Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von emP »

vectrex hat geschrieben: 21 Dez 2021 12:37
siralos hat geschrieben: 21 Dez 2021 10:23 @vectrex:

Meh merkt dass du sehr freud am schrüble und ou sehr viel ahnig davo hesch. :1thumb:
Danggschön für d'Blueme. Ich dank uf däm Gebiet darf ich au würklech und ohni Sälbschtlob behaupte, dass ich relativ sattelfescht bin.

Drumm isch es eifach en Witz wenn denn us Eckene wo sehr wahrschinlich nonig emol en Zahnrieme oder e Nockewälle sälber gwächslet händ so Gegewind chunnt und mit halbgarem Interenetwüsse ohni Fundamänt umenand proletet wird.

Normalerwys hebbt mir in somene Fall eifach d'Schnorre wenn mer Astand glernt het ...
siralos hat geschrieben: 21 Dez 2021 10:23 Oder viellecht machsch ja ou nume us koschte optimierig....du giezhals. :kicher:
Ursprünglich sogar ja. Will bi Autowerkstätte wirsch eifach oft grausam über de Tisch zoge. Aber umegschrubet hani immer scho gärn - das isch für mich Entspannig pur ...

Erstuunlich, dass Lüt wo drus chömet BMW und VW geil findet. :shock: Total überraschend eigentlich. ;)
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0

Beitrag von vectrex »

emP hat geschrieben: 21 Dez 2021 13:06 Erstuunlich, dass Lüt wo drus chömet BMW und VW geil findet. :shock: Total überraschend eigentlich. ;)
Ich weiss, das isch sälte. Mich fasziniert eifach Technik allgemein und unabhängig vo wellem Hersteller.

Und wenn öppis Scheisse isch säg ich das au, ganz eifach. VW Golf R mit 4-Zylinder findi scheisse (wäg em Klang), BMW M135i findi scheisse (wäg em Turboloch), Honda S2000 findi scheisse (wäg em fehlende Drehmomänt). Alles scho sälber gfahre/erfahre, kei Theorie ussem I-Net oder so.

Mir isch au lieber e Technik wo tendenziell villicht es bitzli fehleraffälliger isch wie en G-Lader aber drfür spezieller als dr hundertschti VTEC-Grümpel-Motor ...

Han ich e Markebrülle? Glaubs nöd - entscheided ihr ....
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

vectrex hat geschrieben: 21 Dez 2021 13:28 BMW M135i findi scheisse (wäg em Turboloch)
Mit m N54 (im E82) isch zwar all 50k d Benzinpumpi am Arsch gsi, derfür hett er no 6 Zylinder gah und zwei Turbos ohni Loch. Derfür no kes M im Name. :)
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0

Beitrag von vectrex »

emP hat geschrieben: 21 Dez 2021 13:33 Mit m N54 (im E82) isch zwar all 50k d Benzinpumpi am Arsch gsi, derfür hett er no 6 Zylinder gah und zwei Turbos ohni Loch. Derfür no kes M im Name. :)
Do isch halt d'Frog wie mer "Turboloch" definiert. Für mich het en M135i sehr wohl es Turboloch wenn mer e Durchzugsmässig macht und im oberschte Gang us 50 oder 80 km/h beschleunigt. Im "richtige" Gang und wenn d'Turbine scho in Bewegig isch natürlich nid.

Es fühlt sich trotz allem eifach nid wie en reine Sugmotor a ...
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

vectrex hat geschrieben: 21 Dez 2021 13:43
emP hat geschrieben: 21 Dez 2021 13:33 Mit m N54 (im E82) isch zwar all 50k d Benzinpumpi am Arsch gsi, derfür hett er no 6 Zylinder gah und zwei Turbos ohni Loch. Derfür no kes M im Name. :)
Do isch halt d'Frog wie mer "Turboloch" definiert. Für mich het en M135i sehr wohl es Turboloch wenn mer e Durchzugsmässig macht und im oberschte Gang us 50 oder 80 km/h beschleunigt. Im "richtige" Gang und wenn d'Turbine scho in Bewegig isch natürlich nid.

Es fühlt sich trotz allem eifach nid wie en reine Sugmotor a ...
Ebe de M135i (F40) isch nid s gliche Auto wie ne 135i (E82). Ds einte auto isch en 6 Zylinder 3 Liter Reihemotor gsi mit zwei Turbo lader und dr F40hett no ne 2 Liter Vierzylinder. De M 135 bini no nie gfahre.
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0

Beitrag von vectrex »

emP hat geschrieben: 21 Dez 2021 14:00 Ebe de M135i (F20/F21) isch nid s gliche Auto wie ne 135i (E82). Ds einte auto isch en 6 Zylinder 3 Liter Reihemotor gsi mit zwei Turbo lader und dr F20 hett no ne 2 Liter Vierzylinder. De M 135 bini no nie gfahre.
Also ich bi dr M135i (F20) mit N55B30 gfahre => 3-Liter-Sächszylinder-Reihemotor mit Turboufladig ...
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

vectrex hat geschrieben:
Danggschön für d'Blueme. Ich dank uf däm Gebiet darf ich au würklech und ohni Sälbschtlob behaupte, dass ich relativ sattelfescht bin.
Gärn gsche, isch aber so.

Ig schruble sälbscht gärn ume und arbeite oh ufem bruef.
zwar nid als outomech, aber zahnrieme, gürt, getriebe kenne ig mir ou so chli us...aber vo outo hani wie gseit ächt kei ahnig, vo daher bini o zumeischt still wenns um details gheit. :kicher:

Wenn sälbscht am outo ume schrublescht, weiss me oh wenn a garagischt bullshit erzählt oder nid und bim koschte faktor chasch äuä sehr viel usehole und flickisch zumeischt o besser als die halsabschniider.

