Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Moderator: Avenger
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Es geht nur um das Vertrauen was sie in ihre eigenen Autos haben und das kann man hier wohl am besten sehen. Im Schadensfall ist es natürlich so dass man dann am besten einen Verkehrsrechtssschutz brauchen müsste, wobei dann auch noch der Rechtsschutz etwas ablehnen könnte.
Am Ende... das Recht des Stärkeren gilt auch in einem Rechtsstaat... und genau deswegen, weil man Garantien nie so recht trauen kann, fahre ich erst recht lieber Occasion. Allerdngs finde ich alte Autos ganz generell schöner... das Design der neuen Autos ging definitiv in die falsche Richtung.
Bei Porsche muss man "approved" sein, d.h. sie schauen es sich erstmal an und geben je nachdem eine verlängerte Werksgarantie und Gratis ist es auch nicht, in etwa so scheint es zu laufen. Unnötig zu sagen dass sie nur die Autos durchlassen welche picobello im Schuss sind und meist nur am Sonntag gefahren wurden... so eine Garantie ist doch nix wert, weil diese Art von "gepflegten" Autos hält sowieso 15 Jahre durch, bei fast jedem Modell.
Garantie heisst für mich, ausser Fahrlässigkeit und typische Verschleissteile (Bremsen, Reifen u.a.), keine anderen Bedinungen. Ganz ohne "besondere Bedinungen" vergibt auch Porsche, egal bei welchem Modell... rund 8 Jahre, was anderes hatte ich nirgends gelesen.
Am Ende... das Recht des Stärkeren gilt auch in einem Rechtsstaat... und genau deswegen, weil man Garantien nie so recht trauen kann, fahre ich erst recht lieber Occasion. Allerdngs finde ich alte Autos ganz generell schöner... das Design der neuen Autos ging definitiv in die falsche Richtung.
Bei Porsche muss man "approved" sein, d.h. sie schauen es sich erstmal an und geben je nachdem eine verlängerte Werksgarantie und Gratis ist es auch nicht, in etwa so scheint es zu laufen. Unnötig zu sagen dass sie nur die Autos durchlassen welche picobello im Schuss sind und meist nur am Sonntag gefahren wurden... so eine Garantie ist doch nix wert, weil diese Art von "gepflegten" Autos hält sowieso 15 Jahre durch, bei fast jedem Modell.
Garantie heisst für mich, ausser Fahrlässigkeit und typische Verschleissteile (Bremsen, Reifen u.a.), keine anderen Bedinungen. Ganz ohne "besondere Bedinungen" vergibt auch Porsche, egal bei welchem Modell... rund 8 Jahre, was anderes hatte ich nirgends gelesen.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 23 Dez 2021 17:44, insgesamt 1-mal geändert.
Werum sött en Hersteller freiwillig länger Garantie ghe wenn d'Lüt sini Autos au suscht chauffed? Völlig unlogisch ...Ribit X Titan hat geschrieben: ↑23 Dez 2021 17:36 Es geht nur um das Vertrauen was sie in ihre eigenen Autos haben und das kann man hier wohl am besten sehen. Im Schadensfall ist es natürlich so dass man dann am besten einen Verkehrsrechtssschutz brauchen müsste, wobei dann auch noch der Rechtsschutz etwas ablehnen könnte.
Was schnorrisch denn vo däm neumodische Zügs wenns Dich eh nid interessiert?Ribit X Titan hat geschrieben: ↑23 Dez 2021 17:36 Am Ende... das Recht des Stärkeren gilt auch in einem Rechtsstaat... und genau deswegen, weil man Garantien nie so recht trauen kann, fahre ich erst recht lieber Occasion. Allerdngs finde ich alte Autos ganz generell schöner... das Design der neuen Autos ging definitiv in die falsche Richtung.
Und meinsch Subaru zahlt eifach alles problemlos ohni gwüssnigi Bedingige? Wieder mal völlig praxisfremd ...Ribit X Titan hat geschrieben: ↑23 Dez 2021 17:36 Bei Porsche muss man "approved" sein, d.h. sie schauen es sich erstmal an und geben je nachdem eine verlängerte Werksgarantie und Gratis ist es auch nicht, in etwa so scheint es zu laufen. Unnötig zu sagen dass sie nur die Autos durchlassen welche picobello im Schuss sind und meist nur am Sonntag gefahren wurden... so eine Garantie ist doch nix wert, weil diese Art von "gepflegten" Autos hält sowieos 15 Jahre durch, bei fast jedem Modell.
Denn lueg nomol dr Tabellechopf a und denn sesches villicht. Danke, gerne geschehen ...Ribit X Titan hat geschrieben: ↑23 Dez 2021 17:36 Garantie heisst für mich, ausser Fahrlässigkeit und typische Verschleissteile (Bremsen, Reifen u.a.), keine anderen Bedinungen. Ganz ohne "besondere Bedinungen" vergibt auch Porsche, egal bei welchem Modell... rund 8 Jahre, was anderes hatte ich nirgends gelesen.
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
200 000, Knallhart... und das dann auch nur wenn "approved".Grundsätzlich umfasst die Porsche Approved Garantie einen Zeitraum von mindestens 12 Monaten. Aber unsere Garantien sind natürlich verlängerbar. Die Voraussetzungen: Ihr Porsche ist höchstens 14 Jahre alt und weist eine Laufleistung von weniger als 200.000 km auf. Somit sichern wir einen Porsche bis zu 15 Lebensjahre lang ab.
