emP hat geschrieben:
öbs se itz 10'000 Lüt für 84.- chaufe oder 12'000 für 70.- spielt itz eifach keh Rugel.
z'erste isch wahrschinlech sogar besser, hesch weniger ufwand

Moderator: Avenger
emP hat geschrieben:
öbs se itz 10'000 Lüt für 84.- chaufe oder 12'000 für 70.- spielt itz eifach keh Rugel.
ritschi hat geschrieben:emP hat geschrieben:
z'erste isch wahrschinlech sogar besser, hesch weniger ufwand
tuesch dir jetzt widerspräche?Chäller hat geschrieben:aber weniger Marktaateil
Chäller hat geschrieben:Problem: Es git KEIN Markt.
http://www.thegforum.ch/viewtopic.php?p=39479#p39479evo hat geschrieben:immerhin unterhaltsamer als s üblichezwirrlibatz hat geschrieben: das forum hüt....
uaaaa das spiel rox.
spinnsch, das spiel sux
du bisch tumm
retro > xbox
augechräps
LOL
natürlich machi do au mit. aber hüt findis ebbe no unterhaltsamer als an manch anderem tagzwirrlibatz hat geschrieben:
O_O hat geschrieben:lol.wahr. was.d lüt hüt zu tags meined si hebet arächt druff isch krass. wenners nid wennd chaufe zu dem priis machets nid.zwirrlibatz hat geschrieben:de konsumänt hett überhaupt nüt z'"fordere". meinegüte. hört das irgendwänn emal uf? müühüüü ich wird verarscht vo dä böse industrie.
macheds ja au nödSephi hat geschrieben:O_O hat geschrieben:lol.wahr. was.d lüt hüt zu tags meined si hebet arächt druff isch krass. wenners nid wennd chaufe zu dem priis machets nid.zwirrlibatz hat geschrieben:de konsumänt hett überhaupt nüt z'"fordere". meinegüte. hört das irgendwänn emal uf? müühüüü ich wird verarscht vo dä böse industrie.![]()
![]()
Ou e sehr wichtige Punkt - es git unfassbar priiswärti Blaustrahl und DVD, je nachdäm wome luegt.Acid hat geschrieben: Zudem sind Film hützutags so billig wiä no niä... zumindescht was DVD und BR agohd.... Ich mein 39 Stutz isch hützutags ehnder Tür. Vor 10 Johr isch ds Standard, wenn nid sogar no öpis vom billigärä gsie... En Pris vo under 20.- Stutz isch hüt sälbstverständlich, isch nonig lang her, do wär das a geili Aktion gsie, oder mer isch ufem Occasion Mert unterwägs gsie. No früener no türer.
Denn sölleds aber nöd jammere und gliichzitig so tue als würdeds der "Industrie" us total altruistische und grosszügige Gründ guet gmeinti Verbesserigsvorschläg lifere (wo der ignorante und grundsätzlech negativ und pöhs igstellte Industrie denn natürlech au total neu und unbekannt sind).h4xX0r hat geschrieben:macheds ja au nödSephi hat geschrieben:O_O hat geschrieben:lol.wahr. was.d lüt hüt zu tags meined si hebet arächt druff isch krass. wenners nid wennd chaufe zu dem priis machets nid.zwirrlibatz hat geschrieben:de konsumänt hett überhaupt nüt z'"fordere". meinegüte. hört das irgendwänn emal uf? müühüüü ich wird verarscht vo dä böse industrie.![]()
![]()
h4xX0r hat geschrieben:wieso söll en chund amene produzent nöd säge, wie er sies produkt besser mache chönnt? es isch eifach momentan so, dass sich d'film und d'musig industrie gar nüt meh chan leischte. solang sie s'downloade und s'torrentle nöd under kontrolle händ (und das werdets nie ha) sinds sowas vo am chürzere hebel, da söttets froh sii um jedi petition wo daher chunnt.
tatsujin hat geschrieben: SHEIT etz hanis au gard gseh. min AVATLER HET SICH VOR MINE AUGE IN EN SCHTINK VERWANDLET![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tatsujin hat geschrieben: SHEIT etz hanis au gard gseh. min AVATLER HET SICH VOR MINE AUGE IN EN SCHTINK VERWANDLET![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
h4xX0r hat geschrieben:wieso söll en chund amene produzent nöd säge, wie er sies produkt besser mache chönnt?
naja. dr konsument cha miner meinig ALLES fordere, du wettsch dis züüg verchaufe, oder? fordere chame immer.zwirrlibatz hat geschrieben:de konsumänt hett überhaupt nüt z'"fordere". meinegüte. hört das irgendwänn emal uf? müühüüü ich wird verarscht vo dä böse industrie.
liesisch nomal obe, duesch nomal überlegge und schriibsch nomal.emP hat geschrieben:h4xX0r hat geschrieben:wieso söll en chund amene produzent nöd säge, wie er sies produkt besser mache chönnt?
e "chund" isch definititionsgemäss öpper wo öppis chauft. nur so zur info.
wenni zur BMW Garsch gah und säge, dassi denn en M3 würd chaufe für 20'000 Stotz mit Lebenslänglicher Garantie und inkl. Zweitfahrzüg für mini Frau, was meinsch was denn de Garaschischt seit?
Ebe das mein ich ja. ICH will ALLES und zwar JETZ sofort i BESCHTER qualität. Wenn de Konsumänt scho aschiinend am längere Hebel isch, dänn söll er Gschiiders fordere als sowas.Sylvara hat geschrieben:naja. dr konsument cha miner meinig ALLES fordere, du wettsch dis züüg verchaufe, oder? fordere chame immer.zwirrlibatz hat geschrieben:de konsumänt hett überhaupt nüt z'"fordere". meinegüte. hört das irgendwänn emal uf? müühüüü ich wird verarscht vo dä böse industrie.
du 'muesch' es ihm ja nid recht mache. aber er isch genauso wenig denn verpflichtet, dis produkt ds konsumiere.
das isch übrigens o kei schlechti sach: es sött nie eso sii, dass dr produzent alles bestimmt (und umgekehrt).
dr konsument isch am längere hebel. leider nehmet d'lüüt das i vielne bereich no viel zwenig oder falsch wahr. mir chönntet subito sehr vieles verbessere, wenn mir mit konsequenz und mit bewusstsii konsumiere würde.
und ich find die petischn e gueti sach. i würd jederzyt eso für mini film zahle, alles wo ich möcht isch schnell verfüegbar, gueti quali, fairi priise ev. versch. priis-modell oder abos. etc.ich mag weder kino no wott ich dvds chaufe, wo denn im regal verstaubet. dass eso viel lüüt für rapidshare abos etc. zahle isch eigentlich dr besti bewiss, dass d'lüüt wennd zahle. d'industrie isch eifach hinedrii widermal.
und nei ich ha nid alles i dem topic glese.
zwirrlibatz hat geschrieben: Ebe das mein ich ja. ICH will ALLES und zwar JETZ sofort i BESCHTER qualität. Wenn de Konsumänt scho aschiinend am längere Hebel isch, dänn söll er Gschiiders fordere als sowas.
Farknomal mir redet da vo de Unterhaltigindustrie und -güeter. Aso Film, Büecher, Games, Musig alles Leisure Luxusartikel und die völlig verdreihte Trottellüüt setzed sich zwar todesernschthaft aber nur inere dekadänte Konsumhaltig drmit usenander, als hättet's es gottgäbnigs Rächt druf. Die wo all das paratstelle müend dänn no en Äxtraeffort mache will d'Lüüt z'fuul sind, is Chino gah oder sich en Film imne Lade goge z'poschte, geschweige denn im Internetz bstelle. Ui, da muesch ja 3 Täg warte bis de Film äääääääääääääääääääääääändli chunnt. Sich zbsp evtl ja sogar berate lah, en Ustuusch, Kommunikation, Wertschätzig, Ziit näh, nöisle und und grüble inere Uslag isch voll doof und total nöd hüt.
Aber nei, d'"Industrie" isch "hinedrii" und "sälber tschuld". Arschlochhaltig, chotze chönnt ich.
Mit alte Zyte hett, was ich gschriebe han, null und nüt ztue. Werum d'Lüüt bi däm Thema instinktiv die modern vs retro Keule schwinge müend, zeigt mir drfür d'Ignoranz drhinder. Du schtimmsch mir i keim Punkt zue, will mir vo Öpfel und Bire rede, bzw du machsch sogar Chruut und Rüebe drus. Ich red vom grössere Bild. Mir häns schomal drvo gha. Grundsätzlich nervt mich de Konsumäntetunnelblick und die entsprechende Argumäntatione uf und über alles.Sylvara hat geschrieben:zwirrlibatz hat geschrieben: Ebe das mein ich ja. ICH will ALLES und zwar JETZ sofort i BESCHTER qualität. Wenn de Konsumänt scho aschiinend am längere Hebel isch, dänn söll er Gschiiders fordere als sowas.
Farknomal mir redet da vo de Unterhaltigindustrie und -güeter. Aso Film, Büecher, Games, Musig alles Leisure Luxusartikel und die völlig verdreihte Trottellüüt setzed sich zwar todesernschthaft aber nur inere dekadänte Konsumhaltig drmit usenander, als hättet's es gottgäbnigs Rächt druf. Die wo all das paratstelle müend dänn no en Äxtraeffort mache will d'Lüüt z'fuul sind, is Chino gah oder sich en Film imne Lade goge z'poschte, geschweige denn im Internetz bstelle. Ui, da muesch ja 3 Täg warte bis de Film äääääääääääääääääääääääändli chunnt. Sich zbsp evtl ja sogar berate lah, en Ustuusch, Kommunikation, Wertschätzig, Ziit näh, nöisle und und grüble inere Uslag isch voll doof und total nöd hüt.
