[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von thaeye »

Moff hat geschrieben:ich verstahne ned, wo du en widerspruch gsehsch zu minere ussag?

es isch uf jede fall so, dass für die meischte blue collar jobs, wo schwizer ned mached, arbetschräft usem usland inegholt werded. ich schaff selber imene betrieb mit hunderte söttige lüt. dementsprechen bestaht eusi underschicht us vielni immigrante und d'kriminialitäts statistike spieglet das wieder.

dasses secondos besser mache chönd mueschmer ned verzelle, ich han ade kanti und ade uni gnueg söttig kenneglernt. aber ich bezwifle kei sekunde, dasses die einiges schwieriger gha hend als ich wo useme wohlhabende schwizer hus chume.
es wird bi iwanderer und bi schwizer beides geh. gsehns ja bi mir und i mim umfeld. ich hans au sehr schwierig gha als chind und mir sind sehr arm gsi. waemme arm ufwachst, haetmes immer schwieriger egal vo wellere herkunft.

es werdet kei lüüt importiert will d schwiizer d arbet nöd waend mache, isches ammemärli . es werdet lüüt importiert will die eifach günstiger sind, ganz eifach. wenn du das dim gschäft abchaufsch, isch das dini sach.

das mit em schwieriger isch i gwüsse bereiche so, aber du übertriebsch massiv. den sind kulturelli und apassigsschwierigkeite die grössere hindernis als d möglichkeite i de schwiiz sich uezschaffe. ich sgsehn kei schwizer chef meh siit ca. 10 jahr.
Zuletzt geändert von thaeye am 30 Sep 2016 17:04, insgesamt 1-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

au interessant:

http://www.nzz.ch/meinung/political-cor ... s-ld.90416" onclick="window.open(this.href);return false;

edith: hani scho mal postet ich tubel
Zuletzt geändert von thaeye am 30 Sep 2016 17:11, insgesamt 1-mal geändert.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

aug, mir sind gar nid gross anderer meinig, weiss gar ned was du hesch

du suechsch wieder mal feindbilder und leisch andere dini wahnvorstellige is mul und nennsches denn klischee

ich bin übrigens gar ned so sozial, ehner sgegeteil, mir sind anderi lüt ziemlich egal, immigrante ehrlich gseit bsunders. aber ich bin de innere überzügig euse friede und wohlstand i dem land chunt vom sozialismus.

und logishc hends all schwierig wo arm sind egal welcher herkunft, wie chunnsch druf, dass ich was anders meine?
aber ebe die immigrante wo für blue collar jobs dahi gholt werded sind ebe arm und mached en unproportional grosse teil vode arme us, logisch oder?

und ich bin überzügt es git vieli jobs wo schwizer schlicht ned mached, und selbstverständlich spielt au de tüfi lohn det en rolle, hangt doch alles zäme. wenni würd 20k pro monet für im mac ade kasse becho würdi das au na mache. aber ebe scheiss jobs für scheiss lohn, für das holemer immigrante ie. ich red da ned vom mac sondern zB logistik wo de ganz tag ide chälti 5kg schweri chischte gschleppt werded. vo dene bruchts 10tusigi logisch gits det kein guete lohn, brucht au 0 qualifikatione. kein schwizer macht das.

iets tönsch aber ehner du so als würsch vo "böse schwizer" rede wennmer usländer holt für tüfi löhn, das findi hingege übrigens würklich scheisse, aber das gsehn ich persönlich iets ehner bi hochzahlte jobs, en kolleg vo mir isch projektleiter bide novartis und sis team isch komplett dur inder ustuscht wurde, wo in indie schaffed und er in basel. ganz anders thema und anders kaliber.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

thaeye hat geschrieben: es werdet kei lüüt importiert will d schwiizer d arbet nöd waend mache, isches ammemärli .
bei uns in der bude kommt samstag immer nen putz-team um in der kaelte ca. 6° die anlage zu sauebern. das ganze team besteht aus sri lanka oder inder.....die schweizer sind sich zu fein fuer nen hungerlohn diese arbeit zu verrichten, dasselbe sieht man ja auch bei der erdbeer oder sonstige ernte auf dem feld.

in der alten firma haben sie manager aus frankreich und deutschland geholt um hoehere stellen zu besetzen, das auch nur wegen dem lohn....da haste schon recht.

