Aber ebe: Ich han jetzt au scho sitt 2 Jahr en 1440p-Monitor und fahre mit ebefalls 2 Jahr alter PC-Hardware uf däre Uflösig absolut problemlos. Nörchscht Jahr gitt's dänn wieder mal es chliises CPU- & Grafikcharte-Upgrade (bim Witcher 3 dänn

Moderatoren: Master(G), zeromeier
Pro/Contra
Wunderschön auf PC, schick auf Xbox One und PS4 (Farbraum, Texturschärfe und Lichtspiegelungen sind auf PC deutlich edler)
Starke, authentische Charaktere
Viel Abwechslung im Kampagnen-Gameplay
Bärenstarker Multiplayer-Modus
Levelution rockt!
Dramaturgische Schwächen in der Kampagne
Spawn-Bereiche sind im Multiplayer zu gross, die Laufwege dadurch unnötig lang
Master(G) hat geschrieben:games.ch, die händ Playstation 4 vo BF4 teschtet, vor Ort bi DICE:
Pro/Contra
Wunderschön auf PC, schick auf Xbox One und PS4 (Farbraum, Texturschärfe und Lichtspiegelungen sind auf PC deutlich edler)
Starke, authentische Charaktere
Viel Abwechslung im Kampagnen-Gameplay
Bärenstarker Multiplayer-Modus
Levelution rockt!
Dramaturgische Schwächen in der Kampagne
Spawn-Bereiche sind im Multiplayer zu gross, die Laufwege dadurch unnötig lang
denk mer würd afangs recht brute force müsse für spiele wo uf nextgen leade.Gurgelhals hat geschrieben:Logisch, au mehreri Jahr alti PC-Hardware isch mit de für PS3/360 entwicklete Spieli sowas vo gränzelos underforderet, dass es nüme luschtig isch. Drum liit da im Regelfall au problemlos 1440p, also 4x soviel Pixel wie 720p, drin.
Wänn aber dänn d'Ports vo de Next Gen-Spieli chömed, wird das wohl nüme lange, da bruchts dänn mal es Upgrade. Aber es isch ganz sicher nüme so wie früehner, wo me am Afang vo ere neue Konsolegeneration uf em PC jewiils absoluti Top-Hardware brucht hätt, zum überhaupt chönne mithebe. Für das wird en PC us em mittlere Priissegmänt das mal absolut lange. Ich wird 2014 mal upgrade. Wahrschinlich wänn d'20nm-Grafikchips chömed.
Auf jeden Fall. Auf der CPU-Seite sehe ich zwar keine Probleme, da ist man mit einem anständigen Quad Core i5 bzw. i7 wohl schon jetzt auf der sicheren Seite. Aber bei den Grafikchips scheint es mir am sinnvollsten, mal die nächste "richtige" Grafikchipgeneration abzuwarten. AMD und nVidia legen da seit knapp 2 Jahren da ja nicht viel mehr als als Refreshes und Rebrandings auf. Ich warte da auf jeden Fall mal ab, was nächster Jahr nVidia mit der Maxwell-Architektur bringt.BrainBug hat geschrieben:denk mer würd afangs recht brute force müsse für spiele wo uf nextgen leade.
noch en jahr warte mitm pc upgrade is uf jedenfall sehr viel schlauer als jetzt zu kaufe.
WK, grad gester wieder än Tag im WK gsi. Isch irgendwie immer no funny.geosnow hat geschrieben:BF4, da gangi lieber in WK. wobi, ich bin ja UT.
aso i han au 1440p und es 3 monatige pc und ich bringen sehr wohl härt is schwitze, trotz 780gtx sliGurgelhals hat geschrieben: Aber ebe: Ich han jetzt au scho sitt 2 Jahr en 1440p-Monitor und fahre mit ebefalls 2 Jahr alter PC-Hardware uf däre Uflösig absolut problemlos. Nörchscht Jahr gitt's dänn wieder mal es chliises CPU- & Grafikcharte-Upgrade (bim Witcher 3 dänn) und dänn langet wohl wieder für die ganzi Konsolegeneration. Under dene Vorussetzige e Konsole z'chaufe, wo nöd emal 1080p als minimale Standard ihaltet, ergitt für mich eifach total kein Sinn.
no bessr!Herr Rossi hat geschrieben:Mini WKs sind eher wie Maniac Mansion als BF gsii
Ich spiele z.B. prinzipiell kei Langwiiler-Shooter mehTypeJ hat geschrieben:aso i han au 1440p und es 3 monatige pc und ich bringen sehr wohl härt is schwitze, trotz 780gtx sli
nimmt ja wunder was du spielsch wenn dir 2 jährigi hw easy langt![]()
tuesch mal crysis 3 ine und alles ufe schrube...
720p langet bi zuenehmender Komplexität vo de Assets au mit Anti-Aliasing nöd. Natürlich langets bi Ports vo aktuelle Konsolespieli, will det d'Assets tatsächlich uf die Uflösig usgrichtet sind. Aber grad bi dene Spieli, wo das nöd de Fall isch (Witcher 2 wär wieder so en klassische Fall), chunnt me um e entsprächend höcheri Uflösig nöd drumume.aber sooo wahnsinnig tragisch findis au nid, guets AA wär mir wichtiger, denn isch au 720p oder ähnlich ok...
BrainBug hat geschrieben:denk mer würd afangs recht brute force müsseGurgelhals hat geschrieben:Logisch, au mehreri Jahr alti PC-Hardware isch mit de für PS3/360 entwicklete Spieli sowas vo gränzelos underforderet, dass es nüme luschtig isch. Drum liit da im Regelfall au problemlos 1440p, also 4x soviel Pixel wie 720p, drin.
Wänn aber dänn d'Ports vo de Next Gen-Spieli chömed, wird das wohl nüme lange, da bruchts dänn mal es Upgrade. Aber es isch ganz sicher nüme so wie früehner, wo me am Afang vo ere neue Konsolegeneration uf em PC jewiils absoluti Top-Hardware brucht hätt, zum überhaupt chönne mithebe. Für das wird en PC us em mittlere Priissegmänt das mal absolut lange. Ich wird 2014 mal upgrade. Wahrschinlich wänn d'20nm-Grafikchips chömed.
sorry, aber das is nun wirklich kein argument solang spiele nid aussehe wie holywoodproduktione in 720p. und da sind mer noch generatione von entfernt.Gurgelhals hat geschrieben:720p langet bi zuenehmender Komplexität vo de Assets au mit Anti-Aliasing nöd. Natürlich langets bi Ports vo aktuelle Konsolespieli, will det d'Assets tatsächlich uf die Uflösig usgrichtet sind. Aber grad bi dene Spieli, wo das nöd de Fall isch (Witcher 2 wär wieder so en klassische Fall), chunnt me um e entsprächend höcheri Uflösig nöd drumume.aber sooo wahnsinnig tragisch findis au nid, guets AA wär mir wichtiger, denn isch au 720p oder ähnlich ok...
Hesch keis NAS?Uriel hat geschrieben:Sony het e FAQ zur PS4 ufgschalte.
Highlights:
Ke MP3 ab Feschtplatte
Chasch ken USB Festplatte /Stick aaschlüüse
Ke Audio CD
Für Musig bruchsch d Cloud.
Irgendwie scho no krass, wen ich mir vorstell, dass die erst PS3 Generation no SACD understützt het.
Mitglieder in diesem Forum: falagar und 5 Gäste