ja mit "vo Bad Taste zu LOTR" han ich scho die ganz karriere gmeint, nöd dass es ein plötzliche gump gsi sig.siralos hat geschrieben:naja stimmt so nicht ganz, bad taste war wenn ich mich nicht irre sein erster film gewesen, am besten bekannt wurde er ja mit braindead, als er dem ganzem horror/splatter genre noch mit humor vermengte....also nicht grad vom debüt zum blockbuster.zwirrlibatz hat geschrieben: ursprünglich han ich säb gschriebe, will me PJ film nöd nach de übliche regle usenanderneh chan bzw mangelndi stringänze wele go sueche, wemme sich mal erinnert woher er chunnt: vo Bad Taste zu LOTR!
im LOTR fählt no jeeeeenschtes meh!von lotr fehlt ja auch nur tom bombadill und einpaar szenen mit faramir, frodo/sam und gollum und das enthing. bei hobbit streckt er das ganze einfach viel zu viel, er haette es bei der buch verfilmung belassen sollen. es ist ein kinderbuch und faengt auch so an, alles mit viel schalk, gesang und abenteurlustige zwerge.....aber auf's mal kommt dann so nen super-ork, alles wird ernster und als ihm(jackson) dann die ideen ausgingen, baut er noch so nen gollum verschnitt, ne aehnliche schlacht wie aus lotr und ne nonsen liebes geschichte zwischen nem zwerg und elfe ein.

und wieso bhauptet me em PJ sige d'idee usgange??? rächt fräch. woher will me das wüsse? wele gollum verschnitt? und d'schlacht isch doch au im hobbit buech.
sie händ nur 2 film wele mache zums enere firma chöne verchaufe. würkli wele händs sicher mindeschtens 3. ei firma hett sogar nur 1 film wele, was sie abglehnt händ wenn ich mich rächt entsinne.btw. new line cinema wollten ja fuer lotr 3 filme statt der 2 filme machen, die jackson und seine frau eigentlich machen wollten.....wenn sie das ganze 1:1 gemacht haetten, waere es auch so erfolgreich geworden, lotr fans hats ja zu genuege.
erfolg wärs au bi nur eim film worde a de kasse. jede wär en go luege. aber de gliich künstlerisch erfolg wärs nöd gsi.