Und dazu ist das nicht Gratis, ab 2 Jahren muss man bereits verlängern soweit ich sehe. 8 Jahre gilt nur für Batterie, stimmt... aber seien wir mal ehrlich: Tesla behauptet man könne bald 1 500 000 km mit einer Batterie fahren... und dann vergeben sie nur 8 Jahre oder gar weniger für die Lebensdauer, so gut wie jeder Hersteller. Also da muss man ja jeden Tag 12h fahren, dabei 6h aufladen... und kann nur noch 6h schlafen, damit das geht oder sowas in der Art. Völlig surreal.. einzig die Garantie reflektiert ihre "grossen Worte" am besten, und da haben alle spätestens ab 200 000 km schiss.Anschlussgarantie inkl. 5 % Stempelsteuer *
12 Monate:
Boxster/Cayman CHF 1’000.–
911 CHF 1’540.–
Cayenne CHF 1’420.–
Panamera CHF 1’600.–
Macan CHF 1’210.–
Auch sieht man, sie können lediglich mindestens 70% Kapazität garantieren nach ungefähr 200 000 km, wobei ich davon ausgehe dass die Batterie ab 50% Kapazitätverlust (so um die 300 000er Marke) bald hinüber ist. Selbst wenn sie noch aufzuladen ist. Wenn ein Tesla 3 mit neuer Batterie bei 140 kmh noch 250 km schafft dann wären es bei stark verbrauchter Batterie nur noch etwa 125 km, was dann definitiv nicht mehr lustig ist.Model S
Model X 8 Jahre oder 240.000 km (je nachdem, was zuerst eintritt) und Aufrechterhaltung von mindestens 70% der Batteriekapazität über die Garantielaufzeit.
Model 3 Hinterradantrieb 8 Jahre oder 160.000 km (je nachdem, was zuerst eintritt) und Aufrechterhaltung von mindestens 70% der Batteriekapazität über die Garantielaufzeit.
Model 3 Maximale Reichweite
Model 3 Performance
Model Y Maximale Reichweite
Model Y Performance 8 Jahre oder 192.000 km (je nachdem, was zuerst eintritt) und Aufrechterhaltung von mindestens 70% der Batteriekapazität über die Garantielaufzeit.
Man verschweigt gerade bei den Elektros, dass die Alterungserscheinungen noch um einiges stärker sind als bei den Verbrennern UND dass eben die Reichweite doppelt so stark akut vom gefahrenen Tempo abhängt, alles Achillesfersen die man von weitem einem Elektro nicht ansieht, aber es ist real. Ausserdem, JEDER Akku (also rein physikalisch nicht anders möglich, würde es anders gehen hätten wir das Autobatterieproblem gelöst) hat bei Kälte weniger Leistung, während ein Verbrenner da nahezu die gleiche Leistung hat (manche heiss laufende Verbrenner haben sogar mehr Leistung weil mehr Sauerstoff in der Luft ist).
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑23 Dez 2021 18:32 200 000, Knallhart... und das dann auch nur wenn "approved".
Klar, meinsch irgend en Hersteller git freiwillig e Garantie uf 1 Million km oder was? Es Auto isch en Gebruchsgegestand wo halt ab und zue öppis defekt isch. Egal vo wellem Hersteller.Ribit X Titan hat geschrieben: ↑23 Dez 2021 18:32 Und dazu ist das nicht Gratis, ab 2 Jahren muss man bereits verlängern soweit ich sehe. 8 Jahre gilt nur für Batterie, stimmt...
Und wenn öpper en Porsche will denn will er en Porsche und kein Subaru, so eifach isch das ...
Das interessiert doch en typische Tesla-Neuwagechäuffer nid die Bohne. Dä het sich bis denn scho lang wieder s'neue Modäll kauft ...Ribit X Titan hat geschrieben: ↑23 Dez 2021 18:32 aber seien wir mal ehrlich: Tesla behauptet man könne bald 1 500 000 km mit einer Batterie fahren... und dann vergeben sie nur 8 Jahre oder gar weniger für die Lebensdauer, so gut wie jeder Hersteller. Also da muss man ja jeden Tag 12h fahren, dabei 6h aufladen... und kann nur noch 6h schlafen, damit das geht oder sowas in der Art.
Isch jo bi Dim Subaru au nid andersch. Wenn doch die Boxermotore so superduper und zueverlässig sölled si, wieso isch denn Dini Garantie döt druff scho lang abgloffe?Ribit X Titan hat geschrieben: ↑23 Dez 2021 18:32 Völlig surreal.. einzig die Garantie reflektiert ihre "grossen Worte" am besten,
Praxisteschts vo Teslas mit dere Laufleischtig säged öppis anders (und nei - ich bi kei Beführworter vo Elektroautos) ...Ribit X Titan hat geschrieben: ↑23 Dez 2021 18:32 Auch sieht man, sie können lediglich mindestens 70% Kapazität garantieren nach ungefähr 200 000 km, wobei ich davon ausgehe dass die Batterie ab 50% Kapazitätverlust (so um die 300 000er Marke) bald hinüber ist.
Bi eus darf mer 140 km/h fahre? Hani öppis verpasst?Ribit X Titan hat geschrieben: ↑23 Dez 2021 18:32 Selbst wenn sie noch aufzuladen ist. Wenn ein Tesla 3 mit neuer Batterie bei 140 kmh noch 250 km schafft dann wären es bei stark verbrauchter Batterie nur noch etwa 125 km, was dann definitiv nicht mehr lustig ist.
Oder isch das wieder sone theoretischi Sach vo Dir wie d'Annahm mit 40 km/h Durchschnittstempo umenand z'tuckere?

