Don't Make Me Steal

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0
Re: Don't Make Me Steal

Beitrag von ritschi »

emP hat geschrieben:
öbs se itz 10'000 Lüt für 84.- chaufe oder 12'000 für 70.- spielt itz eifach keh Rugel.

z'erste isch wahrschinlech sogar besser, hesch weniger ufwand :lol:
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

ritschi hat geschrieben:
emP hat geschrieben:
öbs se itz 10'000 Lüt für 84.- chaufe oder 12'000 für 70.- spielt itz eifach keh Rugel.

z'erste isch wahrschinlech sogar besser, hesch weniger ufwand :lol:

bingo :idea:
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Chäller
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Chäller »

aber weniger Marktaateil :idea:
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Beitrag von ritschi »

Chäller hat geschrieben:aber weniger Marktaateil :idea:
tuesch dir jetzt widerspräche?
Chäller hat geschrieben:Problem: Es git KEIN Markt.
:lol:
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

evo hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben: das forum hüt....
immerhin unterhaltsamer als s übliche

uaaaa das spiel rox.
spinnsch, das spiel sux
du bisch tumm
retro > xbox
augechräps
LOL
http://www.thegforum.ch/viewtopic.php?p=39479#p39479 :x
I speeled my drink!
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

zwirrlibatz hat geschrieben: :x
natürlich machi do au mit. aber hüt findis ebbe no unterhaltsamer als an manch anderem tag

:vortex:
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0

Beitrag von Sephi »

O_O hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:de konsumänt hett überhaupt nüt z'"fordere". meinegüte. hört das irgendwänn emal uf? müühüüü ich wird verarscht vo dä böse industrie.
lol.wahr. was.d lüt hüt zu tags meined si hebet arächt druff isch krass. wenners nid wennd chaufe zu dem priis machets nid.
:idea: :idea: :!:
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

Sephi hat geschrieben:
O_O hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:de konsumänt hett überhaupt nüt z'"fordere". meinegüte. hört das irgendwänn emal uf? müühüüü ich wird verarscht vo dä böse industrie.
lol.wahr. was.d lüt hüt zu tags meined si hebet arächt druff isch krass. wenners nid wennd chaufe zu dem priis machets nid.
macheds ja au nöd :idea:
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0

Beitrag von Sephi »

Acid hat geschrieben: Zudem sind Film hützutags so billig wiä no niä... zumindescht was DVD und BR agohd.... Ich mein 39 Stutz isch hützutags ehnder Tür. Vor 10 Johr isch ds Standard, wenn nid sogar no öpis vom billigärä gsie... En Pris vo under 20.- Stutz isch hüt sälbstverständlich, isch nonig lang her, do wär das a geili Aktion gsie, oder mer isch ufem Occasion Mert unterwägs gsie. No früener no türer.
Ou e sehr wichtige Punkt - es git unfassbar priiswärti Blaustrahl und DVD, je nachdäm wome luegt.
Sephi
Ghibli-ins-Aug-Trugger
Ghibli-ins-Aug-Trugger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
39
Trading points minus
0

Beitrag von Sephi »

h4xX0r hat geschrieben:
Sephi hat geschrieben:
O_O hat geschrieben:
macheds ja au nöd :idea:
Denn sölleds aber nöd jammere und gliichzitig so tue als würdeds der "Industrie" us total altruistische und grosszügige Gründ guet gmeinti Verbesserigsvorschläg lifere (wo der ignorante und grundsätzlech negativ und pöhs igstellte Industrie denn natürlech au total neu und unbekannt sind). :lol:
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

wieso söll en chund amene produzent nöd säge, wie er sies produkt besser mache chönnt? es isch eifach momentan so, dass sich d'film und d'musig industrie gar nüt meh chan leischte. solang sie s'downloade und s'torrentle nöd under kontrolle händ (und das werdets nie ha) sinds sowas vo am chürzere hebel, da söttets froh sii um jedi petition wo daher chunnt.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
meo
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
24
Trading points minus
5

