Call of Duty: Black Ops Cold War

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Antworten
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Call of Duty: Black Ops Cold War

Beitrag von Master(G) »

- 80er Jahr Kalter Krieg
- mit digitalem Ronald Reagan
- Zombie-Modus confirmed
- Rest wie gehabt... usser ganz am Schluss vom Trailer, de churzi Multiplayer-Look, das gseht für mich nach eme Agriff uf Battlefield us, wie dette komisch viel Fahrzüüg und so Shizzle vor chömed...

Infos, Trailer und Screens: https://www.thegnet.org/post/call-of-du ... lt-trailer" onclick="window.open(this.href);return false;

auch wichtig:
....Dabei ist zu beachten, dass es 3 Versionen und kein kostenloses Upgrade von PS4 auf PS5 bzw. Xbox One auf Xbox Series X geben wird. Ihr müsst also die rund 10.- Franken teurere "CrossGen Edition" bzw. die "Digital Deluxe Edition" erstehen, wenn ihr von so einem kostenlosen Grafik-Upgrade profitieren wollt.
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Re: Call of Duty: Black Ops Cold War

Beitrag von Bejita »

Louft uf dä neuä Grät mit 4K 120FPS, Raytracing etc... Derfür gseht z Game kei Millimeter besser us aus uf dä autä Grät :lol:
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Hei geil es Call of Duty! so lang hemmer müsse uf es neus warte!
ah nei moment... ich han d Serie verwächsled. CAll of Duty chunnt ja all Quartal es "neus"...

S einzig für was die Chrüpelserie guet isch: D Kampangne sind amigs no unterhaltend. Darum hol ich mir amigs es CoD Jahre später ime Sale für 10- 15 Stutz. U de hed mer e netti 4-6h Kampagne zum chli zöckerle.

Wasi aber nume halbschächt finde isch Warzone, wenn si, wi si säged, das es Wili understützed und nid au all Jahr es neus chunnt.
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

Buccaneer hat geschrieben:Hei geil es Call of Duty! so lang hemmer müsse uf es neus warte!
ah nei moment... ich han d Serie verwächsled. CAll of Duty chunnt ja all Quartal es "neus"...

S einzig für was die Chrüpelserie guet isch: D Kampangne sind amigs no unterhaltend. Darum hol ich mir amigs es CoD Jahre später ime Sale für 10- 15 Stutz. U de hed mer e netti 4-6h Kampagne zum chli zöckerle.

Wasi aber nume halbschächt finde isch Warzone, wenn si, wi si säged, das es Wili understützed und nid au all Jahr es neus chunnt.
Si würklech die dümmstä Games ever wordä. Wobi i Treyarch legä ig Hoffnig bimnä Shooter wo nid ir Zuekunft spielt! Das chönt würklech es guets Game wärdä. We will see
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0

Beitrag von Master(G) »

ja sone 5-6 stunde bum-päng story-kampagne isch immer mal wieder guet, die sind alligs würkli no rächt luschtig.
ich wünscht, sie würdet mal wieder en bitz längeri kampagne mache... so 10 stund dörftis scho sii.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Master(G) hat geschrieben:ja sone 5-6 stunde bum-päng story-kampagne isch immer mal wieder guet, die sind alligs würkli no rächt luschtig.
ich wünscht, sie würdet mal wieder en bitz längeri kampagne mache... so 10 stund dörftis scho sii.
Länger findi schwierig... Well so spannend und abwächsligsrich sinds nie gsih. S einzige wo si möched isch: Meh Action, no meh Action und i jedem dritte CoD en Shocker... Ziviliste wo vo Tereroriste i de City umglah wärded. Oder no besser, bisch sälber bi de Terrorischt und chasch ame Flughafe mit enre M60 id Mänschemängi rotze.