@moff:

das mit der logistik kann ich dir bestaetigen, von ca. 30 angestellten sind ca. 8 schweizer, davon 4 schichtleiter etc. also keine fusstruppen. selbst die auslaender die hier zur probe arbeiten, haben teilweise das handtuch geworfen da es eben nicht gerade einfach ist, bei 6° die schweren waren herum zu schleppen und das zu nem hungerlohn.
Für alli wo nid wüsse i welles genre okami ghört :vortex: :

viewtopic.php?p=479770#p479770
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Bi üs chömeds am 10 cho butze und gönd am 5i wider. I de Nacht verschtoht sich, und i de nid gheizte Halle, sind nur Afrikaner und ei Rumän. Die läbed all nid im Aug sinere Traumwelt...
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Moff hat geschrieben:
ich han das wohl ned so präsent wie du, ich glaube in ferguson ischs nur ussag vom polizischt gsi, nöd? und charlotte het sich nach dere enthüllig dmeinig rasch gänderet.

ich hab ja recht aktiv im GAF, wo extrem links und anti-cop isch, ersch recht für US verhältnis, und au det hetmer verständnis für polizei wenn de täter bewaffnet isch, kei frag

die schlimme fäll sind bide unbewaffnete
ja ursprünglech isches am officer wilson si ussag gsi. und dere het meh ke gloube gschänkt. wieso o? grundsätzlech gloubt meh eh immer lieber irgendwelche bystanders, wo säuber dubiosi gstalte si als eme cop.
d'ungersuechig vom DOJ (dept of justiice) het de aber ergäh, dass sini ussag wahr isch gsi. am täter sini DNA isch überall dert gfunde worde (am chrage vom cop, im innere vom outo) wo sie sicher nid hätt chönne si, wenn's so abgloffe wär, wie verbreiet worde isch. sogar die ussag vomene züge vo wäge "hands up don't shoot" het sich als lüg usegstellt. z'ganze motto vo black live matters basiert auso ufere lüg... lol

tja, leider z'spät gsi. d'NY Times het scho am cop sini privatadresse veröffentlecht und er het si job müesse ufgäh und unertouche. -> läbe ruiniert. danke medie!
und in charlotte het d'stimmig äbe nid chehrt nur wägem video und de neue fakte... die lüt si so verblendet vom hass, wo d'medie gschürt hei, dass ihne fakte egal si...
freie press in aller ehre aber mängisch sött meh o die chönne zur verantwortig zieh...
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Xinobrax2 hat geschrieben: S isch doch en Tüfelschreis...genau wie i de Schwiz. Woni im Knast gsi bin hets mi zerscht au chli überrascht, wieviel Usländer det drin sind...aber denn hani festgstellt, dass fasch alli wege Straftate drin sind, wo ca. 80% vo mine Schwizer Kollege au scho begange hend...si sind halt eifach mitere Verwarnig devo cho.

du ungerstellsch de richter, dass sie lüt für die genau gliche tate verwarne, wenns schwizer si und verurteile und isperre, wenns usländer si? das si herti vorwürf, die hätti auso gärn chli gnauer beleit.

füre effektivi gfängnisstraf bruchts nämlech viu. ersttäter chöme idR grundsätzlech mau nid i knascht bis zume relative höhe grad a krimineller energie. da bruchts scho ziemlech es heftigs delikt, dass als ersttäter unbedingt bechunnsch.

meh darf das nid verwächsle mit lüt, wo bedingti geldstrafe bechöme, wieder straffällig wärde und die straf denn nid chöi zahle und sie göh gah abhocke. das si 2 paar schueh...
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