Beitrag von meo »

h4xX0r hat geschrieben:wieso söll en chund amene produzent nöd säge, wie er sies produkt besser mache chönnt? es isch eifach momentan so, dass sich d'film und d'musig industrie gar nüt meh chan leischte. solang sie s'downloade und s'torrentle nöd under kontrolle händ (und das werdets nie ha) sinds sowas vo am chürzere hebel, da söttets froh sii um jedi petition wo daher chunnt.
:!: :!: :!:
tatsujin hat geschrieben: SHEIT etz hanis au gard gseh. min AVATLER HET SICH VOR MINE AUGE IN EN SCHTINK VERWANDLET :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
meo
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
24
Trading points minus
5

Beitrag von meo »

für di wos nit verstandö hätte giz es iz o uf dütsch:
http://www.dontmakemesteal.com/de/
tatsujin hat geschrieben: SHEIT etz hanis au gard gseh. min AVATLER HET SICH VOR MINE AUGE IN EN SCHTINK VERWANDLET :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

h4xX0r hat geschrieben:wieso söll en chund amene produzent nöd säge, wie er sies produkt besser mache chönnt?

e "chund" isch definititionsgemäss öpper wo öppis chauft. nur so zur info.

wenni zur BMW Garsch gah und säge, dassi denn en M3 würd chaufe für 20'000 Stotz mit Lebenslänglicher Garantie und inkl. Zweitfahrzüg für mini Frau, was meinsch was denn de Garaschischt seit?
Zuletzt geändert von emP am 22 Feb 2011 13:41, insgesamt 1-mal geändert.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

naja. dr konsument cha miner meinig ALLES fordere, du wettsch dis züüg verchaufe, oder? fordere chame immer.
du 'muesch' es ihm ja nid recht mache. aber er isch genauso wenig denn verpflichtet, dis produkt ds konsumiere.
das isch übrigens o kei schlechti sach: es sött nie eso sii, dass dr produzent alles bestimmt (und umgekehrt).

dr konsument isch am längere hebel. leider nehmet d'lüüt das i vielne bereich no viel zwenig oder falsch wahr. mir chönntet subito sehr vieles verbessere, wenn mir mit konsequenz und mit bewusstsii konsumiere würde.

und ich find die petischn e gueti sach. i würd jederzyt eso für mini film zahle, alles wo ich möcht isch schnell verfüegbar, gueti quali, fairi priise ev. versch. priis-modell oder abos. etc. :idea: ich mag weder kino no wott ich dvds chaufe, wo denn im regal verstaubet. dass eso viel lüüt für rapidshare abos etc. zahle isch eigentlich dr besti bewiss, dass d'lüüt wennd zahle. d'industrie isch eifach hinedrii widermal.

und nei ich ha nid alles i dem topic glese. :-D
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von h4xX0r »

emP hat geschrieben:
h4xX0r hat geschrieben:wieso söll en chund amene produzent nöd säge, wie er sies produkt besser mache chönnt?

e "chund" isch definititionsgemäss öpper wo öppis chauft. nur so zur info.

wenni zur BMW Garsch gah und säge, dassi denn en M3 würd chaufe für 20'000 Stotz mit Lebenslänglicher Garantie und inkl. Zweitfahrzüg für mini Frau, was meinsch was denn de Garaschischt seit?
liesisch nomal obe, duesch nomal überlegge und schriibsch nomal.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Sylvara hat geschrieben:
naja. dr konsument cha miner meinig ALLES fordere, du wettsch dis züüg verchaufe, oder? fordere chame immer.
du 'muesch' es ihm ja nid recht mache. aber er isch genauso wenig denn verpflichtet, dis produkt ds konsumiere.
das isch übrigens o kei schlechti sach: es sött nie eso sii, dass dr produzent alles bestimmt (und umgekehrt).

dr konsument isch am längere hebel. leider nehmet d'lüüt das i vielne bereich no viel zwenig oder falsch wahr. mir chönntet subito sehr vieles verbessere, wenn mir mit konsequenz und mit bewusstsii konsumiere würde.

