Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Moderator: Avenger
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen
Jede wo ke sport macht hets nid angersch verdient! 'Mümümü ke zyt' chöit dir euch dert ane schiebe wo d'sunne nid schiint!
Nei ig bii eifach fuul und das giibe ig siit 20 jahr immer wieder zue. Isse zwar ou eisitig und ungsund....vo nüd kommt nüd.

Bi mir isch arbeit sehr anstrengend gsi die paar jahr und die paar (ex)kollege hei ou scho mit dem rügge ka.
Wenni pensioniert bi, lege ig mir ou so a schnittige roadster zue und blockiere dann de verkehr im sommer.

- Waldschrat
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
dia sind no nia starrahme panhead gfahra.vectrex hat geschrieben: ↑24 Dez 2021 10:48Nid nume, ha au oft en Superbikelänker gha ...
Was sind ihr denn alli für alti Säck?siralos hat geschrieben: ↑24 Dez 2021 10:43 Lol das passiert aune fuuli untrainierti.
Ig ha oh a sports tourer gno, wo me schön ka ufrecht hocke, statt de toif kewle flitzer, so wie fruecher.
De ruegge het mir vor auge gfuehrt, dass geil umeflitze nüme so viel spass macht, wenn me usem outo muess usekrieche.![]()
![]()
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
Alles Warmduscher. Dr Kolleg im Gschäft (um di 60gi) isch au mit sim Puch X30 Automatico mit hindere Stossdämpfer acho: "Weisch, ich cha kei Töffli ohni Hinterradfäderig fahre."
Und was händ denn all die alti Säck früener gmacht, wo mit über 80gi, immer mit Stumpe in dr Schnorre und usnahmslos ohni Helm uf Ihrem Sachs-Töffli mit Starrrahme im Alltag gfahre sind?
- Waldschrat
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
ja im winter hends da wiiber dr bügel unter zfüdli gehbt (ohni d'hand vom bügel lah). und im summer häsch sie immer gseh mitem sachs und da lädersacoche und em filzhuat. aber immer mit dr krumme im muulegga.
dia sind alli verschwunda.

Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07 alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
Waldschrat hat geschrieben: ↑24 Dez 2021 14:02 ja im winter hends da wiiber dr bügel unter zfüdli gehbt (ohni d'hand vom bügel lah).

Welle Bügel meinsch Du jetzt nomol genau?
Ich weiss, die Rasse isch leider usgschtorbe ...Waldschrat hat geschrieben: ↑24 Dez 2021 14:02 dia sind alli verschwunda.als goofa hemmer no angscht ka vor dena. so hotzenplotze sind das gsi.

Ja die sind mit de jahre immer wie weniger gworde. Drfür hocke die alti knacker jetzt i denne komischi papa mobil wo 30 km/h fahre. Fortschritt gheit halt wiiter, so öpis hets fruecher nid gä.Waldschrat hat geschrieben: ↑24 Dez 2021 14:02ja im winter hends da wiiber dr bügel unter zfüdli gehbt (ohni d'hand vom bügel lah). und im summer häsch sie immer gseh mitem sachs und da lädersacoche und em filzhuat. aber immer mit dr krumme im muulegga.
dia sind alli verschwunda.als goofa hemmer no angscht ka vor dena. so hotzenplotze sind das gsi.
Ok korrigiere:siralos hat geschrieben:Nei ig bii eifach fuul und das giibe ig siit 20 jahr immer wieder zue. Isse zwar ou eisitig und ungsund....vo nüd kommt nüd.![]()
Bi mir isch arbeit sehr anstrengend gsi die paar jahr und die paar (ex)kollege hei ou scho mit dem rügge ka.
Wenni pensioniert bi, lege ig mir ou so a schnittige roadster zue und blockiere dann de verkehr im sommer.
Wer z'fuul isch, cha sich de z'jämmerle rektal ifüehre... Es halbs lebe lang ke sport mache u ungsund fresse.. und denn am herte job d'schuld gäh... olololol
Usnahm: di job isch körperlech so astrengend, dass ke sport me mache muesch... z.b. gwüssi lüt ufem bou...
Ja aber das isch nid die glichi Sorte alti Knacker in dene Polyeschtermobil ...

