Macbook Gold

In den Weiten der Galaxie: Technik!

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel

Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0
Re: Macbook Gold

Beitrag von Uriel »

Xinobrax2 hat geschrieben:
Uriel hat geschrieben:Du bisch dir aber scho im Klare, dass die Slice Zahle usm Fantasy land sind, oder?
Ui sorry, passts nid zu dine Zahle usem Fanboy Land?

- ZDNet: Apple Watch sales may have fallen by 90 percent since launch
- CNBC: Apple Watch online sales plunge 90% in US: Report
- The Independent: Apple Watch: Sales of much-vaunted gadget fall by 90 per cent in the US, study finds

ok, s basiert alles uf de gliche Studie aber es sind kei Fantasy Zahle...
Mömmer no wiiter rede? Nur wil 20 Siitene jetzt dr gliich Artikel basierend uf de gliiche Zahle schriibed, heisst das no lang nüd, dass die Zahle en merit hend, oder? Hesch jetzt nacheglese, we Slice a die Zahle chunnt?

lol, bring besseri Zahle oder heb d Schnurre :lol:

Das isch ja grad dr Witz: Es git no ke Zahle.

Du bisch doch de wo im Bitcoin Topic behaupted het si segid verbote in China owohli Quelle posted han wo s Gegeteil belegged, oder?
Ja eh. Bitcoins sind in Mainland China nach wie vor nüd akzeptiert. Lueg, da nomal mit Quelle, zum Nachelese. Forbes

Du bisch doch au de wo gseit het, dasmer Explots nid als Backdoors chäng verwende obwohl genau das de Sinn und Zweck vomene Exploit isch...
Falsch. Es isch um e konkrete Fall gange, und nüd um was allgemeins.
und denn tuesch blöd wege somene Bitrag? Imene Forum wo voll isch mit irgendwelchne Rumors über noiji Konsole, Handhelds, Handys, Tablets & Warables? Meine Güte, chasch gern so tue als wär bi dir alles super seriös, aber din Blödsin-Pegel isch weg dem no lang nid nidriger als bi anderne User.

D Uhr isch Schrott, chum klar demit...

Din «Biitrag» isch e tumms bashing. und wenn me dem Paroli büütet, bisch du grad dr einzig, wo nüd klar drmit chunnt und sofort «Fanboy, Fanboy» schreit. Din Biitrag zeigt genau, dass grad die, wo tumm stichled, ebe genau ds zruggstichle nüd verchraftet. Isch bim Jones vs. emp amigs genau so gsi.

Also: wenn scho so tumm ummestichlisch mit dim wahnsinns gif, denn fang nüd aa brüele, wenn öpper ufzeigt, wenn di komplett irrsch :!:
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Du bisch doch de wo im Bitcoin Topic behaupted het si segid verbote in China owohli Quelle posted han wo s Gegeteil belegged, oder?
Ja eh. Bitcoins sind in Mainland China nach wie vor nüd akzeptiert. Lueg, da nomal mit Quelle, zum Nachelese. Forbes
Nei sinds nöd, ich weisses mit absoluter Gwüssheit will ich selber täglich via China trade. Letscht Transakton vor 23 Minute. CNY zu BTC (Hüt isch übrigens en super Tag zum Trade). Verbote isch lediglich de Handel für d Finanzinstitut, das hander au scho s letscht Mal erklärt und so stats au i dim Artikel.
Du bisch doch au de wo gseit het, dasmer Explots nid als Backdoors chäng verwende obwohl genau das de Sinn und Zweck vomene Exploit isch...
Falsch. Es isch um e konkrete Fall gange, und nüd um was allgemeins.
Stimmt, aber i sebem konkrete Fall hetmer de Expoit als Backdor chöne verwende.

Ich han mit "Fanboy" reagiert, will dini Reaktion mal wider vorhersehbar gsi isch. Wenn ich irgend es animierts GIF poste um z zeige, das de MacBook Release ev. nid de schlimmscht gsi isch in letschter Ziit denn chasch devo usgah, dass ich das nid mache um e fundierti Unterhaltig über Verchaufszahle z starte. Es isch das wases isch, es Troll-GIF...und du reagiersch als heter e Biene in Arsch gstoche...chills doch. S git kein Grund Apple jedes Mal z verteidige...jedem isch klar wie guet di meiste Produkt sind und wie verdammt erfolgrich si demit sind.

D Uhr isch trotzdem Schrott :lol:
XYBOT
c'est mamifigg
c'est mamifigg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
219
Trading points minus
0

Beitrag von XYBOT »

Xinobrax2 hat geschrieben:Naja...de Apple Watch Release isch eigentlich no truriger...aber de entwicklet sich genau andersch ume...überall hets, niemert wots :lol:
http://www.fastcodesign.com/3048375/why ... s-flopping" onclick="window.open(this.href);return false;
d uhr isch totale schrott und voll übertüüret
hettes lieber meh vo de macbooks produziert
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

Xinobrax2 hat geschrieben:Verbote isch lediglich de Handel für d Finanzinstitut, das hander au scho s letscht Mal erklärt und so stats au i dim Artikel.
:lol: genau das isch scho sit aafang aa mis Argument: dr Handel isch für Finanzinstitut unterseit.
Dis Gegebiispiel bringt wieder mal zum Uusdruck, dass du es völligs durenand hesch. Was du als Trader gegenüber nüd Finanzinstitutione machsch isch egal! Dis Biispiel zielt uf e völlig anderi Ebeni und wär so, als öb me behaupte würd, dr Handel mit Droge isch vo de Schwiizer Zentralbank erlaubt, wil online was tradet hesch. Dr Unterschied jetzt klar? Dr Handel RMB zu Bitcoin isch genau so erlaubt we dr handel vo RMB zu irgendwas. D Zentralbank verbütet dr nüd, was mit RMB machsch, aber es chan d Aanahm vo Bitcoin verweigere. Und genau das macheds ja. Und genau nüt anderes hani behauptet. Checks hes jetzt? D Trading Richtig isch umgekehrt. Wenn jetzt aber irgend en Private dir Geld für dini Bitcoins git? Denn isch dass trotzdem kes Gegeargument, wil ja ebe ke Bank d Excange rates festleit, sondern öpper anderst.
明白吗?
Ich han mit "Fanboy" reagiert, will dini Reaktion mal wider vorhersehbar gsi isch.
Und was laht dich glaube, dass ich nüd DICH troll? Dini Posts sind genau so berechebar und ich han grad freud uufdszeige, was für Schwachsinn du zemelaberisch :typej:
Es isch das wases isch, es Troll-GIF...und du reagiersch als heter e Biene in Arsch gstoche...chills doch.
Dr einzig unchillti bisch ja wohl du:
De Troll gif isch btw 1 post ds spaat cho, wo du dich scho zimli über mini Belehrig ufgregt hesch. du hesch da dini Timeline verhaue.
Und die "Hey chill si doch" Schine hend die meiste da inne mit 20 uufge. Din Spielzug wer jetzt en andere gsi
Lueg da, in simple Begriff: wenn di nüd belehre laa willsch, denn post ke seich.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Also entweder hesch d Diskussion vo damals vergesse oder du versuechsch di jetzt eifacht usezschnure. Ich han damals zimlich explizit gseit was vom Verbot betroffe isch und du hesch gseit es stimmi nid also sparder dis bla bla. D Chinese sind witerhin flissig am trade. Es paar vo de gröschte Exchanges sind in China und si traded mit CNY. Das wäred ja eigentlich gueti Bispiel defür, dass du dejenig bisch wo sich nid gern belehre lat...ich chan gern mal s Topic go durchsueche und di entsprechende Stelle quote wennt wotsch...

Ich han momentan kein Durchblick wer wen trollt :lol: Ich möcht nur klar stelle, dass ich sehr wohl zwüschet eme Troll-GIF und ere ernsthafte Studie oder offizielle Zahle chan unterscheide. Da nach Quelle z schreie isch chli vermesse zumal du ja wie gseit mengisch selber chli tumms Zügs postisch was ja au ok isch.

Mit "Troll-GIF" isch übrigens das mitem Kurs gmeint gsi, nid das mit de Uhr i de Schublade...was ahand vo de Timeline eugentlich au het sele offesichtlich si.
Antworten