Need for Speed: Rivals

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 74032
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Need for Speed: Rivals

Beitrag von Master(G) »

chunt für ps4, xbox one, xbox 360 und ps3.

bilder sind vode ps4 version:

http://www.thegnet.ch/gallery/display/1 ... ed--Rivals" onclick="window.open(this.href);return false;



Bild

Need for Speed Rivals setzt mit neuen und verbesserten Features neue Massstäbe im Bereich der Rennspiele:
• Racing der nächsten Generation – Redview County wird durch Next-Generation-Detailreichtum sowie Wettereffekte, die sowohl Fahrer als auch Gegner zur Beherrschung der Elemente zwingen, lebendig.
• Need for Speed Network Powered by Autolog – Spieler können Statistiken vergleichen, ihre Freunde jederzeit und überall herausfordern und ihre Leistungen und Erfolge unkompliziert mit Freunden und Rivalen teilen.
• Personalisierung – Fahrer individualisieren ihren Wagen mit neuen Farben, Nummernschildern, Lackierungen, Aufklebern, Felgen und leistungssteigernden Upgrades.
• Verfolgungs- und Fluchttechnologien – Die Rennen werden dank elf aufrüstbaren Gadgets wie Turboschub, Störsender und EMPs für Racer sowie Schockwellen, Strassensperren und Helikopter für Cops noch mitreissender.
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 74032
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Need for Speed: Rivals

Beitrag von Master(G) »

BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Need for Speed: Rivals

Beitrag von Supersonic »

Ich verstah nöd ganz warum mer immer mit CGI's Werbig mache mues für Games vo de nöchste Generation. So dumm...
Benutzeravatar
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
Beiträge: 17786
Registriert: 06 Dez 2007 09:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Need for Speed: Rivals

Beitrag von zeromeier »

Supersonic hat geschrieben:Ich verstah nöd ganz warum mer immer mit CGI's Werbig mache mues für Games vo de nöchste Generation. So dumm...
s'krasse isch: das isch ingame grafik.
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 74032
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Need for Speed: Rivals

Beitrag von Master(G) »

zeromeier hat geschrieben:
Supersonic hat geschrieben:Ich verstah nöd ganz warum mer immer mit CGI's Werbig mache mues für Games vo de nöchste Generation. So dumm...
s'krasse isch: das isch ingame grafik.
:!: :lol:
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Need for Speed: Rivals

Beitrag von Supersonic »

Masatshi hat geschrieben:
zeromeier hat geschrieben:
Supersonic hat geschrieben:Ich verstah nöd ganz warum mer immer mit CGI's Werbig mache mues für Games vo de nöchste Generation. So dumm...
s'krasse isch: das isch ingame grafik.
:!: :lol:
Ich weiss dases unedra staht aber es isch ziemlich sicher Bull. Aber s'Most Wanted hett damals uusgseh wie s'schönste Spiel ufem Planet :lol:
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4830
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Need for Speed: Rivals

Beitrag von Goran »

Wie findeder das Spiel? Hans uf de XBox ONe kauft, will anschienend en geute Arcaderacer mit schöne fascht photorealistische Grafik. Gester churz usprobiert und bis jetzt nüt speziells gsi. ABer bin au gester müed gsi. Tuens hüt Abig ächli usfüehrlicher teste.



Wieso bringeds nöd emal es neues Burnout use. Das hät mer immer mega gfalle.)
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 74032
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Need for Speed: Rivals

Beitrag von Master(G) »

...will EA dBurnout macher ufkauft hett und die jetzt NfS games müend mache...

ich find das game an sich okay, es isch aber leider so, dass es ufem PC en 30-frames-limiter drin hett. und wemmer de use nimmt und uf 60 stellt, de laufts spiel eifach kurzerhand dopplet so schnell! :groel:

EA Fail!
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Benutzeravatar
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
Beiträge: 22376
Registriert: 03 Jan 2003 17:06
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Need for Speed: Rivals

Beitrag von Supersonic »

Ich chauf das für PS4
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 74032
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Need for Speed: Rivals

Beitrag von Master(G) »

konsole versione händ au nur 30fps, leider.
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 74032
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Need for Speed: Rivals

Beitrag von Master(G) »


Quelle

sehr guet, grad probiere hütt abig...
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16226
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Need for Speed: Rivals

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben:konsole versione händ au nur 30fps, leider.
Ziemlech schad, wär für d Ps4 und sowieso füre PC locker machbar gsi. Aber da isch haut no dä gross Block wo d Entwicklig usbrämst :(
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Need for Speed: Rivals

Beitrag von PlanetHarrieR »

Master(G) hat geschrieben:...will EA dBurnout macher ufkauft hett und die jetzt NfS games müend mache...

ich find das game an sich okay, es isch aber leider so, dass es ufem PC en 30-frames-limiter drin hett. und wemmer de use nimmt und uf 60 stellt, de laufts spiel eifach kurzerhand dopplet so schnell! :groel:

EA Fail!
:lol: da fuq?
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4830
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Need for Speed: Rivals

Beitrag von Goran »

So hans jetzt ächli me gspielt. Gfallt mer. Isch no interessant und schöni Grafik.

egal ob 30 Frames. Forza 5 lauft mit 60 Frames und weder bi dem no bim Forza isch für mich ganz sGschwindikeitsgfühl da. Bim NfS chunz mer evntl. ächli besser übere.

die alte PGR händ für mich es geils Gschwindigkeitgfühl gha._)
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: Need for Speed: Rivals

Beitrag von TypeJ »

Asura hat geschrieben:
Master(G) hat geschrieben:konsole versione händ au nur 30fps, leider.
Ziemlech schad, wär für d Ps4 und sowieso füre PC locker machbar gsi. Aber da isch haut no dä gross Block wo d Entwicklig usbrämst :(
welle block? :vortex:

tubel, lueg mal forza ah, lauft 60fps, sogar us de cockpit perspektive!
PORNO
:lol:
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: Need for Speed: Rivals

Beitrag von TypeJ »

Goran hat geschrieben:. Forza 5 lauft mit 60 Frames und weder bi dem no bim Forza isch für mich ganz sGschwindikeitsgfühl da. Bim NfS chunz mer evntl. ächli besser übere.
bisch du irgendwie echli durreknallt???
muesch halt nid nume mit em Polo um de kurs gurke sondern mal mit was schnellem!
es git keis Spiel wo de speed realer überebringt als forza 5!
:lol:
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16226
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Need for Speed: Rivals

Beitrag von Bejita »

TypeJ hat geschrieben:
Asura hat geschrieben:
Master(G) hat geschrieben:konsole versione händ au nur 30fps, leider.
Ziemlech schad, wär für d Ps4 und sowieso füre PC locker machbar gsi. Aber da isch haut no dä gross Block wo d Entwicklig usbrämst :(
welle block? :vortex:

tubel, lueg mal forza ah, lauft 60fps, sogar us de cockpit perspektive!
PORNO
Guet möglech mit streckä Details & Grafike wo knapp liechters besser si aus die vo Forza 4

http://www.youtube.com/watch?v=mPAQa6Scbdc" onclick="window.open(this.href);return false;

Hie gsehts nid mau würklech besser :kicher:
Microsft het di scho wieder di geist vernäblet :briegge:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: Need for Speed: Rivals

Beitrag von TypeJ »

Asura hat geschrieben:
TypeJ hat geschrieben:
Asura hat geschrieben:
Master(G) hat geschrieben:konsole versione händ au nur 30fps, leider.
Ziemlech schad, wär für d Ps4 und sowieso füre PC locker machbar gsi. Aber da isch haut no dä gross Block wo d Entwicklig usbrämst :(
welle block? :vortex:

tubel, lueg mal forza ah, lauft 60fps, sogar us de cockpit perspektive!
PORNO
Guet möglech mit streckä Details & Grafike wo knapp liechters besser si aus die vo Forza 4

http://www.youtube.com/watch?v=mPAQa6Scbdc" onclick="window.open(this.href);return false;