- Waldschrat
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Sicher asträngender als so elktro fritzene ufem bau und vom sträss her würdi säge, sogar mehr als so manchi bau branche.Jones hat geschrieben:
Usnahm: di job isch körperlech so astrengend, dass ke sport me mache muesch... z.b. gwüssi lüt ufem bou...
Zu spitze zitte hani gar 20k schritte am tag gmacht....und anfangs immer wieder über 30k kischtene gschleppt, das machscht när nüme so mit.
Wenni a büro gummi hätt, würdeni nacde arbeit oh no fitness mache.

Abr im alter, wenn me kei benzin mehr im bluet het(oder nie ka het), dann legt me sich ou nume no a charre zue um vo a nach b zu cho, oder so a burre charre.

:edit: bi mir isches aber effektiv fuulheit gsi.
Zuletzt geändert von siralos am 24 Dez 2021 16:06, insgesamt 1-mal geändert.
mag si... findes dennoch itz mitem plug-in-hybrid e gueti kombo... power und drehmoment wenn gewünscht und wenn nume zum gah schaffe im verchehr mitfliessisch, längt das, wo dr e-motor bringt...
absolut ja. jede wie er meint. für mi het benzin im bluet eher mit begeisterig fürs automobil z'tüe als mit geldverschwendig...
du söttsch ungerscheide zwüsche ingenieurskunst und marktplatzierig...

was uffallt: 6.2 isch e lahmi gurke oder "eher lau" und di z3m, wo "nur" 0.9 schneller isch, ist denn stimmig!
es outo mitem "M" hindedruf, sött d'speerspitze markiere und kackt gäge diversi ufblasni 2l turbos ab? wie chunnt das?
Naja vieli outonerds pimpe ihre charre für viel geld uf, das isch für normali lüüt wie mir ou unverständlech und a geld verschwändig.Jones hat geschrieben:
absolut ja. jede wie er meint. für mi het benzin im bluet eher mit begeisterig fürs automobil z'tüe als mit geldverschwendig...
A alte arbeitskolleg het a golf/polo ufpimpet, im kofferuum a paar outo batterie driitah und a ps2 damt lcd screen zum zocke...isch für mir gäldverschwendig gsi, für ihn aber sinnvoll und kewl. Isch halt voll outofan gsi aber weniger der outo nerd wie de vectrex, da er mehr ufs optische gluegt het als uf dass was drinne isch gsi.
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Der Fiat 500 Kommentar finde ich noch lustig:
Mein Auto hat vorn nur 4 Düsen, wobei das nichts bringt wenn die Düsen vereist sind. Das hatte ich mal erlebt als das Auto 4-5 Tage im Winter rumgestanden war (und ja, ich habe ihn noch anlassen können).Und wer angesichts der 3,55 Meter langen, kugeligen Karosserie tatsächlich genügend Platz für vier und Gepäck erwartet, wird höchst unangenehm überrascht.
Die über eine halbe Million Käufer eines Fiat 500 leben damit offenbar prima. Jeder weitere kann mit dem Fiat 500 Twin Air nun einen quirligen, genügsamen Motor für den emotionalen Kleinwagen bekommen – und ein Auto fahren, das drei Mal so viele Scheibenwaschdüsen wie Zylinder aufweist. Das können nur wenige von sich behaupten.
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Was es alles gibt, gerade gelesen dass Tiger Woods im 2021 (also dieses Jahr) einen schweren Autounfall hatte, mit Beinverletzungen überlebt. Interessanter ist jedoch wie es dazu kam und war er getan hatte. Sein neues Auto hatte sogar eine Black Box (das haben ältere Modelle nicht), dort gab die Auswertung:
Woods hatte bei dem selbst verschuldeten Verkehrsunfall in einem Vorort von Los Angeles die Kontrolle über sein Auto verloren und sich mehrfach überschlagen. Nach Angaben des zuständigen Sheriffs fuhr Woods vor dem Unfall fast doppelt so schnell wie erlaubt – 84 bis 87 Meilen pro Stunde (rund 134 bis 140 km/h).
Naja, immerhin bekam der Hersteller des Genesis GV80 (SUV von Hyundai) nun einen Crashtest, frei Haus, denn man in der Öffentlichkeit als Lobenswert empfunden hatte.Wie nun bekannt wurde, hat Woods kurz vor dem Unfall weder seine Bremsen betätigt noch die Fahrtrichtung geändert. Stattdessen fuhr er geradewegs gegen den Baum. Dies ergab die Auswertung der Black Box des Wagens. "Hätte er auf die Bremse getreten oder die Lenkrichtung verändert, hätte er weder den Mittelstreifen überquert noch hätte es eine Kollision gegeben", schrieb Sergeant Michael Downing in seinem Bericht.
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Der Bericht über den Genesis GV80 war irgendwie lustig, für die Konkurrenten:
https://www.auto-motor-und-sport.de/tes ... w-touareg/
Ist schon so, keiner kann mit sowas einen so guten Ruf haben... nur die Deutschen können das, fragt sich allerdings wie lange noch. Irgendwann fliegt es doch auf dass sie nicht besser sind als "die Anderen".
Und ja, mein Subi-Motor ist 100% Japan.Nun gibt es den großen Korea-SUV auch bei uns, und hier muss er sich der einheimischen Konkurrenz stellen. Mercedes GLE 450 4Matic und VW Touareg 3.0 TSI 4Motion treten zum Vergleich an, wobei die beiden ja auch nicht so ganz einheimisch sind. Der Mercedes wird bekanntlich in Tuscaloosa, Alabama, gefertigt, der VW in Bratislava, und sein Motor stammt aus dem Audi-Werk im ungarischen Györ.
Ist schon so, keiner kann mit sowas einen so guten Ruf haben... nur die Deutschen können das, fragt sich allerdings wie lange noch. Irgendwann fliegt es doch auf dass sie nicht besser sind als "die Anderen".
En aständige Verbränner mit Hubruum und Hybridunterstützig chönnti mir no vorstelle.
Aber sonen "Vertrenner für Armi" mit Elektrobooster, nei danke. Da stemm ich mich so läng drgege wies nume irgendwie goht ...
Und für mich het Begeschterig fürs Automobil nüt mit emene Plug-In-Hybrid z'tue.
En Youngtimer wie en CRX VTEC oder G60 het au nüt mit Gäldverschwendig z'tue, do choschtet sonen Plug-In under em Strich wahrschinlich wesentlich meh. Ussert es isch s'Gschäftsauto

