Ich wirf nid vor sondern stell lediglich fescht. Isch objektiv vo jedem überprüef- und feststellbar genauso wie die relativ schlächte Beschlünigungswärt vom S2000.
Ich ha übrigens au 1:1 Dini und am Tittemöngel sini Ussage zitiert i minere Signatur und nid irgend e subjektivi Interpretation wie das Du gmacht hesch ...

"Fakt isch für mich" = subjektiv
Uff enere Probefahrt chasch das eh schlächt feststelle will mer näbe em Verchäufer das Ding ener nid uf 9'000 U/Min. ufejagt, klar oder? Denn hani das Auto im Spotherbscht kauft = denn sind Cabrios potentiell am günstigschte aber d'Zyt vo dr Pässefahrte scho vrby.
Flugs isch Früehlig und mer cha wieder richtig agase. Denn isch mer das offesichtliche Manko an Drehmomänt erscht richtig ufgfalle. Hä dänkt, gibsch em no e Chance und bi au emol es ganzes Wuchenänd mit em S2000 ins Elsass. Dete het sich dä Makel no mehr usekristallisiert.
Nach dr Summerferie denn die Gurke usgschribe und scho isch das Johr vrby gsi. Also was sött jetzt verwerflich nach dra si, es Auto es Johr lang z'bhalte und denn ersch Fazit z'zieh? Isch doch umso ussagechräftiger je mehr Erfahrige mehr mit emene Auto het.
Denn isches besser, so wie Du so e exponierti Meinig zumene Fahrzüg z'ha obwohl Du das Auto no kei einzige Meter gfahre bisch? Das meinsch doch wohl nid würklich ärnscht?
Freut mi für Dich. Isch bis jetzt bi eigentlich allne Autos so gsi woni nume churz gha han (Opel GT, BMW Z4 M, Golf IV R32). Sälber meche sei Dank ...