Arbeitskollege wo di Hässig mached

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
Re: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von feeshlee »

ich han immer meh luschtige 'kollege', wo mi via lync grüesse :lol:
das seit sogar dä tagesahzeiger: http://www.tagesanzeiger.ch/wirtschaft/ ... y/13926982" onclick="window.open(this.href);return false;
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

was sind drittstaaten?
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Schtot im Bitrag.

Öpis anders...
"Angst vor Arbeitsplatzverlust"
Ich cha das nid nachvollzieh, warum hend das d Lüt? Wenn's guet sind findets grad wider öpis und wenn's nid guet sind eigentlich au. Sind's zfuul zum sueche? Ich chume nid drus.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

da gits denn es paar. ich kenne en vater, wo kei risike igaht und immer früehziitig de job wechslet, damit er sicher eine hät.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

geosnow hat geschrieben:da gits denn es paar. ich kenne en vater, wo kei risike igaht und immer früehziitig de job wechslet, damit er sicher eine hät.
haha, so eine isch mal min mitarbeiter gsi. er und no eine isch gange, ich und kolleg wo bliebe sind händ nachr über halbs jahr lohn abfindig becho mit dä chündigung. die schisser nüht usser dä neggscht sklavejob. :mrgreen:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:Schtot im Bitrag.

Öpis anders...
Ich cha das nid nachvollzieh, warum hend das d Lüt? Wenn's guet sind findets grad wider öpis und wenn's nid guet sind eigentlich au. Sind's zfuul zum sueche? Ich chume nid drus.

du ich chan das verstah, wenn ab 45gi scho bald zum altiiise ghörsch, häsch natürli überlebensängst, s lebe isch i de schwiz ja nöd billig. ich kenn da gnueg bispiel. wemme selber nöd betroffe isch, chame das eventuell us sim gmachte nescht sicht nöd verstah. als ob grad öpis findsch wenn suechsch, so eifach isches nöd. das haet au nix mit guet oder nöd guet sii z tue. ich han ufem RAV sehr gueti lüüt kenneglernt. kompetent und intelligent. was haet eigentlich d credit suisse nah mit "suisse" z tue? IT uus Indie, HR in Dütschland, Ami als CEO. s oberi kader belohnt sich nach jedere umstrukturierig mit meh boni, den gönds, den gits die nächst reorg und den widr durch Outsourcing igsparte chöste widr als Bonus uszahlt. haet doch eigentlich gar nix meh mit Bank z tue. den chunt widr die nächst reorg.

es lauft gwaltig was falsch, extremi strömige haend immer meh zulauf und das zeigt doch das Korruption i de wirtschaft und Politik ufemene unhaltbare Niveau achoh sind.aktion-->reaktion
Zuletzt geändert von thaeye am 27 Mär 2014 09:24, insgesamt 2-mal geändert.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:

Öpis anders...
du ich chan das verstah, wenn ab 45gi scho bald zum altiiise ghörsch, häsch natürli überlebensängst, s lebe isch i de schwiz ja nöd billig. ich kenn da gnueg bispiel. wemme selber nöd betroffe isch, chame das eventuell us sim gmachte nescht sicht nöd verstah. als ob grad öpis findsch wenn suechsch, so eifach isches nöd. das haet au nix mit guet oder nöd guet sii z tue.
hmm, evtl. isches ja ufem büro andersch. bi üs schtelleds zumindescht no regelmässig 50+ handwerker ih.
gmachts näscht :roll:
ich bi der meinig wemmer wott denn mues mer sicher kei anhscht ha, aber hend eifach zvil lüüt de finger im arsch und sind am jammere.
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

thaeye hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:"Angst vor Arbeitsplatzverlust"
du ich chan das verstah, wenn ab 45gi scho bald zum altiiise ghörsch, häsch natürli überlebensängst, s lebe isch i de schwiz ja nöd billig. ich kenn da gnueg bispiel. wemme selber nöd betroffe isch, chame das eventuell us sim gmachte nescht sicht nöd verstah. als ob grad öpis findsch wenn suechsch, so eifach isches nöd. das haet au nix mit guet oder nöd guet sii z tue. ich han ufem RAV sehr gueti lüüt kenneglernt. kompetent und intelligent.
:!:

herr rossi im wunderland :typej:

Shadow hat geschrieben:er: hoi
ich: tschäsen
er: tschäsen? was heisst das?
ich: tschäsen, no nie ghört oder was?
er: nei
ich: wohnsch ims Schwiiz?
er: Ja scho, Kt. Züri
ich: und denn häsch Tschäse no niä ghört?
er: ahhhh Tschäse? mol das kenni
ich: Fail.