und ich find die petischn e gueti sach. i würd jederzyt eso für mini film zahle, alles wo ich möcht isch schnell verfüegbar, gueti quali, fairi priise ev. versch. priis-modell oder abos. etc. :idea: ich mag weder kino no wott ich dvds chaufe, wo denn im regal verstaubet. dass eso viel lüüt für rapidshare abos etc. zahle isch eigentlich dr besti bewiss, dass d'lüüt wennd zahle. d'industrie isch eifach hinedrii widermal.

und nei ich ha nid alles i dem topic glese. :-D
Ebe das mein ich ja. ICH will ALLES und zwar JETZ sofort i BESCHTER qualität. Wenn de Konsumänt scho aschiinend am längere Hebel isch, dänn söll er Gschiiders fordere als sowas.

Farknomal mir redet da vo de Unterhaltigindustrie und -güeter. Aso Film, Büecher, Games, Musig alles Leisure Luxusartikel und die völlig verdreihte Trottellüüt setzed sich zwar todesernschthaft aber nur inere dekadänte Konsumhaltig drmit usenander, als hättet's es gottgäbnigs Rächt druf. Die wo all das paratstelle müend dänn no en Äxtraeffort mache will d'Lüüt z'fuul sind, is Chino gah oder sich en Film imne Lade goge z'poschte, geschweige denn im Internetz bstelle. Ui, da muesch ja 3 Täg warte bis de Film äääääääääääääääääääääääändli chunnt. Sich zbsp evtl ja sogar berate lah, en Ustuusch, Kommunikation, Wertschätzig, Ziit näh, nöisle und und grüble inere Uslag isch voll doof und total nöd hüt.

Aber nei, d'"Industrie" isch "hinedrii" und "sälber tschuld". Arschlochhaltig, chotze chönnt ich.
I speeled my drink!
h4xX0r
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Don't Make Me Steal

Beitrag von h4xX0r »

Guet wär mal en schritt ines neus ziitalter zmache. Für d'industrie und d'lüt wo immer no denked wie vor 20 jahr
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

zwirrlibatz hat geschrieben: Ebe das mein ich ja. ICH will ALLES und zwar JETZ sofort i BESCHTER qualität. Wenn de Konsumänt scho aschiinend am längere Hebel isch, dänn söll er Gschiiders fordere als sowas.

Farknomal mir redet da vo de Unterhaltigindustrie und -güeter. Aso Film, Büecher, Games, Musig alles Leisure Luxusartikel und die völlig verdreihte Trottellüüt setzed sich zwar todesernschthaft aber nur inere dekadänte Konsumhaltig drmit usenander, als hättet's es gottgäbnigs Rächt druf. Die wo all das paratstelle müend dänn no en Äxtraeffort mache will d'Lüüt z'fuul sind, is Chino gah oder sich en Film imne Lade goge z'poschte, geschweige denn im Internetz bstelle. Ui, da muesch ja 3 Täg warte bis de Film äääääääääääääääääääääääändli chunnt. Sich zbsp evtl ja sogar berate lah, en Ustuusch, Kommunikation, Wertschätzig, Ziit näh, nöisle und und grüble inere Uslag isch voll doof und total nöd hüt.

Aber nei, d'"Industrie" isch "hinedrii" und "sälber tschuld". Arschlochhaltig, chotze chönnt ich.

huiii...da het öppert aber ganz es romantisch verklärts bild vo de alte zyte. nid? :lol:
ich stimm dir genau i garkeim punkt zue. dass es zb. miteme mehr-ufwand verbunde isch, bezwiifle ich mal stark. es git warschinlich nüt eifachers, als digitali medie - und lahsch ersch no endlich die blöde medium und verpackig weg.
usserdem, kino suxx ass - es interessiert mich genau null und es isch ja wohl e witz, dass im kino irgendwelche USTUUSCH stattfindet. jede sitzt für sich imne stuehl und rede dörfsch o nid, nur tummi popcorn-grüüsch mache. ich ha 100 mal mehr uustuusch, wenni film deheim mit kollege am widescreen luege. :idea: dass ich mir für das kei zyt nimme, isch e reini unterstellig.

willkommen im 2011. zyte änderet sich und mängisch isches garnid mal eso schlecht. ds blöde umewarte und die lächerliche unterschied zwüsche regionale release-dates, träget genau garnüt zur unterhaltig vo irgendwem bii (ich luege kei screeners).