S isch nur n halboffene Vollzug gsi und de Richter unterstelli überhaupt nüt. Das mit de Verwarnig beziet sich uf d Polizei. Ich bi selber au scho weg Weed, Acid, MD, DMT, Amphi und was weiss ich nid alles mitere Verwarnig devo cho. Ich bi damals eigentlich nur dri cho, will de Psitzer vomene Huus womer psetzt hend e Azeig erstattet het...vor dere Azeig het d Polizei nüt unternoh...die sind sogar ziemlich nett gsi...sind halt mobili Beamti in blau...ich mag d Polizei :) Aber ebe...es schint so, als würded manchi Polizischte bi Usländer härter dure griffe...sicher nid alli...ich will da nid pauschalisiere.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

husbsetzer chöme grundsätzlich mitere verwarnig dervo weisch... richi sei dank... lol
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Naja, ich hans ja nid nur uf mich bezoge. N Kolleg hends ersch grad vor einige Täg mitere ziemlich grosse Alag verwütscht. (50 Lampe +) und de hets doch tatsächlich irgendwie gschafft de Staatsawalt devo z überzüge dases für de Privatgebruch isch. Er isch halt chli en Bünzli und Teilziit-Nazi, alles in allem en ziemlich umgängliche Typ. Ich bezwifle mal daser da gschafft het, wener schwarz gsi wär :lol:

Hemer eigentlich Polizischte da im Forum?
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

guet... das mitem gras...
dä vorwurf chasch de aber nüm dr polizei mache das wär de am staatsi si Bock...lol
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

e schwarze wo gras apflanzt kenni o nid.. lol
abyss
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von abyss »

Ach, isch das schön gsi mit de Hanflädeli wos früecher hett gäh... Rouche sälte bis nie, aber mängisch würdi gärn eis motte...
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

han letschti au bsuech vo de polizei dihei gha, sind eifach i mini wohnigstüre inechoh, bin am pc gsi (wohnigstür leidr nöd abgschlosse gha-->dumm) und den chlopfts a de bürotür und eifach die.

sie haend en nachricht vo mine nachbar überchoh das mini store immer dune seget und mis liecht brenni. sie hegi gmeint ich seg nömm am lebe.

im gliche atemzuug haends s guete hasch gschmäckli natürli mitüberchoh i de wohnig, haet die jung schmierlappe welle chli dumm tue, zum glück hani de ander kennt, isch mit mir id schuel.

sind den schön widr abgfahre.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

ehm.. und du mit chopfhörer am game gsi oder was? da sött me mau chlopfe, klingle, rüefe, bevor meh ine wohnug ine geit. vermuetete tote hin oder här... lol
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ja ich am spiele, du sie haend glütet und klopft aber ebe mit chopfhörer und türe zue nah schwierig was z ghöre.

han mich den b i de nachbarin nah bedankt:) isch ja nett gmeint gsi, aber ebe. ufem land luegt meh na chli uf de nachber :groel: und kennt de dorfpolizist halt vo fruehner.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

o dr jünger hätt dir nüt chönne...
hättsch chönne säge: danke, i läbe no, uf wiederluege und sie zur wohnig begleite...
ussert viellech sie hätte grad e ganzi plantage gfunde... lol
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ne halt eifach s gschmäckli, en plantage han ich eh nöd, sie haet den aber welle wüsse ob de hash im zimmer isch. lolz.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

wiiber... lol
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

sie isch super, die vo ghoustbusters.
I speeled my drink!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich glaube oni d Kontaktlinse heti nid mal gmerkt dases Comedy isch...
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

dr alec isch wäutklass vor stimm her... :groel:
leider wie immer sehr eisitig. meh chönnt durchus meh i beidi richtige schiesse findi. Munition wär gnue da...
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

meinsch wie d'Hillary insgeheim über chliini pimmel herzieht?
I speeled my drink!
Antworten