scho eeeewigs her wonis mol graucht ha... rächt funky
Moderator: Avenger
Azarius isch tüür aber okay. Ich mag de Shop zum stöbere, aber für konkreti Ichäuf tueni denn amigs lieber google und sueche en Shop wo sich uf s jewiligie Produkt spezialisiert het. So findsch de oft Hobbiezüchter wo s Geld besser chönd bruche als irgend son Droge Supermarkt. D Growboxe dörfeds glaubs gar nid id Schwiz schicke...oder nur oni Spore...kei Ahnig...luegsch mal...hanf hat geschrieben:sind die guet. händ au grow pilz grow boxe hani gseh. also haltets was versprechet?Xinobrax2 hat geschrieben:und susch findesch au bi Azarius
Warum?hanf hat geschrieben:und du söttisch unbedingt en fründ vo mir känne lerne, är konsumiert ebefalls substanze wo ich no nie devo ghört han... aber du wilsch immer no kei bsuech gäll, aber wänner dir eifach wür schriebe?
Die Postverzollung ist abgeschlossen
är isch geistig verwandt mit dir. es isch würkli s'erscht mal dass ich das dänkt han, sit ich dich känne... är isch au en wüssensbegierige chopfmensch wo immer me über d'wält erfahre will und probiert derzue au gern psychedelischi substanze uus. hät aber anderi interessenschwerpünkt als du: me sozialdynamike und weniger machtkonstrukt. ich glaubs ihr chöntet extrem viel vonenand lerne...Warum?hanf hat geschrieben:und du söttisch unbedingt en fründ vo mir känne lerne, är konsumiert ebefalls substanze wo ich no nie devo ghört han... aber du wilsch immer no kei bsuech gäll, aber wänner dir eifach wür schriebe?
hätt mich jetzt schon interessiert.Xinobrax2 hat geschrieben:Ach...die packed andauernd wider irgendwelchi Sache uf d Liste...Kratom isch ja neuerdings au verbote...wen interessierts?![]()
Alles nume Tarnig...BrainBug hat geschrieben:der titel is irgendwie bisi irreführend
lol, grad gseh.Xinobrax2 hat geschrieben:Achtung, de Jones isch online
Ich doch au nid...Jones hat geschrieben:aber irgendwelchi substanze woni nid kenne (egal ob vomene dealer uf dr strass oder irgendeme webshop) würd ig mir persönlech nie im läbe ine zieh... aber jede wie er möcht...
Ich mag zwar Droge, aber so Sache wie Logik und Vernunft sind mir nid fremd. Wer nid das verchauft woner abüted flügt usem Markt. Gwüssermasse lauft das sogar na unkomplizierter als wennt es Mint Videospiel bi eBay willsch ersteigere...aber egal...mir lebed wohl i ziemlich unterschiedliche WelteJones hat geschrieben:Du informiersch di, was richtig isch. Aber woher weisch, dass o das bechunnsch wo bsteut hesch und i dr richtige Qualität? McDonalds
Es Problem wo vor allem bim Alkohol wiit verbreited isch. I manche Länder wird das sogar na zelebriert...die nenned iri Droge-Orgie denn "Oktoberfest" oder so...schlimm sowas...Jones hat geschrieben:z'gröschte Problem isch u bliebt aber dr konsumänt, wo sich eifach z'viu uf's mau ine schmeisst... :typej: :typej:
true that!Xinobrax2 hat geschrieben:Es Problem wo vor allem bim Alkohol wiit verbreited isch. I manche Länder wird das sogar na zelebriert...die nenned iri Droge-Orgie denn "Oktoberfest" oder so...schlimm sowas...Jones hat geschrieben:z'gröschte Problem isch u bliebt aber dr konsumänt, wo sich eifach z'viu uf's mau ine schmeisst... :typej: :typej:
Xinobrax2 hat geschrieben:![]()
Ich bin ez öpe sitere Wuche rauch- und dampf-frei...und nachdem ich s Wort Schnupftabak glese han bini grad wienes nervöses Wiesel durch alli Zimmer und han mis Dösli gsuecht. Ich hans gfunde...mhm, ich hans gfunde. Alles wider guet
Scho klar...isch en Usnahm und ich passe uf, dasi vo jetzt a nid jede Tag en Usnahm mache.Drachenherz hat geschrieben:Ah, die Bestie Nikotin... Xino, wenn Rauch- und Dampffrei bliebe wotsch... söttsch nikotin i jegliche Form us dim System dusse halte...
Lebt de Mastler überhaupt na? Falls ja, Dude...d Same vo de Stepperaute muesch nid zermale. Die chasch direkt choche. Isch viel unkomplizierter und denn bruchsch au keis Shirt als Siib. Hesches mit oder oni DMT probiert? Falls mit, was hesch gno? Mimosa hostilis?Mastler(P) hat geschrieben:hui, jetz bini aber no gwundriger. ha scho versuecht aya selber zmache us andere pflanze mit dä gliche würkstoff.Xinobrax2 hat geschrieben:Es toppt Ayahuasca i de Ekelskala![]()
nachr gmerkt das mis gsöff vill zu dickflüssig gsi isch. isch härter abe als s richtige züg.![]()
stepperaute schmöckt so chli wie bitters holz. mis wiise shirt hät immerna en flägg wo nöd use gaht.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 6 Gäste