:sleepy:
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
G-ay-lien
Evergreen
Evergreen
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
93
Trading points minus
0

Beitrag von G-ay-lien »

lulz, ich glaub niemer het da ihne würklich s Gfühl, dasser irgend es Recht uf die Underhaltigsmedie hät :lol: Vilmeh interpretier ichs als en Versuech vode Roiberli öpis ade momentane Download-Situation z'ändere, ohni dass si sich vollkomme em Priisgefüege vode Industrie unterwerfe müend. Ich glaub nöd all Mensche sind vo grund uf bös und wennd sich explizit imene grauberiich vode (il)legalität ufhalte.

Logisch chamer immer wider sägä "Chaufeds zu dem Priis oder löhnds sii". Nur isches, wi t Sylvara das scho gseit het, beachtlich, dass underdesse wahnsinnig vili Firmene dur de momentani zuestand chönd ihri Iihnahme generiere (Rapidshare usw.). Also het sich so gseh sogar zwüsched Zahligsbereitschaft vode Konsumente und Priissetzig vode Industrie e komplett neui Branche iigschnischtet :lol:

Ansuschte stimmi vollkomme de Sylvara zue, was übrigens nöd sehr oft vorchunt :o
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Sylvara hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben: Ebe das mein ich ja. ICH will ALLES und zwar JETZ sofort i BESCHTER qualität. Wenn de Konsumänt scho aschiinend am längere Hebel isch, dänn söll er Gschiiders fordere als sowas.

huiii...da het öppert aber ganz es romantisch verklärts bild vo de alte zyte. nid? :lol:
ich stimm dir genau i garkeim punkt zue. dass es zb. miteme mehr-ufwand verbunde isch, bezwiifle ich mal stark. es git warschinlich nüt eifachers, als digitali medie - und lahsch ersch no endlich die blöde medium und verpackig weg.
usserdem, kino suxx ass - es interessiert mich genau null und es isch ja wohl e witz, dass im kino irgendwelche USTUUSCH stattfindet. jede sitzt für sich imne stuehl und rede dörfsch o nid, nur tummi popcorn-grüüsch mache. ich ha 100 mal mehr uustuusch, wenni film deheim mit kollege am widescreen luege. :idea: dass ich mir für das kei zyt nimme, isch e reini unterstellig.

willkommen im 2011. zyte änderet sich und mängisch isches garnid mal eso schlecht. ds blöde umewarte und die lächerliche unterschied zwüsche regionale release-dates, träget genau garnüt zur unterhaltig vo irgendwem bii (ich luege kei screeners).

:sleepy:
Mit alte Zyte hett, was ich gschriebe han, null und nüt ztue. Werum d'Lüüt bi däm Thema instinktiv die modern vs retro Keule schwinge müend, zeigt mir drfür d'Ignoranz drhinder. Du schtimmsch mir i keim Punkt zue, will mir vo Öpfel und Bire rede, bzw du machsch sogar Chruut und Rüebe drus. Ich red vom grössere Bild. Mir häns schomal drvo gha. Grundsätzlich nervt mich de Konsumäntetunnelblick und die entsprechende Argumäntatione uf und über alles.

Ja digitali Medie sind eifach zum verbreite, und jetz? Ebe det fangts scho ah mit dere Konsumäntebequemlichkeit. Wieso zum Henker isch „eifacher“ wünschenswert? An sich isch das ja kei Qualität aber wird grad darum zu eine vo de Bevorzugtischte gmacht. Idiotie #1.

