Guete wächsu gsi für ihn...
Win win!

Moderator: Avenger
Aber fahrsch jetzt en Seat oder nid, Polizeibacheli? Was stoht im Fahrzüguswis?
Also ich ha lieber Chatze als Hünd. Drum hani kein Köter sondern Chatze!
Wenn de emol würdsch ehrlich antworte wär sofort jedem klar, dass Du nume fertige Seich verzellsch ...Aber fahrsch jetzt en Seat oder nid, Polizeibacheli? Was stoht im Fahrzüguswis?
Und Du hesch nid emol provoziere druf. Was hingege sehr guet chasch: Eifach falsche Seich verzelle und denn nid drzue stoh ...
Do simmer doch scho emol gsi: Jetzt chunnt wieder die subtili Gwaltadrohig vom Schwindelhölzli. Bisch eigentlich scho erwachse oder wiederholsch Dich eifach nume gärn?
Chani vo Dir genauso behaupte. Eifach nume heisse Luft chunnt vo Dir. Genau wie bimene Civic Type R ...
Obschon ich nie öpis wäg emene fehlende Radio gseit ha würds mi glich interessiere: Werum fahrt mer sonen "Rekord" mit demontiertem Hifi-System wenns gemäss Dir so oder so kein Ifluss het?
Quelle: https://www.auto-motor-und-sport.de/neu ... ttriebler/In Europa bekommt das Sondermodell aus Gewichtsgründen keine Klimaanlage und kein Infotainment-System - amerikanischen Kunden mutet Honda diese ...
Kümmere tuet mit beides null! Vorallem vom fakte erfinder internet hero!
Scho klar: Bi Honda isch die schlächti Wartig vo de Fahrer schuld an Mängel und bi de andere Hersteller isch es per se mangelhafti Qualität ...
Verhaltisch Dich aber überhaupt nid als öbs Dich Null würd kümmere ...
Hesch rächt - in Dim Hasestall wirds suscht schnäll es bitzli äng ...
Isch nid nötig. S'isch jo grad es Polizei-Headquarter näbedra. Denn fühl ich mich sicher ...
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste