Master(G) hat geschrieben:ja sone 5-6 stunde bum-päng story-kampagne isch immer mal wieder guet, die sind alligs würkli no rächt luschtig.
ich wünscht, sie würdet mal wieder en bitz längeri kampagne mache... so 10 stund dörftis scho sii.
Länger findi schwierig... Well so spannend und abwächsligsrich sinds nie gsih. S einzige wo si möched isch: Meh Action, no meh Action und i jedem dritte CoD en Shocker... Ziviliste wo vo Tereroriste i de City umglah wärded. Oder no besser, bisch sälber bi de Terrorischt und chasch ame Flughafe mit enre M60 id Mänschemängi rotze.
Und öppe s einzige mal wo sie öppis neus probierte hend, sinds rächt verrisse worde. Das Infinity? oder so, womer im Sunnesystem umedüsed well d Marsmänsche plötzlich Kommunistpsychospartanernazis worde sind wo d Erdebewohner als Untermänsche aglueged hend.
Ich han das no geil gfunde mit em umeflügerle und so... obwohl vieles glaubs uf Rails gsi isch. Lockered aber d Kampagne biz uf.
Dene CoD fählts a vielem aber vor allem a zwei Sache:
Story telling. Eigentlich ische es mir i dene Spiel immer scheissegal wer ich bin, und warum ich uf wen au immer ballere. Hauptsach Ätschgän. Die hend so vile Charaktere gschaffe... aber weisch eine? Ok de Price isch cool. aber de weiss i nur, well der de i de letschte Warzone Season so penentrant inetruggt worde isch. Sust weiss i kei einizige us all dene CoD spilis...
Die chönnd nid, wennd nid oder trued nid...
Simples Bispiel? Bin kein übermässige Uncharted FAn, aber die Storys hend mer immer gfalle, obwohls zum ändi vo de Games immer tumm worde isch... Baumharzaffezombies und so. Aber glich, super Story. Und wer hed am Ändi vom 4i nid es wehmüetigs Gfühl vome endgültige Abschied emfpunde? WER frag ich dich!
Abwächslig- Inovation: Chum trueds was wie es Wältrum und chli Abwächslig inebringe wärdes verisse... hends jetzt de Muet nüm oder sinds dumm?
Lug wi sich God of War neu erfunde hed, oder Doom...! Klar, hett au chönne brutal hinne usegah. Isch es aber nid.
Wer isch schuld?
Ich säg die dumme Gamer und de Algorüttmuss! Hiere Mongogamers wos immer no geil finded, wen nen Publisher 7 Versione vo Standard über Delux bis zu Gottedition usehaut... de dumm Gamger wo immer no EA Sportspieli jedes Jahr chauft und bi allne Mikrotransaktione mitmacht wie verrückt. De dumm Gamer wo immer nonig gschnallt hed, dass preorders saudumm sind. De dumm Gamer wo immer nonig gschnallt hed, das er nid sött DLCs chaufe, wo de Publisher voller Absicht usegno hed. Lut mal DLCs für es Dead or Alive a! Das de shit immer no funktioniert? Klar, ich bin au schwanzgstüred... aber de chani ja gratis P0rn luege... nei lieber 4000 Hämmer aneblättere zum Flittchenkostum im DaA zposte...
Und scheiss Alogrüttmuss wo so Dräcksfilm wie Brigh lönd la entstah. Alogrüttmus uf was stönd Lüt? Äh: Grossstadt. Bad CopGood Cop, Cop buddies, Action, Schwarzi cops, Fantasy und Zauberzügs, äh minoritäte... fantasy minoritäte, Orks!
Ergebnis: Ork Cop und Will Smith Cop in LA! Päng
Merksch, ich vermiss de Ribit und kompensiere das jetzt mit eigene Textwänd.