Töff
Moderator: Avenger
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
ich gseh das zum glück persönlich nöd wükli und reg mi drum au nöd uf.
aber das töhnt wie wenn jede tag es paar töffs ahgingt werded. chöntsch meine.
aber das töhnt wie wenn jede tag es paar töffs ahgingt werded. chöntsch meine.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
@supersonic
wohne ide stadt luzern im ne ruhige ussequartier am ne hang. cha det sogar de schlüssel im töff la schtecke oni daser weg chund. vilicht ischs au wil er halt scho paar büle hed
mim vorbsitzer isch si nacheme barstreetfestival mol über de lenker zoge worde, hed nur e büle i tank gä
@feeshlee
letscht winter bini au paar mal, und letscht jahr vo märz bis oktober jede tag 30km ufd arbet, mer gwöhnt sich dra
zum glück schaffi wider ide stadt, jede tag dür de lopper mit em töff isch
wohne ide stadt luzern im ne ruhige ussequartier am ne hang. cha det sogar de schlüssel im töff la schtecke oni daser weg chund. vilicht ischs au wil er halt scho paar büle hed

mim vorbsitzer isch si nacheme barstreetfestival mol über de lenker zoge worde, hed nur e büle i tank gä
@feeshlee
letscht winter bini au paar mal, und letscht jahr vo märz bis oktober jede tag 30km ufd arbet, mer gwöhnt sich dra
zum glück schaffi wider ide stadt, jede tag dür de lopper mit em töff isch

- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540

MV Agusta F4 Senna

geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Re: Töff
I liebe Töff!
Mini Traumföff bzw. Wunschtöff:
Buell XB12
Harley Davidson Iron 883
Harley Davidson Softail Breakout
Ducati Diavel
Hani scho gha:
Cagiva Mito 125
Honda CBR 125
Kawasaki Z1000 '06
Min aktuelle:
SUZUKI GSX-R 1100 '91
Komplettumbau auf StreetFighter
Mini Traumföff bzw. Wunschtöff:
Buell XB12
Harley Davidson Iron 883
Harley Davidson Softail Breakout
Ducati Diavel
Hani scho gha:
Cagiva Mito 125
Honda CBR 125
Kawasaki Z1000 '06
Min aktuelle:
SUZUKI GSX-R 1100 '91
Komplettumbau auf StreetFighter
ich töff dir bald eis
nei, töffsch ned....thaeye hat geschrieben:ich töff dir bald eis
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
diä elfhunderter sugi isch öppe teh Classec under de Ränngeissene, das ding isch baut für d'Ewigkeit.
absolut. het e rechtig geile mocke! ond esch reihe 4 zylinderMarco_in_motion hat geschrieben:diä elfhunderter sugi isch öppe teh Classec under de Ränngeissene, das ding isch baut für d'Ewigkeit.

- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
I Fachkreise als "Killermotor" bezeichnet gäll? oder erinnere ich mich da falsch?NeoGeo hat geschrieben:absolut. het e rechtig geile mocke! ond esch reihe 4 zylinderMarco_in_motion hat geschrieben:diä elfhunderter sugi isch öppe teh Classec under de Ränngeissene, das ding isch baut für d'Ewigkeit.
Weiss nurno dass de Motor dur sini Dräihfreud d'Fahrer begeistered hät und daser für immer und ewig hebet und eifach e geili leistigsentwicklig hät obwohl "nur" 110ps
genau. de siech chasch dreie bis selber angscht bechonsch...Marco_in_motion hat geschrieben:I Fachkreise als "Killermotor" bezeichnet gäll? oder erinnere ich mich da falsch?NeoGeo hat geschrieben:absolut. het e rechtig geile mocke! ond esch reihe 4 zylinderMarco_in_motion hat geschrieben:diä elfhunderter sugi isch öppe teh Classec under de Ränngeissene, das ding isch baut für d'Ewigkeit.
Weiss nurno dass de Motor dur sini Dräihfreud d'Fahrer begeistered hät und daser für immer und ewig hebet und eifach e geili leistigsentwicklig hät obwohl "nur" 110ps
i ha ebe zuesätzlech no e körzeri öbersetzig im getrebe... die sau goht ab!
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
Und isch doch mit de v-max zämme de wo m meiste für Streetfighter Umbaute bruucht wird oder?
Ach, ha scho lang nüt meh am huet mit Töff, aber geil findis immerno
Ha früehner amigs das heftli kauft wo "Streetfighter" heisst., kännsch sicher xD
Ach, ha scho lang nüt meh am huet mit Töff, aber geil findis immerno

jep Suzuki GSX-R allgemein esch eine vo dene wo am meiste för Street Fighter Ombaute brucht worde send.Marco_in_motion hat geschrieben:Und isch doch mit de v-max zämme de wo m meiste für Streetfighter Umbaute bruucht wird oder?
Ach, ha scho lang nüt meh am huet mit Töff, aber geil findis immernoHa früehner amigs das heftli kauft wo "Streetfighter" heisst., kännsch sicher xD
Vor allem 90-94 Johrgäng.
Jep kenni... Street Fighter Töff send eifach saugeil

dasch würkli en geile chlapf.
bin mittem z1000 aber immerno zfriede. trotz 'schlucht' ide beschlünigungskurve.
da jahr machmer hine en 180er gummi anstatt dä 190er. hammer säge lah, dass dä töff dänn echli wendiger wird.
und natürli muessi no d390er duke go probiere.
und bald isch wieder swiss moto
bin mittem z1000 aber immerno zfriede. trotz 'schlucht' ide beschlünigungskurve.
da jahr machmer hine en 180er gummi anstatt dä 190er. hammer säge lah, dass dä töff dänn echli wendiger wird.

dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
jo döf ned go sösch woti weder jede töff dört chaufefeeshlee hat geschrieben:dasch würkli en geile chlapf.