Ich han vom Äxtraeffort gredt für de Produzänt und/oder Abüüter im Sinn vo de Apassig a Konsumänteerwartige. Wünschenswert sind nach wie vor Freaks und Känner i iiflussriiche und entscheidende Positione i de Unterhaltigsindustrie. Sogenannti kompetänti A&R Lüüt bi Labels und Musig- und Filmredaktore a kulturelle Schaltpünkt. Sie suechet und betreueed Künschtler und Kunscht nach dene ihrem Wert und probiered, ihne es Publikum zuegänglich zmache bzw umgekehrt sogar ehner eigentlich. Falls es Publikum fähig isch, z'wüsche Bevormundig und Agebot underscheide z'chöne. Will vo Qualität hett me sich emal (ui, früehner...) langfrischtig Profit versproche und detdure hetts tatsächli Mehrufwand gäh im Vergliich zu hüt. Stattdesse werde die kompetänte und au risikobereite Lüüt dur Pappnase ersetzt, hinedure dur BWL Heinis und vornedure dur dümmlichi Ewiggrinser. Star TV, rolf. Die händ mit Lautstark mal e ganz ordentlichi Sändig gha. Und hüt? Meinefresse was sind das für Lüüt det? Irgenden Trottel vor d'Kamera gstellt. DSDS zbsp isch quasi e Parodie uf das, aber für s'hütige Bewusstsii de absolut kompetänt und nachvollziehbari Standard. Das jetz hie nur erwähnt als wiiteri Alarmsymptom für s'Verlange vo Angebot vo unmittelbarer und persönlich ufwandfreier Unterhaltig. Aber gfälligscht in HD natürlich oder susch chlöpfts. Idiotie #2

De Sinn vo Verpackige bzw Hardware isch sicher ökologisch z'belüüchte, wie aber detdure en reine Digitalvertrieb am Änd würkli besser wägchunnt, weiss ich jetz ja nöd. Dadrzue chunnt no de artistisch Aspäkt vo Verpackige. Für die einte isch de halt unintressant will sie sich gar nie drfür intressiert händ, für anderi öppis absoluts Wesentlichs. S'ganze Package vomne Werch inere künschtlerische Gänzi isch aber offebar komplett vo „geschter“. Idiotie #3. (btw Radiohead gäbed ihres neue Album inere Art Ziitigsformat use, ueregeil, wobi's au da en Art truurig isch, dass me sich als Künschtler scho so Superhanebüchens usdänke muess für e Ufmerksamkeit).

Das „Package“ Ding ghört au zu dem wo ich mit Ustuusch gmeint han. Logisch red ich drbii nöd pro blabla mit em Chinositznachbar oder contra Ustuusch dihei ufem Sofa. :nut: Ich mein, dass me sich au mal physisch vo A nach B bewegt, will bi B gitts Wertschätzig vo Liebhaber, wo me sich ustuusche, berate, informiere oder ebe nöisle und grüble chan. Und Verpackige bzw s'Medium an sich und d'Covers drzue aluegt und schätzt. Und e Platte chauft obwohl eim nume 6 vo 10 Songs sofort gfalled und me sich drbii au nöd i sire Konsumäntefreiheit bevormundet vorchunnt. Me wändet sogar die eiget unfassbar wärtvolli Ziit und Energie drfür uf. Wenn sich für eim die ganz Unterhaltigsindustrie nur uf Abelade und Mediamäret ufteilt, isch eim das frömd und glaubt ernschthaft, im 2011 konsumiert me numeno digital will s'isch ebe 2011. Idiotie #4.

Und no zu Chino suxx ass, ok fair. Jedem sini Vorliebe, keis Problem. Ich han ersch Müeh drmit, wenn de Konsumänt us dere persönliche Sichtwiis dihei ufem Sofa mit verschränkte Arm druf warted bzw verlangt, dass d'“Industrie“ (wo komischerwiis aber nie nööcher definert wird) eim gfälligscht e Lösig zbüüte hett. Die Egozentrik suxx mötsch bigger ass.