PS: lol dä @GN oder Forum. :typej:

letschti bini würklich ufs Klo und während em Nachelaufe seid er: "ah gasch ufs WC?" ich:"Ja, wotsch mitcho oder was?" er:"nei, gange go rauche"

zum Glück hätters gmerkt bevor ich im im WC eis betoniert hät.

:panik:
findsch du dich i dere situation jetz de jo geilo? göhnd ihr mitenander täglich so um?

ich sött nöd i das topic ineluege.
I speeled my drink!
Shadow
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2

Beitrag von Shadow »

Nei es nervt. Wie du au.
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Bild
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:

Öpis anders...
du ich chan das verstah, wenn ab 45gi scho bald zum altiiise ghörsch, häsch natürli überlebensängst, s lebe isch i de schwiz ja nöd billig. ich kenn da gnueg bispiel. wemme selber nöd betroffe isch, chame das eventuell us sim gmachte nescht sicht nöd verstah. als ob grad öpis findsch wenn suechsch, so eifach isches nöd. das haet au nix mit guet oder nöd guet sii z tue.
hmm, evtl. isches ja ufem büro andersch. bi üs schtelleds zumindescht no regelmässig 50+ handwerker ih.
gmachts näscht :roll:
ich bi der meinig wemmer wott denn mues mer sicher kei anhscht ha, aber hend eifach zvil lüüt de finger im arsch und sind am jammere.
lueg das doch gsamtheitlich aa, d Politiker propagieret rentealter 67gi, ab 45+ bisch altiiise, i verschiedene Bereich sinket d löööhn (au min lohn isch siit ca. 7 jahr bereinigt kein franke gstiige). handwerkerbruef wird's immer geh aber d "wertschöpifg " ob jetzt real oder nöd isch i de letschte 20 jahr im dienstleistigsbereich gmacht worde. dezue chunt nah das früehner mitere bruefslehr doch au karriere häsch chöne mache, das isch hüt eigetnlich fast nömm möglich dur die 10000000000000000 diplömli wott chasch chaufe oder erarbeite. d.h muesch au widr es paar K id Hand neh nur scho um mit de GLOBALISTE/ENTWURZLETE chöne mitzieh. tüüüfelschreis. eigentlich muesstisch d bruefslehr stütze und fördere und i andere länder au ifüehre anstell das ewige studiere (INTERNATIONALE BEZIEHUNGEN z.b).

lustigerwiis isch ja bi de mindestlohninitiative s Hauptargument vo de wirtschaft d arbetsplatzerhaltig fürs nei. so wird hüt Politik gmacht.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Es god do um Exischtenzangscht vom chliine Maa, nid um weniger Lohn. Ha sälber zwöi Chind und nid Uf Rose betted, aber vilicht hani ja kei Angscht vor de Zuekunft wils mir vorglebt wird wie mer au mit fascht nüt guet über d Rundene chund. Sälber zwöi Johr mit 2600.- pro Monet uschoo, Mieti, Schtüre, Versicherig etc mit dem zahlt und glich immer id Ferie. Vilicht isch mer eher ängstlich wemmer nie vo Armuet betroffe gsii isch? Chli so wie mit de Xenophobie.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

aha und existenzängst hanget nöd mit Geld zämä? laeck, i dim Traumland würd ich au gern lebe. muesches dir guet igrichtet ha ;)
was löst bi dir den existenzängst uus?

oh und s neue Schlagwort Xenophobie isch au nah gfalle, fremdefeindlichkeit tuets wohl nömm. lol.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

wenn ich chronisch chrank wär z.b., oder eis vo mine chind rundum pfleg brücht.
geld isch mittel zum zweck, weni meh bruche schaffi meh. ide schwiiz muesch aso scho rächt tumm tue bis uf de schtrass oni geld landisch.

für dich läb ich im traumland, ich nenns frei vo angscht zläbe.

chaufe sozäge nüt nöi, schnide mini haar sälber etc. nid wili mues, sondern wili de luxus weder schätze no bruche würd.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:wenn ich chronisch chrank wär z.b., oder eis vo mine chind rundum pfleg brücht.
geld isch mittel zum zweck, weni meh bruche schaffi meh. ide schwiiz muesch aso scho rächt tumm tue bis uf de schtrass oni geld landisch.

für dich läb ich im traumland, ich nenns frei vo angscht zläbe.

chaufe sozäge nüt nöi, schnide mini haar sälber etc. nid wili mues, sondern wili de luxus weder schätze no bruche würd.
das haet doch nix mit dinere Existenz z tue? du verstasch s wort Existenzangst glaubs falsch. gsundheit etc. sind anderi faktore.
egal hauptsach dir gats guet.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

verzell mer öpis über d definition vo exischtenzangscht.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ah ja und nah churz zu de banke: keis wunder gits immer meh leaks innerhalb. muesst ihne au mal klar sii.
Shadow
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2