Sind nid alli mini Bispiel vo dr Markplatzierig bzw. am Marktsegment här hot Hatchbacks?
Ich has jo schomol gseit: Über e Duume peilt isch alles under 6 Sekunde damals sehr schnäll gsi und unter 5 Sekunde Supersportler. Irgendwo zieht mer halt die ungefähri Gränze. Isch doch logisch liggt die nid bi irgend emene Dezimalwärt.
Chasch gärn emol goge nocheluege was en en Evo IV im 97gi für Beschleunigungswärt gha het - AMS het en mit 5.9 Sekunde gmässe (und das mit 280 PS und Allrad):
https://www.auto-motor-und-sport.de/old ... chstellen/
Ich ha extra no en relativ schnälle Evo usgsuecht, en damals aktuelle Impreza GT Turbo isch langsamer. Au en Supra TT het "nume" 5.9 Sekunde. 5.4 Sekunde für en Z3M isch also würklech abartig schnäll - au hüt no.
Du reddisch immer vo zytlichem Kontext aber ich mues feschtstelle, dass Dir diesbezüglich es bitzli dr Background fehlt ...

Zuletzt geändert von vectrex am 25 Dez 2021 14:00, insgesamt 1-mal geändert.
Dr Golf 3 VR6 vo minere Fründin het beheizbari Schibewaschdüse. Dete cha nüt igfüre. Und das im Johr 1992. Ebe Made in GermanyRibit X Titan hat geschrieben: ↑25 Dez 2021 09:22 Mein Auto hat vorn nur 4 Düsen, wobei das nichts bringt wenn die Düsen vereist sind. Das hatte ich mal erlebt als das Auto 4-5 Tage im Winter rumgestanden war (und ja, ich habe ihn noch anlassen können).

