Derbi isch absehbar, dass sones gsetz es referendum würd überstah ir hütige zyt...

Moderator: Avenger
Wänn dä Missmuet i dä Bevölkerig zu sehr stiigt, chonnt dä BR und beschwichtigt, demit all chli beruhigt sind und zieht nacher wieder ah. So wirds wiitergah. Dä Winter wird strikt bliibe, nächscht Summer bitz lockerig und dänn Winter 2022 wirds halt wieder heisse, dass die nächscht Wälle im Ahmarsch säg und me halt wieder ahzieh müend usw. ad infinitum.
Vyse hat geschrieben: ↑20 Nov 2021 12:18 Was mier generell bitz uuffallt, isch, wie wenig würkli konkreti UND differenzierti Informatione in dä meiste, tägliche Artikel umme sind.
Ich klicke no hüüfig, ganz absichtlich uuf Clickbait- Hysterie-Schlagziile, zum das immer wieder verifiziere und achte ganz genau, Absatz für Absatz, was gseiht wird. Hüüfig häsch NULL konkreti Infos, nur so Uussage, dass Todesrate stiiged, dass sich dSärg staplet, dass dSpitäler am Ahschlag säged. Gäbed verdammit Zahle uuse. Wieviel Särg stapled sich? Wieviel Lüüt EXAKT und i wällne Alterskategories sind gstorbe (und nöd nur gstorbe, sondern a Covid 19 gstorbe) usw. Und dänn chonnt no dä Bundesrat mit irgendwelche Grafike uuf Chindergarteniveau.
!!!Vyse hat geschrieben:Ja.
Was mier generell bitz uuffallt, isch, wie wenig würkli konkreti UND differenzierti Informatione in dä meiste, tägliche Artikel umme sind.
Ich klicke no hüüfig, ganz absichtlich uuf Clickbait- Hysterie-Schlagziile, zum das immer wieder verifiziere und achte ganz genau, Absatz für Absatz, was gseiht wird. Hüüfig häsch NULL konkreti Infos, nur so Uussage, dass Todesrate stiiged, dass sich dSärg staplet, dass dSpitäler am Ahschlag säged. Gäbed verdammit Zahle uuse. Wieviel Särg stapled sich? Wieviel Lüüt EXAKT und i wällne Alterskategories sind gstorbe (und nöd nur gstorbe, sondern a Covid 19 gstorbe) usw. Und dänn chonnt no dä Bundesrat mit irgendwelche Grafike uuf Chindergarteniveau.
Ich erwarte vonere Regierig, däre Millione zur Verfügig staht, ahständigi Infos. Die sölled es Team ahstelle, wo nüüt anders macht, als Powerpointpräsis, mit dänne jede, wo bitzli öppis i dä Birre hät, die Zahle und Schlussfolgerige chann Schritt für Schritt nahvollzieh chann.
Keis Wunder entstaht Misstraue, wänn ich verdichteti Info gseh, bi dänne dä Iidruck entstaht, dass Informatione vorenthalte werdet.
Wänns wännd wiiterimpfe, OK (also nöd für mich), aber dänn kommuniziered doch das ehrlich und dirätk. "Wir haben nicht positiv, wir haben ehrlich zu sein!" Dänn sölleds säge: Hey, mier händ aktuell kei anderi Idee, als für die nächschte 10 Jahr impfe. Aber das kommuniziereds so natürli nöd, uus offesichtliche Gründ.
UND, ich weiss doch wie dä Informationsfluss isch zw. Abteilige und Management. Was ich mier halt wünsche wür, wär, wänn z.B. pro Spital 50% vo dä Fachchräft, unabhängig vom Management sich chönnted üssere zu dä Lag. Das wür ich glaube, das isch Information uus erste Hand.
- ich möcht nücherni, sachlichi infosVyse hat geschrieben: ↑20 Nov 2021 12:18 Ja.
Was mier generell bitz uuffallt, isch, wie wenig würkli konkreti UND differenzierti Informatione in dä meiste, tägliche Artikel umme sind.
Ich erwarte vonere Regierig, däre Millione zur Verfügig staht, ahständigi Infos. Die sölled es Team ahstelle, wo nüüt anders macht, als Powerpointpräsis, mit dänne jede, wo bitzli öppis i dä Birre hät, die Zahle und Schlussfolgerige chann Schritt für Schritt nahvollzieh chann.
Keis Wunder entstaht Misstraue, wänn ich verdichteti Info gseh, bi dänne dä Iidruck entstaht, dass Informatione vorenthalte werdet.
