vergiss chinese nid! was dert abgaht isch Wahnsinn! au indie chund mal na..evtl. na viel später aber de Markt isch do! 1 milliard isch chli sehr optimistisch aber e klari Steigerig isch sicher realistisch!!!Gurgelhals hat geschrieben:General Schaden hat geschrieben:Das Potenzial soll seiner Ansicht nach bis zu einer Milliarde verkaufter Geräte (Xbox One + PlayStation 4 + Wii U) reichen.
Bestätigt: Microsoft-Manager läbed in ere Paralleldimension, wo völlig anderi Naturgsetz härrsched. Wänn die das würklich ernsthaft prognostiziered und das nöd eifach de üblichi PR-Übertriibigs-Bullshit isch, wärded's no bös uf d'Wält cho
Gratisinfo: I de letschte und de vorletschte Generation sind wältwiit jewiils zwüschet 200 - 250 Mio. Grät verchauft worde. Bi de N64/PS-Generation sind's ca. 150 Mio. gsi, i de SNES-Ära ca. 100 Mio. und i de NES-Ära ca. 80 Mio.. De Microsoft-Manager gseht also ellei für die kommendi Generation es Wachstumspotential, wo s'Wachstum vo de bisherige 30 farking Jahr signifikant übetrifft. Ähä.
namal: ich find au nid alles guet wo akündt isch, definitiv NID! allways kinect on isch dumm...ich glaub aber naned dra das wirklich umgsetzt wird!
Prässekonferenze sind Marketingtriebe und oft dumm... das isch aber überall eso! was eusi Marketingabteilig die Firma (30milliarde Umsatz undernehme) alles ablaht isch schlimm!!!! und oft ade Realität verbi...
wenn die chischte mal da isch, wird sich vieles in schall und rauch uflöse und mir werded eifach wieters Games beko wies hüt au isch! nachli realer, nachli grafisch "schöner"...nachli meh interaktionsmöglichkeite und das wärs denn gsi!
De Andy hets guet gseid: irgendwenn es Holodeck wie bim Picard uf de Enterprise, das isch min Traum.. let's do it!