Satanszüg lolthaeye hat geschrieben:ok bin gern abgstumpft wenn ihr mich mit dem satans züügs in rueh lönd. keis ding. und nei ich verstahn ihn nöd.Herr Rossi hat geschrieben:läck Bobby, da schribt de ribit mal öpis würklech gschiids und wahrs und du kläffsch ne wider ah. eventuell, will du ihn nid verschtosch. und leider bisch eine vo dene wo wenns öpis nid verschtönd grad vertüflet. im Volksmund nennt mers gärn ignorant, ich nenns abgschtumpft...thaeye hat geschrieben:das isch au kei sarkasmus meh gsi, du machsch jedi diskussion wo au nur im funke interessant wär mit dim scheiss gebrabbel kaputt, ab und zue häsch widrmal es liechtblickli aber den zerstörsch es mit dim herz gelabber.
ja ich weiss mir mensche sind bös und oises herz isch so dunkel wie d wolke in mordor und mir sind alles satans diener, trotzdem chame normal über sache diskutiere ohni diskussion grad immer is fast spirituelle abgleite z lah.
ich weiss das dir das herzzüüügs gfallt, tuets minere kollegin da im gschäft us de FEG au. ois chli meh spüre und den wird d welt en bessere platz! ja nömm aneluege sondern eifach alles hineh und chli s herz kultiviere.
Als ich kürzlich in Südtirol war, da war auf der ersten Seite der lokalen Zeitung "Hund vermisst... bitte helft diesen Hund zu finden"... das war auf der ersten Seite der Zeitung und hierzulande würde das fast jeder "absurd" finden. Sie haben Herz kultiviert... falls man es noch nicht erkennen konnte.
Was der Bauer nicht kennt...