A markebrülle hesch eh nid, süscht würdischt nume 1-2 markene fahre und choufe....benzin hesch aber äuä scho im bluet. :lol:
Für alli wo nid wüsse i welles genre okami ghört :vortex: :

viewtopic.php?p=479770#p479770
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

vectrex hat geschrieben: 21 Dez 2021 08:50 Und Du bisch en Motorebauer, gäll? Oder hesch zumindescht au e sonen super Mech wie s'Ribitli an dr Hand? :groel:
nei bini nid. und du ganz offesichtlech o nid! ;)
es git e grund, warum dr "normal" mech reder wächslet, kupplige ersetzt etc und nid dä isch, wo dr motor entwicklet... ;)
mi garagist, bi däm woni dennzumal bi gsi, bout hingege rennmotore im gägesatz zum ribbler sim garagebuddy...

vectrex hat geschrieben: 21 Dez 2021 08:50
Aber in dr Praxis und wenn mer die 208 Nm in Relation zum Leergwicht vom S2000 setzt zieht das Ding halt kei Wurscht me vom Teller. Was bringt mer do en in dr Theorie ach so tolle Motor wenn I hinterem Stürrad fascht ischlof bi allem under 6'500 U/Min. ?

das isch äbe, wenn z'drehmoment ar kurbelwälle aluegsch. dür die höhi drehzahl, isch das ding aber entsprächend übersetzt. wenn nix am rad achäm, würd er ja nid in 6.2 sek vo 0-100 gah. und 6.2 isch doch kes lahms outo bitte! :roll:
weles outo mit 208nm beschleunigt in 6.2 sek vo null uf hundert?? :schraube:

churz usdrückt: dr s2000 schlächt z'rede mit 208nm ohni berücksichtigung vo getriebe- und achsübersetzig und somit das am rad aliegende drehmoment, isch e billigi kritik..

vectrex hat geschrieben: 21 Dez 2021 08:50 Ich beschwer mich doch nid über d'Qualität oder d'Standfeschtigkeit vo de damalige Honda-Motore. Sondern ich tue s'magere Drehmoment bemängle. Losisch eigentlich zue?
du machsch di lustig über vtec und versteisch z'konzept offebar nid (siehe oben betr. drehmoment am rad).
und denn chunnsch und verglichsch e N/A miteme gladne motor. wie sinnvoll... :roll: :typej:

wele 1.6 N/A motor (ersch rächt use dere zyt) bringt meh als 144nm und 150ps?
dr b16b (type R) het sogar bis 185ps und 163nm bracht. N/A!

bring es bispiu vome bessere N/A motor mit däm hubrum..
.
.
.
damit's nid vergässe geit füre sira:
viewtopic.php?p=479008#p479008
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 21 Dez 2021 23:36 nei bini nid. und du ganz offesichtlech o nid! ;)
es git e grund, warum dr "normal" mech reder wächslet, kupplige ersetzt etc und nid dä isch, wo dr motor entwicklet... ;)
mi garagist, bi däm woni dennzumal bi gsi, bout hingege rennmotore im gägesatz zum ribbler sim
Und das macht Dich sälber jetzt zu was genau wenn Du en Garagischt kennsch vo Motorebauer isch? Sorry, Rennmotorebauer. Schrubsch Du denn wenigschtens sälber ? :lol:

Tönt für mich ziemlich glich wie bim Möngel. Bi ihm heissts eifach "min Mech isch de bescht" und bi Dir "min Garagischt baut Rennmotore".

Usserdem, eine wo Rennmotore baut isch jo au nid dä wo si entwicklet. Isch eifach e spezialisierti Sparte vom Mech, meh nid. Meischtens wärded dört sehr talentierti Mechs rekrutiert wo ebe Benzin im Bluet händ.
Jones hat geschrieben: 21 Dez 2021 23:36 das isch äbe, wenn z'drehmoment ar kurbelwälle aluegsch. dür die höhi drehzahl, isch das ding aber entsprächend übersetzt. wenn nix am rad achäm, würd er ja nid in 6.2 sek vo 0-100 gah. und 6.2 isch doch kes lahms outo bitte! :roll:
weles outo mit 208nm beschleunigt in 6.2 sek vo null uf hundert?? :schraube:
Achtung: Jetzt verwächslisch scho wieder absolut mit relativ. Für die 208Nm sind 6.2 Sekunde vo 0-100 relativ schnäll. Absolut gseh isch es für en Roadster wo die sportlichi Speerspitze vomene Hersteller darstelle söll nid usgsproche schnäll.

Früener (also vor de 2000er-Johr mit DSG, Launccontrol und däm ganze Kasumpel) hets eigentlich öppe so usgseh mit de Wärt vo 0-100:

alles under 8 Sek.: relativ schnäll
alles under 7 Sek: schnäll
alles under 6 Sek: sehr schnäll
alles under 5 Sek: Supersportniveau

En Z3 M het 5.4 Sek (vo AMS ermittlert, Wärksagab wär 5.3 Sek aber die interessiert mich au bim BMW nöd) :lol:
Jones hat geschrieben: 21 Dez 2021 23:36 churz usdrückt: dr s2000 schlächt z'rede mit 208nm ohni berücksichtigung vo getriebe- und achsübersetzig und somit das am rad aliegende drehmoment, isch e billigi kritik..
Was kümmeret mich d'Getriebe- und Achsübersetzig? Das Auto isch so ufe Märt cho, oder isches mini Ufgab als Endkonsumänt no mit dr Ändübersetzig umenand z'spiele?

