fukin youtube google plus bullshit

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Re: fukin youtube google plus bullshit

Beitrag von Acid »

Ich möcht ebä das Firefox Mobile i d Schwiz chund.
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0

Beitrag von turntablism »

http://www.youtube.com/user/SterneSiechNomal" onclick="window.open(this.href);return false;
this is it :2finger:
:vortex:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

k, wer het Youtube kaputt gmacht?

500 Internal Server Error
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

Isch bi mir geschter au so gsi.

Ah und zum Thema Google und Ad Tracking:

Sie sind grad hüt wieder für es Vergehe schuldig gsproche worde:
Churzform: Safari blockt Werbecookies standardmässig.
Wenn vo Google nüd willsch trackt werde, hend sie erklärt gha, dass du als Safari User nüüt muesch mache, wil du per default gschützt bisch.
Was sie denn aber tatsächlich gmacht hend, isch en Programmierfehler uusgnutzt, und dich trotzdem trackt. Da no es bildli, wo alles erklärt, für die, wo d Links wo ich poste nüd lesed.
Bild

Me chan Tracking Cookies vertüüfle, me chan sege: «Mir doch egal wenn öpper Date vo mir sammled, obwohl ich ken Dienscht vo de entsprechende Firma nutze»
Wege dem isches trotzdem en zimli schlechte Move, us reinem Profitdenke en Programmierfehler usdsnutze.

Fun Fact: D Straf, wo Google zahle mues? 22Mio $. Soviel Gwünn macht Google in 2h. Vo dem her, lacht sich da eine grad is Füschtli.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

"programmierfehler" sind ebe praktisch, das hed au apple mit de ortigsdate bewise vor 2 jahr. schlussendlich chamer jetz eisitig trolle oder sich igeschtah dass es egal isch welem tüfel mer sini date avertraut.
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

Herr Rossi hat geschrieben:"programmierfehler" sind ebe praktisch, das hed au apple mit de ortigsdate bewise vor 2 jahr. schlussendlich chamer jetz eisitig trolle oder sich igeschtah dass es egal isch welem tüfel mer sini date avertraut.
Was? Wo genau isch da der Bezug?
Du weisch aber scho, was det damals ds Problem gsi isch, odr?
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

Lueg, han grad vörig Ziit im Büro:

Was für es diabolisches Interessi chan Apple haa, Date vom nächste Sendemaste uf dim Handy ds speichere? Chömed die böse Apple Gnom ide Nacht verbii, stehled dis Handy und extrahiered dur en dunkles Ritual d Date usm Speicher?

Wers nüd viel diabolischer und sinnvoller, wenn Apple sich die Date würdi - oh Gott! - vom Handy sende laa?

Hesch die Papers glese, vo dene Forscher? Offebar nüd. Die hend demonstriert, dass sich in gwüsse Fäll mit der entsprechende App, Bewegige vom Handy rekonstriuere laht. Und es chonnt no besser: die ganz Sach basiert uf Funkmast-Triangulation. Bim ne Gräät, wo es GPS bsitzt.
Me mues scho e gwüssi Affinität zu Verschwörigstheorie ha damit me darus irgend es Horrorgschichtli zemebaschtle chan. Oder anderscht gseid: wenn du interesse dra hettisch, d Location vom Handy ds wüsse: würdisch du e Lösig implemetiere, wo statt em GPS irgend es zweitklassigs Datum verwendet, wo denn erscht no chan hunderti vo Kilometer falsch ligge?
(ODER filicht hends es tatsächlich extra so schlecht gmacht, damit sie sich chönt useschnurre, falls es ufflügt, die schlaue Hünd [/ironie])

Aber hey, es isch eifacher, ere sensationalistische Brichterstattig à la 20min nache ds brüele, als die entsprechende Papers in Rueh dure ds lese.

Für die wos no detaillierter wend wüsse:

D Siite vom Researcher
Q: Is Apple storing this information elsewhere?

A: There’s no evidence that it’s being transmitted beyond your device and any machines you sync it with.

