Mastler(P) hat geschrieben:da zum bispiel:Tatsujin hat geschrieben:wo bini ech en schnurri?PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)

Moderator: Avenger
Mastler(P) hat geschrieben:da zum bispiel:Tatsujin hat geschrieben:wo bini ech en schnurri?PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
Mastler(P) hat geschrieben:nei, wägm geo.Acid hat geschrieben:Was meinsch, de wo gseit hesch das Alk nid dick macht?
was schnurrsch du eigentlich wieder für en seich tatsl?
alkohol/ethanol ah sich bestaht sicher nöd us cholehydrat.
bispiel: sufsch bier, nimmsch cholehydrat uf. sufsch whiskey nimmsch kei uf.
jedoch chan whiskey ab gwüsse mängi au eh fettahsammlig begünschtige -> triglycerid.
Nö, han mi aber sit Mitti letscht Jahr viel mit Ernährig usenand gsetzt und viel traniert. Da lernt mer s'eint oder s'andere.thaeye hat geschrieben:bisch ernährigsberater?
Ich würd mich nie als Experte bezeichne und ich han früener au immer gmeint jede seit öppis anders und jede hett es bitsli recht aber im Grund gnoh isches ganz eifach, Veralagig hii oder her. Fett chunnt genau nach Protein und vor Chohlehydrat. Fett isch super, es chunnt eifach druff ah was für Fett. Erdnussbutter ma Frenthaeye hat geschrieben:es git sovill experte i Sache gsundheit und ernährig, so vill gegesätzliches. ich denk das isch öpis sehr individuells, da jede halt doch au chli anderi veralagige etc. haet. fett isch übrigens nöd per se schlecht.
elaborier bitte.Supersonic hat geschrieben:Fett chunnt genau nach Protein und vor Chohlehydrat.
congrats.Supersonic hat geschrieben:Wott eifach säge, dass ich min Weg gfunde han und de isch sooo basic das es eigentlich gar nüüt Gegesätzlichs oder Missverständlichs git. Die Mongozwiifel was guet chönnt sii und was nöd sind endlich weg und wenni öppis iss denn weissi so zimli immer für was, zum Biispiil zum gnüsse
Ok, chunnt ganz druff ah was mer mache wott. Aber Fett macht nöd unbedingt "Fett". Wott meh säge, dass Protein nach wie vor d'Könige under de Kalorie sind (Energie, Muskeluufbou, guet fürs Hirni, wird sehr langsam zu Fett verarbeitet wenn nöd verbennt) aber gueti Fett grad als nöchsts ufem Plan stönd (Omega-3 ma Fren). Ungsättigti Fett und vor allem s'Wunder Omega-3 Fett sind guet für Konzentration, Harr und Huut, d'Mukkis, hend Vitamin F und und und. Natürlich müend au die Fett im Mass gnosse werde aber sie sind wichtig. Sehr gueti Quelle sind Nüss, Mandle, Fisch (It's not a TUNA! und Lachs), Oliveöl und die ultrageili AvocadoMastler(P) hat geschrieben:elaborier bitte.Supersonic hat geschrieben:Fett chunnt genau nach Protein und vor Chohlehydrat.
Supersonic hat geschrieben:
Ok, chunnt ganz druff ah was mer mache wott. Aber Fett macht nöd unbedingt "Fett". Wott meh säge, dass Protein nach wie vor d'Könige under de Kalorie sind (Energie, Muskeluufbou, guet fürs Hirni, wird sehr langsam zu Fett verarbeitet wenn nöd verbennt) aber gueti Fett grad als nöchsts ufem Plan stönd (Omega-3 ma Fren). Ungsättigti Fett und vor allem s'Wunder Omega-3 Fett sind guet für Konzentration, Harr und Huut, d'Mukkis, hend Vitamin F und und und. Natürlich müend au die Fett im Mass gnosse werde aber sie sind wichtig. Sehr gueti Quelle sind Nüss, Mandle, Fisch (It's not a TUNA! und Lachs), Oliveöl und die ultrageili AvocadoMastler(P) hat geschrieben:elaborier bitte.Supersonic hat geschrieben:Fett chunnt genau nach Protein und vor Chohlehydrat.
Acid hat geschrieben: Mer god devo us, dass s Verhältniss vo Omega 3 und Omega 6 mues stimmä, unds bi de allermeischtä Lüt bi üs so isch, dass das nid nur es bitzli, sondern massivtscht verdreht ist (währendmer eigentlich viel meh Omega 3 wiä Omega 6 söt ha, händ diä meischtä extrem vil meh Omega 6). Drum seitmer mer mues luege dassmer Omega 3 Fett zu sich nimmt.
Pandemonium hat geschrieben:Mer chas au eifach komplizierter mache als es isch... es isch am Schluss ja kei Hexrei.
das isch so wie d Nichtraucher wo fruehner extremi raucher gsi sind, ICH HAS JA GSCHAFFT UND DRUM SIND IHR ALLES ERBÄRMLICHI FETTSÄCK UND ICH HAN DE GRAL VOM ABNEH. das wo bi dir funktionaglet haet, würd bimene andere körper evtl. nöd funktioniere. natürli chasch eifach nix meh fresse, aber ob das gsund isch.Pandemonium hat geschrieben:Mer chas au eifach komplizierter mache als es isch, Darmbaktiere my Ass. Ich ha mit eifacher, gueter Ernährig und regelmässigem Sport über 40 Kilo abgnoh. Veralagig und all das Bla Bla tönt für mich immer wie ä Usred, es isch am Schluss ja kei Hexrei.
jede cha sis gwicht manage, aber nöd jede hät mit em gliche plan 100% di glich ergebnis.thaeye hat geschrieben:das wo bi dir funktionaglet haet, würd bimene andere körper evtl. nöd funktioniere.
Am schwerste bini bi 127 kg gsi bi es bitz über 1.80.Tatsujin hat geschrieben:40kg? lol, wie schwer bisch den du gsi? und wie gross namal?
Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot] und 4 Gäste