E3: Nintendo

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Re: E3: Nintendo

Beitrag von Gurgelhals »

Uriel hat geschrieben:Sie verbaued ARM Prozessore und mached nur no 1 Gräät. Portabel, mit top of the line Mobilhardware mit USB-C Connector. D Station isch am Fernseh aagschlosse, Pads laufed per Bluetooth.

D Gamerwelt implodiert.
rolf, en Ouya 2 sozsäge? Flop vorprogrammiert :lol:

ARM isch mer au scho dur de Chopf gange. Im Handheld-Segmänt setzeds ja scho sitt em GBA uf ARM. Aber für d'Nextgen halt nöd als eis Grät, sondern skaliert: 1x Heimkonsole mit meh Cores/Takt und 1x Handheld mit weniger. Würd d'Vereinheitlichung vom Handheld- & Konsolelineup wohl einiges erliechtere. Problem: Isch das überhaupt möglich? Also en ARM-SoC so wiit ufzpimpe, dass er sich au für e Heimkonsole eignet? ARM isch leischtigsmässig ja no truuriger als die Chrüppel-x68er Jaguar-Cores i de PS4 und em Xbone.

Im Ändeffekt isch das aber wohl tatsächlich die wahrschinlichscht Variante: Zwei Grät mit einheitlichem Software-Lineup. Gliichi Architektur, aber i de Heimkonsole-Usfüherig natürlich leistigsfähiger. Allerdings au da natürlich leistigsmässig alles andere als en Überflüüger, evt. sogar nöd emal signifikant Leistigsfähiger als en Wii U. Im Idealfall dänn so glöst, dass me uf Benutzersiite vom einheitliche Agebott tatsächlich profitiert, sprich: du chaufsch es dir für eis Grät und für en faire Ufpriis chunsch es via E-Shop au no für s'andere Grät über und d'Speicherständ wärded 1:1 übernomme / synchronisiert. Bi Nintendo isch aber wohl ehner devo uszgah, dass sie d'Vereinheitlichung nume intern mached zum Entwickligschoschte spare und dänn doch jewiils zwei separati Versione zum Vollpriis verchaufed :?

S'Problem: Das ellei wird für en Verchaufserfolg nöd lange. Da gang ich jetzt scho jedi Wett druf i.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von Goran »

Gurgelhals hat geschrieben:Ich frög mich, was sie konkret für Hardware verbaue wänd.

Bi de Grafikchips isch s'Problem, dass me det sitt Jahre mit de 28nm-Fertigungstechnik umedümplet und 16nm bis Ändi 2016 wohl chum für es Masseprodukt wie e Spielkonsole wird bereit si. D.h. me chan det nöd würklich grossi Fortschritt erwarte, will ja bereits d'PS4 und de Xbone uf 28nm fahred.

Bi de CPUs gitts inzwüsche ja nume no x86 als ernsthafti Option, aber AMD hätt diesbezüglich zur Ziit ja nume roflol-Produkt im Agebot und dene ihri neu CPU-Architektur chunt erst Ändi 2016. Und Intel würd sich en Konsoledeal wohl fürstlich entlöhne lah und ich han mini Zwiifel, dass Nintendo bereit isch en entsprächendi "Intel-Prämie" z'zahle.

Churz und guet: Nüechtern gseh liit eigentlich gar nöd viel meh drin als öppis uf em Leischtigsniveau vo de PS4, will d'Entwicklig i de entscheidende Bereich eifach stockt. Oder aber das Ding chunnt doch erst 2017 (Nintendo hätt bisher no nie e Konsole im Früehlig akündiget und bereits im Herbst uf de Märt bracht, da isch immer mindestens es Jahr dezwüschet gsi), was aber dänn ziemlich fest :? :? :? wär.
Was isch mit nvidia gpus? Und evntl. Au cpus?
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von Goran »

Gurgelhals hat geschrieben:
Uriel hat geschrieben:Sie verbaued ARM Prozessore und mached nur no 1 Gräät. Portabel, mit top of the line Mobilhardware mit USB-C Connector. D Station isch am Fernseh aagschlosse, Pads laufed per Bluetooth.