Drfür hesch au vil Vorteil wäg Komponente wo wägfalled und dementsprechend im Verglich zu emene Verbrenner erscht gar nid chönd hi gho.Ribit X Titan hat geschrieben: ↑23 Dez 2021 18:32 Man verschweigt gerade bei den Elektros, dass die Alterungserscheinungen noch um einiges stärker sind als bei den Verbrennern UND dass eben die Reichweite doppelt so stark akut vom gefahrenen Tempo abhängt, alles Achillesfersen die man von weitem einem Elektro nicht ansieht, aber es ist real.
En Verbrenner het generell bi chälterer Luft mehr Leischtig, nid nume "mängi" ...Ribit X Titan hat geschrieben: ↑23 Dez 2021 18:32 Ausserdem, JEDER Akku (also rein physikalisch nicht anders möglich, würde es anders gehen hätten wir das Autobatterieproblem gelöst) hat bei Kälte weniger Leistung, während ein Verbrenner da nahezu die gleiche Leistung hat (manche heiss laufende Verbrenner haben sogar mehr Leistung weil mehr Sauerstoff in der Luft ist).
- Waldschrat
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
das isch wahrschiinlich dia nögscht stufe vom skoda.
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Het dä wenigschtens "PHEV-VTEC"?

Gits scho...
- Waldschrat
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
wahrschiinlich traumhafti werte im quartett.
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
Aber nid mit em S2000. Det loosisch praktisch immer ab wenn Di eine mit em 0 uf 100 Wärt abfrogt

Derfür gwinnsch ir Pannenstatistik jedes mau mit honda gege germany...vectrex hat geschrieben:Aber nid mit em S2000. Det loosisch praktisch immer ab wenn Di eine mit em 0 uf 100 Wärt abfrogt

Wiu mers dervo scho gha hei viellech?
Hey gratuliere, chasch ja doch läse!

