für di isches logisch, dass es nid guet für di isch, wiu jede wott, dass es du nimmsch...Mastler(P) hat geschrieben: ↑31 Jul 2021 12:11 1. was isch denn falsch/schlächt ah mim logik satz vorher?
gsehs eher so: dene isches wichtig, das problem i griff z'becho und ihre meinig nach isch die impfig die einzig hoffnig. DARUM wei sie unbedingt, dass du eini nimmsch.. das heisst nid outomatisch, dass sie ungsund für di wär... drum mire asicht nah e falschi und eifachi logik!

du söttsch nid z'wort "verallgemeinere" mit "simplifiziere / vereifache" verwächsle. das si 2 paar schueh und eis dervo findi nid immer schlächt.Mastler(P) hat geschrieben: ↑31 Jul 2021 12:11 2. wieso isch es schlächt komplizierti sache fürs allgemeine verständnis z'simplifiziere?
wiu's mire meinig nah äbe no was derzwüsche git zwüsche am dildo sis usschweifende geschwafel und ere komplette vereifachig
nei das hani nid aber wie gseit, cha dä idruck entstah bi gwüsse posts/bildli vo dir..Mastler(P) hat geschrieben: ↑31 Jul 2021 12:11 4. häschs gfühl wenn ich was eifach usdruck, dass ich denn nöd no ruhm für details lah, bzw. das ich 100% nur das dänk und alles wohn ich nöd erwähn isch somit automatisch usgschlosse?
sorry dassi bi rechtsextreme üsserige / posts / avatare nid eso tolerant bi gäu!Mastler(P) hat geschrieben: ↑31 Jul 2021 12:11 5. wieso gsehsch dich als durchlüchter vo komplizierte sache, aber glichzitig bin ich für dich en nazi will ich dä adolf als avatar gha han und mal was negativs über jude gseid han? die schlussfolgerig töhnt für mich scho sehr simpel und schwarz-wiis.
ufgrund vo dire falsche anahm mag das si. tatsächlech gseh ig mi i fasch allne beriche vom läbe ganz sicher nid als hüchler!Mastler(P) hat geschrieben: ↑31 Jul 2021 12:11 6. sötsch du demfall dich nöd au als hüchler bezeichne, statt nur dä aug?
und dert, woni mi im prinzip als hüchler muess bezeichne, chani o derzue stah...