Usserdem bin ich glaubs nid dr einzig mit dere Kritik. Da gits x-Biträg im I-Net sich mit dr Änderig vo dr Diffübersetzig bim S2000 befassed.
Jones hat geschrieben: 21 Dez 2021 23:36 du machsch di lustig über vtec und versteisch z'konzept offebar nid (siehe oben betr. drehmoment am rad).
und denn chunnsch und verglichsch e N/A miteme gladne motor. wie sinnvoll... :roll: :typej:
Du bringsch jo s'Konzept ins Spiel. Bi Honda isch halt VTEC s'Konzept gsi (mit DOHC und 16 V) und bi VW damals dr G-Lader (zwar ufglade aber mit altertümliche 8 Ventil und einere Nockewelle). Aber s'sportlichste damalige CRX-Modell vo Honda mit em Wald-und-Wiese-8-Ventiler 1.6-Liter-75 PS-Motor usem Golf 2 z'vergliche isch denn ok? :schraube:

Und mis Bischpil vom Opel GSI 16V isch au N/A und stoht emene CRX VTEC in nüt wesentlich noch obwohl 2 Johr vorhär uffem Märt erschiene. En CRX VTEC isch es faszinierends Autöli aber au nid gross besser oder schlächter als die sportliche Modell vo andere Hersteller us dere Zyt.
Jones hat geschrieben: 21 Dez 2021 23:36 wele 1.6 N/A motor (ersch rächt use dere zyt) bringt meh als 144nm und 150ps?
dr b16b (type R) het sogar bis 185ps und 163nm bracht. N/A!

bring es bispiu vome bessere N/A motor mit däm hubrum..
Fallt mer keis ih und ha ich au nie behauptet. Ich ha sogar das gschriebe:
vectrex hat geschrieben: 21 Dez 2021 08:50 Also: Uff em Papier (also theoretisch) und relativ gse (also bezüglich Literleischtig) mag s'Motörli im S2000 sehr en guete Motor si. Drum au die Uszeichnige wo ich beschtens verstand.
Aber nomol: Unterschied absolut <=> relativ.

Ich stell mir so en CRX VTEC-Fahrer vor wo grad vomene G60 mit Laderad- und Chiptuning für 400.-- sFr. abzoge worde isch und denn seit: "Ja aber min B16A1 het e rekordverdächtigi Literleischtig für en N/A". Was bringt em Honda-Fahrer das in dr Praxis wenn er glich s'2 uff em Rugge het?
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

i ha zu kem zytpunkt behouptet, ig sig e motorebouer aber dir wöue klar mache, dass du äbe o kene bisch...

aber wenn du di über die drehmomentschwache vtec motore luschtig machsch, ig denn z'argumänt bringe, dass dank dr churze übersetzig mit dr höche drehzahle äbe dennoch einiges a drehmoment am rad achunnt und du denn z'argument bringsch: "was interessiert mi das als endchund?" hani kener frage meh. denn isches das, wasi gschriebe ha: billigi kritik und polemisch no derzue. d'übersetzig AB WERK sorgt ja scho derfür, dass äbe dütlech meh am rad achunnt, als die 208 ar welle würde vermuete lah. das si efach fakte. dr 0815 typ cha mit däm nüt afah. du hingegen weisch, dass es so sich und ignoriersch es i dire abneigig gäge das outo...

denn bezeichnisch dr s2000 als lahmi gurke und glichzytig postisch, dass pre-2000 es outo mit weniger als 6sek füre sprint als "sehr schnell" agluegt worde ich. dr s2000 isch 1999 usecho und het 6.2 sek. ähm.. ischer itz e lahmi gurke oder ischer "sehr schnell" (bzw 0.2 sek langsamer als sehr schnell... :lol: ) beides dini ussage... :roll:

i ha o nie behouptet, dass vtec z'schnellschte motorekonzept isch. logischerwiis isch quasi alles, wo glade isch, schneller.
mis argument, dass vtec für N/A öpis vom beschte isch, chasch nid widerlege (hesch kes bispiu vome sterchere 1.6er z.b) und dennoch bezeichnisch vtec als grümpel... momau: N/A und F/I z'vergliche isch dämlech! ersch rächt miteme afällige lader...

dr punkt isch ja grad, dass honda dennzumal die drehmomentschwache hochdrehzahl motore äbe mit liecht outos kombiniert het.
isch ihri philosophie gsi bis ihne d'abgaswert bzw die neu richlinie e strich dür d'rächnig gmacht het. NID d'afälligkeit wie bim g-lader z.b...

du magsch nid per se e markebrille aha aber du hesch e "anti honda brille" und lahsch dini persönlechi enttüschig vo dim s2000 dini objektivität beiflusse, wenns drum geit, gwüssi konzept z'beurteile..

andersch si dini ussage nid z'wärte... (s. lahme s2000 / "sehr schnell" oder grümpel vtec / kenne ke bessere 1.6er N/A)
.
.
.
kingcaid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von kingcaid »

I like turtles
Life is a delicious drink that you have to suck deep
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 22 Dez 2021 10:47 i ha zu kem zytpunkt behouptet, ig sig e motorebouer aber dir wöue klar mache, dass du äbe o kene bisch...
Ha ich jo au nie für mich Aspruch gno. Aber nomol: Schrubsch Du wenigschtens sälber am Auto?

Und ich wiederhole: En Motorebauer isch ebefalls kein Motoreingenieur sondern im beschte Fall en (sehr) begabte Automechaniker ...
Jones hat geschrieben: 22 Dez 2021 10:47 aber wenn du di über die drehmomentschwache vtec motore luschtig machsch, ig denn z'argumänt bringe, dass dank dr churze übersetzig mit dr höche drehzahle äbe dennoch einiges a drehmoment am rad achunnt und du denn z'argument bringsch: "was interessiert mi das als endchund?" hani kener frage meh.
Goht mir genau glich mit Dir. Wenn Du vo "einiges an Drehmoment wo am Rad achunnt" redisch und das nid emol im Asatz längt zum mit 6'000 U/Min. im zweite Gang im Powerdrift us enere Kurve z'cho => sorry, aber unter "einiges an Drehmoment" verstand ich halt öppis anders ...
Jones hat geschrieben: 22 Dez 2021 10:47 denn isches das, wasi gschriebe ha: billigi kritik und polemisch no derzue.
Polemisch bisch genau Du mit Dim luschtige G-Lader-Argumänt wo nid mit Fakte chasch unterlege. Die 208 Nm sind Fakt, do chasch di no lang hi- und härwinde.
Jones hat geschrieben: 22 Dez 2021 10:47 d'übersetzig AB WERK sorgt ja scho derfür, dass äbe dütlech meh am rad achunnt, als die 208 ar welle würde vermuete lah. das si efach fakte. dr 0815 typ cha mit däm nüt afah. du hingegen weisch, dass es so sich und ignoriersch es i dire abneigig gäge das outo...
Siehe obe, Chraft isch öppis anders ...

Und rein vom Fahrgfühl und dene 6.2 Sekunde her träffeds die magere 208 Nm ebe ziemlich genau. :lol:
Jones hat geschrieben: 22 Dez 2021 10:47 denn bezeichnisch dr s2000 als lahmi gurke und glichzytig postisch, dass pre-2000 es outo mit weniger als 6sek füre sprint als "sehr schnell" agluegt worde ich. dr s2000 isch 1999 usecho und het 6.2 sek. ähm.. ischer itz e lahmi gurke oder ischer "sehr schnell" (bzw 0.2 sek langsamer als sehr schnell... :lol: ) beides dini ussage... :roll:
"Lahmi Gurke" isch natürlich überspitzt usdruckt, das sött doch klar si?

Er isch schnäll aber ebe nid so schnäll wie sich das für die damaligi sportlichi Speerspitze vomene Hersteller ghöre würd. Die Abgrenzige bi de Sekunde sind ungefähri Wärt wo mer logischerwys nid uf d'Dezimalstell genau cha gse.

Es Auto us dere Zyt mit 0-100 unter 6 Sekunde isch halt scho fascht e chlini Sensation gsi. Sogar en NSX het dütlich über 6 Sekunde gha obwohl er als "beschte Ferrari, wo Honda je baut het" betitlet worde isch. En richtige Supersportwage us dere Zyt wie en Lamborghini Diablo isch denn aber ganz klar in under 5 Sekunde vo 0 uf 100 km/h gsi.

Aber das weisch ja sicher sälber au - muesch Di nid absichtlich so blöd stelle ...
Jones hat geschrieben: 22 Dez 2021 10:47 i ha o nie behouptet, dass vtec z'schnellschte motorekonzept isch. logischerwiis isch quasi alles, wo glade isch, schneller.
mis argument, dass vtec für N/A öpis vom beschte isch, chasch nid widerlege (hesch kes bispiu vome sterchere 1.6er z.b) und dennoch bezeichnisch vtec als grümpel... momau: N/A und F/I z'vergliche isch dämlech!
Nomol - ich ha jo au en GSI 16V als Verglich brocht => dä isch N/A wie Du das gärn hettisch. Klar het dä mehr Hubrum aber nomol: Es bringt eim doch en Füechte wenn en Motor e super spezifischi Leischtig het aber dä im Opel GSI het underem Strich bi praktisch glichem Leergwicht in absolute Zahle die glichi Leischtig plus wesentlich mehr Drehmoment ...
Jones hat geschrieben: 22 Dez 2021 10:47 dr punkt isch ja grad, dass honda dennzumal die drehmomentschwache hochdrehzahl motore äbe mit liecht outos kombiniert het.
isch ihri philosophie gsi bis ihne d'abgaswert bzw die neu richlinie e strich dür d'rächnig gmacht het.
Ebe - denn bestätigsch jo au, dass die Honda-Motore us dere Zyt eher drehmomentschwach gsi sind? Und bim S2000 chunnt denn no drzue, dass er kei Liechtgwicht meh isch.

Und im Verglich zum CRX VTEC händ anderi Hersteller in dr gliche Klass jo au liechti Autos gha. Das isch also kei Alleistelligsmerkmal gsi.
Jones hat geschrieben: 22 Dez 2021 10:47 NID d'afälligkeit wie bim g-lader z.b...
Jetzt chunnt er zum hundertschte Mol mit dere These. Fakte bitte => hesch entsprächendi Statistike? Wenn si jo ach so afällig sind werum gits denn no sovil devo uf Autoscout, ganz im Gegesatz zu CRX VTEC :lol:

Gang emol Interviews vom Ernst Fiala go läse wenn Di würklech es bitzli wotsch wyterbilde. Denn erfarsch us erschter Quelle vom damalige Leiter Forschig und Entwicklig, werum si dr G-Lader nüm witerbaut händ. Chline Tipp: Es het relativ wenig mit Fehlerafälligkeit z'tue ...