D Gamerwelt implodiert.
rolf, en Ouya 2 sozsäge? Flop vorprogrammiert :lol:

ARM isch mer au scho dur de Chopf gange. Im Handheld-Segmänt setzeds ja scho sitt em GBA uf ARM. Aber für d'Nextgen halt nöd als eis Grät, sondern skaliert: 1x Heimkonsole mit meh Cores/Takt und 1x Handheld mit weniger. Würd d'Vereinheitlichung vom Handheld- & Konsolelineup wohl einiges erliechtere. Problem: Isch das überhaupt möglich? Also en ARM-SoC so wiit ufzpimpe, dass er sich au für e Heimkonsole eignet? ARM isch leischtigsmässig ja no truuriger als die Chrüppel-x68er Jaguar-Cores i de PS4 und em Xbone.

Im Ändeffekt isch das aber wohl tatsächlich die wahrschinlichscht Variante: Zwei Grät mit einheitlichem Software-Lineup. Gliichi Architektur, aber i de Heimkonsole-Usfüherig natürlich leistigsfähiger. Allerdings au da natürlich leistigsmässig alles andere als en Überflüüger, evt. sogar nöd emal signifikant Leistigsfähiger als en Wii U. Im Idealfall dänn so glöst, dass me uf Benutzersiite vom einheitliche Agebott tatsächlich profitiert, sprich: du chaufsch es dir für eis Grät und für en faire Ufpriis chunsch es via E-Shop au no für s'andere Grät über und d'Speicherständ wärded 1:1 übernomme / synchronisiert. Bi Nintendo isch aber wohl ehner devo uszgah, dass sie d'Vereinheitlichung nume intern mached zum Entwickligschoschte spare und dänn doch jewiils zwei separati Versione zum Vollpriis verchaufed :?

S'Problem: Das ellei wird für en Verchaufserfolg nöd lange. Da gang ich jetzt scho jedi Wett druf i.
Wänns eso mached das mer sgliche spiel für nume ein pris vom spiel sowie ufem nx, 3ds und evntl au no ufem smarphone chan spiele oder gäge nen chline ufpris wärs e i teresa ti sach.

Jedich mönds di nöchst heimkonsole so leischtigsfähig mache wie ps4 oder fasch so wie nachfolgerkonsole wo de hütige next gen. Oder wie gseit womer ufrüschte chan. Sölleds halt konsole mit verluscht verchaufe bis si rentabel wird. Sue verdiened ja a de software, amibo und andere zubehör, oder vo de indies 2nd- und third party entwickler, virtual console usw.

Am meischte wichtig isch das si es profukt bringed vo interessant isch bzw andersch aber nöd schlächter als ps4 so dass si me lüt chaufed und third party entwickler wieder ganes mached.

Mier werdeds gse. Ich bin optimistisch, aber wird glich schwär gäg sony wie früener n64 zu playstation
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von Goran »

Goran hat geschrieben:
Gurgelhals hat geschrieben:Ich frög mich, was sie konkret für Hardware verbaue wänd.

Bi de Grafikchips isch s'Problem, dass me det sitt Jahre mit de 28nm-Fertigungstechnik umedümplet und 16nm bis Ändi 2016 wohl chum für es Masseprodukt wie e Spielkonsole wird bereit si. D.h. me chan det nöd würklich grossi Fortschritt erwarte, will ja bereits d'PS4 und de Xbone uf 28nm fahred.

Bi de CPUs gitts inzwüsche ja nume no x86 als ernsthafti Option, aber AMD hätt diesbezüglich zur Ziit ja nume roflol-Produkt im Agebot und dene ihri neu CPU-Architektur chunt erst Ändi 2016. Und Intel würd sich en Konsoledeal wohl fürstlich entlöhne lah und ich han mini Zwiifel, dass Nintendo bereit isch en entsprächendi "Intel-Prämie" z'zahle.