- Waldschrat
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
total spannend. haut jede weg ufem pausaplatz.
Dr baron von mongoland würd üs aber alli ussteche mit sim subi...

nö aber 10km churzstrecki isch ungsund füre motor und ersch no sacktüür vom verbruch her...
chani mis geld i bessers investiere als i das... (wohnig, PC, games, gym und und und...)
itz hesch doch vorher fortschritt gmacht im läse und denn wieder das... ah moment... dä quote beziecht sich ja uf was älters...

selektivi wahrnehmig...

civic: EE, EG, EK all 1.6l um die 160 ps. denn EP3 mit 2l suger und 200 ps, denn uf turbo und mittlerwile über 300ps...
oder dr neu NSX... (ja i weiss, isch ewig gange)...
oder andersch gfragt: was hättsch dir für forschritt in sache schneller, witer etc vorgstellt?
muessi nid nomau kommentiere. du hesch sogar e tabelle postet, was für di idere ära schnell isch...

Du, ich ha scho sit 20 Johr 4 km Arbetswäg (und das bis zu viermol pro Tag). Und diesbezüglich no nie es Problem mit em Motor gha.
Ich glaub das ungsund bezieht sich uf früener wos no kei Nikasilbschichtig etc. ghe het.
Wenn mer würklech Benzin im Bluet het spielt glaubs dä Mehrverbruch kei Rolle. Aber jede winer meint ...
Ja isch halt mittlerwile au ziemlich schwierig bi so villne Posts ...
Aber d'Gägebispil bisch mer schuldig blibe. Wo sind jetzt die technologische Innovatione (Fortschritt, nid Stillstand) vo Honda vo 1990-2005?
Und wo isch do jetzt bi dene Bischpil dr Fortschritt? Genau was ich säg, immer 4 Zylinder VTEC Suger. Ich find grad dr "Gähn"Smiley nid ...

Wo ersch wyt nach 2010 cho isch und d'Konkurränz scho 10 Johr früener gha het. Mittlerwile isch d'Konkurränz scho bi 370 PS (Golf R ABT) und 421 PS (Mercedes) bimene 2 Liter Turbo ab Wärk. Immer im zytliche Kontext gse hesch Du doch gseit?
Zuesätzlech het d'Konkurränz no Allrad was Honda offesichtlich nid cha will d'Ingenieurskunscht fehlt ...