Und suscht eifach Schnorre hebe anstatt Dich mit Forewüsse lächerlich z'mache ...
Jones hat geschrieben: 22 Dez 2021 10:47 du magsch nid per se e markebrille aha aber du hesch e "anti honda brille" und lahsch dini persönlechi enttüschig vo dim s2000 dini objektivität beiflusse, wenns drum geit, gwüssi konzept z'beurteile..
Und wieso würd ich denn sofort en CRX VTEC fahre im Alltag wenn ich doch e "anti honda brille" aha? Chasch mer das erkläre?

Denn zeig mer doch Du Gegebispiel uf wo Honda vo 1990-2005 so innovativ gsi isch wie VW oder BMW? Ussert em x-te 4-Zylinder mit VTEC?
Jones hat geschrieben: 22 Dez 2021 10:47 andersch si dini ussage nid z'wärte... (s. lahme s2000 / "sehr schnell" oder grümpel vtec / kenne ke bessere 1.6er N/A)
Wie obe scho gseit: Das sind überspitzti Ussage, ganz klar.

Ich ha au scho es Doppelvanos und en G-Lader bis uf s'letschte Schrübli usenandgno und das sind finmechanisch gseh eifach Wunderwerk. Ganz im Gegesatz zu sonere relativ eifache Umschaltig uf es anders Nockeprofil wie bim VTEC.

Natürlich: In dr Eifachheit ligt wahrschinlich au d'Zueverlässigkeit begründet, aber mich fasziniert s'Umgekehrte halt mehr solang under em Strich absolut gseh mer uf dr Stross achunt ...
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

disclaimer: i erspar mir itz das ewige geqote. isch ja nid zum läse...

was ritisch uf däm thema mech ume? er het nockewellewinkle selber berechnet und lah herstelle... gloub dä het rächt ahnig. aber um das geits ja nid also lah's doch eifach stah. meh muess im fau nid us prinzip JEDI meinig / ussag in zwiefel zieh...

dass e s2000 nid drehmomentsüberschuss het wie e z3m isch klar. dennoch gits gnue videos uf youtube,wo klar bewiese, dass dini ussag, er chönni ke powerdrift mache, falsch isch... cha jede säuber nahluege, wo sich nid uf dis wort wott verlah...
i bi säuber mitem s2000 ufem track gsi und weiss in etwa, was geit und was nid.. drifte isch aber sicher nid sini stärchi. das isch aber fürs strasseouto o völlig irrelevant findi... wenn du durend quer ungerwägs bisch, hesch uf dr strasse nüt verlore! :roll:

wer lieber meh drehmoment bi tiefere drehzahle het darf das. wär deswege vtec als grümpel bezeichnet, muess dermit rächne, dass er korrigiert wird. wie du am subi-titte-trottel si BS korrigiersch... ;)

dass o e nsx nid dr schneuscht gradus isch gsi, isch logisch und nid z'letscht am gentlemen-agreement gschuldet. chönnt itz videos poste, woner ufem track trotzdem zackig ungerwägs isch aber denn chunnt wieder: "logisch ischer schneller, isch ja o liecht, wär ja blöd wenn er nid schneller wär" vo dire site... drum total sinnlos... ;)

wenn di wosch betr. innovatione vo site honda schlau mache, gang doch säuber gah sueche: chlinie tipp: suech uf google nach NSX... ;)

da übrigens no was zum thema G-Lader:

https://youtu.be/197My6oWXk4?t=153

aber wahrschinlech chunnsch itz und seisch, er heig o ke ahnig vor thematik... :roll:
.
.
.
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 22 Dez 2021 16:11 disclaimer: i erspar mir itz das ewige geqote. isch ja nid zum läse...
Wenn mer uf einzelni Argumänt vom Diskussionspartner wot igo denn isch halt s'quote das Mittel der Wahl. Suscht passiert eim genau das wie Dir und d'Hälfti wird wieder unter dr Tisch kehrt. Z.b. werum ich denn trotzdem en CRX VTEC würd fahre obwohl ich jo gemäss Dir en Anti-Höndler bin. :lol:
Jones hat geschrieben: 22 Dez 2021 16:11 was ritisch uf däm thema mech ume? er het nockewellewinkle selber berechnet und lah herstelle... gloub dä het rächt ahnig. aber um das geits ja nid also lah's doch eifach stah. meh muess im fau nid us prinzip JEDI meinig / ussag in zwiefel zieh...
Du bisch jo mit däm Thema cho und hesch en Töfflimech ins Lächerliche zoge. Deby isch Zweitakttuning mit I- und Uslasszyteberechnig genauso eWüsseschaft für sich wie s'berechne vome Nockewälleprofil. En Zweitakter reagiert uf chlini Veränderige sogar no vil extremer als en Viertakter.

Wies bimene Wankel isch weis ich nid, obwohls gemäss em Mongo jo au en Zweitakter söll si :groel:
Jones hat geschrieben: 22 Dez 2021 16:11 dass e s2000 nid drehmomentsüberschuss het wie e z3m isch klar. dennoch gits gnue videos uf youtube,wo klar bewiese, dass dini ussag, er chönni ke powerdrift mache, falsch isch... cha jede säuber nahluege, wo sich nid uf dis wort wott verlah...
Weisch - Powerdrift heisst für mich: Ich chum mit super Grip und ganz humanem Astellwinkel us dr Kurve und bring denn dr Charre eifach nume dur Vollgas zum drifte. Das isch bi mim S2000 definitiv nid gange, villicht hani aber au eifach nume es schlächt laufends Exemplar verwütscht?

