ja, damals hetts no kei cablecom gäh, so wie sie mir hütt tüend kenne. Do hetts no Sunrise free surf oder Ecconophone oder wie bi mir InterGGA gäh. So ne Privati Kabelfirma, wo s ganze Birsigtal mit KabelTV und KabelInternet iideckt hett. Sozsage s Monopol kha hett mit "schnellem" Internet.General Schaden hat geschrieben:Welche Kosten hattest du denn?
privati paket sind 240/120 (down/up) bis max. 1024/512. (39.- bis 169.- im Monat)...aber nid unendlich, he.... max. download isch 500 MB (chliinschte Paket) bis 2GB (s gröschte Paket)
denn hett me so bussiness packet könne kaufe, wo eigentlich für Gschäfter dänggt gsi sinn... mit 2048/1024 (down/up)...hett im Monet über 200.- koschtet...ZWEIHUNDERT!!!!!! und me hett e begränzti download kapazität vo 2GB kha.
jedes wittere MB hett denne Fr. 0.10 koschtet... :typej: :typej: :typej: :typej:
Also so ne bussiness Leitig zoge, damit ich e separati XBox hann könne draahängge für en Dedicated Server mit 16 Spieler. Denn no en separate Router, wo au nid wenig koschtet hett früener...
jo, isch tüüür gsi.....
die Zweiti xbox isch praktisch ab de 6i zobig bis am morge am 7ni ununterbroche gloffe. Ab und zue am 3 am morge e Telefon biko, wills en absturz gäh hett...will so nen Möngel mit spezielle codes iihnekho isch und s game uff e kopf gstellt hett

SVP und SXP (CH Clans) kenneglernt. Aber hauptsächlich mit de Belgier d Nacht duurezocket.
Super Zitt gsi!!!!
Me hett sich eifach troffe und hett nur zocket und über dFraue gläschteret....lol