Wänns wännd wiiterimpfe, OK (also nöd für mich), aber dänn kommuniziered doch das ehrlich und dirätk. "Wir haben nicht positiv, wir haben ehrlich zu sein!" Dänn sölleds säge: Hey, mier händ aktuell kei anderi Idee, als für die nächschte 10 Jahr impfe. Aber das kommuniziereds so natürli nöd, uus offesichtliche Gründ.
UND, ich weiss doch wie dä Informationsfluss isch zw. Abteilige und Management. Was ich mier halt wünsche wür, wär, wänn z.B. pro Spital 50% vo dä Fachchräft, unabhängig vom Management sich chönnted üssere zu dä Lag. Das wür ich glaube, das isch Information uus erste Hand.
Isch dänk nöd seinzig, ich lis es, zum mier es Bild zmache, was imene grosse Teil vo dä Medie staht. Klar gits au sachlicheri Artikel, aber klar isch, dass niemert richtig informiert isch, dass me ahnenand verbiiredet, dass dLüüt verwirrt sind, da gäbs ebbe au en Uufklärignot, demit dLüüt über sgliiche diskutieret.
!!!Herr Rossi hat geschrieben: ↑20 Nov 2021 13:39!!!Vyse hat geschrieben:Ja.
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
https://www.nau.ch/news/europa/coronavi ... n-66044649Klar ist: Für Geimpfte dauert der Lockdown maximal 20 Tage. Für Ungeimpfte gibt es hingegen keine Perspektive, wann sie sich wieder frei bewegen dürfen.
Anna Oberholzer erklärt, wie in Österreich dieser Lockdown aussieht. Wer sich nicht an die Vorgaben hält, der wird bestraft. Ein unerlaubtes Verlassen des Hauses kann bis zu 1450 Euro kosten.
Die «Virus-Polizei» patrouilliert ständig. Ob im Park oder bei herkömmlichen Verkehrskontrollen – jeder muss das Covid-Zertifikat vorweisen können.
https://www.nzz.ch/wirtschaft/fuenfte-c ... ld.1656166
Fünfte Corona-Welle: Geht es den Berufspendlern erneut an den Kragen?
Der Corona-Wind hat gekehrt. Nun sind auch in der Schweiz wieder Einschränkungen statt Lockerungen in Diskussion. Auch die Heimbüro-Pflicht könnte erneut zum Thema werden.
https://www.nzz.ch/feuilleton/der-kabar ... ld.1655494Josef Hader: «Die eiserne Solidargemeinschaft der österreichischen Schnitzelesser ist zerbrochen»
https://www.nzz.ch/international/impfpf ... ld.1656315«Eine Impfpflicht wird es nicht geben»: Diesen Satz hat die deutsche Regierung auf ihrer Homepage gestrichen – und das Land streitet
Babylon brennt !Vyse hat geschrieben: ↑20 Nov 2021 10:27
In Holland gahts grad rächt ab![]()
https://www.youtube.com/watch?v=1bYPvy7KaAU
isch dä mitem tittemöngel verwandt? fascht dä gliichi sprech.Nein, das ist viel zu langsam. Wir hätten ohnehin viel früher mit der dritten Dosis für ältere Personen anfangen sollen. Und eigentlich müssten diese jetzt schon geboostert sein. Denn nur mit dem Booster könnten wir die über 65-Jährigen wirklich schützen. Es ist unverständlich, dass die Kantone nicht alles unternehmen, um diese älteren und gefährdeten Personen jetzt und nicht erst bis Ende Dezember zu boostern.
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Wärend alli so wia du, würd welt scho lang brenne... will nur mit schnorre bzw. vorem pc hocke und id staste knalle passiert ebe nütRibit X Titan hat geschrieben: ↑21 Nov 2021 22:20 Wären alle wie ich 0x testen gegangen wären genau 0 an Covid erkrankt.
Wir schaffen uns unsere Welt infolge äusseren geschaffenen Idealen und ein Hund oder Schaf ist echt nix dagegen.
nöd sehr logisch. aber egal. d welt wür brenne wenn ali wie de ribit id taste hauet? mal vom dach gheit?calanda hat geschrieben: ↑22 Nov 2021 08:02Wärend alli so wia du, würd welt scho lang brenne... will nur mit schnorre bzw. vorem pc hocke und id staste knalle passiert ebe nütRibit X Titan hat geschrieben: ↑21 Nov 2021 22:20 Wären alle wie ich 0x testen gegangen wären genau 0 an Covid erkrankt.
Wir schaffen uns unsere Welt infolge äusseren geschaffenen Idealen und ein Hund oder Schaf ist echt nix dagegen.
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 2 Gäste