evo hat geschrieben:so isch ebbe richtig.Marco_in_motion hat geschrieben: ich für min Teil bin gern da und pöble eifach zrugg![]()
wemme instant pipi in de auge het sobald eim mol öper an karre fahrt ischs natürlich sehr schwirig do.

Moderator: Avenger
evo hat geschrieben:so isch ebbe richtig.Marco_in_motion hat geschrieben: ich für min Teil bin gern da und pöble eifach zrugg![]()
wemme instant pipi in de auge het sobald eim mol öper an karre fahrt ischs natürlich sehr schwirig do.
meinegüte es gitt so e eifachi lösig: lüüt und topics wo dir nöd passed tuesch eifach ratzfatz sperre und lösche und guet isch.Master(G) hat geschrieben:danke dass du das mal erwähnsch... mir glaubs niemert.Marco_in_motion hat geschrieben: Ha no zwei Kumpel's wo au mit mir ahgfange händ, diä händ ä verdammti Ahnig werded sich aber niä registriere will's scho paarmal gfunde händ dases da inne eifach z'vill pöblendi Deppe umehät.
ich känne x-lüüt wo genau so dänket und nomal es paar dutzend wo da gsi sind und gange sind wäg dem...
es närvt mi... und macht mi truurig.
säg dine kollege, sie sölled cho. gemäss alte hase ischs (G)Forum ja jetzt "nur no en schatte vo sich sälbscht", was für dini kollege bedütet "es hett fascht kei umepöbler meh"![]()
neui gueti lüüt chömer bruuche!
:harmonieforum:
Genauso ebe nid. Schrib: Bitte sprecht leise.TypeJ hat geschrieben:hebed mal eui schnurre zue
Ein Kenner!randy hat geschrieben:[img]Arrested_Development_Chicken_Dance.gif[/img]
S'wär ebe schoso. Jede wott sich denebe benimmt und nöd hochdütsch schribt, wird grad für 2 Wuche gsperrt. Wobi denn wär's Forum wohl innert 2 Täg komplett leer.Master(G) hat geschrieben:danke dass du das mal erwähnsch... mir glaubs niemert.Marco_in_motion hat geschrieben: Ha no zwei Kumpel's wo au mit mir ahgfange händ, diä händ ä verdammti Ahnig werded sich aber niä registriere will's scho paarmal gfunde händ dases da inne eifach z'vill pöblendi Deppe umehät.
ich känne x-lüüt wo genau so dänket und nomal es paar dutzend wo da gsi sind und gange sind wäg dem...
säg dine kollege, sie sölled cho. gemäss alte hase ischs (G)Forum ja jetzt "nur no en schatte vo sich sälbscht", was für dini kollege bedütet "es hett fascht kei umepöbler meh"![]()
Ich sehe du bist ein kleiner Rebell.Tatsujin hat geschrieben:sbaar@schnurre
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
...das impliziert dass du e Alternative hesch. Wohin denn? Wo gsehsch es stattdesse? Säg! Gib Link.Gurgelhals hat geschrieben:mit halt no es paar wenige Altigsässne, wo wider besserem Wüsse immer no usharred.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Es gitt gwüssi da ine, die händ es derartigs Realitätsdefizit, bi dene gaht's nöd emal ums "nöd vergässe" sondern ums "überhaupt erst verstah".Avenger hat geschrieben:
Schön dass du das immer wieder seisch, de geits nid vergesse.
Natürlich han ich das. Jede hätt theoretisch. Nämlich mit däre ganze Internetzforumscheisse ufhöre und d'Ziit für öppis sinnvollers bruche...das impliziert dass du e Alternative hesch.
es paar glaubed da ernschthaft, es werdi hüt weniger pöbled als damals. :typej:Gurgelhals hat geschrieben:Realitätsdefizit
Gellt dat ook för Plattdüütsch?NERV hat geschrieben:S'wär ebe schoso. Jede wott sich denebe benimmt und nöd hochdütsch schribt, wird grad für 2 Wuche gsperrt. Wobi denn wär's Forum wohl innert 2 Täg komplett leer.Master(G) hat geschrieben:danke dass du das mal erwähnsch... mir glaubs niemert.Marco_in_motion hat geschrieben: Ha no zwei Kumpel's wo au mit mir ahgfange händ, diä händ ä verdammti Ahnig werded sich aber niä registriere will's scho paarmal gfunde händ dases da inne eifach z'vill pöblendi Deppe umehät.
![]()
Avenger hat geschrieben:Säg! Gib Link.
Du bist wohl mit dem Schnellzug durch die Kinderstube. Tuut. Tuut.Tatsujin hat geschrieben:hebed mal oii tummi frässe!!!
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 13 Gäste