Ah nowas, regionali Release Dates händ im Übrige vilech amigs au en nahvollziehbare Grund wenn da x-verschiedeni Inträssegruppe involviert sind. Was söll ich mich da ufrege? Isch mir doch gliich, wenn en Film suschwo paar Mönet früehner is Chino chunnt. Release Date werded irgendwänn vo irgendöpperem bestumme. Ich han dänn weder es Rächt no en Grund, de Film au sofort z'gseh. Uf es regionals früehners Datum suschwo anders han kän Iifluss, sitz ich jetz aso da und mühühühühe will ich de Film jetz aber au da hie sofort gseehehehehe wiihihihiiilll!!!??? Me chönnt ja au froh sii dass irgendöpper irgendwo irgendwänn überhaupt wiedermal en Film gmacht hett, wo me gseh will. Aber das isch türli e total kreisi Ussag.

Beige bis an Bach abe isch das alles. B-E-I-G-E! De Billy gitt mir ganz sicher hundertpro Rächt.

Chönnd dänn bim nöchschte Fondue wiiter drüber rede. :herzli:
I speeled my drink!
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

wohl chuum. und du bisch genau-gliich EGOzentrisch, du wettsch dass es eso bliibt wie du's gwöhnt bisch und guet findsch. es lebe die selbst-erkenntnis ;)
konsum und entertainment hei immer mit eigetem vergnüege z'tüe. logisch wett jede das eso ha, wie's für ihn stimmt - das isch stating the obvious.

dass sich d'industrie nid söll müesse aapasse isch daher o ziemlich e müessigi uussag: d'industrie richtet sich nachem profit. wenn meh lüüt digital downloads wei in dr zuekunft, und das isch legitim, denn wird sie sich dernah richte. das isch kei 'moralische' oder süsch konflikt derbii, es isch ganz e normali entwicklig. 'eifacher' isch übrigens es wort, wo du jetz eso uusgwählt hesch: es git sehr vieli gründ, digital besser zfinde - 3 dervo han ich aagsproche.

und ich bezwiifle irgendwie stark, dass dr Billy all sini film währendem umereisle ab DVD luegt. :P

aber ich weiss scho, um was dasses dir hier würklich gaht vortex: die arme künstler und musiker, wo bestohle werde und glii nümm vo ihrere 'art' chönd lebe (und 'art' und dr künstler sind für dich automatisch die höcher instanz); das stimmt ebe eso genau nid. es git ono so öppis wie neui entwicklige nutze und mit dr zyt gah, neui konzept finde usw. du bisch i dem topic dr mozart, wo sich entrüstet dass d'lüüt CDs chaufet, anstatt in d'opere z'gha. :-D
die petischn wo dr meo glinkt het, wird zwar genau kei sau interessiere, aber sie reagiert uf dr basis vo dr realität und versuecht us dere situation öppis zmache, wo bereits da isch. das nenn ich realistischi lösigssuechi. me cha sich gern us prinzip gege öppis wehre, aber wie dr aragorn eso schön zum theoden gseit het: "war is upon you, whether you would risk it or not" (ich bin so e nerd, wahnsinn! :herzli: )
und drum find ich de aasatz nid schlecht. es würde denn wieder meh 'die richtige' zu ihrem verdiente geld cho, anstatt irgendwelchi middlemen à la rapidshare und co. und o wenns für dich genau ds gliiche isch: sehr vieli lüüt lade im moment abe, wills gäbig isch und nid, will sie unbedingt nüt zahle wei. wer das nid nützt, jänu.
Sylvara
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von Sylvara »

übrigens - weli band ischs nomale gsi wo ihri brandneu CD selber zume voll faire priis ab dr eigete HP aabote hei, wills gnueg hend gha vo de ganze zweit-und drittpersone und labels, wo süsch immer derzwüschet no chole abzieh :?:

wenni mi recht erinnere, isch das e erfolg gsi. was isch falsch a so konzept?
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

