es wird bi iwanderer und bi schwizer beides geh. gsehns ja bi mir und i mim umfeld. ich hans au sehr schwierig gha als chind und mir sind sehr arm gsi. waemme arm ufwachst, haetmes immer schwieriger egal vo wellere herkunft.Moff hat geschrieben:ich verstahne ned, wo du en widerspruch gsehsch zu minere ussag?
es isch uf jede fall so, dass für die meischte blue collar jobs, wo schwizer ned mached, arbetschräft usem usland inegholt werded. ich schaff selber imene betrieb mit hunderte söttige lüt. dementsprechen bestaht eusi underschicht us vielni immigrante und d'kriminialitäts statistike spieglet das wieder.
dasses secondos besser mache chönd mueschmer ned verzelle, ich han ade kanti und ade uni gnueg söttig kenneglernt. aber ich bezwifle kei sekunde, dasses die einiges schwieriger gha hend als ich wo useme wohlhabende schwizer hus chume.
es werdet kei lüüt importiert will d schwiizer d arbet nöd waend mache, isches ammemärli . es werdet lüüt importiert will die eifach günstiger sind, ganz eifach. wenn du das dim gschäft abchaufsch, isch das dini sach.
das mit em schwieriger isch i gwüsse bereiche so, aber du übertriebsch massiv. den sind kulturelli und apassigsschwierigkeite die grössere hindernis als d möglichkeite i de schwiiz sich uezschaffe. ich sgsehn kei schwizer chef meh siit ca. 10 jahr.