mä chönnt au eifach zerscht mal normal mit em vormund rede.geosnow hat geschrieben:
so chönt mer de vormund chli wachtrüttle. rechtlich verhebeds natürlich nöd.
vielfach sind diä nämlich selber interessiert, dass so zügs guät greglet wärdet.
Moderator: Avenger
mä chönnt au eifach zerscht mal normal mit em vormund rede.geosnow hat geschrieben:
so chönt mer de vormund chli wachtrüttle. rechtlich verhebeds natürlich nöd.
glaube au, dass am gschiedste mit em vormund redsch, will dä ja au interessiert dra isch d'problem minimal zbhalte....Master Schief hat geschrieben:Also s'mietverhältnis isch ändi 2011 bis mitti 2012 gange. Wüi er d'Mieti nie zahlt het, hani ihn de när au usegschosse.
I ha no 2 Grät vo ihm i mim bsitz, ha gseit er bechäm die wider zrugg wenn er d'schulde zahlt het.
Aber das darfi jo glaubs au nid? So sälbstjustiz-pfändig?![]()
Ob betriibe öppis bring weissi ebe au nid, will dr vertag jo ungültig wär.
Wett ebe jetz mau mit sim vormund luege was me cha mache... Zur zit irgendwie die einzig hoffnig...
geosnow hat geschrieben:yep, für das gits awält. das sind immer d gwünner vo allem.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
wieso isch das nöd strafbar wänn öpper bewusst vorspielt ä wohnig chöne zmiete wo er gar nöd därf miete? würd mi no wunder nä...Lowerman hat geschrieben:strofazeig bringt nüüt, er het sich nöd strofbar gmacht.
Wiäs rächtlich genau usgsehd weissi natürlich nid, und dass öper nid eifach dörf afangä anderi umzbringä, nur willer bevormundet isch, aber dasser ebä bevormundet isch, hed au sin Grund, und es isch ebä nid so dass für de denn alles genau glich isch wiä für en normalä erwachsene Bürger.hanf hat geschrieben:wieso isch das nöd strafbar wänn öpper bewusst vorspielt ä wohnig chöne zmiete wo er gar nöd därf miete? würd mi no wunder nä...Lowerman hat geschrieben:strofazeig bringt nüüt, er het sich nöd strofbar gmacht.
das isch doch es absichtlichs vorspiele vo falsche tatsache für egoistischi gründ. en bevormundete wird ja nöd eifach vo straftate befreit und für ihn müend di gliiche gsetz gelte wie für anderi... oder gseh ich das falsch?
Lowerman hat geschrieben:Lüge isch kei straftat, genau so wenig wie nödzahle vo de mieti.
Jones hat geschrieben:du sollst nicht lügen! weiss jede!
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 5 Gäste