Hie gsehts nid mau würklech besser :kicher:
Microsft het di scho wieder di geist vernäblet :briegge:
aso namal für dich:
echti rennstrecke sind langwielig! immer! im gt wie im forza!
lueg prag ah, gseht unfassbar guet us!

was au geil isch: du beurteilsch ohni überhaupt was selber gspielt zha :groel:
:lol:
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4830
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Need for Speed: Rivals

Beitrag von Goran »

TypeJ hat geschrieben:
Goran hat geschrieben:. Forza 5 lauft mit 60 Frames und weder bi dem no bim Forza isch für mich ganz sGschwindikeitsgfühl da. Bim NfS chunz mer evntl. ächli besser übere.
bisch du irgendwie echli durreknallt???
muesch halt nid nume mit em Polo um de kurs gurke sondern mal mit was schnellem!
es git keis Spiel wo de speed realer überebringt als forza 5!

Viellicht häsch ja Recht.
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16226
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Need for Speed: Rivals

Beitrag von Bejita »

TypeJ hat geschrieben:
Asura hat geschrieben:
TypeJ hat geschrieben:
Asura hat geschrieben:
Master(G) hat geschrieben:konsole versione händ au nur 30fps, leider.
Ziemlech schad, wär für d Ps4 und sowieso füre PC locker machbar gsi. Aber da isch haut no dä gross Block wo d Entwicklig usbrämst :(
welle block? :vortex:

tubel, lueg mal forza ah, lauft 60fps, sogar us de cockpit perspektive!
PORNO
Guet möglech mit streckä Details & Grafike wo knapp liechters besser si aus die vo Forza 4

http://www.youtube.com/watch?v=mPAQa6Scbdc" onclick="window.open(this.href);return false;

Hie gsehts nid mau würklech besser :kicher:
Microsft het di scho wieder di geist vernäblet :briegge:
aso namal für dich:
echti rennstrecke sind langwielig! immer! im gt wie im forza!
lueg prag ah, gseht unfassbar guet us!

was au geil isch: du beurteilsch ohni überhaupt was selber gspielt zha :groel:
Aha auso wenn d streckine längwilig si, isch das e Grund derfür das si uf xbone nid anähernd müesse ächt usgseh? Xbot theorie?
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16226
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Need for Speed: Rivals

Beitrag von Bejita »

TypeJ hat geschrieben:es git keis Spiel wo de speed realer überebringt als forza 5!
Scheisse isch das schnäu gange das du wieder e dumme xbot bisch worde :briegge:
Hesch morn d PS4?
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: Need for Speed: Rivals

Beitrag von TypeJ »

was echt?
gsehts uf de ps ächt us? :groel:
nei chum hör uf!

ich han bedi konsole dihei sit am samstig und findes geil!
was du machsch isch mir glich
:lol:
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16226
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Need for Speed: Rivals

Beitrag von Bejita »

TypeJ hat geschrieben:was echt?
gsehts uf de ps ächt us? :groel:
nei chum hör uf!

ich han bedi konsole dihei sit am samstig und findes geil!
was du machsch isch mir glich
Auso scho nume DC ( beta version vor beta version ) het geiler usgseh ja
Söu di äde morn? Wenn ni wosch läck mir am arsch
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: Need for Speed: Rivals

Beitrag von TypeJ »

DC isch arcade, das MUES optisch andersch knalle alte!
GT, wenns de mal e ps4 version gid :groel: wird au ned andersch usgseh!

im forza sinds ganz anderi details wo wichtig sind!
aber ebe, mit dir diskutier i nüme!

ja, add mi, logisch!
:lol:
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16226
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Need for Speed: Rivals

Beitrag von Bejita »

Name? Ma nä nid ga sueche is ID topic due di grad über d vita adde!
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste