Infothread: EMU/FPGA im Arcade

Hier geht's um Classics!

Moderatoren: Master(G), mr.raw

Antworten
shanki91
Gamer
Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Infothread: EMU/FPGA im Arcade

Beitrag von shanki91 »

Ciao zäme,

Ich hanmr denkt ich mach mal en Infothread wo chli d optione ufzeigt für lüt wo e Arcade Händ und EMU/FPGA nutze wänd.

Jamma
Raspberry

Für Jamma gitz ultra vill optione. Es git verschiedene Jamma Adapter und Distros für de Raspberry. ZB de Pi2Jamma mit PinHP Distro oder de RaspberryJamma Adapter mit de ARpiCade Distro oder de RGB-Pi mit Jamma Adapter.

PC
PC mit Mame isch natürli au eption. Für Jamma gitz au verschiedeni Adapter zb de Klassiker wär de J-Pac oder s JammASD. Es git aber au anderi und au uf aliexpress würdme fündig. Ihr mönd unbedingt druf achte was ihr für e Röhre händ. Wenn euri Röhre VGA (Naomi) nimmt müendr d uflösig uf 640x480 istelle und en Encoder Platine fürd Buttons ha.
Wenn er en normale Jamma Kabelbaum händ und e normali 15khz Röhre müender luege dass eure PC 15 khZ usgit.
Es git 2 Optione die die einz heisst CRTEmudriver, das isch en modifizierte AMD Triiber. Das heisst ihr bruched e AMD Grafikkarte. Unterstützt werdend Karte bis ca R7/R9 Generation... Es git no d möglichkeit ds bios vor karte mitemne modifizierte BIOS z flashe damit ufm bootscreen auf 15kz usgeh werdend. ischa ber nid würkli nötig. Es git au e fixfertigi ArcadeVGA wo alles scho chan...

Die zweit Option heisst Soft15Khz, die funktioniert aber glaubi nur unter Windows XP und isch hützutags nüm z empfehle..

Es git glaub au verschiedeni Linux Distros wo euri Grafikkarte denn egal isch.. es isch sicher au möglich mitemne Standard Linux mitde richtige config 15khz uszgeh..

EDIT: Aschinend isch CRTEMUDRIVER nüm state of the art.. lueged dass ihr en adapter mit EDID Emulation händ denn bruchender das nüme

FPGA
Glaub das isch witläufig bekannt dasses en Jamma Edge fürde MisTer FPGA git..
Es git aber au Verschiedeni anderi Boards zb D JROK Board oder s Bitkit board.
Hanmi allerdings no nie meh dermit beschäftigt.

Model 2/3 Racer

PC

Es git es paar obskuri Lösige vo irgedwelche Adapter wo in gwüsse forene umegeistered, zb im aussiearcade.com Forum.. han die lüt auscho agschribe aber s isch schwierig die z verwütsche. Ei lösig gitz aber wo relativ guet beschribe isch und vo jedem umsetzbar isch:

Die lösig heisst M2Pac. M2Pac isch ansich kein fertige Adapter sondern e Aleitig mit Software und mit Standardteili wie Arduino, Poties de richtige Kabel etc chasch din PC mitm Original Drive und Lamp Board vo dim Model 2/3 Racer Cab verbinde und s Force Feedback und d Race Leader lämpli funktionierend aschinend glich wie im Original! Natürli chönder denn au anderi Racer dermit Spiele.
D aleitig fürs M2Pac gitz do: https://www.gamoover.net/Forums/index.php?topic=33274.0 (uf französisch)

Mittlerwiile gitzz na de Mega Adapter wo s ganze aschlüsse erlichteret und i dem trhead häts auno mega wichtigi infos was für software dass ihr bruched..
mega adapter gitz do:
https://www.arcade-projects.com/threads ... ets.27891/

Sega SuperScaler Games

Raspberry

Für die ganze SuperScaler Games wie OutRun, Hang On, Space Harrier etc gitz s SmartyPI Board. Das isch es Mainboard wo en Raspberry Pi 4 druffgsteckt würd. Denn gitz für die verschiedene Automate Adapter. Zb Gitz en Adapter für After Burner Cabs, eis für Power Drift Cabs,, zb au eis für Enduro Racer.

D Idee isch denn dassr uf allne "Flügerautomat" die Flugspiel wie After Burner, G Loc, Space Harrier etc spiele chönd, ufde töffautomate alli töffspiel und ufde auto automate alli autospieli etc. De SmartyPi und de Adapter isch so konzipiert dassr s originalboard ohni problem dermit ersetze chönd.

Atari Pole Position

Raspberry
Für Pole Position Cabs gits ds PiPosition Board. Ählich wie bim SmartyPi steckender döt den Raspberry druff und chönd nocher Pole Position 1 und 2 Spiele.

FPGA
De Kolleg vom John's Arcade Youtube Channel hät mal a somne FPGA Pole Position board gschaffed und hät au en blog im Internetz.. sit über 10 Johr hätme aber glaub nix me derfo ghört.. denke nid dass das na usechunt..

Lightgun Shooter

Für Lightguns gitz kei gschiidi lösig. Es git eifach die SInden Lightguns vo Kickstarter, die sölled aschinend au mit Röhrebildschirm tue. Leider sinds nüm würklli Lightguns wills e kamera ibaut händ und so s tracking mached :I

Im Prinzip söttis recht eifach si e Lightgun Adapter fürde PC z mache, wenn öpert langwilig hät wär das es super projekt wo öpertem mitm entsprechende wüsse chönti mache :)

Für die ganze Poti-basierte Spiel chöntme probiere ob echt es A-Pac go wür.

Han gad no folgendes gfunde.. s git öpis.. aber sehr schwer z finde: http://nanotechgaming.com/optigun.php

Falls ihr no öpis kenned oder froge diskussione händ sehr gern :)
Zuletzt geändert von shanki91 am 01 Sep 2024 05:40, insgesamt 4-mal geändert.
meyerli
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Re: Infothread: EMU/FPGA im Arcade

Beitrag von meyerli »

Wen wetsch PC imene Model 1/2/3 Racer Cab verwende chasch au mal d Lösig vom Tibal aluege:

Han die Wuche d MultiFFBs vo ihm becho woni wet imene Model 3 teste, aber nutze d original Model 3 Boards.
Kretinou
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Kretinou »

Best combo für jamma (meine meinung) :
IMG_20240824_000634_307.jpg
- Recalbox jamma (raspberry 5)
- Mistercade (fpga)
- Retrotink 4k (upscaling Vewlix z.B.)

Lightguns : Das nächste Update der Recalbox Jamma wird dies ermöglichen :herzli:
shanki91
Gamer
Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von shanki91 »

meyerli hat geschrieben: 23 Aug 2024 19:07 Wen wetsch PC imene Model 1/2/3 Racer Cab verwende chasch au mal d Lösig vom Tibal aluege:

Han die Wuche d MultiFFBs vo ihm becho woni wet imene Model 3 teste, aber nutze d original Model 3 Boards.
gseht nice us... quanta costa?
shanki91
Gamer
Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von shanki91 »

Kretinou hat geschrieben: 23 Aug 2024 22:13 Best combo für jamma (meine meinung) :
IMG_20240824_000634_307.jpg

- Recalbox jamma (raspberry 5)
- Mistercade (fpga)
- Retrotink 4k (upscaling Vewlix z.B.)

Lightguns : Das nächste Update der Recalbox Jamma wird dies ermöglichen :herzli:
Und denn chasch Happ Light guns an Raspbi aschlüsse? Und Namco Guns gönd au?
Kretinou
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Kretinou »

shanki91 hat geschrieben: 24 Aug 2024 08:26 Und denn chasch Happ Light guns an Raspbi aschlüsse? Und Namco Guns gönd au?
Es ist nur mit dem Guncon2 kompatibel ;)
:wixer:
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
140
Trading points minus
0

Beitrag von sirarthur »

sali, uf dinere Website häsch au Initial D glistet, als eis vo de PC Arcade Racer Games. Wie funktioniert Initial D, isches emuliert über Demul oder Flycast oder irgendwie nativ? Würd mich ebe interessiere, da ich scho länger Initial D Ver.3 ufem PC han, ich nutze Demul defür, aber s'Force Feedback isch in Demul gar nöd emuliert, mit em Boomslang FFB chasch s'Force Feedback simuliere, aber isch sicher andersch als ufeme richtige Cab. Drum nimmts mi Wunder, öb ihr da e anderi Lösig händ.