Und öppe s einzige mal wo sie öppis neus probierte hend, sinds rächt verrisse worde. Das Infinity? oder so, womer im Sunnesystem umedüsed well d Marsmänsche plötzlich Kommunistpsychospartanernazis worde sind wo d Erdebewohner als Untermänsche aglueged hend.
Ich han das no geil gfunde mit em umeflügerle und so... obwohl vieles glaubs uf Rails gsi isch. Lockered aber d Kampagne biz uf.

Dene CoD fählts a vielem aber vor allem a zwei Sache:

Story telling. Eigentlich ische es mir i dene Spiel immer scheissegal wer ich bin, und warum ich uf wen au immer ballere. Hauptsach Ätschgän. Die hend so vile Charaktere gschaffe... aber weisch eine? Ok de Price isch cool. aber de weiss i nur, well der de i de letschte Warzone Season so penentrant inetruggt worde isch. Sust weiss i kei einizige us all dene CoD spilis...
Die chönnd nid, wennd nid oder trued nid...
Simples Bispiel? Bin kein übermässige Uncharted FAn, aber die Storys hend mer immer gfalle, obwohls zum ändi vo de Games immer tumm worde isch... Baumharzaffezombies und so. Aber glich, super Story. Und wer hed am Ändi vom 4i nid es wehmüetigs Gfühl vome endgültige Abschied emfpunde? WER frag ich dich!

Abwächslig- Inovation: Chum trueds was wie es Wältrum und chli Abwächslig inebringe wärdes verisse... hends jetzt de Muet nüm oder sinds dumm?
Lug wi sich God of War neu erfunde hed, oder Doom...! Klar, hett au chönne brutal hinne usegah. Isch es aber nid.

Wer isch schuld?
Ich säg die dumme Gamer und de Algorüttmuss! Hiere Mongogamers wos immer no geil finded, wen nen Publisher 7 Versione vo Standard über Delux bis zu Gottedition usehaut... de dumm Gamger wo immer no EA Sportspieli jedes Jahr chauft und bi allne Mikrotransaktione mitmacht wie verrückt. De dumm Gamer wo immer nonig gschnallt hed, dass preorders saudumm sind. De dumm Gamer wo immer nonig gschnallt hed, das er nid sött DLCs chaufe, wo de Publisher voller Absicht usegno hed. Lut mal DLCs für es Dead or Alive a! Das de shit immer no funktioniert? Klar, ich bin au schwanzgstüred... aber de chani ja gratis P0rn luege... nei lieber 4000 Hämmer aneblättere zum Flittchenkostum im DaA zposte...

Und scheiss Alogrüttmuss wo so Dräcksfilm wie Brigh lönd la entstah. Alogrüttmus uf was stönd Lüt? Äh: Grossstadt. Bad CopGood Cop, Cop buddies, Action, Schwarzi cops, Fantasy und Zauberzügs, äh minoritäte... fantasy minoritäte, Orks!
Ergebnis: Ork Cop und Will Smith Cop in LA! Päng

Merksch, ich vermiss de Ribit und kompensiere das jetzt mit eigene Textwänd.
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0

Beitrag von Master(G) »

ha echt zweimal müesse luege obs ned de ribit isch!
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Master(G) hat geschrieben:BildBild ha echt zweimal müesse luege obs ned de ribit isch!
Aber hani rächt oder was? 10h CoD Kampagne wür mi kille!

Das hättest du an zwei Dingen merken können!
Erstens ist es nicht auf Hauchdeutsch geschrieben und zweitens hab ich alles selber zusammengestiefelt und nichts von Wikipedia oder so kopert!
Aber es zeigt halt mal wieder, das ihr alles Banausen seid!
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

Buccaneer hat geschrieben: Story telling. Eigentlich ische es mir i dene Spiel immer scheissegal wer ich bin, und warum ich uf wen au immer ballere. Hauptsach Ätschgän.
do falle mir doch grad einigi Videos vo VLD ii :groel:

Quelle

Teil 2:

Quelle

Teil 3:

Quelle
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9