Horizon Forbidden West
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich hoffe du findest jemand der darauf antwortet weil mir ist es leider zu blöd.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650

sie sorry... aber...

was isch mit dir?
es isch verfiggt nomal s'schönste spiel EVER!!
ich ha no keis schöners game i mim läbe gseh. ich gheie regelmässig übere!

- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00

Manche Leute sehen halt echt nur das was sie sehen wollen und dann ist es sowieso egal wie es tatsächlich ist. Realität bleibt subjektiv und doch kann man eine Quaiität objektiv messen und auch darstellen.
Re: Horizon Forbidden West
Klar ist es Dir zu blöd wenn jemand Deine andauernde Schönrederei entlarvt ...Ribit X Titan hat geschrieben: ↑21 Feb 2022 07:06 Ich hoffe du findest jemand der darauf antwortet weil mir ist es leider zu blöd.

- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Wie ich schon sagte, was man auch hier erkennen kann, sind gewisse Bereiche des Games kaum besser als auf der PS4 Pro, hingegen andere Bereiche, vorallem wenn man nahe heranzoomt oder wenn man weit in die Ferne schaut (Texture Resolution, Texture Details, Draw Distance) sind auf der PS5 zum Teil markant besser und dort merkt man dann auch dass es Next-Gen-Power beinhaltet. Noch ist es zwar ein Cross-Game aber eines der Besten seiner Art und je nach Grafik mit echter Next-Gen Qualität.
Was hier noch zuwenig rüberkommt ist das verbesserte Lighting/Shading, das ist ebenfalls je nach Situation auf der PS5 deutlich imposanter und es schafft eine verbesserte Stimmung. Nicht zu vergessen die besonderen Wassereffekte und noch vieles mehr, man muss nur hinschauen.
Quelle
Was hier noch zuwenig rüberkommt ist das verbesserte Lighting/Shading, das ist ebenfalls je nach Situation auf der PS5 deutlich imposanter und es schafft eine verbesserte Stimmung. Nicht zu vergessen die besonderen Wassereffekte und noch vieles mehr, man muss nur hinschauen.
Quelle
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
evtl. hett de bejita au de day-2 hotfix ned installiert.
mer muess s'spiel 2x (!) neu starte für de fix....
kei ahnig. bi mir flimmeret uf jedefall nix.
mer muess s'spiel 2x (!) neu starte für de fix....
kei ahnig. bi mir flimmeret uf jedefall nix.
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ja 2x hatte ich es garantiert gestartet....
Das Game hat noch viel mehr Bugs, das ist bei so grossen Games nicht zu verhindern.
Das Game hat noch viel mehr Bugs, das ist bei so grossen Games nicht zu verhindern.
Niemer interessiert sich ärnsthaft übere stromverbruch vomene TV.. das macht ime ganze jahr viellech 100.- mehrchöschte us also wayne...
Wahrschinlech nid mau...
https://www.hifi-regler.de/wissenswerte ... brauch.php
Dass plasmas generell stromfresser si, isch übrigens nid ganz korrekt. Es git o sparsami grät und isch sowieso massiv contemtabhängig... Wie binere starche graka, die cha o uf über 300 watt stiege...
Zudem isches ghüchlet vom feinsten wenn so vorwürf vo lüt chöme wo alti süffelautos fahre..
genauso wie wenn meh denn plasmas als Sondermüll bezeichnet mit 2 alte rostlaube mit Technik us de 80er ir Garage het...
3
2
1
Triggered...
Wahrschinlech nid mau...
https://www.hifi-regler.de/wissenswerte ... brauch.php
Dass plasmas generell stromfresser si, isch übrigens nid ganz korrekt. Es git o sparsami grät und isch sowieso massiv contemtabhängig... Wie binere starche graka, die cha o uf über 300 watt stiege...
Zudem isches ghüchlet vom feinsten wenn so vorwürf vo lüt chöme wo alti süffelautos fahre..

genauso wie wenn meh denn plasmas als Sondermüll bezeichnet mit 2 alte rostlaube mit Technik us de 80er ir Garage het...
3
2
1
Triggered...

