ech due no gärn l0zärnere ...
Moderator: Avenger
auä!Jones hat geschrieben:betr. schriebe ime forum isches chli öpis anders... da hei die meischte bärner chli es gmisch. isch haut z.t. rächt umständlech und unverständlech, wenn meh bärndütsch schriebt...
ech au!Reinforced hat geschrieben:ech due no gärn l0zärnere ...
das topic uftah un em Failenger & Konsorte e Plattform botte fürSylvara hat geschrieben:
was han ich jetz widr gmacht?
aber au nome zor allgemeine beloschtigongMastler(P) hat geschrieben:auä!Jones hat geschrieben:betr. schriebe ime forum isches chli öpis anders... da hei die meischte bärner chli es gmisch. isch haut z.t. rächt umständlech und unverständlech, wenn meh bärndütsch schriebt...
ech au!Reinforced hat geschrieben:ech due no gärn l0zärnere ...
richtig erfasst watson! si alles schwizer!falagar hat geschrieben:Dasch doch alles der gliich Seich. Ob jetzt Bärner, Basler, Zürcher oder Luzärner.
dini Diskussione zum ThemaemP hat geschrieben:das topic uftah un em Failenger & Konsorte e Plattform botte für
eis Chuekafff[x----------||-----------] ds andere chuekaff
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
kraut hat geschrieben:jedes mau we die d schnure ufta hei hätti ine am liebschte e chlapf ghoue.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
näbem Mövenpick-Glace im Flüüger s'best am Flüüge überhaupt.kraut hat geschrieben:de chunnsch nach 15 stund flüge wider ir schwiz a, und was schteit? GRÜEZI.
basel für immer in mim härz!evo hat geschrieben:Mym Bueb sy Hoosesagg:
En alti Käpselibischtoole
E Borpmenee, nadyrlig läär,
E Ryssblei und e Stiggli Kohle,
E Naasduech, wo gäärn suuber wäär,
E schimmlig-grien Stigg Kandiszugger,
E Glee, vierblettrig und verblieht
E Mässer und e Hampfle Glugger
E Loos, wo sicher nimme zieht,
Zindhelzli und e Niele-Zwyygli
E Billet uf der Minschterduurm,
E Lupen und e Schnuurregyygli
Und z underscht noone Räägewurm
Was soone Gnopf - s isch fascht e Wunder -
Nit alles mit sich ummedrait!
E Sagg voll Miggis, Drägg und Blunder?
E Sagg voll Buebe-Sääligkeit!
schribi tueni scho ewigs nüm so. weni rede bini aber immerno komplett bärner.Tatsujin hat geschrieben:du bisch doch mal bärner gsi? nach dem tönsch aber gar nüm.
Sylvara hat geschrieben: ÄUÄ ÖPPE SCHO
total kreisi!ritschi hat geschrieben:schribi tueni scho ewigs nüm so. weni rede bini aber immerno komplett bärner.Tatsujin hat geschrieben:du bisch doch mal bärner gsi? nach dem tönsch aber gar nüm.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste