Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Re: Raser und Poli DAS Premiumsegment-Auto Topen

Beitrag von Ribit X Titan »

Durchaus möglich... also hierzulande ist der allgemeine Ton schon ausgesprochen hart. Und das obwohl in Austria ja offiziell die härteren Massnahmen gelten aber ich habe den Eindruck dass es den Beamten viel weniger kratzt und sie eigentlich wenig Interesse haben diese Politik umzusetzen. Die machen dann einfach nichts... und tun so als ob nichts wäre, ganz egal was "die da Oben mitsamt der Masse" verzapfen. Bei uns ist es schon anders weil sie dann meistens meinen sie müssen jetzt aktiv werden und quasi den verlängerten Arm reichen... also eine gewisse Hörigkeit die echt auf allen Ebenen stattfindet.

Der Austria Zoll ist viel weniger besetzt, auch heute noch... der CH Zoll ist und bleibt die Knacknuss.
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0

Beitrag von vectrex »

Wohl war. Hat denke ich auch etwas mit einer gewissen Charakterschwäche zu tun von Schweizern die sich zu Polizisten oder Zöllnern ausbilden lassen. Gewissermassen ein nicht erfüllbares Kompensationsverhalten. Natürlich trifft das nicht auf alle zu, aber bei einer nicht unbeträchtlichen Zahl lässt sich so eine Tendenz wahrlich nicht von der Hand weisen.
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Ribit X Titan »

Ich würde auch nach Samnaun fahren wenn schönes Wetter ist, ich das beste Nusstörtchen suche und ich damit ein weiteres Zeichen setzen kann. Es ist allerdings nicht die Einzige noch die beste Option. Wenn ich nach Bern oder Luzern fahre komme ich an der Innerschweiz vorbei, auch dort hat es gute Angebote, kommt also auf die Reise an. Wichtig ist immer dass man Zeichen setzt und nicht jede Abzocke tatenlos mitmacht. Das macht Druck und dann müssen sie, bei genügend Kundenverlust, vor Ort wieder ein wenig runter. Leider braucht es noch viel bis es dem Durchschnittsschweizer wehtut, ist halt so.
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0

Beitrag von vectrex »

Mit wieviel an effektiven Betriebskosten ist denn bei Deinem Subaru für die Hin- und Rückreise zu rechnen? Oder anders gefragt: Wieviel musst Du tanken und wieviele Nusstörtchen konsumieren, bis Du auf "0" bist und die "Gewinnzone" beginnt? Wo befindet sich der "sweet spot"?
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0

Beitrag von vectrex »

Au bi däm Audi V10 gseht mer guet, wie unter anderem durch d'Nockewelleverstellig erreicht worde isch, dass es hochs Drehmoment scho bi relativ niedrige Drehzahle bereitstoht:
audi-s6-010.jpg
Natürlich chas si, dass em Ingenieur vo obe diktiert wird "es stoht en Hochdrehzahlmotor im Laschteheft und däm isch alles unterzordne". Aber trotzdem wird er im Rahme vo de Möglichkeite versueche möglichscht vil Drehmoment au im undere Drehzahlbereich z'verwürkliche.

Wenn aber s'Budget für so Spielereie wie es Schaltsugrohr oder e kontinuierlichi Nockewelleverstellig fehlt, denn cha au dr beschti Ingenieur oder Motoreentwickler nüt mache ...
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0

Beitrag von vectrex »

Ribit X Titan hat geschrieben: 12 Feb 2022 17:59 Bis zur Österreicher Grenze sind es beide Wege 70-80 km, Super Plus kostet dort etwa 1.50, bei uns 1.95. Reinpassen tun mindestens 45 Liter mit viel Reserve von etwa 1/4. Einkaufen ist dort je nach Produkt auch günstiger... den Rest kann sich jeder selber ausmalen. So fährt man Gratis und kauft gleich noch günstiger ein. Nützt allerdings wenig wenn der Tank bereits voll ist, aber mehr als 1-2x im Monat mache ich sowieso keinen Extraeinkauf.
Könntest Du zu diesem Sachverhalt Gleichungen erstellen? Dann können wir die Graphen ins Koordinatensystem eintragen und sehen bei wievielen Nusstörtchen sich der "sweet spot" befindet?
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

postet dynos vo v8 und v10 motore mit über 5l hubrum zum dr f20 schlecht z'rede...

muess meh das no kommentiere? gloub nid oder?

:groel:
.
.
.
damit's nid vergässe geit füre sira:
viewtopic.php?p=479008#p479008
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 13 Feb 2022 09:58 postet dynos vo v8 und v10 motore mit über 5l hubrum zum dr f20 schlecht z'rede...

muess meh das no kommentiere? gloub nid oder?

:groel:
Trottel, als ob en 2 Liter kei suberi Drehmomentkurve chönnt anebecho ... :head2wall:
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

ähä... :lol:

bim dyno vom Z06 liegt vo 2000 bis 6000 massig drehmoment a. also über ca. 4000 rpm
die höche wärt si am hubrum gschuldet, also vergliche mer d'kurve! ;)

die vom Audi isch e witz! riese wärt (dank hubrum) aber stiegt schnell a und sinkt denn grad wieder ab. DAS söue e super kurve si? :groel:

und itz e dyno vome s2000 als verglich:

Bild

da liegt vo 3500 bis witer über 9000 e grossteil vom maximale drehmoment a. also über es drehzahlband vo ca. 5500 oder eher 6000 rpm. z'band isch also nomau einiges breiter.
d'wärt si zwar viu tiefer aber das isch halt ke 5l mocke! und achtung: das isch am RAD gäu... aber du bisch ja dr meinig, dass das ke rolle spiut... :roll:

aber post nume witerhin dynos vo v8 und v10 motore mit über 5l hubrum und dänk dir, dass das dim argumänt nützt! :groel:

erfüllsch grad z'typische BMW fahrer klischee... ;)
.
.
.
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0

Beitrag von vectrex »

:typej:

Mein Gott - beschwert sich über mangelnds Textverständnis und gseht sälber nume das woner will. Und denn chunnt wieder die glichi, billigi Amachi vo dr Site. Hesch jetzt ächt nid mehr uffem Chaschte? Völlig lächerlich ...

Ich ha der jo scho dr Link poschtet womer gseht, dass en Z3 M praktisch in allne Belang amene S2000 überlege isch - was gits do no z'diskutiere? Mehr Hubrum hi oder här, anders Konzäpt und gemäss Dir altertümlichs Fahrwerk. Und trotzdem praktisch bi allne Wärt besser als dr S2000 ... :lol:

Und denn nimmt er als Bischpil wieder irgend sones inoffiziells Leischtigsdiagramm, was mer scho dra gseht wo de S2000 abrieglet. Het emel sicher nüt mit Serie z'tue wenn er über 10'000 U/Min. dreiht ... :schraube:

Aber zrugg zum Thema: Ich red nid vo dr Höchi vom Drehmoment sondern wie d'Kurve an sich usgseht und wie früeh scho verwärtbars Drehmoment bereit stoht. Und usserdem würd ich mich an Diner Stell emol mit Skalierig vo so Diagramm beschäftige. Bim Audi isch über e Grossteil vom Drehzahlberich - also vo ca. 2'000-6'500 U/Min. 80% vom maximale Drehoment verfüegbar.

Was bringt der die Drehmomäntkurve bim S2000 wenn grad emol bi ca. 7'500-9'000 U/Min. es Plateau hesch? Das isch für d'Praxis, also für d'Landstrossehatz (für das isch en S2000 immerhin baut, oder wotsch mer nid säge, dass d'Rennstrecki s'typische Revier vomene Cabrio isch) viel z'höch. Und wenn emol mit "nume" 3'500 U/Min. usere Kurve chunsch und ufs Vollgas latschisch, denn lauft absolut null => muesch der nume die Kurve aluege wo de postet hesch:

Ebe e richtigi Luftpumpi ... :groel:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0

Beitrag von vectrex »

Do e wesentlich realistischers Leischtigsdiagramm vomene S2000 (vom Hersteller sälber findet mer jo keis will dä sich nid würklich in d'Charte luege losst - genau wie bi dere fragliche Rundezyt vom Civic Type R):
S2000.png
D'Nenndrehzahl und d'Maximaldrehzahl decked sich öppe mit de Agabe vo Honda, also sicher representativer als dä Phantasiedyno vo Dir. :lol:

Und das findsch Du jetzt e gueti Drehmomäntkurve? Wenns bi ca. 3'500-4'500 U/Min. zersch nomol in es Jammertal goht? Also genau däm Bereich wo uff enere Landstross relativ wichtig isch? Und denn grad emol lächerlichi 197 Nm maximals Drehmomänt. Aber klar - ich ha s'Konzept nid verstande. Honda aber offesichtlich au nid, suscht würdeds jetzt nid au en 2-Liter-Turbo wie alli andere mache ... :kicher:
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

chasch säuer luege...
praktisch alli dynos zeige e rächt gueti kurve... (und nei, die drehe nid alli bis 10000 rpm)

https://www.google.ch/search?q=s2000+dy ... QF6BAgEEAE

aber natürlech sie die usnahmslos ALLI gfaket und nume das, wo üse ignorant BMW fahrer postet, isch richtig! :typej:

ig amüsiere mi grad wieder mau köstlech ab dire piinleche ignoranz... :groel:

e verglich miteme 5l v8 und v10 motor interessiert mi genau so wenig wie miteme 3.2l wenns drum geit z'beurteile, ob dr f20 e gueti kurve het oder nid... ;)

z'guete a dine blödsinn posts: paar sekunde google und meh het sie widerleit! :kicher:
.
.
.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

interessant.. het sich da inne scho bi mehrere persone bestätigt:

https://www.auto-motor-und-sport.de/ver ... -menschen/
Egozentrische Männer, die argumentativ hartnäckig, unangenehm und nicht einfühlsam sind, besitzen mit hoher Wahrscheinlichkeit ein prestigeträchtiges Auto der Marken Audi, BMW oder Mercedes. Diese von anderen als unangenehm empfunden Persönlichkeitsmerkmale hängen direkt zusammen mit dem Wunsch nach hochpreisigen Produkten und dem Hang, gegen (Verkehrs)-Regeln zu verstoßen“ Sie fühlen sich anderen überlegen und wollen das auch zeigen„, resümiert Lönnqvist. Übrigens, einen Zusammenhang zwischen egozentrischer Persönlichkeit und dem Fahren eines deutschen Premium-Autos konnte der Schwede nur bei Männern feststellen. Autos als Statussymbole hätten für Frauen, so das Ergebnis, nicht den gleichen Stellenwert wie für Männer.
und denn steits da no i dire bible AMS! :groel: :groel:
.
.
.
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0

Beitrag von vectrex »

Was het das mit Ignoranz z'tue? Du versuechsch e sones illusorischs Leischtigsdiagramm vom S2000 z'bringe. Dich durchschaut doch jede wo es bitzli technischi Ahnig het in es paar Sekunde. :auslach:

Die Dynos zeiged praktisch alli das Jammertal bi 3'500-4'500 U/Min. bevors wieder ufwärts goht. Ich bi jo das Ding sälber gfahre und cha das nume bestätige. Het au nüt drgäge gha wenns andersch gsi wär aber ha halt kei rosaroti Honda-Brülle wie Du ...

Ich verglich nid dr F20 mit emene V8 oder V10 sondern die Bischpiel hani brocht zum ebe zeige, dass es möglich isch s'maximale Drehmomänt möglichscht tief z'bereitstelle. Und au wünschenswärt wenn denn übers Drehzahlband en Grossteil vo däm Drehmomänt aliegt ...

Aber do längt halt nid sones VTEC in Form vomene Zuesatznöckeli sondern mer mues es bitzeli mehr Gschütz uffahre ... :lol:
Zuletzt geändert von vectrex am 13 Feb 2022 18:52, insgesamt 1-mal geändert.
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 13 Feb 2022 18:39 interessant.. het sich da inne scho bi mehrere persone bestätigt:
Egozentrische Männer, die argumentativ hartnäckig, unangenehm und nicht einfühlsam sind, besitzen mit hoher Wahrscheinlichkeit ein prestigeträchtiges Auto der Marken Audi, BMW oder Mercedes. Diese von anderen als unangenehm empfunden Persönlichkeitsmerkmale hängen direkt zusammen mit dem Wunsch nach hochpreisigen Produkten und dem Hang, gegen (Verkehrs)-Regeln zu verstoßen
Hesch absolut rächt, drum fahr ich jo au no en Golf 2. Dä isch wahnsinnig hochpriisig. Gratulation, Du hesch mich durchschaut mit Dim wahnsinnig scharfe Verstand. :lol:
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0