Churz und guet: Nüechtern gseh liit eigentlich gar nöd viel meh drin als öppis uf em Leischtigsniveau vo de PS4, will d'Entwicklig i de entscheidende Bereich eifach stockt. Oder aber das Ding chunnt doch erst 2017 (Nintendo hätt bisher no nie e Konsole im Früehlig akündiget und bereits im Herbst uf de Märt bracht, da isch immer mindestens es Jahr dezwüschet gsi), was aber dänn ziemlich fest :? :? :? wär.
Was isch mit nvidia gpus? Und evntl. Au cpus?
Isch tegra zschwach?
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von Goran »

Nintendo söll es neus eternel darkness bringe oder remake uf de wii u und de 2 teil uf de nx
Zoran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
253
Trading points minus
0

Beitrag von Zoran »

Das lohnt sich zluege

http://mag.shock2.info/preview%e2%80%af ... rio-maker/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Ribit X Titan »

Mir dröhnt der Kopf, Tegra ist für mobile Plattformen ausagelegt und hat mit Heimkonsolen wenig am Hut, naja... bei Nintendo überrascht mich kaum was. ARM sind günstige Prozessoren die bis vor kurzem bei NAS beliebt waren und generell mobile und kleine Plattformen... für Heimkonsolen wäre es ein Witz. Intel ist arrogant... die machen nichts bezahlbares.
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

I de Tegras stecked ARM CPU-Cores, au Nvidia choched da nume mit Wasser.

Ich weiss nöd im Detail, wie's leischtigsmässig bi de neuschte ARM-Cores usgseht, aber d'Performance pro Core isch meilewiit vo de Performance vo eme einzelne i5/i7-Core entfärnt (ARM isch primär uf gringe Stromverbruch / Mobile usgrichtet). ARM sälber behauptet, dass sie mit de neuschte Cores öppe d'Performance vo eme Intel Core-M erreiched (bi eme wesentlich tüüfere Stromverbruch), d.h. mir beweged eus da im Bereich vo de PS4/Xbone-CPU: E mässig leischtigsfähigi CPU für Tablets, Subnotebooks, usw. Schnäller und mit höcherem Stromverbruch als e Smartphone-CPU, aber um Dimensione langsamer als e richtigi Desktop-CPU (wo dänn defür bald emal 5-10x so viel Strom frisst).
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
abyss
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von abyss »

Quelle

Schna krass z Championshipen am Schluss. :-D
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von LuiStyle »

Isch recht abgange :1thumb:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
abyss
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von abyss »

När chunnt dr Shiggi Dauersmile :mrgreen: aka geile Siech und drückt dr no en 3DS signiert id Griffel. Not bad. :wixer:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von Goran »

Miyamoto macht Tablets für schwachen Wii U-Absatz aus

Nintendo-Legende Shigeru Miyamoto äußerte sich gegenüber unseren Kollegen von npr in einem Interview über den schwachen Absatz der Wii U. Seiner Auffassung zufolge seien die starken Absätze der Tablets schuld an der mangelnden Wii U-Kaufbereitschaft der Kunden. Schließlich hätten sich Tablets unerwartet rasant in der Gesellschaft etabliert, sodass die Einzigartigkeit des zuvor entwickelten Wii U-GamePads nichts Besonderes mehr sei. Da die Wii U selbstredend schon viele Jahre vor der Veröffentlichung im Jahr 2012 in Entwicklung war, konnte Nintendo demnach diesen Trend nicht in diesem Ausmaß vorhersehen.

Ferner gab Reginald Fils-Aimé, Firmenpräsident von Nintendo of America, in einem Interview mit Polygon zu, dass der Wii U sogenannte Killer Apps gefehlt hätten, die eben jene Hardware-Verkaufszahlen in Schwung hätten bringen können. Im Vergleich zur Wii fehlten demnach Äquivalente zu Titeln wie The Legend of Zelda: Twilight Princess und Wii Sports.

Quelle:

http://wiiu.gaming-universe.org/news/14 ... z-aus.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

"Unerwartet rasant"

Bereits vor de Akündigung vo de Wii U sind me Tablets vertickt worde als Wiis...und d Wii isch mit ca. 100 Mio Einheite nid grad schlecht acho. Genau das het wohl unter anderem dezue gfüert, dass Nintendo für de Nachfolger es Tablet als Controller het wele ifüere. Was si nid verstande hend isch, dass d Lüt Tablets liebed weg de Apps wos defür git. Das isch gwüssermasse zimlich ironisch will de Reggie im eigne Markt erkennt het, dass selbst di bescht Hardware oni Killerapps nutzlos isch.

