Need for Speed Rivals setzt mit neuen und verbesserten Features neue Massstäbe im Bereich der Rennspiele:
• Racing der nächsten Generation – Redview County wird durch Next-Generation-Detailreichtum sowie Wettereffekte, die sowohl Fahrer als auch Gegner zur Beherrschung der Elemente zwingen, lebendig.
• Need for Speed Network Powered by Autolog – Spieler können Statistiken vergleichen, ihre Freunde jederzeit und überall herausfordern und ihre Leistungen und Erfolge unkompliziert mit Freunden und Rivalen teilen.
• Personalisierung – Fahrer individualisieren ihren Wagen mit neuen Farben, Nummernschildern, Lackierungen, Aufklebern, Felgen und leistungssteigernden Upgrades.
• Verfolgungs- und Fluchttechnologien – Die Rennen werden dank elf aufrüstbaren Gadgets wie Turboschub, Störsender und EMPs für Racer sowie Schockwellen, Strassensperren und Helikopter für Cops noch mitreissender.
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Wie findeder das Spiel? Hans uf de XBox ONe kauft, will anschienend en geute Arcaderacer mit schöne fascht photorealistische Grafik. Gester churz usprobiert und bis jetzt nüt speziells gsi. ABer bin au gester müed gsi. Tuens hüt Abig ächli usfüehrlicher teste.
Wieso bringeds nöd emal es neues Burnout use. Das hät mer immer mega gfalle.)
...will EA dBurnout macher ufkauft hett und die jetzt NfS games müend mache...
ich find das game an sich okay, es isch aber leider so, dass es ufem PC en 30-frames-limiter drin hett. und wemmer de use nimmt und uf 60 stellt, de laufts spiel eifach kurzerhand dopplet so schnell!
EA Fail!
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Master(G) hat geschrieben:...will EA dBurnout macher ufkauft hett und die jetzt NfS games müend mache...
ich find das game an sich okay, es isch aber leider so, dass es ufem PC en 30-frames-limiter drin hett. und wemmer de use nimmt und uf 60 stellt, de laufts spiel eifach kurzerhand dopplet so schnell!
EA Fail!
da fuq?
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
So hans jetzt ächli me gspielt. Gfallt mer. Isch no interessant und schöni Grafik.
egal ob 30 Frames. Forza 5 lauft mit 60 Frames und weder bi dem no bim Forza isch für mich ganz sGschwindikeitsgfühl da. Bim NfS chunz mer evntl. ächli besser übere.
die alte PGR händ für mich es geils Gschwindigkeitgfühl gha._)
Goran hat geschrieben:. Forza 5 lauft mit 60 Frames und weder bi dem no bim Forza isch für mich ganz sGschwindikeitsgfühl da. Bim NfS chunz mer evntl. ächli besser übere.
bisch du irgendwie echli durreknallt???
muesch halt nid nume mit em Polo um de kurs gurke sondern mal mit was schnellem!
es git keis Spiel wo de speed realer überebringt als forza 5!
Goran hat geschrieben:. Forza 5 lauft mit 60 Frames und weder bi dem no bim Forza isch für mich ganz sGschwindikeitsgfühl da. Bim NfS chunz mer evntl. ächli besser übere.
bisch du irgendwie echli durreknallt???
muesch halt nid nume mit em Polo um de kurs gurke sondern mal mit was schnellem!
es git keis Spiel wo de speed realer überebringt als forza 5!