Beitrag von vectrex »

Do no es Bettmümpfeli für unsere Honda-Fanboy (Quelle: https://www.zeit.de/mobilitaet/2017-04/ ... ogle.ch%2F):
Einst stand die Marke Honda für Innovation. "Vorsprung durch Technik", diesen Spruch hätten sich die Japaner früh als Claim sichern können. 1990 bauten sie den Sportwagen NSX komplett aus Aluminium – lange vor Audi. 1999 schickte Honda das Hybridmodell Insight auf die Straße, das erste Serienauto, das offiziell nur drei Liter Benzin pro 100 Kilometer brauchte. Zeitgleich begann Honda, mit der Brennstoffzelle zu experimentieren. Man leistete sich Besonderheiten wie den Van FR-V mit drei Sitzplätzen in der ersten Reihe oder ein Motorrad mit ovalen Kolben. Und das Modell Jazz, ausgestattet mit dem besten Rücksitzkonzept der Kleinwagen-Klasse. Es ist bislang unerreicht.

Und heute? Japans drittgrößte Automarke tendiert mittlerweile eher zu Mainstream denn Extravaganz – den neuen NSX einmal ausgenommen. Autokäufer haben Honda längst nicht mehr so häufig im Blick wie einst. In Deutschland beliefen sich die Neuzulassungen im vorigen Jahr auf rund 25.000 Einheiten, gegenüber dem Peak aus den neunziger Jahren ein Rückgang um fast zwei Drittel. Unter den Top 50 der Neuzulassungen ist kein Modell von Honda vertreten, die Marke hat in Deutschland einen Marktanteil von weniger als ein Prozent.
Tönt für mich nach emene eher langwylige Image und bestätigt genau das wo ich bemängle ... :lol:
Zuletzt geändert von vectrex am 13 Feb 2022 20:17, insgesamt 2-mal geändert.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

i dänke die dyno-charts spräche für sich. chline isacker vorem vtec hin oder her... jede mit ouge gseht, wie viel vom max. drehmoment über wie viu rpm asteit...
lohnt sech nid, mit ignorante minderbemittlete mönsche z'diskutiere... :2finger:
.
.
.
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 13 Feb 2022 19:01 i dänke die dyno-charts spräche für sich. chline isacker vorem vtec hin oder her... jede mit ouge gseht, wie viel vom max. drehmoment über wie viu rpm asteit...
lohnt sech nid, mit ignorante minderbemittlete mönsche z'diskutiere... :2finger:
Wieder kei Argumänt meh vo Dir und Du bestätigsch mich jo sogar bzgl. Isacker. Alles scho erklärt - 197 Nm bi über 7'000 U/Min. bringed härzlich wenig in dr Praxis und nid emol 170 Nm im wichtige Bereich vo 2'500-5'000 U/Min. sind genau dr Grund für die eher maue Beschlünigungswärt vom S2000.

Ebe dr Unterschied zwüsche relativ und absolut wo Du nid verstosch als Honda-Fanboy ... :lol:
Zuletzt geändert von vectrex am 14 Feb 2022 06:05, insgesamt 1-mal geändert.
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0

Beitrag von vectrex »

Ich frog mich au, werum denn die Marke mit em schlächte Image allesamt in dr Top Ten vo de aktuelle Neuzuelassigszahle sind (Januar 2022 in Dütschland):
Zulassungen.png
Und Honda taucht ganz hinde unter "ferner liefen" uf. Obwohl si jo Wältmeischter in dr Königsklass worde sind - natürlich nume als Motorelieferant, das wämmer scho no mol erwähnt ha für d'Laie unter uns. :lol:

Villicht het d'Allgemeinheit tscheggt wie langwylig und wenig innovativ Honda isch? :kicher:
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

das liegt wie immer a dim beschränkte horizont...

weltwiit:

https://www.handelsblatt.com/mobilitaet ... GKXcja-ap6

wieder sone 5 sek google antwort uf di bullshit! :roll:

mängisch findis fasch unfair wie eifach es isch... :groel: :groel:
.
.
.
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0

Beitrag von vectrex »

Luschtig, bim angebliche Image nimmsch d'Schwiz und Dütschland als Referenz aber bi de Verchaufszahle denn die ganzi Wält. Immer grad wie ders am beschte in Kram passt.