Mer chan sich es beliebigs Interview vo Nintendo us irgend emene Jahr usepicke und chunt bi jedem einzelne zum Schluss, dass si zimlich weltfremd sind und de Fortschritt um si ume verschlafed. Schinbar isch aber genau das ires Erfolgsrezept...drum...was sölls...
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ich weiss nöd so recht ob das würkli zukunftsträchtig isch. als reine spielzüüghersteller eventuell aber wenns immer nah im high-end konsolemarkt mitmische waend, isch de zug abgfahre, für das langet ihres know-how nöd, lueg mal d onlineabindige vo nintendo konsole aa und den d usability. us de steiziit. bin ja eigetnlich en grosse nintendo fan gsi, aber ich gib dene nömm vill ziit. ja ich weiss finanziell gats nah einigermasse, aber das änderet schnell.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

De Witz isch, dass s Know How für d Hardware wie au Software im High-End Bereich frei verfüegbar wär. Hütsotags chan selbst irgend e Provinz-Firma via Kickstarter e Konsole mit Power vermarkte (dass die alli flopped lani jetzt mal zum Wohle vo de Argumentation weg). Nintendo isch entweder eifach lernresistent oder si wend us Prinzip jedes Mal en eigne Weg ischlah...oder beides.

De Iwata denkt sich wohl "was eimal klappet het, klappet au es zweits Mal"...aber s isch halt eifacht verdammt schwirig en übersättigte Markt mit irgendwas kreativem z überrasche. Letztendlich wend d Lüt doch eifach nur d Spiel. Mario, Zelda, Metroid...wenn möglich na mit top Grafik zumene vernünftige Priis. Ev. wärs schlicht und eifach mal wider a de Ziit genau das z lifere.
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

s'Chöne isch bi Nintendo nie es Problem gsi und wirds nie sii. S'was Wele isch bi ihne halt andersch und nöd immer nahvollziehbar.
I speeled my drink!
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Xinobrax2 hat geschrieben:"Unerwartet rasant"

Bereits vor de Akündigung vo de Wii U sind me Tablets vertickt worde als Wiis...und d Wii isch mit ca. 100 Mio Einheite nid grad schlecht acho. Genau das het wohl unter anderem dezue gfüert, dass Nintendo für de Nachfolger es Tablet als Controller het wele ifüere.
Das mit em Timing stimmt aber zu eme gwüsse Grad scho. S'erschte iPad isch ja 'erst' 2010 lanciert worde - also zu eme Ziitpunkt, wo sich Nintendo intern scho länger uf de Tablet-Controller festgleit gha hätt - und zu dem Ziitpunkt isch au no nöd sicher gsi, öb Tablets würklich wärded ischlah oder nöd. Richtig losgange mit em Tablet-Boom isch es ja dänn erst so im Lauf vo 2011/12. Sprich: I de Schlussphase vo de Wii U-Entwicklig hätt sich s'grössere Märtumfäld so schnäll und unerwartet veränderet, dass es Produkt, wo +/- 2008/09 i de Konzeptionsphase no völlig einzigartig und speziell gsi isch, zum Release plötzlich nume no als "me too"-Grät i de Wält gstande isch.

