figürli und herrdöpfl :?:
Am Abe & Wucheänd.
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

langt doch nöd wenn kontinuierlich meh dräck id hütte schneit. chumsch nie nache. ubass.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0

Beitrag von NERV »

Mastler(P) hat geschrieben:langt doch nöd wenn kontinuierlich meh dräck id hütte schneit. chumsch nie nache. ubass.
Prioritäte setze - ich zock eh nume no, was mir richtig guet gfallt. De Rest leug ich nume ah. :happy:
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

nämemer en nerv und em asskicker sini ussage betreffend überstunde:

i beidne fäll isch de arbetgeber innere bessere situation, egal was de MA meint. aber nur i eim fall isch de MA zfride. das isch doch irgend es unglichgwicht feschtzstelle.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

geosnow hat geschrieben:nämemer en nerv und em asskicker sini ussage betreffend überstunde:

i beidne fäll isch de arbetgeber innere bessere situation, egal was de MA meint. aber nur i eim fall isch de MA zfride. das isch doch irgend es unglichgwicht feschtzstelle.

Klar, s Risiko dass de Arbeitgeber sini Bestehende Mitarbeiter eifach systematisch Überstundä machä lohd, zum nid neui iarbeitä und längerfrischtig zahlä zmüese (also eigentlich au chli es ähnlichs Phänomen wiä bi dem Leiharbeiter Züg... eifach dassmers mit Lüt usem Betrieb macht, willmer nid eifach chan churzfrischtig Lüt istellä wo nid mit de Arbeit undem Betrieb vertraut sind) bestohd... aber das heisst ebä nid wiä du seisch, dasses für de Arbeitnehmer uf jedä Fall schlächter isch...für de Nerv z.B. würs wohl nid schlächter si.

Und mer mues halt scho au es bitzli verstoh, dasses au für Arbeitgeber nid immer so eifach isch, und dasses i de Natur vo de Sach lieht, dasses mol meh mol weniger z schaffä gid. Ich han z.B. en 50% Astellig. Und trotzdem gits Wuchä wohni 70-80h Schaffä... im eintä Monet hani 150, im andere 30 oder 40. Öbi Überstundä han oder nid, weisi am Ändi vom Johr. Und suscht weiss das au niemert, will es isch eifach nid Voruszgsee wiä vil Arbeit schlussendlich würklich afallt.

Das isch natürlich nid i jedem Job unbedingt notwendig so, viles isch chli besser Planbar, und es isch au e anderi Situation als bim Arschtretter, det isch de Fall klar übel, aber es isch ebä eifach es Bispiel, und denn gits ebä wider vil anderi Bispil vo ganz andersch usgsehnd...
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

läck mir, nur no d'volltrottel sind am schriebe. nix cha mä meh läsä.

Dieser Beitrag wurde von NERV, einem von dir ignorierten Mitglied, erstellt. Diesen Beitrag anzeigen.

Dieser Beitrag wurde von Mastler(P), einem von dir ignorierten Mitglied, erstellt. Diesen Beitrag anzeigen.

Dieser Beitrag wurde von NERV, einem von dir ignorierten Mitglied, erstellt. Diesen Beitrag anzeigen.

Dieser Beitrag wurde von Mastler(P), einem von dir ignorierten Mitglied, erstellt. Diesen Beitrag anzeigen.

Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

meh arbet vo weniger mitarbeiter la mache :arrow: breaking news

sorry aber de mues mer vilicht au sini finanzielle (und anderi!) aschprüch überdänke. gsundheit isch mir emu wichtiger als kohle. lieber e gang zrugg schalte.

und sorry, eier ha zum chünde? wemmer guet schaffet mues me sich nid würklech sorge drum mache das mer kei job gfindt.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Skeletor hat geschrieben:nix cha mä meh läsä.
danke für di kontinuierlich erinnerig dra, dass du anderi uf dä ignorelischte häsch. mer chönts ja no vergässe.. und was denn?! :ohmg:
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

Skeletor hat geschrieben:läck mir, nur no d'volltrottel sind am schriebe. nix cha mä meh läsä.

hahaha genau das hani au welle poste
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

eier ha zum chünde :sabber:
i mach glaub au uf nekscht summer. chli wie dr zaubersonigg. vom büro zrugg ind schuel. alternativ wirdimi au mit vagabunde jobs über wasser halte und viel freiziit gnüüüüsse
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

h4xX0r hat geschrieben:hahaha genau das hani au welle poste
Bild
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

evo hat geschrieben:eier ha zum chünde :sabber:
i mach glaub au uf nekscht summer. chli wie dr zaubersonigg. vom büro zrugg ind schuel und viel freiziit gnüüüüsse
:1thumb: das isch s bescht, wos ihm git.
Asskicker
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
117
Trading points minus
0

Beitrag von Asskicker »

Herr Rossi hat geschrieben:meh arbet vo weniger mitarbeiter la mache :arrow: breaking news

sorry aber de mues mer vilicht au sini finanzielle (und anderi!) aschprüch überdänke. gsundheit isch mir emu wichtiger als kohle. lieber e gang zrugg schalte.

und sorry, eier ha zum chünde? wemmer guet schaffet mues me sich nid würklech sorge drum mache das mer kei job gfindt.
Das wär bi mir nöd mal s problem.
Ich schaffe eigentlich gern i dere Firma, d lüt sind underem Strich guet und euses Team isch an sich super, nur obe dure isch es alles nur no scheisse.
Jetzt mal no es meeting mit de ANV und Ombudsstell mache und dä luege wies sich vu det us wiiterentwicklet.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

rundi duuuregheie, chli radau ahzettle :idea:
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

viel glück.
isch natürlich scheisse, wenns dir süscht guät gfallt und "nur" obe use nöd stimmt.
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0

Beitrag von turntablism »

Bild
:vortex:
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

geosnow hat geschrieben:
evo hat geschrieben:eier ha zum chünde :sabber:
i mach glaub au uf nekscht summer. chli wie dr zaubersonigg. vom büro zrugg ind schuel und viel freiziit gnüüüüsse
:1thumb: das isch s bescht, wos ihm git.
Wennds nume zum id Schuel gah machsch bisch de dümmst. Du muesch scho wüsse wod anegah wottsch, suscht bewegsch dich nöd vom Fleck und Geld häsch au kei. Ich bin im Summer 2013 fertig und han sit ich kündet han scho zimli de Teppich under Füess wegzoge becho. Vor allem ide erste paar Mönet. Ich bin momentan echt happy so wies lauft und ich weiss au das ich nachem Abschluss scho einigi Möglichkeite ha wird. Die Chance han ich mir aber härt erarbeitet, dass Jahr isch für mich möglicherwiis s'arbetsriichste gsi woni bis jetzt gha han wili nebed de Schuel no gschaffet han und dezue no privati Projekt umgsetzt han. Wennd din Arsch nöd bewegsch chunnsch genau gar nieneds ane. Nieneds befriedigends zumindest. Und was i minere Branche uhuere wichtig isch, isch das huere Networking. Wenn dich niemerd kennt und du kei Kollege im Business häsch chunnsch du null Uufträg über wennd nöd grad Fischli Weiss bisch. All die dumme Gspröch und tuuschte Emailadresse lohned sich also tatsächlich.
Bottom line isch, dass ichs nie bereut han usem Bürozirkus abzhaue aber eifacher isches wege dem nie worde und wirds vermuetlich au nie. Ich bin eifacher viel viel glücklicher mit dem woni mach.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

nomal: :1thumb:
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

Nur wegem schuel gah machis sicher niit. Ha scho was in ussicht wasi gern mache würd und sus ebbe, machi chli jöbble hie jöbble dort. Oder eifach zerschmol en 60% Stell schaffe oder so. mir isch momentan alles lieber als 8 stund pro tag do inne zvertubble.
Gäld hani gnueg dassi jeze öppe 2.5 jahr mit 0,0 frangg ihkomme guet überduure könnt.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

evo hat geschrieben:Gäld hani gnueg dassi jeze öppe 2.5 jahr mit 0,0 frangg ihkomme guet überduure könnt.
:sabber:
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

Jetzt no zum Topic.
Ich han die Summerferie ebefalls s'Vergnüege miteme dumme Chef gha und han en Job für 3 Mönet und vor allem für en Witzlohn becho. S'Schlimmste isch aber gsi, dass de Idiot mich aagstellt hett ohni konkreti Vorstellige zha was er überhaupt wott und wenn. Wenn mer für en Job Text gschriebe hett, de zweimal hi un her übersetze lah mues und nach 4-5 Uufforderige nach Korrekture und nacheme Ok zum wiiterschaffe immerno kei Bscheid bechunnt isches recht müehsam. Vor allem wenn mer sich nach de Uufnahme no aalose mues das de Text Lugge hett und nöd guet gnueg isch.
De Job zieht sich immerno daher und ich han nonig Mal d'Hälfti vo mim Lohn becho obwohl ich vieli chliineri Sache erledigt han zwüsched de Hauptarbet und zwar nume wil de huere Bock sich nöd chan zämerisse und genau säge was er wott. Er bruucht jedes Mal wieder öppis anders. Inzwüsche bini so wiit dasi sogar uuf de Stutz schiesse, ich wott eifach nüüt meh mit dem Zirkus z'tue ha. Freelance mit de falsche Lüüt isch öppis vom verschnissnigste und ich hans sit Gamecity mal wieder müese feststelle das mer nöd vorsichtig gnueg sii chan.
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

evo hat geschrieben:Nur wegem schuel gah machis sicher niit. Ha scho was in ussicht wasi gern mache würd und sus ebbe, machi chli jöbble hie jöbble dort. Oder eifach zerschmol en 60% Stell schaffe oder so. mir isch momentan alles lieber als 8 stund pro tag do inne zvertubble.
Gäld hani gnueg dassi jeze öppe 2.5 jahr mit 0,0 frangg ihkomme guet überduure könnt.
Denn machs! Wennd weisch wasd mache wottsch isches wükli s'beste. Ich würd mir d'Richtig eifach wükli ganz sorgfältig überlege und vilicht au scho ersti Erfahrige i dem Beriich sammle. Das mitem Stutz isch gschiid. Ich han viel z'wenig uuf de Kante gha woni aagfange studiere. Jetzt gahts endlich wieder Mal berguuf.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Was schaffsch jetzt?
Antworten