Leider mit nume 2.8 Liter Hubrum nid ganz dr "süessi Punkt" ...

Zuletzt geändert von vectrex am 25 Dez 2021 14:02, insgesamt 3-mal geändert.
Jede wo freiwillig so es Überwachigsmonschter fahrt isch sälber gschuld ...Ribit X Titan hat geschrieben: ↑25 Dez 2021 09:41 Was es alles gibt, gerade gelesen dass Tiger Woods im 2021 (also dieses Jahr) einen schweren Autounfall hatte, mit Beinverletzungen überlebt. Interessanter ist jedoch wie es dazu kam und war er getan hatte. Sein neues Auto hatte sogar eine Black Box (das haben ältere Modelle nicht), dort gab die Auswertung:
Isch Multimillionär und fahrt Hyundai :typej:Naja, immerhin bekam der Hersteller des Genesis GV80 (SUV von Hyundai) nun einen Crashtest, frei Haus, denn man in der Öffentlichkeit als Lobenswert empfunden hatte.
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑25 Dez 2021 09:58 Der Bericht über den Genesis GV80 war irgendwie lustig, für die Konkurrenten:
Jetzt zitiersch plötzlich wieder die dütschi Autopräss obwohl die doch angeblich so pro dütschti Autohersteller söll si gemäss Dir ...Nun gibt es den großen Korea-SUV auch bei uns, und hier muss er sich der einheimischen Konkurrenz stellen. Mercedes GLE 450 4Matic und VW Touareg 3.0 TSI 4Motion treten zum Vergleich an, wobei die beiden ja auch nicht so ganz einheimisch sind. Der Mercedes wird bekanntlich in Tuscaloosa, Alabama, gefertigt, der VW in Bratislava, und sein Motor stammt aus dem Audi-Werk im ungarischen Györ.
Passt doch so gar nöd in Dis eifache Wältbild?
Gratulation, aber das isch hützutags glaubs au nüme so es Qualitätszügnis

Die "Dütsche" händ au nüm sonen guete Ruef. Aber es zellt halt bim Autochauf s'Gsamtpaket (Design, Haptik, Servicenetz etct.) und dört sinds immer no ganz vorne drby ...Ribit X Titan hat geschrieben: ↑25 Dez 2021 09:58 Ist schon so, keiner kann mit sowas einen so guten Ruf haben... nur die Deutschen können das, fragt sich allerdings wie lange noch. Irgendwann fliegt es doch auf dass sie nicht besser sind als "die Anderen".
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Das Problem mit den vereisten Düsen ist noch relativ leicht zu beheben, oft reicht es sie mit spitzem Gegenstand freizumachen. Heizungen, oder warmes Wasser sind auch nicht die Krönung da es zu Spannungen und Brüchen führen kann und kaputtgehen kann der Schnickschnack auch.
Wobei mir das auch erst passierte als er 4-5 Tage bei Minustemperaturen gestanden hatte, mit vereisten Scheiben. Normalerweise, wenn man jeden Tag die Düsen betätigt mit gutem Frostschutzmittel im Scheibenwasser kommt sowas nicht vor. Wenns saukalt ist auf der Autobahn, auch da würde ich die Düsen regelmässig betätigen, das beugt auch dort Vereisung vor.
Und am besten kein Noname-Scheibenwasser, das taugt oft nix, Sonax oder sowas ist die bessere Wahl. Wobei das keine Preisfrage ist... entweder die Hersteller können was oder eben nicht.
Wobei mir das auch erst passierte als er 4-5 Tage bei Minustemperaturen gestanden hatte, mit vereisten Scheiben. Normalerweise, wenn man jeden Tag die Düsen betätigt mit gutem Frostschutzmittel im Scheibenwasser kommt sowas nicht vor. Wenns saukalt ist auf der Autobahn, auch da würde ich die Düsen regelmässig betätigen, das beugt auch dort Vereisung vor.
Und am besten kein Noname-Scheibenwasser, das taugt oft nix, Sonax oder sowas ist die bessere Wahl. Wobei das keine Preisfrage ist... entweder die Hersteller können was oder eben nicht.