chasch aber nid dr isatz x 50 verliere gäu? süsch würd ja das nid länge, wo hingerleit hesch?
check so züg nid eso...

Moderator: Avenger
Isch en produktive Tag gsi hüt, glaubs bruuch jez en Drink
Kei Ahnig, um was es da gaht, ich quotes mal, demit ichs nöd vergiss, mier das morn in Rueh mal ahzluege.thaeye hat geschrieben: ↑17 Jan 2025 18:41 die werdet bald s nöchst gross ding, vo dem maa mit frisur us 80er werdet er au na vill ghöre (evtl au scam![]()
![]()
), die sind alle uf adderral hüt unglaublich
Quelle
noi regierig wird villi traditionelli rüstigshersteller hinderfröge, und sötige meh ufträg geh, de typ isch en gspässige. vorteil für regierig isch das die privat gfundet sind und dregierig da chohle spare wird.
ipo sött folge , werdet aber sicherlich höch bewertet sii.
für vtler: ihr wüsset: andurl= flame of the west, palantir =sehendesteine, sie schaffet natürli zämä![]()
FLAMME=WAFFE, SEHENDE STEINE= AI
12k a ein tag?
Vyse hat geschrieben: ↑19 Jan 2025 12:35 Ich verwände Hebel je nach Märtsituation und miine Iischätzig, normalerwiise nöd meh als 3x - 7x, geschter isch hani dSituation als extrem vorteilhaft iigschätzt und das hät sich bewährt. Ich hätt sölle dNacht duuretrade, gopf, hätti jetzt vl. 100K. Bin gester Abig no in e relativ safe Position iigstige (meh oder weniger entsprächend miine letschte Chart) und die laufe lah. Isch easy, 4K Plus jetzt aber wäri aktiv debi gsi...
Ich trade im Isolated Mode, heisst, liquidiert chann nur das werde, wo au als Margin iisetzisch, nöd meh, Stop-Losses sind natürli e Notwändigkeit.
warum meinsch? wege de fehlende dezentralität?
Michael Saylor
@saylor
The company of the 47th President of the United States just bought $47 million in Bitcoin.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 11 Gäste