Du glaubsch es nit - jetzt bini grad schnäll in 50 m entfernte Coop gradlet und was gseh ich dört:

Ich hett so gärn dr Bsitzer gfrogt öb er sin CRX - sorry, REX

3
2
1

Moderatoren: Master(G), Avenger
Und s'Beschte: Sonen VR6 hets scho vor über 20 Johr mit Allrad geh - öpis wo Honda bis hüt nid fertig bringt in däm Segment. Innovativ - am Arsch ...
Dünns iis mi hobbit. Gaaaaaanz dünns iis!
Du meinsch öpe wie eine wo behauptet, dass es kei Rolle spielt für d'Rundezyt wenn Honda s'komplette Infotainment-System usbaut?
Ich chönnt scho goge sueche und zitiere wär das agfange het. Aber das bringt eh nüt will denn wieder kei Antwort vo Dir chunnt. Gäll Mucker ...
i hamer d'müeh schnäu gmacht...
und hüt postisch eis doofs rost-pic am andere und fingsch, sigsch dr geilscht oder dr lüschtigscht...
du weisch im übrige haargenau, dass ig das so nid gseit ha bzw. isch mini ussag ufe CTR bezoge wo im gägezug e cage het drin gha. honda seit ja, z'gwicht heig ar serie entsproche. us däm use z'schliesse, es fahrzüg gwicht spieli gemäss mir ke rolle, isch e absurdi verdrehig vo de tatsache... söttsch i d'politik..
d'tatsach, dass itz 5 täg nid hesch chönne stellig näh zu mire (durchus o selbstkritische) zämefassig, wie mer da ane si cho, womer itz si, zeigt eigentlech, wär hie genau es problem mit Sälbschtreflexion het...
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 5 Gäste