abyss hat geschrieben: ↑03 Okt 2023 11:34
Gloub so söttsch ufenes Vorstelligsgspräch. Tut mir leid mein Herr, ich löse mich nur schnell auf…ok?
Chas ja morn probiere.
Mer chan sich ja Züt iwärfe, aber denne de Drogetripp immer gad welle so "real" rede check i nid. "Ich han mer Droge gschmisse und denn voll die Vision gha! Es muss wahr sie". lol
Ich weiss das mer so Verbundeheit mit allem und so chan ha etc pp. Aber wenn i das undere eme Drogetripp hetti, wür i mal starch dra zwiefle das es au nur halbwägs real gsi isch und nid en Halluzination
abyss hat geschrieben: ↑03 Okt 2023 11:34
Gloub so söttsch ufenes Vorstelligsgspräch. Tut mir leid mein Herr, ich löse mich nur schnell auf…ok?
Chas ja morn probiere.
Mer chan sich ja Züt iwärfe, aber denne de Drogetripp immer gad welle so "real" rede check i nid. "Ich han mer Droge gschmisse und denn voll die Vision gha! Es muss wahr sie". lol
Ich weiss das mer so Verbundeheit mit allem und so chan ha etc pp. Aber wenn i das undere eme Drogetripp hetti, wür i mal starch dra zwiefle das es au nur halbwägs real gsi isch und nid en Halluzination
de moush haets richtig gmacht, zerst spargel kiffer gamer den mutation zum anabolika im chuehschrank ufbewahrer und natural bodycoach, jetzt lifestyle coach für jugendlichi möngis mit allerweltsprüch wie "tod isch tod" nach halluzinogene droge inahm. hauptsach isch geld de lüüt us de täsche zieh.
ICH BIN VERBUNDE MIT ALLEM
Zuletzt geändert von thaeye am 03 Okt 2023 13:22, insgesamt 1-mal geändert.
Ja "Marketingtechnisch" macht er das sicher guet. Viellicht isch er au so. Aber für mich wärs nüt; bis uf de Punkt mit de Zeidler bömsen. Da wär i au defür z ha gsi.
thaeye hat geschrieben: ↑03 Okt 2023 13:23
wieso die social media möngis immer so extrem is andere muend wechsle.
Die münd äbe d Mitti finde und das gaht am beste, wenn mer zwüsche de Extrem hin und här pändled bis es sich de i de Mitti ischwänkt. Und wenn mer extrem isch, chan mer das no biz besser vermarktle oder?