Aber nei, d'"Industrie" isch "hinedrii" und "sälber tschuld". Arschlochhaltig, chotze chönnt ich.
huiii...da het öppert aber ganz es romantisch verklärts bild vo de alte zyte. nid?![]()
ich stimm dir genau i garkeim punkt zue. dass es zb. miteme mehr-ufwand verbunde isch, bezwiifle ich mal stark. es git warschinlich nüt eifachers, als digitali medie - und lahsch ersch no endlich die blöde medium und verpackig weg.
usserdem, kino suxx ass - es interessiert mich genau null und es isch ja wohl e witz, dass im kino irgendwelche USTUUSCH stattfindet. jede sitzt für sich imne stuehl und rede dörfsch o nid, nur tummi popcorn-grüüsch mache. ich ha 100 mal mehr uustuusch, wenni film deheim mit kollege am widescreen luege.dass ich mir für das kei zyt nimme, isch e reini unterstellig.
willkommen im 2011. zyte änderet sich und mängisch isches garnid mal eso schlecht. ds blöde umewarte und die lächerliche unterschied zwüsche regionale release-dates, träget genau garnüt zur unterhaltig vo irgendwem bii (ich luege kei screeners).
nei. veränderig isch äbe grad eso normal, dass ich säb gar nöd ersch kommentiert han. stating the obvious. drususe läse dass ich mich drgäge wehr, isch falsch.Sylvara hat geschrieben:wohl chuum. und du bisch genau-gliich EGOzentrisch, du wettsch dass es eso bliibt wie du's gwöhnt bisch und guet findsch. es lebe die selbst-erkenntnis![]()
konsum und entertainment hei immer mit eigetem vergnüege z'tüe. logisch wett jede das eso ha, wie's für ihn stimmt - das isch stating the obvious.
ich säge nüt gäge digitali downloads an sich, geschweige denn, dass de künschtler drbii (meh) nachteil hett. au contraire. ich zieh wennscho en wiitere gedanke zu de ständig uffallende, beschränkte dualistische und usschlüssende dänkwiis. wenn das, dänn nöd dieses. die mir främdi wahrnehmig xeh ich bi jenschte theme und isch en hauptgrund für d'nutzlosigkeit vo vielne diskussione.dass sich d'industrie nid söll müesse aapasse isch daher o ziemlich e müessigi uussag: d'industrie richtet sich nachem profit. wenn meh lüüt digital downloads wei in dr zuekunft, und das isch legitim, denn wird sie sich dernah richte. das isch kei 'moralische' oder süsch konflikt derbii, es isch ganz e normali entwicklig. 'eifacher' isch übrigens es wort, wo du jetz eso uusgwählt hesch: es git sehr vieli gründ, digital besser zfinde - 3 dervo han ich aagsproche.
totale blödsinn. ich han paarmal klar i eifache sätz gschriebe worum's mir gaht.aber ich weiss scho, um was dasses dir hier würklich gaht vortex: die arme künstler und musiker, wo bestohle werde und glii nümm vo ihrere 'art' chönd lebe (und 'art' und dr künstler sind für dich automatisch die höcher instanz);
lol, nomal, ich red nöd vom trägermedium an sich und wie was de armi künschtler betrifft, sondern vom unterhaltig forderne, kulturell dekadänte vielfrasskonsumänt wo glaubt d'industrie (ohni die au mal z'definiere) muess uf ihn reagiere. ich weiss würkli nöd wie dütlicher und han türli kei luscht, gäg so es simpels korsett wo du mich jetz da driihebsch z'argumentiere.das stimmt ebe eso genau nid. es git ono so öppis wie neui entwicklige nutze und mit dr zyt gah, neui konzept finde usw. du bisch i dem topic dr mozart, wo sich entrüstet dass d'lüüt CDs chaufet, anstatt in d'opere z'gha.
die petischn wo dr meo glinkt het, wird zwar genau kei sau interessiere, aber sie reagiert uf dr basis vo dr realität und versuecht us dere situation öppis zmache, wo bereits da isch. das nenn ich realistischi lösigssuechi. me cha sich gern us prinzip gege öppis wehre, aber wie dr aragorn eso schön zum theoden gseit het: "war is upon you, whether you would risk it or not" (ich bin so e nerd, wahnsinn!)
und drum find ich de aasatz nid schlecht. es würde denn wieder meh 'die richtige' zu ihrem verdiente geld cho, anstatt irgendwelchi middlemen à la rapidshare und co. und o wenns für dich genau ds gliiche isch: sehr vieli lüüt lade im moment abe, wills gäbig isch und nid, will sie unbedingt nüt zahle wei. wer das nid nützt, jänu.
nonomal, ich red nöd vom trägermedium an sich und wie was de armi künschtler betrifft.Sylvara hat geschrieben:übrigens - weli band ischs nomale gsi wo ihri brandneu CD selber zume voll faire priis ab dr eigete HP aabote hei, wills gnueg hend gha vo de ganze zweit-und drittpersone und labels, wo süsch immer derzwüschet no chole abzieh
wenni mi recht erinnere, isch das e erfolg gsi. was isch falsch a so konzept?
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste