Balsamico
Moderator: Avenger
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
Gaht vo 20 bis 300 stutz. Gang in es fachgschäft, die wüssed.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Gitt soviel ich weiss nume öppe 2 mit entsprächend gschützter Bezeichnig, wo würklich "echt" sind und entsprechend viel choschted. Alles drunder (d.h. die 394587938745 Sorte wo Coop und Migros verchaufed) isch Etiketteschwindel und Schrott (mit Caramelzucker versetzti Mischig us Truubesaft und normalem Essig). De "ächti" Balsamico chunsch wahrschinlich im Globus o.Ä. über.
Für die alltäglichi Chuchi bruch ich amel lieber es Condimento Balsamico Bianco. Isch wie d'Fake-Balsamicos au mit Truubesaft versetzte Essig, aber es spürli milder und ohni de bruuni Caramel-Farbstoff, wo jedes Gricht sofort unansehnlich wärde laht.
Für die alltäglichi Chuchi bruch ich amel lieber es Condimento Balsamico Bianco. Isch wie d'Fake-Balsamicos au mit Truubesaft versetzte Essig, aber es spürli milder und ohni de bruuni Caramel-Farbstoff, wo jedes Gricht sofort unansehnlich wärde laht.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Re: Balsamico
LOL, wieder mal de typisch "so wit ich weiss [wikipediazämefasse]" Post vom gurgelhals. sehr guet.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Bäckerei Baumann
Altstetterstrasse 237
8048 Zürich
+4144-431 3337
Näb Bäckerei au Feinkoscht. Wenn tüüre Balsamico (und überhaupt öppis) willsch, gahsch det.
Altstetterstrasse 237
8048 Zürich
+4144-431 3337
Näb Bäckerei au Feinkoscht. Wenn tüüre Balsamico (und überhaupt öppis) willsch, gahsch det.
I speeled my drink!
Re: Balsamico
btw: balsamico isch extreme modehype, so ca. parallel mit em ruccola cho. es gitt es par recht gueti Rezept dermit (z.B. Balsamico Champagner Sauce) . Ha aber no nie en "echte" probiert.
Voll de Hass si Balsamico Verzierige uf teller bi Restaurant. Wüll entweder hesch en guete Balsamico und dä isch ds tür für so verzierigsscheiss, oder es isch so billigi Scheisse, dassi ne eh nid uf mim Teller wott.
Voll de Hass si Balsamico Verzierige uf teller bi Restaurant. Wüll entweder hesch en guete Balsamico und dä isch ds tür für so verzierigsscheiss, oder es isch so billigi Scheisse, dassi ne eh nid uf mim Teller wott.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
hmmmm da doch aber migros (aber wohl nöd i jedem): http://www.leshop.ch/leshop/Main.do/dir ... 293/-10058
probier ich mal.
probier ich mal.
I speeled my drink!
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
di modena mues es sii 

"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
http://www.chaemimetzg.ch/
de inhaber isch huere fan vo balsamico chsach dete aalüte
de inhaber isch huere fan vo balsamico chsach dete aalüte
Unsere Essig-Spezialitäten
Bei unseren Essig-Spezialitäten finden Sie eine Vielzahl von auserlesenen Aceto Balsamicos die teilweise bis zu 12 Jahre im Eichenfass gelagert wurden. Bei der Beratung für die unterschiedlichen Anwendungen der verschiedenen Essige ist Ihnen unser Verkausteam gerne behilflich.
Balsamico Aceto di Modena Rossine
Balsamico Aceto di Modena Seleziore bianco
Balsamico Balzebu
Balsamico bianco Mazzetti
Aceto di Vino bianco
Mussini Crema di Aceto Balsamico
Mussini Aceto Balsamico crema Nr. 8 / 12 Jahre alt
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- mousch
- Shady's Personal Trainer
- TRADINGPOINTS:
-
512
Ich chauf immer de 2. türscht vom Coop, choscht glaub 16.- ds fläschli, absolut genial, benütze ne aber sälte für Salatsauce, für das ischr leidr scho fascht chli ds süesslech.
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!
D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
fair, versuechi glaub mal dä.zwirrlibatz hat geschrieben:hmmmm da doch aber migros (aber wohl nöd i jedem): http://www.leshop.ch/leshop/Main.do/dir ... 293/-10058
probier ich mal.
oder en andere di modena us em coop, falls i grad det bi.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130