Ebe, kei Kontinuität - sägi doch scho immer ...
Lueg obe, d'Gradmässer sind do Mercedes und VW. Denn villicht no BMW mit em M135i.
Also konkret: Biturbo, evt. en Sächszylinder mit mindeschtens 400 PS und Allrad als Option ...
Ebe, wieder relativ und absolut. Absolut isch 6.2 nid schlächt, relativ für en Roadster wo als sehr sportlich aprise wird relativ lau ...
mi händ sit 2008 honda. chönted z'friedener nöd sii.
aber natürli hämmer honda nöo wäg dä fahrdynamik oder irgendwelche ränn-sportliche attribut.
dä erscht wommer gha händ, dä FR-V, isch es ruumwunder. en churze, kompakte 6-plätzer. womer en abgeh händ, bini hässig gsi, will er sicher no locker namal so lang gloffe wär. dä einzig vorteil, womer bim jetzige CR-V händ, isch dä niedriger benzinverbruch. ob diese aber so zueverlässig sii wird, wie dä FR-V, chani nöd säge. han da mini zwiifel.
bi töffe bini nur ganz churz uf hondas ghocket. eis ischmer aber bliebe: sone laufkultur hani bi keim andere bisher erläbt. han aber au zuegeh nöd so viel verschiedeni töff probiert. vo bmw hät mich bisher nur dä 900 XR überzoge, au wänn ich mier die wiite fäderwäg nüme gwohnt bin.
aber natürli hämmer honda nöo wäg dä fahrdynamik oder irgendwelche ränn-sportliche attribut.
dä erscht wommer gha händ, dä FR-V, isch es ruumwunder. en churze, kompakte 6-plätzer. womer en abgeh händ, bini hässig gsi, will er sicher no locker namal so lang gloffe wär. dä einzig vorteil, womer bim jetzige CR-V händ, isch dä niedriger benzinverbruch. ob diese aber so zueverlässig sii wird, wie dä FR-V, chani nöd säge. han da mini zwiifel.
bi töffe bini nur ganz churz uf hondas ghocket. eis ischmer aber bliebe: sone laufkultur hani bi keim andere bisher erläbt. han aber au zuegeh nöd so viel verschiedeni töff probiert. vo bmw hät mich bisher nur dä 900 XR überzoge, au wänn ich mier die wiite fäderwäg nüme gwohnt bin.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Min Bekanntechreis (dete fahre die meischte eifach Auto um vo A nach B z'cho) wunderet sich au immer, wenn si mich fröged was ich an ihrer Stell würd chauffe und ich denn e asiatischi Marke nenn obwohl ich sälber im Momänt nume dütschi Fabrikat fahr.
Ich cha ebe dr Unterschied mache zwüsche Zuerverlässigkeit und Emotion. Und natürlich macht en Golf IV R32 mit 3.2 Liter 6-Zylinder, Doppelkuppligsgetriebe und Allrad potentiell mehr Problem als en Honda wo das ebe alles nid het. Wär ja komisch wenn nit?
Aber ingenieurstechnisch isches ebe als Komplettpaket gseh au e ganz es anders Kaliber ...
Was ich immer säge => das gseht mer halt denn ersch nach es paar Johr, wenn mer cha Bilanz zieh.feeshlee hat geschrieben: ↑24 Dez 2021 10:07 dä erscht wommer gha händ, dä FR-V, isch es ruumwunder. en churze, kompakte 6-plätzer. womer en abgeh händ, bini hässig gsi, will er sicher no locker namal so lang gloffe wär. dä einzig vorteil, womer bim jetzige CR-V händ, isch dä niedriger benzinverbruch. ob diese aber so zueverlässig sii wird, wie dä FR-V, chani nöd säge. han da mini zwiifel.
Dr Kolleg het au immer vo sim Rumwunder Fiat Multipla gschwärmt und wie niedrig dr Verbruch vom Diesel-Motor segi. Schlussändlich isch denn d'Hinterachs inkl. Befestigung nach nid emol 15 Johr so hoffnigslos verroschtet gsi, dass dä Multipla nüm dr MFK cho isch. Mer muess halt immer s'Gsamtpaket aluege ...
Ich ha immer die grosse Strassesportler gha und dete isch halt Honda immer es bitzli "konservativ" gsi im Sinn vo nid ganz ans Limit gho und lieber d'Fahrbarkeit für de Otto-Normal-User gwährleischte. Mir het immer so die gwüssi Priise Wahnsinn gfehlt. Drum händs mi nid so fasziniert ...feeshlee hat geschrieben: ↑24 Dez 2021 10:07 bi töffe bini nur ganz churz uf hondas ghocket. eis ischmer aber bliebe: sone laufkultur hani bi keim andere bisher erläbt. han aber au zuegeh nöd so viel verschiedeni töff probiert. vo bmw hät mich bisher nur dä 900 XR überzoge, au wänn ich mier die wiite fäderwäg nüme gwohnt bin.
die 'grosse' strassesportler hät min untrainierte rugge nöd gern. stummellänker nimmi ah..
dis mami uf allne viere.
Lol das passiert aune fuuli untrainierti.
Ig ha oh a sports tourer gno, wo me schön ka ufrecht hocke, statt de toif kewle flitzer, so wie fruecher.
De ruegge het mir vor auge gfuehrt, dass geil umeflitze nüme so viel spass macht, wenn me usem outo muess usekrieche.

Nid nume, ha au oft en Superbikelänker gha ...
Was sind ihr denn alli für alti Säck?siralos hat geschrieben: ↑24 Dez 2021 10:43 Lol das passiert aune fuuli untrainierti.
Ig ha oh a sports tourer gno, wo me schön ka ufrecht hocke, statt de toif kewle flitzer, so wie fruecher.
De ruegge het mir vor auge gfuehrt, dass geil umeflitze nüme so viel spass macht, wenn me usem outo muess usekrieche.![]()

Ab 40gi merksch es de o no du, wart du nume bis du a bandschiebe vorfall hesch.vectrex hat geschrieben:
Was sind ihr denn alli für alti Säck?![]()

Kei sport, körperlich ansträngendi arbeit etc. Da muess me irgend einisch a kompromiss mache.

Hmm, ich bi eigentlich scho lang 40gi gsi und bi scho nöcher an 50gi ...
kei Sport: ja
körperlich asträngendi Arbeit: mängmol
Kompromiss: bis jetzt nonig, sogar s'Pfiffli funktioniert no