Mit "Trickli" wie steilem Astellwinkel, schnellem Länkimpuls oder spickender Kupplig gohts - aber das het doch nüt mit Powerdrift z'tue. :groel:
Jones hat geschrieben: 22 Dez 2021 16:11 i bi säuber mitem s2000 ufem track gsi und weiss in etwa, was geit und was nid.. drifte isch aber sicher nid sini stärchi. das isch aber fürs strasseouto o völlig irrelevant findi... wenn du durend quer ungerwägs bisch, hesch uf dr strasse nüt verlore! :roll:
In däm Punkt simmer halt verschiede. Ich mues au nid immer quer unterwägs si aber mir git das halt e sones Gfühl es schwer berechebars Biescht z'fahre wenni mal richtig schnäll unterwägs bi. Und bim S2000 isch es ebe ener so es Gfühl vomene Lusbuebemotörli gsi.
Jones hat geschrieben: 22 Dez 2021 16:11 dass mis g-lader gebashe nume e billigi retourkutsch uf dis vtec gebashe isch, hesch aber scho kapiert oder nid? :roll:
du bisch nid dr einzig, wo cha überspitze weisch..
Natürlich - scho kapiert, in däm simmer glaubs beidi nid ganz schlächt, gäll? :-D
Jones hat geschrieben: 22 Dez 2021 16:11 wer lieber meh drehmoment bi tiefere drehzahle het darf das. wär deswege vtec als grümpel bezeichnet, muess dermit rächne, dass er korrigiert wird. wie du am subi-titte-trottel si BS korrigiersch... ;)
Wie gseit - wenn Honda emal e astandigi Modällevolution aneglegt und viellicht au en Sächszylinder mit VTEC im S2000 Facelift verbaut hetti denn wäri genau so fasziniert. Aber das isch leider nid passiert und die Kritik hani im übrige au bi Alfa Romeo oder Opel.
Jones hat geschrieben: 22 Dez 2021 16:11 dass o e nsx nid dr schneuscht gradus isch gsi, isch logisch und nid z'letscht am gentlemen-agreement gschuldet.
En Supra TT isch jo au under das Agreement gfalle und het trotzdem 50 PS mehr gha in Europa? Es isch halt wie de Engländer im Video seit: "it is what it is". Hätte, wäre, sollte, könnte ...

Und 6.2 Sekunde für 0-100 km/h isch denn doch es bitzli schwach für sonen Technologieträger oder nid? Jetzt mal ganz ehrlich?
Jones hat geschrieben: 22 Dez 2021 16:11 chönnt itz videos poste, woner ufem track trotzdem zackig ungerwägs isch aber denn chunnt wieder: "logisch ischer schneller, isch ja o liecht, wär ja blöd wenn er nid schneller wär" vo dire site... drum total sinnlos... ;)
Wieso sinnlos? Ich wüsst au nid was an minere Ussag vo damals so falsch sött si? Also wenn de mit em Integra mit em praktisch glichi Leischtigsgwicht aber emene deftige Gwichtsvorteil nid schnäller bisch uff em Track als en R32, denn weissi au nüm?
Jones hat geschrieben: 22 Dez 2021 16:11 wenn di wosch betr. innovatione vo site honda schlau mache, gang doch säuber gah sueche: chlinie tipp: suech uf google nach NSX... ;)
Ebe - ich ha scho gwüsst, dass das Argumänt chunnt. Drumm hani jo explizit 1990-2005 gschribe. Das het für mich ebe nüt mit Kontinuität z'tue wenn en Hersteller all Schaltjohr emal so öppis bringt und denn isch wieder jahrelang Flaute ...

Usserdem de Priis isch ja wohl en schlechte Scherz für so en Japaner, gä Du?
Zuletzt geändert von vectrex am 22 Dez 2021 18:46, insgesamt 2-mal geändert.
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 22 Dez 2021 16:11 da übrigens no was zum thema G-Lader:

https://youtu.be/197My6oWXk4?t=153

aber wahrschinlech chunnsch itz und seisch, er heig o ke ahnig vor thematik... :roll:
Du bisch en Scherzkeks, würklech. Ich ha jo geschter genau das gseit - für das bruchi kein JP:
vectrex hat geschrieben: 21 Dez 2021 08:59 VW het das Ding halt als wartigsfrei aprise, was falsch gsi isch. Vo allem bi Tuning via chlinerem Laderrad was jede Zweite gmacht het ...
Und wo isch jetzt s'Problem deby, all 80'000-100'000 km d'Dichtleischtene z'wächsle für 90.-- Euro (wenn mers sälber cha mache :-D )?

Und e kompletti Laderrevision choschtet 600.-- Euro wenn mers nid sälber cha mache:

https://theibach-performance-shop.de/g- ... 0::22.html

Mit somene Youngtimer machsch villicht no max. 5'000 km im Johr => sind 600.-- Euro all 16 Johr z'viel? Doch lieber en CRX wo der underem Arsch wägroschtet? :lol:

Isch doch klar, dass sones speziells Teil es bitzli mehr Ufmerksamkeit verlangt ...
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

vectrex hat geschrieben: 22 Dez 2021 11:40 Jetzt chunnt er zum hundertschte Mol mit dere These. Fakte bitte => hesch entsprächendi Statistike? Wenn si jo ach so afällig sind werum gits denn no sovil devo uf Autoscout, ganz im Gegesatz zu CRX VTEC :lol:
Gang emol Interviews vom Ernst Fiala go läse wenn Di würklech es bitzli wotsch wyterbilde. Denn erfarsch us erschter Quelle vom damalige Leiter Forschig und Entwicklig, werum si dr G-Lader nüm witerbaut händ. Chline Tipp: Es het relativ wenig mit Fehlerafälligkeit z'tue ...

