[spiritualität] meditiere und eso züg
Moderator: Avenger
Re: [spiritualität] meditiere und eso züg
er meint villicht Lorbeer, wenn d Blätter zerstückelt sind, chönntets e gwüssi ähnlichkeit demit ha wiä diä blätter uf dim Bild usgsehnd. Blüete allerding tutmer eigentlich kei in en Bolognese.
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
I demfall isch nöd überecho dasi en Joke ha welle mache...
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Doch scho, aber ich han kei Humor.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Für alli Psychonaute und neugierige Mensche da inne:
MORN (6.6):
Ethnopharmacologic Search for Psychoactive Drugs
Di neuschte Forschigsergebnis vo de füerende Wüsseschaftler im Bereich vo de Psychedelics.
Wird live gstreamt via Facebook, ev. au na Youtube: http://espd50.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zur Istimmig:
Quelle
MORN (6.6):
Ethnopharmacologic Search for Psychoactive Drugs
Di neuschte Forschigsergebnis vo de füerende Wüsseschaftler im Bereich vo de Psychedelics.
Wird live gstreamt via Facebook, ev. au na Youtube: http://espd50.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zur Istimmig:
Quelle
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00

Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 25 Jul 2017 00:33, insgesamt 1-mal geändert.
logisch isches das will sie haets gschribe:Ribit hat geschrieben:Genialer Beitrag, Handy-Detox; http://www.evidero.de/handy-suechtig" onclick="window.open(this.href);return false;
Gerade für den Thaeye ist auch das hier sehr empfehlenswert; http://www.evidero.de/kronenchakra-rezept" onclick="window.open(this.href);return false;
chli in mood choh mit yogafun und den de lifestyle spuere mit chli chakra ums nah chli besser würke z lah chönt me ja während em yoga au hip hop abspiele (hip hop yoga), den nah eis go foode (am beste fingerfood) und scho isch d experience komplett (aber ja nie was kritisiere, macht de harmony kaputt). die art vo frau isch am ufchoh, bis ca. 35 chli de yogateache und de lifestyle fröne, den merke das eim das doch nöd so usfüllt und den wott meh husch schwanger werde.....d natur chasch ebe doch nöd ustrickse. meistens chömets den nah a idiote wills ihri biologisch uuhr ghöret.Gina Capitoni schreibt seit 2015 für evidero über Ernährung. Sie ist Ernährungsexpertin, Yogalehrerin und veranstaltet Food-events...
Zuletzt geändert von thaeye am 07 Jun 2017 10:10, insgesamt 4-mal geändert.
da en kollegin vo mir z .b
:typej:Am Freitag ist Yoga bei Vollmond angesagt! Statt dem Sonnengruß machen wir den Mondgruß und noch mehr flowiges Vinyasa. xxxx und ich teachen Euch im Team und bringen Euch den ultimativen moonshinemood
Bitte eigene Matte mitbringen!
und nei ribit, uf so lüüüüt gib ich nix. die muend mir kei tips geh, aber dir. passt meh zu dim chakra.
thaeye hat geschrieben:da en kollegin vo mir z .b
:typej:Am Freitag ist Yoga bei Vollmond angesagt! Statt dem Sonnengruß machen wir den Mondgruß und noch mehr flowiges Vinyasa. xxxx und ich teachen Euch im Team und bringen Euch den ultimativen moonshinemood
Bitte eigene Matte mitbringen!
Chönd dänk nid für jedä e Mattä det ha, wüssed villicht nid mol wiä vil chömed, und so öpis teiltmer au nid unbedingt gern mit andere Lüt.
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00

Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 25 Jul 2017 00:33, insgesamt 3-mal geändert.
frauenfeindlich! ja klar. aber ich bin widr weg da. eh nöd mis thema. übrigens isch din mix vo theme widr prädistiniert zum usenandneh , aber ich lahns blibe. vermischig vo so villne sache wo du den widr probiersch in kontext stelle, aber leider sehr wirr. fraue haend imfall es problem karriere z mache, falls dir das nöd ufgfalle isch. jetzt trüllsch es eifach demits i dini *theorie* inepasst und mischisch paar cooli sache dri und schwups häsch de verwirrtecocktail.
Zuletzt geändert von thaeye am 07 Jun 2017 11:13, insgesamt 1-mal geändert.
Und mir wüssed alli wiä wichtig dasses üs allnä isch dass du respektiersch was mir schriibed.
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Was die allgemeine Kritik am Yoga u.a. Lifestyle anbelangt; Ich kenne eine TCM Ärztin welche aufgrund ihres Studiums und Karriere auch erst mit 40 Kinder hatte. Ihre Grossmutter ist momentan 102 Jahre alt und wohnt immer noch in ihrem eigenen Häuschen. Solltest du bei dir ähnliche Alters und Gesundheitsverhältnisse vorfinden dann höre ich dir gerne zu, wenn nicht dann fehlt dir klar die Kompetenz.
Du darfst gerne über dich sprechen aber dir fehlt die Befugnis mir das Urteil anderer als gesichert zu verkaufen, daher ist dein Kommentar abgelehnt.Acid hat geschrieben:Und mir wüssed alli wiä wichtig dasses üs allnä isch dass du respektiersch was mir schriibed.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 07 Jun 2017 11:20, insgesamt 3-mal geändert.
Ribit hat geschrieben:Was die allgemeine Kritik am Yoga u.a. Lifestyle anbelangt; Ich kenne eine TCM Ärztin welche aufgrund ihres Studiums und Karriere auch erst mit 40 Kinder hatte. Ihre Grossmutter ist momentan 102 Jahre alt und wohnt immer noch in ihrem eigenen Häuschen. Solltest du bei dir ähnliche Alters und Gesundheitsverhältnisse vorfinden dann höre ich dir gerne zu, wenn nicht dann fehlt dir klar die Kompetenz.

- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Es ist trotz Hohn wichtig zu erkennen dass du auch in einer Art Flow steckst, insofern ist deine Kritik merkwürdig.
ich flow dir den bald real mal eis id chappe.
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Am besten holst du dir deine Kaffeekapseln https://www.leshop.ch/de/supermarket/kaffeekapseln" onclick="window.open(this.href);return false; und denkst über das alles nach.
machi, bis bald.
Was heisst das überhaupt?Ribit hat geschrieben:Was die allgemeine Kritik am Yoga u.a. Lifestyle anbelangt; Ich kenne eine TCM Ärztin welche aufgrund ihres Studiums und Karriere auch erst mit 40 Kinder hatte. Ihre Grossmutter ist momentan 102 Jahre alt und wohnt immer noch in ihrem eigenen Häuschen. Solltest du bei dir ähnliche Alters und Gesundheitsverhältnisse vorfinden dann höre ich dir gerne zu, wenn nicht dann fehlt dir klar die Kompetenz.
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Das heisst für mich dass sie kaum was falsch machen. Ob es richtig ist dass kann man so nicht sagen weil "viele Wege führen nach Rom", wenn auch nicht jeder.
Wo isch de Zämähang zum Yoga? Was willsch gnau sägä wenn seisch sie hed mit 40 es Chind übercho, und inwiefern isch das relevant. Ihri Mueter isch 102 und no einigermassä Zwäg. Super Sach, und jetzt? Was hed das mit üs ztuä. Und was isch jetzt schlussendlich s Kriterium wod ufstellsch. Müemer 102 Johr alt si, damitmer irgendwiä echli Kompetenz chönt ha, oder god drum wiä alt üsi Vorfahrä sind? Uf wer losisch denn jetzt, uf ihri Mueter oder uf d TCM Ärztin.
Willsch üs sägä dass dir jeglichi Kompetenz fehlt, undmer dir nid zuelosä sölled? Soviel ich weiss bisch jo kei 102.
Willsch üs sägä dass dir jeglichi Kompetenz fehlt, undmer dir nid zuelosä sölled? Soviel ich weiss bisch jo kei 102.
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Gesundheit ist kein genetischer Zufall und fast jede Familie auf der Welt ist eine sich gegenseitig unterstützende Gemeinschaft (allerdings, in der Schweiz weltweit am wenigsten). Mehr möchte ich dazu nicht veräussern weil es sich nutzlos im Kreis dreht trotz soviel Klarheit.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ich wirde das Jahr 40i, ha 2 Teeniemädels und letscht Johr mit Yoga agfange. Sither fühl mi körperlich, geischtig und emotional massiv gsünder. Aug säg schnell, steck ich i de trendy Midlife Krise oder isches e nachhaltigi Veränderig mit positiver Uswürkig?
kei ahnig, entscheid das ines paar jahr. aber wenns dir guet tuet. passt