Dini Lightgun Frag bezieht sich vermutlich auf CRT Monitore? Bi Batocera heissts das Guncon 2 Support debii isch, aber öb Batocera 15khz chan usgäh, kei Ahnig.
shanki91
Gamer
Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von shanki91 »

Ich han no nid mitm umbau uf mame agfange. MIr fehlt no de passend PSU Adapter für die blöde Dell stecker.. Han eigetli das weekend welle afange..

Das würd sich denn alles zeige wie das alles goht mit wellne emulatore etc chandr do no nix derzue säge..

han aber mol folgendes gfunde: https://github.com/Boomslangnz/FFBArcadePlugin
sirarthur
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
140
Trading points minus
0

Beitrag von sirarthur »

ja, de hani gmeint. Das isch super, es halt teilwiis "nur" es simulierts FFB, das heisst er programmierts so, wies chönnti si, aber es sind nöd d'Forcefeedback Date direkt vom Game. Ich han ebe no nie en ächte Initial D Automat gspielt, drum würd mich de verglich wundernäh. Da ich aber s'Force Feedback vom Initial D Special Stage uf de PS2 känne, chani sicher säge, dass es ufem Demul und mit em Boomslangnz Effekt fähled etc.
shanki91
Gamer
Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von shanki91 »

Also die lösig mitm M2PAC isch halt scho druff usgleit dassme de SuperModel Emulator brucht will döt denn s force feedback 1:1 glich si söll.. ds ganze lauft ja über s original drive board vo sega und s git denn wie enart triiber defür,, wie guet me dä denn mit anderne emus chan astüre weissi leider au nonid
shanki91
Gamer
Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von shanki91 »

sirarthur hat geschrieben: 25 Aug 2024 16:43 ja, de hani gmeint. Das isch super, es halt teilwiis "nur" es simulierts FFB, das heisst er programmierts so, wies chönnti si, aber es sind nöd d'Forcefeedback Date direkt vom Game. Ich han ebe no nie en ächte Initial D Automat gspielt, drum würd mich de verglich wundernäh. Da ich aber s'Force Feedback vom Initial D Special Stage uf de PS2 känne, chani sicher säge, dass es ufem Demul und mit em Boomslangnz Effekt fähled etc.
Ich han de thread vom meyerli no studiert, aschinend isches mit de software wo im gamoover thread verlinkt isch nur möglich model 2 und model 3 games z spiele.. mitde software vom multiffb isches aber möglich all die andere games z spiele..

ds mega adapter isch eigetli aunur wie en adapter wo de arduino druffgsteckt würd und denn ds aschlüsse erlichteret.. so wie ichs gsehn sötti die software au mitde lösig usm gamoover forum go..

software heisst backforcefeeder
https://github.com/njz3/vJoyIOFeederWithFFB/tree/master

Ich glaub ich werd mi bi minem Projekt zerscht mal ufd model2/3 games konzentriere und die andere games denn spöter mal ufschalte.. isch nüm vill ziit bis oktober
damian
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0

Beitrag von damian »

Gueti sach. wänni mal ziit han lisis im detail. Aber genau so öppis hani mir scho immer gwünscht...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Siite vo mim Retromuseum: https://museum.uhx.ch
shanki91
Gamer
Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von shanki91 »

Ich han bitz mitm TIbal gschwätzt und hanmi jetzt entschide ich chaufmr au sonen Mega Adapter..
S macht s ganze halt scho vill eifacher und s coole isch: er verkauft au gad e vorkonfigurierti SSD mit allne Games :)

Ich binmr zimli sicher dassi meega lang gha hätti bissi mal de pc alles konfiguriert gha hätti und so chani istecke und loslegge :)

D Problematik goht ebe sogar no wiiter: MItm M2PAC chasch du nur die Spiel spiele wo ds gliche drive board händ wie du und wo ds gliche EEPROM ufm driveboard händ..
Bi mir wär das würkli nur gad sega rally.. Dank Backforcefeeder chasch aber im compatability mode alli spiel spiele.. Ich denk das werdi mache und de M2PAC Mode mal an nagel hänge..
Ds MultiFFB isch enard en switch wod chasch zwüsche de verschiedene EEPROMS wechsle, aber das musch vo hand mache und goht nid automatisch.. drum.. bi mir gitz eifach de compatibility mode und fertig..

Evtl gitz denn mal de MultiFFB und denn chani zumindest mal Daytona amne special event oder so mit original FFB abüüte.. aber für e mame kiste wo jede sis game chan uswähle mussme leider uf Original FFB verzichte..
Antworten