Q: What’s so bad about this?

The most immediate problem is that this data is stored in an easily-readable form on your machine. Any other program you run or user with access to your machine can look through it.

The more fundamental problem is that Apple are collecting this information at all. Cell-phone providers collect similar data almost inevitably as part of their operations, but it’s kept behind their firewall. It normally requires a court order to gain access to it, whereas this is available to anyone who can get their hands on your phone or computer.
D Autore skizziered au es möglichs Bedrohigszenario im gliiche Abschnitt
By passively logging your location without your permission, Apple have made it possible for anyone from a jealous spouse to a private investigator to get a detailed picture of your movements.
Wenn willsch gse, we unpräzis die Date sind und e vertüüfti Analyse zum Thema:

Location Tracking Analysis

E ganz anderi Sach also. Wo übrigens wieder für min Punkt spricht: Google macht was ganz anderes us ganz andere Motiv als Apple. Das da obe isch es Biispiel vom ne Fuck up, wo nüd sött passiere, das vo Google isch es gezielts usheble vo Nutzeriisteliige zugunste vonere aagstrebte Beriicherig dur die gsammlete Date.

Ich finds immer wieder amüsant, we unbedacht me so Nivellierige («Die andere tüend aber au mümü») vornimmt, ohni das me au nur ei Ussag mitemene entsprechende Link oder es anders Faktum belegge tuet. Dass me damit genau so zum ne «blökende Schaf» wird, we mes denn au de andere gern vorwirft, schiint woh nüd bis is Bewusstsii vordsdringe.

Tatsach isch: Google verhaltet sich zu Ziit uf mehrere Fronte sehr aggressiv und fordered dur sis vorgehe allerlei Grichtinstanze use. Öb di totali Ufweichig vom Recht uf Privatsphäre letschten Endes harmlos isch oder nüd, weiss ich nüd.
Da inne gahts aber mee drum, die gradezu bemerkenswert grobe Vereifachige und nivellierende Vergliich als das us ds stelle, was sie sind: uninformierts blabla.
Shadow
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2

Beitrag von Shadow »

fuck google lol. ich finds en geili buude... aber das youtube geshizzle gaht mir uf de sack.

too big to fail?
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Bild
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

Uriel hat geschrieben:Da inne gahts aber mee drum, die gradezu bemerkenswert grobe Vereifachige und nivellierende Vergliich als das us ds stelle, was sie sind: uninformierts blabla.
vilech sind anderi lüüt au eifach nöd eso besässe. und/oder kümmere sich mit emne ähnliche elan um anders wo ihne persönlich wichtiger isch.
I speeled my drink!
Shadow
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2

Beitrag von Shadow »

Bild
Cheers, SHADOW

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Bild
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

zwirrlibatz hat geschrieben:
Uriel hat geschrieben:Da inne gahts aber mee drum, die gradezu bemerkenswert grobe Vereifachige und nivellierende Vergliich als das us ds stelle, was sie sind: uninformierts blabla.
vilech sind anderi lüüt au eifach nöd eso besässe. und/oder kümmere sich mit emne ähnliche elan um anders wo ihne persönlich wichtiger isch.
:!:

uriel, obwohl ich au chli ziit hätt schissts mi ah mine standpunkt z vertöibele xgüsi zverteidige, wils eifach müssig isch mit öperem zdiskutiere wo nid objektiv gnueg isch. da ichs wahrschinlich au nid bi isches bsunders unnötig. sicher sind dini usfüerige richtig, s resultat devo jedoch für mich unverhältnismässig. belücht doch au maol die andere so kritisch. mer gfindt immer öpis wo gäge oder für öpis schpricht.
Shadow
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2

Beitrag von Shadow »

Bild
Cheers, SHADOW

Bild
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

:lol:
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

sehr gut getroffen, lol
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
138
Trading points minus
0

Beitrag von Reinforced »

was auch scheisse ist Timetags in den Comments funktionieren nicht mehr dafür jetzt über share.
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0

Beitrag von turntablism »

:vortex:
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Uriel hat geschrieben:
General Schaden hat geschrieben:ich kann jetzt gar keine videos mehr kommentieren, weil ich immer dem google-plus-bullshit zustimmen soll. kann man das irgendwie umgehen?
So wiit ich weiss: nei. Em Kolleg isch grad dr Account gsperrt worde, wo er letschti es selber produzierts Video under sim Bandname veröffentlicht het; er het d Wahl gha, zwüsched Name aagee, oder Account sperri.