Mini Ussag isch gsi: "Ich frog mich au, werum denn die Marke mit em schlächte Image allesamt in dr Top Ten vo de aktuelle Neuzuelassigszahle sind (Januar 2022 in Dütschland)".

Und nüt anders ... :lol:

Aber bittschön - ich cha gärn Dis Chinderspieli mitspiele:

https://www.handelsblatt.com/unternehme ... 68460.html

BMW isch also wesentlich rentabler als Honda. Wird ene also relativ egal si, öb Honda wältwyt mehr Autos verchauft aber drfür weniger Gwünn macht .

Keis Problem e sones eifach gstrickts Gmüet wie Dis mit de eigene "Waffe" z'schloh ... :groel:
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

i kenne kener BMW fahrer us amerika. aber die ir schwiz si ab und zue nid die hellschte...
drum hani mini ussag uf hie bezoge.. ;)

zum thema wesentlich rentabler: 6.8 % gegeüber 5.0 % rendite...
das si 36% meh... kes wunder bi dene apothekerprise! :lol: (aber bezoge uf die obersti zile i däm post: sie zahles halt... :lol: )

honda verchouft derfür 100% meh outos...
vectrex hat geschrieben: 13 Feb 2022 20:44 Keis Problem e sones eifach gstrickts Gmüet wie Dis mit de eigene "Waffe" z'schloh ... :groel:
vetrex :auslach:
.
.
.
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 13 Feb 2022 21:06 i kenne kener BMW fahrer us amerika. aber die ir schwiz si ab und zue nid die hellschte...
drum hani mini ussag uf hie bezoge.. ;)
Nid so helli Fahrer gits bi allne Marke. Was Du am beschte unter Bewys stellsch. Dr Rescht isch eifach nume dumms Gschwätz vo so Lüt wie Dir ...
Jones hat geschrieben: 13 Feb 2022 21:06 zum thema wesentlich rentabler: 6.8 % gegeüber 5.0 % rendite...
das si 36% meh... kes wunder bi dene apothekerprise! :lol: (aber bezoge uf die obersti zile i däm post: sie zahles halt... :lol: )

honda verchouft derfür 100% meh outos...

vetrex :auslach:
Wenn über 36% mehr Rendite lachsch, denn hesch kaufmännisch überhaupt gar nüt begriffe.

Chasch Di sälber entscheide, öb es Gschäft wotsch wo 36% mehr Rendite abwirft oder 100% mehr Ware verchauft. Also ich wüsst ganz genau für welles ich mich würd entscheide - nämlich sicher nid für das mit em höhere Wareumsatz. Und 99% vo de Kaufmänner würded mer ganz sicher zuestimme ...
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

i lache nid über d'rendite vo bmw sondern über di (steit ja o nid rendite sondern vetrex näbem smilie). die mache das scho richtig. outos zu überzogne prise a dummi lüt wie dir verhoufe!
gits nüt z'bemängle rein geschäftlech betrachtet... :1thumb:

i gloube weder honda no bmw muess sich sorge mache.. mache beidi meh als gnue chohle!
.
.
.
vectrex
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
304
Trading points minus
0

Beitrag von vectrex »

Jones hat geschrieben: 13 Feb 2022 21:21 i lache nid über d'rendite vo bmw sondern über di (steit ja o nid rendite sondern vetrex näbem smilie). die mache das scho richtig. outos zu überzogne prise a dummi lüt wie dir verhoufe!
Ja chammer denn eifach säge in emene nachträglich gänderte Post. Ich ha no nie es neus Auto kauft - insofern fühli mi nid im gringschte agsproche. Und ob überzoge oder nid entscheidet immer no dr jewilige Chäufer und ganz sicher nid Du ... :lol:
Jones hat geschrieben: 13 Feb 2022 21:21 gits nüt z'bemängle rein geschäftlech betrachtet... :1thumb:

i gloube weder honda no bmw muess sich sorge mache.. mache beidi meh als gnue chohle!
Vo däm isch gar nid d'Red gsi - und das weisch ganz genau. Dini Ablänkigstaktik isch vil z'eifach durchschaubar ...
Antworten