ich weiss nöd, wie dütlicher schriebe als bis anhin. du liisch gröschteteils völlig falsch will komischs züg drus useliesisch.
Sylvara hat geschrieben:wohl chuum. und du bisch genau-gliich EGOzentrisch, du wettsch dass es eso bliibt wie du's gwöhnt bisch und guet findsch. es lebe die selbst-erkenntnis ;)
konsum und entertainment hei immer mit eigetem vergnüege z'tüe. logisch wett jede das eso ha, wie's für ihn stimmt - das isch stating the obvious.
nei. veränderig isch äbe grad eso normal, dass ich säb gar nöd ersch kommentiert han. stating the obvious. drususe läse dass ich mich drgäge wehr, isch falsch.
dass sich d'industrie nid söll müesse aapasse isch daher o ziemlich e müessigi uussag: d'industrie richtet sich nachem profit. wenn meh lüüt digital downloads wei in dr zuekunft, und das isch legitim, denn wird sie sich dernah richte. das isch kei 'moralische' oder süsch konflikt derbii, es isch ganz e normali entwicklig. 'eifacher' isch übrigens es wort, wo du jetz eso uusgwählt hesch: es git sehr vieli gründ, digital besser zfinde - 3 dervo han ich aagsproche.
ich säge nüt gäge digitali downloads an sich, geschweige denn, dass de künschtler drbii (meh) nachteil hett. au contraire. ich zieh wennscho en wiitere gedanke zu de ständig uffallende, beschränkte dualistische und usschlüssende dänkwiis. wenn das, dänn nöd dieses. die mir främdi wahrnehmig xeh ich bi jenschte theme und isch en hauptgrund für d'nutzlosigkeit vo vielne diskussione.
aber ich weiss scho, um was dasses dir hier würklich gaht vortex: die arme künstler und musiker, wo bestohle werde und glii nümm vo ihrere 'art' chönd lebe (und 'art' und dr künstler sind für dich automatisch die höcher instanz);
totale blödsinn. ich han paarmal klar i eifache sätz gschriebe worum's mir gaht.
das stimmt ebe eso genau nid. es git ono so öppis wie neui entwicklige nutze und mit dr zyt gah, neui konzept finde usw. du bisch i dem topic dr mozart, wo sich entrüstet dass d'lüüt CDs chaufet, anstatt in d'opere z'gha. :-D
die petischn wo dr meo glinkt het, wird zwar genau kei sau interessiere, aber sie reagiert uf dr basis vo dr realität und versuecht us dere situation öppis zmache, wo bereits da isch. das nenn ich realistischi lösigssuechi. me cha sich gern us prinzip gege öppis wehre, aber wie dr aragorn eso schön zum theoden gseit het: "war is upon you, whether you would risk it or not" (ich bin so e nerd, wahnsinn! :herzli: )
und drum find ich de aasatz nid schlecht. es würde denn wieder meh 'die richtige' zu ihrem verdiente geld cho, anstatt irgendwelchi middlemen à la rapidshare und co. und o wenns für dich genau ds gliiche isch: sehr vieli lüüt lade im moment abe, wills gäbig isch und nid, will sie unbedingt nüt zahle wei. wer das nid nützt, jänu.
lol, nomal, ich red nöd vom trägermedium an sich und wie was de armi künschtler betrifft, sondern vom unterhaltig forderne, kulturell dekadänte vielfrasskonsumänt wo glaubt d'industrie (ohni die au mal z'definiere) muess uf ihn reagiere. ich weiss würkli nöd wie dütlicher und han türli kei luscht, gäg so es simpels korsett wo du mich jetz da driihebsch z'argumentiere.
I speeled my drink!
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Sylvara hat geschrieben:übrigens - weli band ischs nomale gsi wo ihri brandneu CD selber zume voll faire priis ab dr eigete HP aabote hei, wills gnueg hend gha vo de ganze zweit-und drittpersone und labels, wo süsch immer derzwüschet no chole abzieh :?:

wenni mi recht erinnere, isch das e erfolg gsi. was isch falsch a so konzept?
nonomal, ich red nöd vom trägermedium an sich und wie was de armi künschtler betrifft.

und sälbscht wenn es label, en vertrieb, en agentur, en plattelade inkl personal mit dran verdiened, wenn sie für de erfolg und d'verbreitig au dran mitschaffed, isch da nüt falsch dran. das wär jetz ebe no das, wo mir hie a definition vo de "böse industrie" fählt. die z'pauschalisiere, macht d'argumentation halt sehr eifach.
I speeled my drink!
Antworten