Zitat JP:
"beim g40 haben die g lader noch so einigermassen gehalten. beim g60 war das mal so... so gar nicht!"
..
"bei 0.7 - 0.8 bar haben die dinger so serienmässig gemacht, flogen die dinger reihenweise über den jordan"
doch doch... genau das hesch gseit. gibes zue, bi scho chli e scherzkeks... :groel:

eine seit wie's isch, dr ander redet sich's schön... :roll:
.
.
.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

vectrex hat geschrieben: 22 Dez 2021 17:21 Wies bimene Wankel isch weis ich nid, obwohls gemäss em Mongo jo au en Zweitakter söll si :groel:
:vortex:

vectrex hat geschrieben: 22 Dez 2021 17:21 Weisch - Powerdrift heisst für mich: Ich chum mit super Grip und ganz humanem Astellwinkel us dr Kurve und bring denn dr Charre eifach nume dur Vollgas zum drifte. Das isch bi mim S2000 definitiv nid gange, villicht hani aber au eifach nume es schlächt laufends Exemplar verwütscht?

Mit "Trickli" wie steilem Astellwinkel, schnellem Länkimpuls oder spickender Kupplig gohts - aber das het doch nüt mit Powerdrift z'tue. :groel:
okay, da bini bi dir. das wird bitz schwieriger mitem S. aber inwiefern das im alltag irgend e relevanz söu ha, isch mir dennoch nid klar...
viellech hesch semis druf gha.. :kicher:
vectrex hat geschrieben: 22 Dez 2021 17:21 In däm Punkt simmer halt verschiede. Ich mues au nid immer quer unterwägs si aber mir git das halt e sones Gfühl es schwer berechebars Biescht z'fahre wenni mal richtig schnäll unterwägs bi. Und bim S2000 isch es ebe ener so es Gfühl vomene Lusbuebemotörli gsi.
dämfau hesch eine gha mit ESP? grad dr alt ohni isch nämlech berüchtigt als sehr schwer beherrschbars fahrzüg. dä hei reihewiis lüt a kandelaber aneghänkt...
vectrex hat geschrieben: 22 Dez 2021 17:21 Wie gseit - wenn Honda emal e astandigi Modällevolution aneglegt und viellicht au en Sächszylinder mit VTEC im S2000 Facelift verbaut hetti denn wäri genau so fasziniert. Aber das isch leider nid passiert und die Kritik hani im übrige au bi Alfa Romeo oder Opel.
o da stimmi zue. aber das het ke relevanz, wenns drum geit, die alte outos oder die alte motore z'bewärte.
wenn du ir 1. klass alles 6er gha hesch und denn bis 16i nüt meh derzue glernt hesch, bisch dennoch e super guete 1. klässler gsi!
vectrex hat geschrieben: 22 Dez 2021 17:21 Und 6.2 Sekunde für 0-100 km/h isch denn doch es bitzli schwach für sonen Technologieträger oder nid? Jetzt mal ganz ehrlich?
du versteisch z'konzept nid. bim S isches doch nid drum gange, dr schnellscht z'si... dä läbt vom fahrfeeling und vom wind i de haar! :wixer:
vectrex hat geschrieben: 22 Dez 2021 17:21 Usserdem de Priis isch ja wohl en schlechte Scherz für so en Japaner, gä Du?
wahr! niemer het das zahlt ussert fans! wobi rückwirkend wärs dennoch e gueti investition gsi..
.
.
.
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 22 Dez 2021 20:28 Zitat JP:
"beim g40 haben die g lader noch so einigermassen gehalten. beim g60 war das mal so... so gar nicht!"
..
"bei 0.7 - 0.8 bar haben die dinger so serienmässig gemacht, flogen die dinger reihenweise über den jordan"
doch doch... genau das hesch gseit. gibes zue, bi scho chli e scherzkeks... :groel:

eine seit wie's isch, dr ander redet sich's schön... :roll:

Also zersch emol: Du bisch en geile Siech :-D

Das wo dr JP seit isch also eifach Fakt, gäll? Mir isch dr JP eigenlich immer sehr sympatisch gsi (und isches au immer no), aber syt er meint bi würklech jedem Motor vo allne Hersteller dr Chef z'si (und zwar nid nume generell sondern denn au im Detail) losi scho nüm so genau zue bi ihm. Het au es bitzli sonen Clickbaitcharakter übercho und ich mein überhaupt nid nur wenn er vo VW redet.

Ich gibbes zue: Ha genau zueglost bis er G40 gseit het. Scho bis dört isch z.B. sini Behauptig bi ca. 2:53 "was supergünstig zu produzieren ist" eifach grundlegend falsch. D'Fertigung vom G-Lader isch scho immer alles andere als günschtig gsi. Das isch au dr eigentlichi Grund, werum VW denn em Turbolader dr Vorzug geh het.