Natürlich hätt Nintendo sälber au unzähligi Fähler gmacht, wo mer da scho x mal disktuiert händ, aber de perfekti Sturm isch wahrschinlich würklich erst in Kombination mit de rasante Entwicklig vom Tablet-Märt vo 2011-2013 enstande. Rasant isch es ja würklich gange - i beidi Richtige. Gaht ja scho wieder abwärts mit dene Dinger.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Genau bi dem Punkt bini mir halt nid so ganz sicher. Ich glube d Wii U isch i de Konzeptphase eifacht nur e HD Wii mit Wiimotion Plus Controller gsi. Denn sind d Tablets cho und si hend sich denkt "Wenn d Lüt das toll finded, denn chönd mir das au verwende."...warum au nid, bim DS hets ja au klappet. 2 Screens, eine mit Touch als Input. D Idee isch naheliggend, aber nid durchdacht...und ebe letschteres passt überhaupt nid zu Nintendo (unter em Iwata).
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Also zmindescht gemäss de Iwata Asks isch d'Tablet-Idee intern bereits 2008 diskutiert worde und ich gsehne kein Grund, das in Zwiifel z'zieh. Au wänn s'Ändprodukt letschtlich nöd überzüügt hätt, isch das nöd öppis, wo die sich innerhalb vo eme Jahr - 2011 händ's s'Wii U-Tablet ja bereits spielbar uf de E3 gha - us em Ärmel gschüttlet händ. Bim Wii händs ja au scho 2001/02 mit erschte Wiimote-Prototype experimentiert - also 4 Jahr vor em Release.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Wie gseit, d Idee isch naheliggend....vor allem au wills bim DS so prima funktioniert het und wiemer wüssed hend si in irne Labors so zimlich alles, sogar VR. Drum isches au glaubhaft, dass si mit Tablets als Controller experimentiert hend. Nur vom Experiment zum standard Controller vonere neue Konsole isches nomal en zimlich grosse Schritt und de lüchted mir bis hüt nid i.
XYBOT
c'est mamifigg
c'est mamifigg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
219
Trading points minus
0

Beitrag von XYBOT »

de bogoy isch erste worde und de hanf zweite :groel:
XYBOT
c'est mamifigg
c'est mamifigg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
219
Trading points minus
0

Beitrag von XYBOT »

worlds2015.png
s elimination system findi no geil, mömmer au mal so mache :P wennt imene match e schwächi hesch gits immer no e chance uf de win :1thumb:
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

rolf, de Underground. Sehr guet.
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von Goran »

Nintendo plante neues F-Zero für Wii U

Mit dem Namen F-Zero verbinden langjährige Nintendo-Spieler rasanten Highspeed-Racer-Spaß, der oft kopiert doch nur selten erreicht wurde. Doch seit dem Gamecube-Auftritt 2004 folgte kein neuer Ableger mehr, stattdessen wurden der Reihe lediglich Gastauftritte in Titeln, wie Nintendo Land oder den Super Smash Bros.-Spielen spendiert. Wie das Online-Magazin Nintendo Life nun berichtet, war von Nintendo jedoch bereits zum Launch der Wii U Ende 2012 ein neuer F-Zero Teil angedacht. So bat Nintendo of Europe im Jahr 2011 Burnout-Entwickler Criterion Games um die Mithilfe an einem neuen F-Zero-Spiel. Criterion befand sich zu jener Zeit allerdings noch an den Entwicklungsarbeiten zum Reboot Need for Speed: Most Wanted und musste das Angebot daher ablehnen. Danach wurde die Idee leider komplett auf Eis gelegt, sodass wir bis heute vergeblich auf ein F-Zero für Wii U warten müssen.

Quelle:

http://wiiu.gaming-universe.org/news/14 ... wii-u.html" onclick="window.open(this.href);return false;
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

zwirrlibatz hat geschrieben:s'Chöne isch bi Nintendo nie es Problem gsi und wirds nie sii. S'was Wele isch bi ihne halt andersch und nöd immer nahvollziehbar.
:groel: schön formuliert aber en hohli phrase

meinsch sie haend nie welle en normals fründessystem uf de wii konzipiere? nei meh macht selber was mit codes wo me ide weltgschicht umeschickt. im onlinebereich isch nintendo würkli nah i de chinderschueh. döt wot xbox am afang gsi isch. bitzeli wiiter als sega mit em dreamcast sinds wenigstens scho. ich denk das liit nöd am welle anders sii sondern eifach a de dummheit und em verschlafe vo gwüsse trends wo halt eifach unufhaltbar sind wied vernetzig vo elektronische grät.

aber nei sie haend halt welle anderst si? usability isch nöd eifach öpis z.b, sondern das chasch teste. da gits kein andere weg als ziel vo de eifache benutzbarkeit vom igabegrät und de menüs.
Antworten