Moderator: Avenger
Ich mixe mir die Limo doch nur mit Stevia. Man kann sich das Zeug doch so gut wie pur bestellen. (97% etwa)Supersonic hat geschrieben:Jedes Produkt wo Stevia drin hett, hett immerno Zucker drin. Uuf guet Düütsch 99.9% vo de dumme fette Mensche mööged und fröged sich warum sie zuenehmed obwohl sie doch nume Pepsi/Tee/Öpfelchueche/Zuckerstange mit Stevia trinked/essed.General Schaden hat geschrieben:Was ist jetzt falsch an Stevia?Supersonic hat geschrieben:Es paar da ine redet vo Cola als obs en guete Wii wär![]()
Und denn no zum Fleisch, da schmöckt mer ja nüüt meh richtig devo!
Wasser FTW! Süessgetränk nume uusnahmswiis mal und wenn denn nume ä Dose oder so, jede weisses. Stevia, Assugrin und all de Fuck chönd sichs is Füdli stosse. Irgend en negative Effekt gits immer wenn mer meh Sache trinkt wo farbig sind und/oder Chohlesüüri drin hend wo ned Wasser sind. Mit Uusnahm vo ungsüesstem Tee, vo dem chasch so viel trinke bis der d'Blase platzt!
Do Stevia e Pflanzä isch, wo genau wiä vili anderi au tröchnet chan werdä spricht übrigens au nüt gägä 100%.General Schaden hat geschrieben: Ich mixe mir die Limo doch nur mit Stevia. Man kann sich das Zeug doch so gut wie pur bestellen. (97% etwa)
Wieso "nötig" und "vom Zucker loskommen"? Es besteht doch gar keine Not. Ich mag ja süße Limo, und mit Stevia machts dann ja auch nicht mehr dick oder ungesund.Acid hat geschrieben:Do Stevia e Pflanzä isch, wo genau wiä vili anderi au tröchnet chan werdä spricht übrigens au nüt gägä 100%.General Schaden hat geschrieben: Ich mixe mir die Limo doch nur mit Stevia. Man kann sich das Zeug doch so gut wie pur bestellen. (97% etwa)
Tatsach isch aber, dasses halt eigentlich au eifach en Gwohnheit isch, wo eigentlich gar nid unbedingt nötig wär (Wiä de Zucker jo au... aber en anderi. Öbmer mit Stevia besser vom Zucker loschund wiä ohni, wagi ebä fascht chli z bezwiflä).
General Schaden hat geschrieben:
Wieso "nötig" und "vom Zucker loskommen"? Es besteht doch gar keine Not. Ich mag ja süße Limo, und mit Stevia machts dann ja auch nicht mehr dick oder ungesund.
Tee trinke ich ungesüßt.
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 5 Gäste