Beitrag von Shadow »

ich wett im Lotto gwünne, will denn hani zumindescht diä Angscht nümm.
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Bild
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

nämed sbaar pilz oder lsd. schmälzed grad all ängscht weg. ;)
ängscht - so en unsinn.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

lol angst und Unsinn, angst isch en schutzmechanismus wo extrem wichtig isch. ghört zu dir wie din pimmel. lern demit z lebe. aber meh chan natürli mit droge alles schönrede. oder halt au chli yoga mache.
Evolutionsgeschichtlich hat die Angst eine wichtige Funktion als ein die Sinne schärfender Schutzmechanismus, der in tatsächlichen oder auch nur vermeintlichen Gefahrensituationen ein angemessenes Verhalten (etwa Flucht) einleitet.
aber scho klar i de eso welt haet angst kei platz, es isch alles schön und alli nett und de metatron red au na chli mit.
Zuletzt geändert von thaeye am 27 Mär 2014 11:43, insgesamt 2-mal geändert.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

angscht um geld hanich kais gha (c) yilmaz Z, IV rentner us züri wos süsch scho nit liecht het im läbe
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Re: AW: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:lol angst und Unsinn, angst isch en schutzmechanismus wo extrem wichtig isch. ghört zu dir wie din pimmel. lern demit z lebe. aber meh chan natürli mit droge alles schönrede. oder halt au chli yoga mache.
Evolutionsgeschichtlich hat die Angst eine wichtige Funktion als ein die Sinne schärfender Schutzmechanismus, der in tatsächlichen oder auch nur vermeintlichen Gefahrensituationen ein angemessenes Verhalten (etwa Flucht) einleitet.
aber scho klar i de eso welt haet angst kei platz, es isch alles schön und alli nett und de metatron red au na chli mit.
Chum mol chli obe abe. Angscht und Respekt isch zwöierlei. Angscht blockiert und lähmt. Wenn das guet findsch isch es dini Sach. Ha lang unter Verluschtangscht glitte, beschisse isches, wie jedi Angscht. Zum Glück hani das erkennt und bi erfolgrich gheilt devo. Aber es gid tatsächlich lüt wo iri Angscht als Rechtfertigung für ires Handle äneschtelled. Logisch isch nid alles schön, aber fang zerscht mal bi dir sälber ah.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

thaeye hat geschrieben:aber scho klar i de eso welt haet angst kei platz, es isch alles schön und alli nett und de metatron red au na chli mit.
richtig. isch aber au epis anders wenn in jungle oder schlachtfeld dini sinn dur potentielli gfahr schärfsch, oder dir sorge machsch das din arbetsplatz vom ne inder bsetzt wird und du weg dem es gfühl häsch dass en tag spöter uf dä strass hocksch.

ersteres kickt sowieso ih, zweiteres isch behindernde hinrfigg unfug :idea:
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Re: AW: Arbeitskollege wo di Hässig mached

Beitrag von Mastler(P) »

Herr Rossi hat geschrieben:Chum mol chli obe abe. Angscht und Respekt isch zwöierlei. Angscht blockiert und lähmt. Wenn das guet findsch isch es dini Sach. Ha lang unter Verluschtangscht glitte, beschisse isches, wie jedi Angscht. Zum Glück hani das erkennt und bi erfolgrich gheilt devo. Aber es gid tatsächlich lüt wo iri Angscht als Rechtfertigung für ires Handle äneschtelled. Logisch isch nid alles schön, aber fang zerscht mal bi dir sälber ah.
genau. dschwiz chan us dä angscht vor russland ihverleibig au mal eifach afange drusse abezbombe oder grad eifach underwürfig dä arsch anehebe.
beides wür sich glaub eher negativ für eus entwickle. darum besser no worries ha. wenn dä russ denn vor dä tühr staht cha mer immerno handle :idea:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Mastler(P) hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:aber scho klar i de eso welt haet angst kei platz, es isch alles schön und alli nett und de metatron red au na chli mit.
richtig. isch aber au epis anders wenn in jungle oder schlachtfeld dini sinn dur potentielli gfahr schärfsch, oder dir sorge machsch das din arbetsplatz vom ne inder bsetzt wird und du weg dem es gfühl häsch dass en tag spöter uf dä strass hocksch.

ersteres kickt sowieso ih, zweiteres isch behindernde hinrfigg unfug :idea:
angst passt sich denk au a dini lebenssituation aa. studier doch mal. natürli haet eine wo im jungle lebt vo was anders angst als en buezer.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

häsch ja au nöd inere beziehig konstant angscht das dä partner dich verlaht, oder?
fändsch au no guet und überläbenswichtig? lauft ja gnueg ersatz uf dä strass ume, und jobs häts au überall.
verstah das jetz aso nöd ganz. wenn alles rächt machsch sind die ängscht eich gar nöd grechtfertigt..
Antworten