Also: Das mit "serienmässig flogen die Dinger reihenweise über den Jordan" stimmt ganz eifach so überhaupt nid. Aber Du chasch gärn dra glaube wenn de willsch. Aber denn stellt sich immer no d'Frog noch all dene G60 wos no git. Für mich isch "reihewis" wenn ich uff 100'000 km dreimol dr Lader mues wächsle. Händ denn die mit 300'000 km alli dr 10. Lader? Come on, do verzellt er eifach BS - das merkt doch jede Schuelbueb ....
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 22 Dez 2021 22:24 :vortex:
Wenigschtens mäldet sich dr Depp nüm zu Wort.
Jones hat geschrieben: 22 Dez 2021 22:24 okay, da bini bi dir. das wird bitz schwieriger mitem S. aber inwiefern das im alltag irgend e relevanz söu ha, isch mir dennoch nid klar...
viellech hesch semis druf gha.. :kicher:
Genau glich chan ich Dich froge, was wür e Alltagsrelevanz jetzt die beschti FWD-Zyt uf dr Nordschleife sött ha? :lol:

En Powerdrift ghört halt für mich zuemene Roadster mit aständigem Motor, ganz eifach ...
Jones hat geschrieben: 22 Dez 2021 22:24 dämfau hesch eine gha mit ESP? grad dr alt ohni isch nämlech berüchtigt als sehr schwer beherrschbars fahrzüg. dä hei reihewiis lüt a kandelaber aneghänkt...
Nei mine het no kei ESP gha. Zum sonen S2000 schnäll bewege muesch in langzogene Kurve über em VTEC-Schaltpunkt si was im 2. oder 3. Gang wäg dr lange Übersetzig entsprächendi Gschwindikeite ergit. Wenn das Ding denn usbricht bruchsch entsprechend Platz => do mues mer sich nid wundere wenn s'reihewis Unfäll git.

Ich ha übrigens emal en Kolleg mit em S2000 lo fahre wo so Honda-Fan isch . Dä het hüt au en Civic Type R obwohl er früener immer über die 2-Liter-Turbo vo dr Konkurränz gläschteret het. Bringt Honda aber so öppis use, denn isches plötzlich voll cool.
Jones hat geschrieben: 22 Dez 2021 22:24 o da stimmi zue. aber das het ke relevanz, wenns drum geit, die alte outos oder die alte motore z'bewärte.
wenn du ir 1. klass alles 6er gha hesch und denn bis 16i nüt meh derzue glernt hesch, bisch dennoch e super guete 1. klässler gsi!
Hesch so gseh rächt. Für mich passt das halt nid zumene Hersteller wo für sich d'Attribut "sportlich und innovativ" in Aspruch nimmt ...

En Nico Rosberg isch au emol F1-Wältmeischter worde. Aber historisch gseh er allerhöchstens unter "ferner liefen" erwähnt ...
Jones hat geschrieben: 22 Dez 2021 22:24 du versteisch z'konzept nid. bim S isches doch nid drum gange, dr schnellscht z'si... dä läbt vom fahrfeeling und vom wind i de haar! :wixer:
Würdi jetzt nid säge. Vomene Motor wo so rekordverdächtigi Wärt uf em Papier lieferet chani glaubsch scho au in dr Praxis entsprächendi Wärt erwarte.

Suscht chani au en TT mit FWD chauffe. Det hani Fahrfeeling und Wind i de Haar für wesentlich weniger Chöle. Aber jedem sini Meinig ...
Jones hat geschrieben: 22 Dez 2021 22:24 wahr! niemer het das zahlt ussert fans! wobi rückwirkend wärs dennoch e gueti investition gsi..
Ja klar das wär no bi vil Autos so gsi ...
Waldschrat
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Waldschrat »

vectrex hat geschrieben: 23 Dez 2021 08:20 En Powerdrift ghört halt für mich zuemene Roadster mit aständigem Motor, ganz eifach ...
i sägs nomol, du muasch in a cobra hogga. das isch z'kränkschte wos je hätz gitz!
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Waldschrat
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Waldschrat »

btw, kann sich no öppert an dä spassvogel erinnere wo mit dr cobra ufem parkett dahei am donuts macha gsi isch? gefühlt vor 30 jahr im internet ummageischteret.
Ribit X Titan hat geschrieben: 20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Ribit X Titan »

Ja, Cobras sind schon krank haltbar... da hat man was davon, beziehungsweise im Teller:

https://www.autoscout24.ch/de/d/ac-cobr ... Position=6

Andere Vehikel wären da schon 10x auseinandergeflogen... in der Zeitspanne und fast ohne Pflege.

Andere Cobras gab es auch, jedoch nur Replica weil die "Echten" alle schon seit langem hochgegangen sind.
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0

Beitrag von vectrex »

Ribit X Titan hat geschrieben: 23 Dez 2021 08:42 Ja, Cobras sind schon krank haltbar... da hat man was davon, beziehungsweise im Teller:

https://www.autoscout24.ch/de/d/ac-cobr ... Position=6
Nichts für Dich da Schwerpunkt zu hoch.
Ribit X Titan hat geschrieben: 23 Dez 2021 08:42 Andere Vehikel wären da schon 10x auseinandergeflogen... in der Zeitspanne und fast ohne Pflege.

Andere Cobras gab es auch, jedoch nur Replica weil die "Echten" alle schon seit langem hochgegangen sind.
Gibt schon noch echte aber sicher nicht für Deinen schmalen Geldbeutel ... :lol:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0

Beitrag von vectrex »

Waldschrat hat geschrieben: 23 Dez 2021 08:31 btw, kann sich no öppert an dä spassvogel erinnere wo mit dr cobra ufem parkett dahei am donuts macha gsi isch? gefühlt vor 30 jahr im internet ummageischteret.
Yep, here you go:

Quelle
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Ribit X Titan »

Das Parkett neu machen war fast Gratis, der bezahlte ja monatlich etwa dasselbe für seinen Sprit.
Antworten