Playstation 4

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Re: Playstation 4

Beitrag von Gurgelhals »

D'Devise isch halt für die Generation ganz en anderi gsi: Beidi Hersteller händ vo Afang a gseit: "Mir mached kei Experiment meh mit exotischer, brandneuer bzw. susch irgendwie uufpimpter Hardware (verständlich nach em RROD- und em CELL/599$-Debakel) sondern baued öppis mit zueverlässige Standard-Komponente, wo mer dänn au chönd vo Afang a zu eme vernünftige Priis verchaufe, ohni dass mir debi no jahrelang gross drufzahled." Under dene Vorussetzige chan dänn gar nüt anders als es Grät resultiere, wo uf öppe s'Leischtigsniveau vo eme Mittelklass-PC hätt (und im Fall vo de PS4 das e Stufe leischtigsfähiger, will sie halt als reini Spielmaschine konzipiert isch, und im Fall vom Xbone ei Stufe weniger leischtigsfähig, will MS Rohleischtig zu Gunschte vo dem ganze TV / OS / Multitasking / Entertainment-Chabis gopferet hätt).

Aber ebe: Ich han jetzt au scho sitt 2 Jahr en 1440p-Monitor und fahre mit ebefalls 2 Jahr alter PC-Hardware uf däre Uflösig absolut problemlos. Nörchscht Jahr gitt's dänn wieder mal es chliises CPU- & Grafikcharte-Upgrade (bim Witcher 3 dänn :sabber:) und dänn langet wohl wieder für die ganzi Konsolegeneration. Under dene Vorussetzige e Konsole z'chaufe, wo nöd emal 1080p als minimale Standard ihaltet, ergitt für mich eifach total kein Sinn.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0

Beitrag von Master(G) »

du chöntsch ja sogar uf 720p bim PC abeschruube und hettsch gliich no die besser grafik, mit all dem DX11-lücht-physx-schizzle und eme hochwertige AA... sneue batman z.b. lauft uf de höchschte istellig, mit interaktive fahne, cape, schnee, papier und rauch uf mim PC butterweich mit meh als 60fps... in FULL HD! und ich han en i7 quad-core, 6 GB Ram und en GTX 670... das isch bi wiitem kei high-end pc...
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0

Beitrag von Master(G) »

games.ch, die händ Playstation 4 vo BF4 teschtet, vor Ort bi DICE:
Pro/Contra
Wunderschön auf PC, schick auf Xbox One und PS4 (Farbraum, Texturschärfe und Lichtspiegelungen sind auf PC deutlich edler)
Starke, authentische Charaktere
Viel Abwechslung im Kampagnen-Gameplay
Bärenstarker Multiplayer-Modus
Levelution rockt!
Dramaturgische Schwächen in der Kampagne
Spawn-Bereiche sind im Multiplayer zu gross, die Laufwege dadurch unnötig lang
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Logisch, au mehreri Jahr alti PC-Hardware isch mit de für PS3/360 entwicklete Spieli sowas vo gränzelos underforderet, dass es nüme luschtig isch. Drum liit da im Regelfall au problemlos 1440p, also 4x soviel Pixel wie 720p, drin.

Wänn aber dänn d'Ports vo de Next Gen-Spieli chömed, wird das wohl nüme lange, da bruchts dänn mal es Upgrade. Aber es isch ganz sicher nüme so wie früehner, wo me am Afang vo ere neue Konsolegeneration uf em PC jewiils absoluti Top-Hardware brucht hätt, zum überhaupt chönne mithebe. Für das wird en PC us em mittlere Priissegmänt das mal absolut lange. Ich wird 2014 mal upgrade. Wahrschinlich wänn d'20nm-Grafikchips chömed.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

Master(G) hat geschrieben:games.ch, die händ Playstation 4 vo BF4 teschtet, vor Ort bi DICE:
Pro/Contra
Wunderschön auf PC, schick auf Xbox One und PS4 (Farbraum, Texturschärfe und Lichtspiegelungen sind auf PC deutlich edler)
Starke, authentische Charaktere
Viel Abwechslung im Kampagnen-Gameplay
Bärenstarker Multiplayer-Modus
Levelution rockt!
Dramaturgische Schwächen in der Kampagne
Spawn-Bereiche sind im Multiplayer zu gross, die Laufwege dadurch unnötig lang

grad gläse...XXL Tescht...bin beeidruckt. Ha die sitte gar nid kennt kha...
überrascht bini ab de 64Spieler uff ps4/One.
Ahjo...lutt wog via games.ch...gar nid gwüsst, dass BF4 au uff WiiU gitt. Wie isch es dörte? Unterstützig Tablet?
:groel: Bild
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

Bärenstark!
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von BrainBug »

Gurgelhals hat geschrieben:Logisch, au mehreri Jahr alti PC-Hardware isch mit de für PS3/360 entwicklete Spieli sowas vo gränzelos underforderet, dass es nüme luschtig isch. Drum liit da im Regelfall au problemlos 1440p, also 4x soviel Pixel wie 720p, drin.