Im alte Forum hend mer scho drüber gredet gha; d Google Strategie isch scho sit ca. 1 Jahr bekannt: alles söll Google + werde. Au ds Suechi.
Nüd nur hets enormi Vorteil, was d Qualität vo de Nutzerdate aagaht (und Qualität vo dene = Börsewert vo Google), sondern schützt Google au vor Allerlei Gsetz: stell dr vor du bisch Facebook und willsch Google an Chrage, will sie en Wettbewerbsvorteil us eim Bereich (Suechi) knallhert für anderi Bereich (Social Networks, email etc.) uusnutzed? Viel Spass wenn google sich uf d Linie setzt: "mir hend nur 1 Produkt, G+ und fertig. Du chasch en Wettbewerbsvorteil vo eim Gschäftsbereich nüd in en andere transferiere und drfür bestraft werde, wenn nur 1 Produkt hesch.

Ah ja: es wird immer besser: in Android 4.4, Kitkat, isch dr Standardlauncher ersetzt dur d Google Suechi. Weisch no, wo all Facebook belacht hend, wege Facebook Home? Dass jede Programmlaunch und jedes SMS direkt an Facebook gmeldet wird? Genau das lauft jetzt standardmässig über Google. Und statt SMS, wennds dr jetzt eifach d Google Hangouts Dienscht is gsicht drucke.
Wenns di interessiert gits 2 Arstechnica Artikel zum Thema. Vor allem au eis, wo das dumme *Aber aber opensource!" Gerede als das erkennt, was es scho immer gsi isch: dummes Marketingblabla. Google isch genau det opensource, wo sie vertraglich derzue zwunge werded: du chasch ken linux kernel verwende, und d quelle nüd offelegge. Wenn sowas öpperem aarechnisch? denn müestisch aafange jedem Autofahrer endi monet es schöggeli hei ds schicke, wenn er i de letschte 30 Täg ke buess becho het.

Und für all die wo jetzt hindefüre chömed mit "aber apple au blabla". Apple macht ihre Stutz über d Hardwaremarge und garantiert nüd über d Nutzerdate. Sie sind det dure komplett transparent. Die wüssed, weli Apps me chauft und dini Adresse und KK nummere (shocker, jede shop weiss das). Was sie aber no nie gmacht hend, isch per Cookies no go nacheluege, wo genau dass du herchunsch und uf weli siite du wiitersurfsch etc. etc.

Microsoft isch bisher eigentlich au no heilig gsi, was chundedate anbelangt. abr sit 2 Jahr regiert dete au Satan persönlich. Das chasch im Detail uf de entsprechende Blogs nachelese und isch da inne bim Thema Xbox One au scho durediskutiert worde.

Sidenote:
Ich bi selber nüd grad Mr. Dateschutz. Au ich han en gmail account. Für mich isch das damals en simple deal gsi: ich lass google date sammle, derfür hani e 5gb IMAP Mailbox. Das aber jetzt jedem, wo mir es email schriibt, au ds mail glese wird, find ich biispilswiis scho nüm ok; der wo mir schriibt "verlürt" d Privatsphäre, ohni das ihm en Vorteil drus erwachst. Und genau us sertige gründ graatet google immer mal wieder vor dr europäisch und amerikanisch grichtshof.
Mein Nexus 4 hat jetzt automatisch das Update zu 4.4 (Kitkat) runtergeladen. Also das dann auf keinen Fall installieren, gell? ich muss mal sehen, dass ich Updates zukünftig deaktiviere.
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

oder kann man das bei nexus-geräten gar nicht deaktivieren?
Antworten