Geils bildli

Moderatoren: Master(G), zeromeier
Probleme?Tentakel-Dildo hat geschrieben: ↑07 Sep 2021 13:21 Ich finde es wirklich schade dass ihr nicht bemerkt habt welches Problem ich hier ansprechen wollte...
Sorry... da verschwende ich meine Zeit, ich gehe wieder zurück zum Kernthema Games.
Er isch nume i e höcheres lvl uche gstiieget, wie de obi wan gäge vader ufem todestern .
lol LVL-Up
genau das! du hätsch ihm chönne hälfe, aber kei einzigi fotze häsch ih sini richtig gschickt. schäm di! und so öpis schimpft sich eidgnoss?
ah, ja denn. no h8, bro.joe_higashi hat geschrieben: ↑07 Sep 2021 14:09 damals in maastricht ide 80er hetmer d ribbit bim abpacke gholfe. danke namal. darum kein hate.
wenn jetzt gseit hätsch, unglaublich arrogant, haet ich dir zuegstumme, so,, neiii du. fast so wiiit denebet wie de unknown.Herr Rossi hat geschrieben: ↑07 Sep 2021 14:37 Ribit & Aug, zwei wie Tag und Nacht und beid uf ihri verschrobni Art faszinierend weil unsäglich ignorant und soooooo fescht überzügt vo sich selber. Underhaltsam
Du bisch eifach es selbstgfälligs Arschloch. Ich übrigens au, aber ich schtoh dezue. Und ich bi kei Fettsack, wichtig!! Und das ganz ohni caps lockthaeye hat geschrieben:wenn jetzt gseit hätsch, unglaublich arrogant, haet ich dir zuegstumme, so,, neiii du. fast so wiiit denebet wie de unknown.Herr Rossi hat geschrieben: ↑07 Sep 2021 14:37 Ribit & Aug, zwei wie Tag und Nacht und beid uf ihri verschrobni Art faszinierend weil unsäglich ignorant und soooooo fescht überzügt vo sich selber. Underhaltsam
de rossi und de jones, zwei uf ihri bedeppt art faszinierend will unglaublich penetrant und dumm und doch so fest überzüüüügt vo sich selber. schmöcksch es?
Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot] und 3 Gäste