Wänn aber dänn d'Ports vo de Next Gen-Spieli chömed, wird das wohl nüme lange, da bruchts dänn mal es Upgrade. Aber es isch ganz sicher nüme so wie früehner, wo me am Afang vo ere neue Konsolegeneration uf em PC jewiils absoluti Top-Hardware brucht hätt, zum überhaupt chönne mithebe. Für das wird en PC us em mittlere Priissegmänt das mal absolut lange. Ich wird 2014 mal upgrade. Wahrschinlich wänn d'20nm-Grafikchips chömed.
denk mer würd afangs recht brute force müsse für spiele wo uf nextgen leade.

noch en jahr warte mitm pc upgrade is uf jedenfall sehr viel schlauer als jetzt zu kaufe.
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

BrainBug hat geschrieben:denk mer würd afangs recht brute force müsse für spiele wo uf nextgen leade.
noch en jahr warte mitm pc upgrade is uf jedenfall sehr viel schlauer als jetzt zu kaufe.
Auf jeden Fall. Auf der CPU-Seite sehe ich zwar keine Probleme, da ist man mit einem anständigen Quad Core i5 bzw. i7 wohl schon jetzt auf der sicheren Seite. Aber bei den Grafikchips scheint es mir am sinnvollsten, mal die nächste "richtige" Grafikchipgeneration abzuwarten. AMD und nVidia legen da seit knapp 2 Jahren da ja nicht viel mehr als als Refreshes und Rebrandings auf. Ich warte da auf jeden Fall mal ab, was nächster Jahr nVidia mit der Maxwell-Architektur bringt.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

BF4, da gangi lieber in WK. wobi, ich bin ja UT. ;)
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von BrainBug »

so pcgames sagt dass die ps4 version gleichwertig mit der maxed pc-version ist, außer dass es in 900p läuft. bei der pc version fehlen scheinbar einige postprocessingeffekte:

http://www.pcgameshardware.de/Battlefie ... h-1094755/" onclick="window.open(this.href);return false;
Spaghetti
(S)NES/(S)FC forever
(S)NES/(S)FC forever
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
258
Trading points minus
0

Beitrag von Spaghetti »

geosnow hat geschrieben:BF4, da gangi lieber in WK. wobi, ich bin ja UT. ;)
WK, grad gester wieder än Tag im WK gsi. Isch irgendwie immer no funny. :lol:
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Mini WKs sind eher wie Maniac Mansion als BF gsii :lol:
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

Gurgelhals hat geschrieben: Aber ebe: Ich han jetzt au scho sitt 2 Jahr en 1440p-Monitor und fahre mit ebefalls 2 Jahr alter PC-Hardware uf däre Uflösig absolut problemlos. Nörchscht Jahr gitt's dänn wieder mal es chliises CPU- & Grafikcharte-Upgrade (bim Witcher 3 dänn :sabber:) und dänn langet wohl wieder für die ganzi Konsolegeneration. Under dene Vorussetzige e Konsole z'chaufe, wo nöd emal 1080p als minimale Standard ihaltet, ergitt für mich eifach total kein Sinn.
aso i han au 1440p und es 3 monatige pc und ich bringen sehr wohl härt is schwitze, trotz 780gtx sli
nimmt ja wunder was du spielsch wenn dir 2 jährigi hw easy langt :lol:
tuesch mal crysis 3 ine und alles ufe schrube...

ich bin vode neue gen a konsole au enttüscht...1080p het würklich total easy müese lange...
aber sooo wahnsinnig tragisch findis au nid, guets AA wär mir wichtiger, denn isch au 720p oder ähnlich ok...
:lol:
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Herr Rossi hat geschrieben:Mini WKs sind eher wie Maniac Mansion als BF gsii :lol:
no bessr! :-D
btw: chettesägi bruchsch nöd.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

d'lüüt wänd e neui konsolegeneration im mediamäret für höchschtens 399.- poschte und d'macher meined sie müend die mit jenschtem extramultimediatoolschischizügs vollschtopfe. da muess halt öppis uf de schtrecki bliibe.
I speeled my drink!
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

TypeJ hat geschrieben:aso i han au 1440p und es 3 monatige pc und ich bringen sehr wohl härt is schwitze, trotz 780gtx sli
nimmt ja wunder was du spielsch wenn dir 2 jährigi hw easy langt :lol:
tuesch mal crysis 3 ine und alles ufe schrube...
Ich spiele z.B. prinzipiell kei Langwiiler-Shooter meh :idea:

Natürlich chasch jede no so leischtigfähigi PC i d'Chnüü zwinge, wänn'd i de Triiber- & Grafikoptione eifach blind alles uf max stellsch, aber das isch ja au weich. Me sött sich da zerscht scho chli en Überblick drüber verschaffe, was die einzelne Optione würklich mached und wieviel sie gmässe am Leischtigsbedarf würklich bringed. Grad im Fall vo so typische Technik- & Grafik-Showcases, isch es ja oft de Fall, dass Optione abotte wärde, wo überhaupt nöd praktikabel sind sondern bewusst übers Ziel useschüssed und lediglich da sind zum gägewärtig verfüegbari Hardware bis zum Maximum z'fordere bzw. z'überfordere. S'Über-Sampling im Witcher 2 isch en klassische Fall, da händ ja au d'Entwickler gseit, dass sie das nöd under em Aspekt vo de Spielbarkeit implementiert händ, sondern für de Lulz, für d'Freaks, Tuner & Baschtler und dänn für s'i 5 Jahr uf neuere Hardware namal Durespiele. S'gliiche bi de ganze CryEngine-Titel. Isch PC, isch normal und eigentlich scho zu Voodoo-Ziite so gsi. Min Punkt isch de, dass me uf halbwegs aktueller PC-Hardware mit >90% vo de aktuelle Spieli uf 1440p mit realistische Settings (d.h. es moderats Anti-Aliasing + anisotrope Filter + höchi Details aber *ohni* unpraktikabli Überforderigs-Features für Hardware us de Zuekunft) problemlos fahrt.
aber sooo wahnsinnig tragisch findis au nid, guets AA wär mir wichtiger, denn isch au 720p oder ähnlich ok...
720p langet bi zuenehmender Komplexität vo de Assets au mit Anti-Aliasing nöd. Natürlich langets bi Ports vo aktuelle Konsolespieli, will det d'Assets tatsächlich uf die Uflösig usgrichtet sind. Aber grad bi dene Spieli, wo das nöd de Fall isch (Witcher 2 wär wieder so en klassische Fall), chunnt me um e entsprächend höcheri Uflösig nöd drumume.
Zuletzt geändert von Gurgelhals am 30 Okt 2013 10:41, insgesamt 1-mal geändert.
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von Goran »

Titanfall chunt leider nöd uf de PS4. Blibt XBOX One exklusiv.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

isch doch glich, denn chaufsch eifach au e xbone.
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

BrainBug hat geschrieben:
Gurgelhals hat geschrieben:Logisch, au mehreri Jahr alti PC-Hardware isch mit de für PS3/360 entwicklete Spieli sowas vo gränzelos underforderet, dass es nüme luschtig isch. Drum liit da im Regelfall au problemlos 1440p, also 4x soviel Pixel wie 720p, drin.

denk mer würd afangs recht brute force müsse

Quelle
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von BrainBug »

Gurgelhals hat geschrieben:
720p langet bi zuenehmender Komplexität vo de Assets au mit Anti-Aliasing nöd. Natürlich langets bi Ports vo aktuelle Konsolespieli, will det d'Assets tatsächlich uf die Uflösig usgrichtet sind. Aber grad bi dene Spieli, wo das nöd de Fall isch (Witcher 2 wär wieder so en klassische Fall), chunnt me um e entsprächend höcheri Uflösig nöd drumume.
sorry, aber das is nun wirklich kein argument solang spiele nid aussehe wie holywoodproduktione in 720p. und da sind mer noch generatione von entfernt.
sam
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
21
Trading points minus
0

Beitrag von sam »

:kicher:
Bild

Bild
Bild
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

Sony het e FAQ zur PS4 ufgschalte.

Highlights:
Ke MP3 ab Feschtplatte
Chasch ken USB Festplatte /Stick aaschlüüse
Ke Audio CD
Für Musig bruchsch d Cloud.
Irgendwie scho no krass, wen ich mir vorstell, dass die erst PS3 Generation no SACD understützt het.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von BrainBug »

meh
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von BrainBug »

Bild
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Re: AW: Playstation 4

Beitrag von Herr Rossi »

Uriel hat geschrieben:Sony het e FAQ zur PS4 ufgschalte.

Highlights:
Ke MP3 ab Feschtplatte
Chasch ken USB Festplatte /Stick aaschlüüse
Ke Audio CD
Für Musig bruchsch d Cloud.
Irgendwie scho no krass, wen ich mir vorstell, dass die erst PS3 Generation no SACD understützt het.
Hesch keis NAS?
Antworten