esch corona esch problem

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Re: esch corona esch problem

Beitrag von Jones »

Mastler(P) hat geschrieben: 31 Jul 2021 12:11 1. was isch denn falsch/schlächt ah mim logik satz vorher?
für di isches logisch, dass es nid guet für di isch, wiu jede wott, dass es du nimmsch...
gsehs eher so: dene isches wichtig, das problem i griff z'becho und ihre meinig nach isch die impfig die einzig hoffnig. DARUM wei sie unbedingt, dass du eini nimmsch.. das heisst nid outomatisch, dass sie ungsund für di wär... drum mire asicht nah e falschi und eifachi logik! ;)
Mastler(P) hat geschrieben: 31 Jul 2021 12:11 2. wieso isch es schlächt komplizierti sache fürs allgemeine verständnis z'simplifiziere?
du söttsch nid z'wort "verallgemeinere" mit "simplifiziere / vereifache" verwächsle. das si 2 paar schueh und eis dervo findi nid immer schlächt.
Mastler(P) hat geschrieben: 31 Jul 2021 12:11 3. und wieso isch das für dich grad schwarz-wiis?
wiu's mire meinig nah äbe no was derzwüsche git zwüsche am dildo sis usschweifende geschwafel und ere komplette vereifachig
Mastler(P) hat geschrieben: 31 Jul 2021 12:11 4. häschs gfühl wenn ich was eifach usdruck, dass ich denn nöd no ruhm für details lah, bzw. das ich 100% nur das dänk und alles wohn ich nöd erwähn isch somit automatisch usgschlosse?
nei das hani nid aber wie gseit, cha dä idruck entstah bi gwüsse posts/bildli vo dir..
Mastler(P) hat geschrieben: 31 Jul 2021 12:11 5. wieso gsehsch dich als durchlüchter vo komplizierte sache, aber glichzitig bin ich für dich en nazi will ich dä adolf als avatar gha han und mal was negativs über jude gseid han? die schlussfolgerig töhnt für mich scho sehr simpel und schwarz-wiis.
sorry dassi bi rechtsextreme üsserige / posts / avatare nid eso tolerant bi gäu!
Mastler(P) hat geschrieben: 31 Jul 2021 12:11 6. sötsch du demfall dich nöd au als hüchler bezeichne, statt nur dä aug?
ufgrund vo dire falsche anahm mag das si. tatsächlech gseh ig mi i fasch allne beriche vom läbe ganz sicher nid als hüchler!
und dert, woni mi im prinzip als hüchler muess bezeichne, chani o derzue stah...
.
.
.
damit's nid vergässe geit füre sira:
viewtopic.php?p=479008#p479008
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Follow the money
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Jones hat geschrieben: 02 Aug 2021 21:32 für di isches logisch, dass es nid guet für di isch, wiu jede wott, dass es du nimmsch...
gsehs eher so: dene isches wichtig, das problem i griff z'becho und ihre meinig nach isch die impfig die einzig hoffnig. DARUM wei sie unbedingt, dass du eini nimmsch.. das heisst nid outomatisch, dass sie ungsund für di wär... drum mire asicht nah e falschi und eifachi logik! ;)
ok, guet erklärt und ihlüchtend. jedoch weiss jede, dass mer mit dä "impfig" immerno corona chriege, wieter geh und dra sterbe chan.
jetz gsehts no dazue so us als ob mer mit "impfig" no infetkiöser isch. es wird jedoch immerno pusht, obwohls klar kei lösig isch oder ihdämmig bietet. drum stah ich bi minere ussag, wo übrigens allgemein gmeint gsi isch. und allgemein gültig isch.
all die taktike zum lüht dazue bewege sind nötigung. under em andere thema, also nöd rona, würdsch mer sicher grad zuestimme.
Jones hat geschrieben: 02 Aug 2021 21:32 du söttsch nid z'wort "verallgemeinere" mit "simplifiziere / vereifache" verwächsle. das si 2 paar schueh und eis dervo findi nid immer schlächt.
ebe, wie ich obe usegläse han, häsch du mini ussag nöd vo corona tränne chönne..
Jones hat geschrieben: 02 Aug 2021 21:32 wiu's mire meinig nah äbe no was derzwüsche git zwüsche am dildo sis usschweifende geschwafel und ere komplette vereifachig
logisch gitz das. ich verstah trotzdem nöd wieso so ne "verallgemeinrig" zwingend alles schwarz-wiis färbt für dich und binär macht.
Jones hat geschrieben: 02 Aug 2021 21:32 nei das hani nid aber wie gseit, cha dä idruck entstah bi gwüsse posts/bildli vo dir..
ok, fair. ich ha keis problem gnauer zwärde wenns sie muss. jedoch isch das grundsätzlich nie dä fall bi mir.
ich ha zum bispiel au vorurteil geg gwüssi gruppe, gah aber trotzdem jedä mensch offe und unzwunge ah und lah die lüht mini vorurteil bestätige oder widerspräche. mini vourteil sind eifach im hindergrund. inaktiv, aber nöd inexistänt.
Jones hat geschrieben: 02 Aug 2021 21:32 sorry dassi bi rechtsextreme üsserige / posts / avatare nid eso tolerant bi gäu!
guet, ich las dir nomal durregah will dich so nett entschuldigsch. mich wunderts trotzdem was ich so extrems abglah han (bis ufd merkel).
Jones hat geschrieben: 02 Aug 2021 21:32 ufgrund vo dire falsche anahm mag das si. tatsächlech gseh ig mi i fasch allne beriche vom läbe ganz sicher nid als hüchler!
und dert, woni mi im prinzip als hüchler muess bezeichne, chani o derzue stah...
interessant, ich dänk genau glich über mich.

