Guildwars 2
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Guildwars 2
grad kei punkt und er macht mi ebbe nit mol so ah. i glaub i kauf dr shaco als nekschts
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
das scheissteil isch huere tür!
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
ich hass de sauwixxer.evo hat geschrieben:grad kei punkt und er macht mi ebbe nit mol so ah. i glaub i kauf dr shaco als nekschts
I don't believe in orange
abr isch geil, wie bi kotor gits eigeni stories und dezue nah es skillbasierts kampfsystem. au grafik wow.h4xX0r hat geschrieben:das scheissteil isch huere tür!
leidr nah chli verbuggt wies halt so immer isch, aber gat überall was ab, da en event, da en storyquest blabla
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
hets no ähnlichkeite mit em erste teil? dä hani langwilig gfunde.
isch recht wiiterentwicklet worde, muess sege finds bisher also füren launch sehr gut. huere vill z endecke und chasch au solo umezieh und es git jenstes zum erlebe. dynamischi quests überall.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
und pvp a jedem egge?
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
ne isch spezielle server, muesch dures portal und den chasch go pvp mache.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
aso ich han de scheiss kauft... gib dini info, name, klass, was ich söll mache, swanzespiele, welle server usw
ich chume grad muess nah schnell huushalt mache lol
server gandara
chunsch aber wahrschlinlich am afang eh in overflow, das momentan huere vill lüüt haet. isch aber geile. ich mach glaubs neu en mesmer. chli arkan magie. isch eh geil , noi waffe z.b gaend au noi skills etc. und den chasch nah talent chaufe blablala. huere vill züügs.
Habasch.1947
server gandara
chunsch aber wahrschlinlich am afang eh in overflow, das momentan huere vill lüüt haet. isch aber geile. ich mach glaubs neu en mesmer. chli arkan magie. isch eh geil , noi waffe z.b gaend au noi skills etc. und den chasch nah talent chaufe blablala. huere vill züügs.
Habasch.1947
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
spielt das susch no öpper? de aug spielts nüme.
doch aber ich bin huere im zuüüüüüügs du habasch, ich han nah LoL und nah chli scheiss schaffe und magnet verchaufe.
isch abr gute spiel, du bisch ja eh nie mit mir umezoge huere löli.
isch abr gute spiel, du bisch ja eh nie mit mir umezoge huere löli.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich spiels au nüme, isch nöd mis.
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
spielt zwar eh niemer meh aber:

- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich spiels, eifach nöd jetzt wege teggn
mach gschider LoL hehe oder mach biz mit mir, ich bruch was nois.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ich bin dabei.
wunderschön (wemme en pixie im lsd land spielt) und alles sehr flott ghalte. was überall als boahwoah ghypet wird aber imo überhaupt nöd uniigschränkt super isch. ich han sehr gern 234 quests offe wo ich äxtra mich drum bemüehe muess, zum hole und zum iilöse. was da überall als mmorpg revolution überglobet wird, isch doch schlicht es füdliabwüsche vom fuule spieler. und drzue chunnt für mich (und das isch mis problem bim wow und s'plus bim lotro (und für mich sälber no überraschend bim swtor)) die fählendi lore und backstory. schebe scho öppis anders wemme vo hobbiton nach bree und trollshaws und dur moria nach rohan dur e konsischtänti und einersiits vertrauti und anderersiits aber gwundrig uf die tatsächlich umsetzig machendi wält riitet...
trotzdäm, s'isch bunt und schön und gaht ab. und viel han ich eh noni gseh. glaubs grad ersch zum startgebiet usecho. d'sprachusgab isch katastrof da. zbsp en gnom red mal mitnere gnomische quäki stimm und sin gnomkolleg näbedrah wie en nätte ami college surferbueb. pfoll rändom npc lines chrüsimüsi. passt aber zu de sorgfaltslose vereifachig vo allem für jede und jedi i letschter ziit. jetz chans sogar de masterg guet finde.
wunderschön (wemme en pixie im lsd land spielt) und alles sehr flott ghalte. was überall als boahwoah ghypet wird aber imo überhaupt nöd uniigschränkt super isch. ich han sehr gern 234 quests offe wo ich äxtra mich drum bemüehe muess, zum hole und zum iilöse. was da überall als mmorpg revolution überglobet wird, isch doch schlicht es füdliabwüsche vom fuule spieler. und drzue chunnt für mich (und das isch mis problem bim wow und s'plus bim lotro (und für mich sälber no überraschend bim swtor)) die fählendi lore und backstory. schebe scho öppis anders wemme vo hobbiton nach bree und trollshaws und dur moria nach rohan dur e konsischtänti und einersiits vertrauti und anderersiits aber gwundrig uf die tatsächlich umsetzig machendi wält riitet...
trotzdäm, s'isch bunt und schön und gaht ab. und viel han ich eh noni gseh. glaubs grad ersch zum startgebiet usecho. d'sprachusgab isch katastrof da. zbsp en gnom red mal mitnere gnomische quäki stimm und sin gnomkolleg näbedrah wie en nätte ami college surferbueb. pfoll rändom npc lines chrüsimüsi. passt aber zu de sorgfaltslose vereifachig vo allem für jede und jedi i letschter ziit. jetz chans sogar de masterg guet finde.
I speeled my drink!