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
I gloube nid, i gseh, wie i aune Aspäkte im Läbe

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Gang mau i dä Kommentär dert ga läse

Resetera, Neogaf etc, es het huere viu wos huere stört, wos chum chöi aluege wie ig, ir Wüeste Region, bim Schnee, dert geits, aber i Waldregione isches eifach nume e huere Katastrophe, und da gseht jedes Pro openworld Game schöner und süberer us, bi nid dr einzig wo das seit. Es mues irgend ä Fähler mit em Checkerboarding si, wo nid eifach mit emnä Hotfix nach es paar Stung chasch fixe
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Im Resolution Mode ja, so baut mä d Kamerä bewegt isches de när es angers Thema, nume wenigstens flimmeret dert nüt. Es isch e risige Hype wo leider mit Bullshots wie vom Ribit gstercht wird, das Game gseht ingame nie so schön us wie i denä gsuechte Momäntufnahme, nid mau im RM
Ich beklag mich jo nid drüber, dass s'Benzin 5 Rappe ufschloht und ha denn en Stromfrässer dehai. Kapiersch dr Unterschied?
Das isch bi LCDs und OLEDs genau glich. Will heisse en sparsame LCD brucht weniger Strom als en sparsame Plasma ...

Fahrzüg händ halt en chline aber fine Unterschied im Gegesatz zu Unterhaltigselektronik. Aber dä darfsch sälber usefinde ...

Dä wo sich triggeret gfühlt het bisch jo Du, oder werum chunnt Dis Post? Also chasch Dich sälber an dr Nase neh ... :typej:
Aber isch schön, dass Du am Ribitli zur Site stosch. Denn sind wenigschtens die richtige Zwei bienand .

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Mit mim Panasonic Plasma woni vor em LG OLED gha ha hani im Winter chönne d Stube heize (no joke). Im Summer entsprechend sehr warm gsi nach es paar Stund zocke. Super Grät gsii damals, aber absolut sinnfrei mitere PS5. Gid gueti Occasion TV (<1 jährig) wo weniger choschtet als en PS5...
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Därum, so wöue ga tue aus wär mä dr Technik Messias, aber uf erä 1080p Glotze im Resolution Mode ga spile ( sicher no mit emnä fisä Inputlag ), isch öbe s gliche wie mä freiwillig Krücke zum loufe nimmt :typej:Herr Rossi hat geschrieben: ↑21 Feb 2022 11:51 Mit mim Panasonic Plasma woni vor em LG OLED gha ha hani im Winter chönne d Stube heize (no joke). Im Summer entsprechend sehr warm gsi nach es paar Stund zocke. Super Grät gsii damals, aber absolut sinnfrei mitere PS5. Gid gueti Occasion TV (<1 jährig) wo weniger choschtet als en PS5...
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Oder dine rant bullshit list...Bejita hat geschrieben:Därum, so wöue ga tue aus wär mä dr Technik Messias, aber uf erä 1080p Glotze im Resolution Mode ga spile ( sicher no mit emnä fisä Inputlag ), isch öbe s gliche wie mä freiwillig Krücke zum loufe nimmt :typej:Herr Rossi hat geschrieben: ↑21 Feb 2022 11:51 Mit mim Panasonic Plasma woni vor em LG OLED gha ha hani im Winter chönne d Stube heize (no joke). Im Summer entsprechend sehr warm gsi nach es paar Stund zocke. Super Grät gsii damals, aber absolut sinnfrei mitere PS5. Gid gueti Occasion TV (<1 jährig) wo weniger choschtet als en PS5...
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Herr Rossi hat geschrieben: ↑21 Feb 2022 11:55Oder dine rant bullshit list...Bejita hat geschrieben:Därum, so wöue ga tue aus wär mä dr Technik Messias, aber uf erä 1080p Glotze im Resolution Mode ga spile ( sicher no mit emnä fisä Inputlag ), isch öbe s gliche wie mä freiwillig Krücke zum loufe nimmt :typej:Herr Rossi hat geschrieben: ↑21 Feb 2022 11:51 Mit mim Panasonic Plasma woni vor em LG OLED gha ha hani im Winter chönne d Stube heize (no joke). Im Summer entsprechend sehr warm gsi nach es paar Stund zocke. Super Grät gsii damals, aber absolut sinnfrei mitere PS5. Gid gueti Occasion TV (<1 jährig) wo weniger choschtet als en PS5...

Doch, doch - das passt total ins Schema. Isch wie wenn mer en Subaru Outback als sprützig und aggressiv bezeichnet ...

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich cha nur für mich rede. und ich finds eifach absolut traumhaft grafisch.
geschter hani im fotomode mal ganz nöch is gsicht ine zoomt. gsehsch chlinschte falte umd auge ume und die fiine höörli ade bagge. es isch en traum wie das usgseht. ich für min teil bin total happy mit dem spiel. isch für mich scho jetzt en goty-2022 kandidat.
geschter hani im fotomode mal ganz nöch is gsicht ine zoomt. gsehsch chlinschte falte umd auge ume und die fiine höörli ade bagge. es isch en traum wie das usgseht. ich für min teil bin total happy mit dem spiel. isch für mich scho jetzt en goty-2022 kandidat.

Also das game gseht würkli fantastisch us. Kei ahnig was lüt händ. Immernume am jammere
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Es gseht im RM abartig us, es Openworld Game i sore Qualität hets no nie gä! Aber im PM gsehts eifach numä durchschittlech us, und es DS und sogar es GoT mit 60fps gseh besser oder ämu viu suberer us. I fingäs würklech erbärmlech das e "nextgen" Konsole keis Crossgen Game mit aune grafische Details i wenigstens native 1800p u 60fps cha darsteue ( klar ohni RT, etc ).
I gloube immer no dases es Problem git mit em neustä Patch und em Checkerboarde, schüsch häts DF sicher bemänglet das d Bild Qualität im PM so schlächt isch, aus würd z Game i 1080p loufä ohni jeglechs AA
I gloube immer no dases es Problem git mit em neustä Patch und em Checkerboarde, schüsch häts DF sicher bemänglet das d Bild Qualität im PM so schlächt isch, aus würd z Game i 1080p loufä ohni jeglechs AA
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Mich interessiert es nicht was Andere denken über das was ICH gut finde, ansonsten hätte ich ja vorher gefragt was SIE gut finden. Ich verfüge wenigstens noch über einen gesunden Menschenverstand. Immerhin wundert es mich immer weniger wieso es so schwierig geworden ist Liebe zu kultivieren und zu erhalten.
Aha, dann soll das einfach wieder ein weiterer Monolog von Dir sein. Hast Du dir denn wenigstens im Umkehrschluss schon die Frage gestellt ob UNS Dein Geschwafel interessiert?Ribit X Titan hat geschrieben: ↑21 Feb 2022 15:08 Mich interessiert es nicht was Andere denken über das was ICH gut finde, ansonsten hätte ich ja vorher gefragt was SIE gut finden.
Ou, da wäre ich ganz vorsichtig mit solchen Aussagen ...Ribit X Titan hat geschrieben: ↑21 Feb 2022 15:08 Ich verfüge wenigstens noch über einen gesunden Menschenverstand.

Du, das liegt mit an Sicherheit grenzender Wahrscheinlichkeit an dem der Dir aus dem Spiegel entgegenblickt ...Ribit X Titan hat geschrieben: ↑21 Feb 2022 15:08 Immerhin wundert es mich immer weniger wieso es so schwierig geworden ist Liebe zu kultivieren und zu erhalten.

- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ach ja, Sorry Bejita, ich würde dir meinen Plasma nicht geben, dafür mag ich ihn immer noch zu sehr. Aber du kannst ja im Brokenhaus irgend so n Plasma holen und danach sind deine Probleme ja gelöst: Dann siehst du nicht mehr was dir anscheinend stört und du kannst wieder glücklich wie ein kleines Kind das tolle Game spielen. 
Ich wollte einfach nur die Steelbook die ich viele Monate vorbestellt hatte und fairerweise bekommen haben sollte, das war einfach nur eine Sauerei was dort gelaufen war. Ich habe allerdings keine verreckten Star-Allüren... da bin ich dann doch wenn ich das habe was ich mir wünsche ein ziemlich glücklicher Mensch.
Auf Umwegen habe ichs zwar doch noch bekommen, das war kein Zufall sondern das Glück des Tüchtigen.

Ich wollte einfach nur die Steelbook die ich viele Monate vorbestellt hatte und fairerweise bekommen haben sollte, das war einfach nur eine Sauerei was dort gelaufen war. Ich habe allerdings keine verreckten Star-Allüren... da bin ich dann doch wenn ich das habe was ich mir wünsche ein ziemlich glücklicher Mensch.
Auf Umwegen habe ichs zwar doch noch bekommen, das war kein Zufall sondern das Glück des Tüchtigen.