guet, ich dank der für dini usfüehrige. :yoberry:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Mastler(P) hat geschrieben: 03 Aug 2021 08:19 ok, guet erklärt und ihlüchtend. jedoch weiss jede, dass mer mit dä "impfig" immerno corona chriege, wieter geh und dra sterbe chan.
jetz gsehts no dazue so us als ob mer mit "impfig" no infetkiöser isch. es wird jedoch immerno pusht, obwohls klar kei lösig isch oder ihdämmig bietet. drum stah ich bi minere ussag, wo übrigens allgemein gmeint gsi isch. und allgemein gültig isch.
all die taktike zum lüht dazue bewege sind nötigung. under em andere thema, also nöd rona, würdsch mer sicher grad zuestimme.
für mi grenzts o bi däm thema a nötigung. ha nie was anders gseit.
neuschti erkenntnis zeige, dass als gimpfte tatsächlech e höchi viruslast chasch ha und dä kack witergäh das stimmt.
wie genau du druf chunnsch, dass meh sogar söu infektiöser si als e ungimpfte, erschliesst sich mir aber nid.

dass e impfig, wo e infektion/witergab nid cha verhindere, ke gueti massnahm isch, um e pandemie z'beende, isch klar ABER d'zahle säge o, dass wiit über 90% vo de hospitalisierige ungimpft sige.. das seit doch einige us betr. schwere verläuf.

Mastler(P) hat geschrieben: 03 Aug 2021 08:19 logisch gitz das. ich verstah trotzdem nöd wieso so ne "verallgemeinrig" zwingend alles schwarz-wiis färbt für dich und binär macht.
d'kunscht isch äbe z'erkenne, wo meh cha/sött/darf vereifache u wo nid.. aber naturgemäss gseht das jede andersch...
verallgemeindere hingege isch mire meinig nach generell dümmer als vereifache.

Mastler(P) hat geschrieben: 03 Aug 2021 08:19 ok, fair. ich ha keis problem gnauer zwärde wenns sie muss. jedoch isch das grundsätzlich nie dä fall bi mir.
ich ha zum bispiel au vorurteil geg gwüssi gruppe, gah aber trotzdem jedä mensch offe und unzwunge ah und lah die lüht mini vorurteil bestätige oder widerspräche. mini vourteil sind eifach im hindergrund. inaktiv, aber nöd inexistänt.
siehe oben. du gsehsch also nie d'notwendigkeit, gnauer z'wärde? :shock:
du hesch äbe mini vorurteil scho zig fach bestätigt. dä prozess isch ja nid vo hüt uf morn gange bis ig mini meinig über dis ufträte kund tah ha..

Mastler(P) hat geschrieben: 03 Aug 2021 08:19 guet, ich las dir nomal durregah will dich so nett entschuldigsch.
:kicher:
.
.
.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Jones hat geschrieben: 03 Aug 2021 09:32 neuschti erkenntnis zeige, dass als gimpfte tatsächlech e höchi viruslast chasch ha und dä kack witergäh das stimmt.
wie genau du druf chunnsch, dass meh sogar söu infektiöser si als e ungimpfte, erschliesst sich mir aber nid.
will ich gläse ha, dass ca. 3/4 vo allne covid erchrankte vom letschte monet vo däre "explosion" voll gimpft sind.
ich ha gmeint sie säged au infektiöser, find jetz aber nur artikel wo säged es wär ufm gliche level. sorry.
Jones hat geschrieben: 03 Aug 2021 09:32 dass e impfig, wo e infektion/witergab nid cha verhindere, ke gueti massnahm isch, um e pandemie z'beende, isch klar ABER d'zahle säge o, dass wiit über 90% vo de hospitalisierige ungimpft sige.. das seit doch einige us betr. schwere verläuf.
isch das jetz sitt beginn vom usbrucht? global? doch würkt ussagechräftig.
Jones hat geschrieben: 03 Aug 2021 09:32 siehe oben. du gsehsch also nie d'notwendigkeit, gnauer z'wärde? :shock:
nei, susch wäre mer jetz nöd ah dem punkt.
ich gseh amigs dnotwendigkeit, aber ich gah generell nöd davo us, vorallem wenn ich mich da inne zu sache üssere.
ich mach gern kompakti üsserige, statt ribitischi usschweifige. wenn bedarf bestaht, han ich keis problem damit epis zkonkretisiere.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

Überall schreiben sie dass man als geimpfter nen schächeren verlauf bekommt, auch diejenige die man ansteckt haben dann nen schwächeren verlauf.
Bei der delta variante iat man sich noch nicht achlüssig.

Der mastler betriibt wieder a sehr höche propaganda für sini meinig wo er eh nie mehr wird ändere.
Für alli wo nid wüsse i welles genre okami ghört :vortex: :

viewtopic.php?p=479770#p479770
kingcaid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von kingcaid »

siralos hat geschrieben: 03 Aug 2021 10:32 Überall schreiben sie dass man als geimpfter in sein Bett scheissen soll um besser zu schlafen, also hab ichs getan.
Life is a delicious drink that you have to suck deep
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

bim nöchste "mutant" nützts den nöd mal geg en schwere verlauf und den heissts hau de boooster 1-2 mal jährlich ine :lol:
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0

Beitrag von zeromeier »

Geil, vire
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

kingcaid hat geschrieben: 03 Aug 2021 10:37
siralos hat geschrieben: 03 Aug 2021 10:32 Überall schreiben sie dass man als geimpfter in sein Bett scheissen soll um besser zu schlafen, also hab ichs getan.
Beim aufstehen halt ich das Gesicht rein und mach "reo reo reo~" für 10min, und dann noch einmal wenn ich nach der Arbeit heimkomme.
Bis jetzt bin ich gesund. Danke Berset. :1thumb:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

thaeye hat geschrieben: 03 Aug 2021 10:52 bim nöchste "mutant" nützts den nöd mal geg en schwere verlauf und den heissts hau de boooster 1-2 mal jährlich ine :lol:
Wie ihr es anfangs der pandemie schon gesagt hattet, ist es ähnlich wie ein grippe virus....also logische konsequenz.
Für alli wo nid wüsse i welles genre okami ghört :vortex: :

viewtopic.php?p=479770#p479770
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ja alles so logisch :groel:
zeromeier
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:ja alles so logisch :groel:
Weisch wer hed gern Logik? De Mr. Spock hed gern Logik, en guete Typ, de Mr. Spock.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

weisch wer isch nöd so gschidd. de wo da id schissi luegt

hello naughty

Quelle
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

ich ha gern logik, man.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Mastler(P) hat geschrieben: 03 Aug 2021 10:15
will ich gläse ha, dass ca. 3/4 vo allne covid erchrankte vom letschte monet vo däre "explosion" voll gimpft sind.
ich ha gmeint sie säged au infektiöser, find jetz aber nur artikel wo säged es wär ufm gliche level. sorry.
wo hesch das gläse und uf weli länder bezoge?
das wo ig gseh ha isch, dass i sehr guet gimpfte länder sehr viu lüt mit delta positiv testet worde si. das si aber primär fallzahle only gsi und die säge nid viu us.

das hei gwüssi lüt aber denn als bewies ufgfüehrt, dass e impfig sogar schlechter sig als ke impfig, was mire meinig nach humbug isch und ig o scho ca. 3 x erchlärt ha warum. nämlech dass es wohl eher a de quasi nüm vorhandene massnahme (u.a. maskepflicht) vo guet gimpfte länder dörfti liege als a de tatsach, dass e impfig söu schlechter si als ke impfig. aktuelli studie säge, dass die aktuell impfig bi delta quasi nüt bringt betr. viruslast und witerverbreite und nur no e reduzierti sicherheit betr. schwäre verlouf. aber simer ehrlech: als gsunde junge hesch eh nur es winzigs risiko füre schwäre verlouf und als alte chranke isch e 80%ig schutz (zuesätzlech zum natürleche) voreme schwäre verlouf immer no viu besser als "nur" de natürlech. hoffe isch verständlech usdrückt! :groel:

Mastler(P) hat geschrieben: 03 Aug 2021 10:15 isch das jetz sitt beginn vom usbrucht? global? doch würkt ussagechräftig.
sig beginn macht wenig sinn wiu denn ja no ke impfig da isch gsi. i de guet bis sehr guet gimpfte länder si praktisch nur no ungimpfti i de spitäler gemäss zahle/bricht.
.
.
.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Jones hat geschrieben: 03 Aug 2021 12:06 wo hesch das gläse und uf weli länder bezoge?
usa und glaub au uk. söll der epis usesueche? sind aber scho fallzahle, demfall erübrigt sich das wohl.
Jones hat geschrieben: 03 Aug 2021 12:06 hoffe isch verständlech usdrückt! :groel:
extrem, danke. dass es nur, oder hauptsächlich ah dä massnahme lockerig liet, glaub ich nöd. simmer ehrlich, en guete teil vo dä massnahme sind eh unzureichend und bühtet nur liechte schutz, wo überhaupt.
Jones hat geschrieben: 03 Aug 2021 12:06 sig beginn macht wenig sinn wiu denn ja no ke impfig da isch gsi. i de guet bis sehr guet gimpfte länder si praktisch nur no ungimpfti i de spitäler gemäss zahle/bricht.
cool. ich wart immerno druff, dass ich mal in es spital döf und mini krankekasse endlich mal arbet bechunt vo mir. (für irgendöpis werd ich ja gnötigt die hünd z'zahlle) wird wohl nie passiere.
ich bin eifach built different. ;)
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Mastler(P) hat geschrieben: 03 Aug 2021 13:37 usa und glaub au uk. söll der epis usesueche? sind aber scho fallzahle, demfall erübrigt sich das wohl.
fallzahle my ass! wenn d'hospitalisatione übel zuenähme, chame wieder drüber diskutiere, ob mer es problem hei...

Mastler(P) hat geschrieben: 03 Aug 2021 13:37 extrem, danke. dass es nur, oder hauptsächlich ah dä massnahme lockerig liet, glaub ich nöd. simmer ehrlich, en guete teil vo dä massnahme sind eh unzureichend und bühtet nur liechte schutz, wo überhaupt.
scho so... nid alli massnahme bringe was.
aber dämfau bliebsch derbi, dass dire meinig nach gimpfti lüt meh vire in sich trage als settig ohni impfig?
Mastler(P) hat geschrieben: 03 Aug 2021 13:37 cool. ich wart immerno druff, dass ich mal in es spital döf und mini krankekasse endlich mal arbet bechunt vo mir. (für irgendöpis werd ich ja gnötigt die hünd z'zahlle) wird wohl nie passiere.
ich bin eifach built different. ;)
bis froh..
oder wart no paar jahrzähnt. mitem alter chunnt fasch jede mau i gnuss...
.
.
.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Jones hat geschrieben: 03 Aug 2021 13:50 fallzahle my ass! wenn d'hospitalisatione übel zuenähme, chame wieder drüber diskutiere, ob mer es problem hei...
voll.
Jones hat geschrieben: 03 Aug 2021 13:50 scho so... nid alli massnahme bringe was.
aber dämfau bliebsch derbi, dass dire meinig nach gimpfti lüt meh vire in sich trage als settig ohni impfig?
nei, wieso? ha ja gseid das bi minere churze recherche vorig ich nur ussage gfunde ha das es glich sig.
chan ich so ahneh. spillt mer eh keh grossi rolle.
Jones hat geschrieben: 03 Aug 2021 13:50 bis froh..
oder wart no paar jahrzähnt. mitem alter chunnt fasch jede mau i gnuss...
bis denn bin ich riich und lah mir d'organ unds bluet vo junge lüht implantiere, wie dä soros. werd 150g. lueg nur.

nei, ja eh, isch natur. mir doch egal.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

aber was isch dire meinig nah d'erklärig, dass guet gimpfti länder so höchi asteckige hei, wenn asteckig gemäss dine recherche glich wahrschinlech isch wie bi de ungimpfte und es dire meinig nach mehrheitlech NID a de glockerete massnahme liegt?
.
.
.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Jones hat geschrieben:d'zahle säge o, dass wiit über 90% vo de hospitalisierige ungimpft sige.. das seit doch einige us betr. schwere verläuf.
De chamer doch itz, wo all de Impfstoff becho hend wos hend welle, alli Massnahme komplett ufhebe. Gid ja kei einzige Grund meh defür; jede nimmt sini Eigeverantwortig wahr oni Staatsdiktat.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Herr Rossi hat geschrieben: 03 Aug 2021 14:53
Jones hat geschrieben:d'zahle säge o, dass wiit über 90% vo de hospitalisierige ungimpft sige.. das seit doch einige us betr. schwere verläuf.
De chamer doch itz, wo all de Impfstoff becho hend wos hend welle, alli Massnahme komplett ufhebe. Gid ja kei einzige Grund meh defür; jede nimmt sini Eigeverantwortig wahr oni Staatsdiktat.
100% mini meinig!
aber falls d'hospitalisatione wieder i some mass zuenäh, dass nid jedem e medizinischi versorgig gsicheret isch, wird de BR wieder massnahme ergriffe wiu schlussändlech isches i sire verantwortig, dass das nid passiert... und us dere verantwortig use chunnt dr druck, dass sich alli söue impfe, dass das nid passiert...

i fänd's spannend, ob's sowiet chunnt bi de aktuelle impfig und dürsüchig...
.
.
.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Warum findsch das spannend?
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Don't feed the troll...
.
.
.
zeromeier
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0

Beitrag von zeromeier »

Herr Rossi hat geschrieben:
Das.
Antworten