Neus Pepsi

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

turntablism
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0
Re: Neus Pepsi

Beitrag von turntablism »

lieber es alts vivi kola als es neus pepsi
Bild
:herzli:
:vortex:
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

Supersonic hat geschrieben:
General Schaden hat geschrieben:
Supersonic hat geschrieben:Es paar da ine redet vo Cola als obs en guete Wii wär :loch:

Und denn no zum Fleisch, da schmöckt mer ja nüüt meh richtig devo!

Wasser FTW! Süessgetränk nume uusnahmswiis mal und wenn denn nume ä Dose oder so, jede weisses. Stevia, Assugrin und all de Fuck chönd sichs is Füdli stosse. Irgend en negative Effekt gits immer wenn mer meh Sache trinkt wo farbig sind und/oder Chohlesüüri drin hend wo ned Wasser sind. Mit Uusnahm vo ungsüesstem Tee, vo dem chasch so viel trinke bis der d'Blase platzt!
Was ist jetzt falsch an Stevia?
Jedes Produkt wo Stevia drin hett, hett immerno Zucker drin. Uuf guet Düütsch 99.9% vo de dumme fette Mensche mööged und fröged sich warum sie zuenehmed obwohl sie doch nume Pepsi/Tee/Öpfelchueche/Zuckerstange mit Stevia trinked/essed.
Ich mixe mir die Limo doch nur mit Stevia. Man kann sich das Zeug doch so gut wie pur bestellen. (97% etwa)

Dass die meisten noch Zucker o.ä. dazumischen wundert und ärgert mich auch. Vielleicht dauert's einfach ein Bisschen, bis die Zucker-Lobby nachgibt.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/ne ... -week.html" onclick="window.open(this.href);return false;
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

General Schaden hat geschrieben: Ich mixe mir die Limo doch nur mit Stevia. Man kann sich das Zeug doch so gut wie pur bestellen. (97% etwa)
Do Stevia e Pflanzä isch, wo genau wiä vili anderi au tröchnet chan werdä spricht übrigens au nüt gägä 100%.

Tatsach isch aber, dasses halt eigentlich au eifach en Gwohnheit isch, wo eigentlich gar nid unbedingt nötig wär (Wiä de Zucker jo au... aber en anderi. Öbmer mit Stevia besser vom Zucker loschund wiä ohni, wagi ebä fascht chli z bezwiflä).

Tee ohni Stevia isch genau so guet wiä mit. Chund nur druf a wasmer erwartet.

Das mitem Zucker/Stevia gmisch isch natürlich scho chli komisch... klar, si tüend so als wärs öpis guets, willmer so weniger Zucker drin hed, aber isch jo immer no extrem vil. Wenns sältä sufsch machts eh kei Unterschied, und wenns diä ganz Zit sufsch au nid de gröscht.
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Acid hat geschrieben:
General Schaden hat geschrieben: Ich mixe mir die Limo doch nur mit Stevia. Man kann sich das Zeug doch so gut wie pur bestellen. (97% etwa)
Do Stevia e Pflanzä isch, wo genau wiä vili anderi au tröchnet chan werdä spricht übrigens au nüt gägä 100%.

Tatsach isch aber, dasses halt eigentlich au eifach en Gwohnheit isch, wo eigentlich gar nid unbedingt nötig wär (Wiä de Zucker jo au... aber en anderi. Öbmer mit Stevia besser vom Zucker loschund wiä ohni, wagi ebä fascht chli z bezwiflä).
Wieso "nötig" und "vom Zucker loskommen"? Es besteht doch gar keine Not. Ich mag ja süße Limo, und mit Stevia machts dann ja auch nicht mehr dick oder ungesund. :idea:

Tee trinke ich ungesüßt.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Denn isch jo guet... oft wirds jo aber als Hilfsmittel agluegt, zum weniger Zucker z konsumiere. Und öb das funktioniert bezwifli ebä es bitz.

Und ebä das mit em "ich mag süsse Limo" meinte ich ja mit "Gewohnheit". Die Süsse zieht, und sie verlangt nach mehr, deshalb mögen wirs so. Kommen wir mal von dem Trip runter, vermissen wir es gar nicht mehr so sehr (ist ja beim normalen Zucker auch so). aber solangs nid Schaded machts jo nüt... für mich isch das ganzä eifach nonig so ganz durchschaubar.
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
138
Trading points minus
0

Beitrag von Reinforced »

General Schaden hat geschrieben:
Wieso "nötig" und "vom Zucker loskommen"? Es besteht doch gar keine Not. Ich mag ja süße Limo, und mit Stevia machts dann ja auch nicht mehr dick oder ungesund. :idea:

Tee trinke ich ungesüßt.

deine energy drinks sind jetzt auch nicht gerade gesund :)
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

wahr