O_O hat geschrieben:s isch ja nid so als wüsste die überläbende wie das zombie züg würd funktioniere. si hend ja kei ahnig. alles was si wüsset isch: zombie biss = tötet dich und macht dich selber zum zombie.
glaub nid mänge vo denne het en mensch umbracht wo nachher nid vo zombies isch ufgfrässe worde.
S'meischtens ehner mangelnde Wüsse über s'Zombietum vo de Lüüt i dene Gschichte isch im übrige de Hauptgrund werum Zombies i säbne so guet wie nie als solchi bezeichned werded. Dadrzue siehe em Shaun sis Statement.
also au die 6. folg isch super. uusert d explosion scho sehr kitschig, i de grossufnahm stönd d auto eifach nömm döt. die haets sicherlich au mitblase bi dere druckwelle. aber naja isch gueti sach.
han diä säxt au nid so guet gfundä... öpä ähnlich schlächt wiä die füft.
Bitz schad für die Serie am Afang super, und gäg Schluss eifach no schaubar, nüm würklich speziell. Hoff nöchscht Season gots so guet witer wiäs agfangä hed, und blibt au super...
De Darabont will jo glaub d Writer uswächslä, bzw. freischaffendi Schrieber beuftragä, und diä vo derä Season nümä neh.
Acid hat geschrieben:und diä vo derä Season nümä neh.
sehr guet! d'gschicht isch tatsächlich immer tümmer wurdä. wo s'erscht mal das lächerliche labor vorcho isch, isches wie imenä verschissnä b-movie gsii.
So isches! Konstant hochs Niveau gsi bis uf die letschti Folg, die isch qualitativ ganz dütlech abgfalle! Nid dass si schlächt wär gsi, aber het nid zum Räscht vor erschte Staffle passt.
Aber ebe, der Darabont het sämtlechi Writers entloh und setzt ir zwöite Staffle (wo confirmed isch, für die wos noni gläse hei) uf Freelance writers, wie öpper scho erwähnt het!
Aber insgesamt e hammer Sach gsi di erschti Staffle!
Zuletzt geändert von Sephi am 26 Aug 2011 01:16, insgesamt 1-mal geändert.
die bislang letscht isch die sächst, nödwahr? was zum henker fallt a dere ab? säged euch usdrück wie pacing, dynamik, dramaturgie, spannigsböge und -ufbau, iifüehre vo und erwiitere uf neui figure und handligsort und möglichi wändige und böde lege für s'wiiteri gscheh und überhaupt s'GANZE 1X1 VOM GSCHICHTE VERZELLE irgendöppis?! verschiedeni folge händ verschiedeni funktione für "teh big picture". kännsch? ich glaub das amigs eifach nöd...
zwirrlibatz hat geschrieben:die bislang letscht isch die sächst, nödwahr? was zum henker fallt a dere ab? säged euch usdrück wie pacing, dynamik, dramaturgie, spannigsböge und -ufbau, iifüehre vo und erwiitere uf neui figure und handligsort und möglichi wändige und böde lege für s'wiiteri gscheh und überhaupt s'GANZE 1X1 VOM GSCHICHTE VERZELLE irgendöppis?! verschiedeni folge händ verschiedeni funktione für "teh big picture". kännsch? ich glaub das amigs eifach nöd...
s'labor macht mich hässig, de typ im labor langwiilt mich, alles wo mitm labor zämehangt, inklusiv de lächerlich billige explosion isch im verglich zum rescht vodä serie schlächt.
bescht isch gsii, dass die völlig teilnahmlos schwarz mitm andere typ im labor blibä isch
zeromeier hat geschrieben:s'labor macht mich hässig, de typ im labor langwiilt mich, alles wo mitm labor zämehangt, inklusiv de lächerlich billige explosion isch im verglich zum rescht vodä serie schlächt.
bescht isch gsii, dass die völlig teilnahmlos schwarz mitm andere typ im labor blibä isch
alles super isch das. de typ i sim labor. mega. e neui/anderi komponänte. i allne guete zombiegschichte sind d'zombies nur näbesach. sis schicksal und sini persönliche schlüss drus pralled uf de andere ihri und zwinged dich als zueschauer zum e position bezieh. vorusgsetzt me will mitdänke.
am beschte wärs wenn d'hauptgang jetz vo ort zu ort flüchtet und's so zu jenschte subgschichte chunnt. wie's übrigens so näbebii vo afang ah dernah usgseh hett.
zwirrlibatz hat geschrieben:
am beschte wärs wenn d'hauptgang jetz vo ort zu ort flüchtet und's so zu jenschte subgschichte chunnt. wie's übrigens so näbebii vo afang ah dernah usgseh hett.
so isch es au, sie münd ja irgend wo chönne wohne
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
mich hät die sechst eifach am künschtlichschte dunkt vo allne, au die beinahe vergewaltigung hani total überflüssig gfunde, das brucht die serie eifach nöd.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
h4xX0r hat geschrieben:mich hät die sechst eifach am künschtlichschte dunkt vo allne, au die beinahe vergewaltigung hani total überflüssig gfunde, das brucht die serie eifach nöd.
usserdem hed das labor "billig" gwirkt, ich HASSE billig gmachti serie/film.
s'umereise isch aber wüki geil, söteds jetzt ununderbrochä machä. sozsäge e asammlig vo madmax film mit zombies, bescht.
h4xX0r hat geschrieben:mich hät die sechst eifach am künschtlichschte dunkt vo allne, au die beinahe vergewaltigung hani total überflüssig gfunde, das brucht die serie eifach nöd.
zumindescht könne mir fascht sicher sii, dass die Romanze nümme wird ufflamme. Alles andere wär grenzdebil.