ich mach nie mis bett zraecht. was bringt mir das?NERV hat geschrieben:Normal? Oder machsch dis Bett nach em Gebruch nöd schön?
ziitverschwaendig. vorallem bi dir wo mer es handbuech drueber schriebe choent

Moderator: Avenger
ich mach nie mis bett zraecht. was bringt mir das?NERV hat geschrieben:Normal? Oder machsch dis Bett nach em Gebruch nöd schön?
Emmm naja, wotsch nöd in enere schön ufgrumte Umgebig wohne? Oder hesch gern en Saustau mit viel Staub und Plunder?Mastler(P) hat geschrieben:ich mach nie mis bett zraecht. was bringt mir das?NERV hat geschrieben:Normal? Oder machsch dis Bett nach em Gebruch nöd schön?
wahrevo hat geschrieben:ehrlichgseit tueni glaub nur ufruume wenn wibliche bsuech kunt
NERV hat geschrieben:Ich hans halt super gern wenns topp ufgrumt und suber isch. Füehle mich au bi Kollege immer total unwohl, sobald nöd total suber isch. Ghört für mich zum lifestyle en schöni Wohnig, mit schöne Möbel und natürlich immer blitzeblank. Tue mich immer fremdschmäe wenn ich in es ufgrumts appartment chume. Chan z. B. au nöd go penne, wenn ich z. B. weiss, dass ich d'Abwäschmaschine no nöd usgrumt, es Hemd no nöd büglet oder de Papierchübel no nöd glärt han.![]()
PS: Gitt halt scho vil Lüt, wo nüt vo Ornig und Suberkeit halte.
das tud mer leid.NERV hat geschrieben:Chan z. B. au nöd go penne, wenn ich z. B. weiss, dass ich d'Abwäschmaschine no nöd usgrumt, es Hemd no nöd büglet oder de Papierchübel no nöd glärt han.![]()
normal.evo hat geschrieben:also chli ufruume tueni dänks au. ab eme gwüsse zitpunkt regts mi denn au uf wenn zviel züg ummeligt. eifach so steril blitzeblanko wie bim nerv isches nie.
Meinsch ich sött? Füehle mich eigentlich wohl! Bin eifach wie mis Mami, die dreit au dure, wenn irgendwo öppis umeligt oder nöd suber isch.Mastler(P) hat geschrieben:das tud mer leid.NERV hat geschrieben:Chan z. B. au nöd go penne, wenn ich z. B. weiss, dass ich d'Abwäschmaschine no nöd usgrumt, es Hemd no nöd büglet oder de Papierchübel no nöd glärt han.![]()
gasch du eigentlich zum ne psycholog oder haesch susch lueht mit dene ueber dini ticks und problem rede chasch? aso usserhalb vom internet meini.
normal.evo hat geschrieben:also chli ufruume tueni dänks au. ab eme gwüsse zitpunkt regts mi denn au uf wenn zviel züg ummeligt. eifach so steril blitzeblanko wie bim nerv isches nie.
Geit mir öppe glich. Ich glaubs das isch eifach s'Alter wo meh entdeckt, dass es no anders gitt als Onenight Stands, Game und sich regelmässig volllaufe lah.blackraini hat geschrieben:I game dia letschte 2 bis 3 Jahr max. 2h pro Wuche...
Studium (okay, sit letschtem Semester nüm so) brucht einiges a Ziit, dr Huushalt (huara viel Ziit bruchi für's Ikaufe, Putze und Ufruhme) und s' gelegentliche Bügle ebefalls. Usserdem hani eifach nüm so Bock, x Stunde vorem Bildschirm z'verbringe, wenn i ir gliche Ziit öppis mit dr Fründin oder Kollege chan unterneh. Sobald's wieder wärmer isch, gang i am Abig lieber use go grille oder hantiere in mina 5 Gartebeet hinterem Huus ume oder gang go bike.
All dia Games woni frühner x Stunde am PC oder uf Konsole gamet han, git's ir 1231243. Version immer no und es sind mir i de letschte Jahre au eher wenig Games id Hütte cho, woni usnahmswiis mal wieder 2 bis 3h am Stück, zum Teil mit der Fründin, gspielt han... irgendwenn hesch es eifach gseh, solang d' Gameindustrie immer öppe s' gliche bringt.
und ich loss se meistens eifach liggeblackraini hat geschrieben:Handstaubsuuger für Brotchrümel, nid schlecht; aber i wirfs au immer i Schüttstei![]()
demfall ergaenzet ihr eu super! freut mich fuer dich.NERV hat geschrieben:Sie isch also meh de Mah anstatt Frau und ich meh d Frau astatt de Mah. Ich tuen mich au gern schminke und liebe shoppe. Sie hasst Shoppe.
blackraini hat geschrieben:Volllaufe lah; 16 bis 24 öppe jedes Weekend, sicher jedes 2. und so öppe jede Monet 800.- bis 1000.- versoffe :typej:
lol, ich au. wenns zvill wird butz ichs weg. chan aber guet es paar wuche oder moenet duure.evo hat geschrieben:und ich loss se meistens eifach ligge
Ha a das müesse denke,NERV hat geschrieben: Chan z. B. au nöd go penne, wenn ich z. B. weiss, dass ich d'Abwäschmaschine no nöd usgrumt, es Hemd no nöd büglet oder de Papierchübel no nöd glärt han.![]()
Chan scho penne, aber es nervt ich am nöchschte tag umso meh, wenn ichs nöd am Vorabe erlediget han.derinderinderinderin hat geschrieben:Ha a das müesse denke,NERV hat geschrieben: Chan z. B. au nöd go penne, wenn ich z. B. weiss, dass ich d'Abwäschmaschine no nöd usgrumt, es Hemd no nöd büglet oder de Papierchübel no nöd glärt han.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=M6u-dPsDWz0
ab 1:45
Gmäss neue Studiä sött mer s Bett bzw. d Decki nöd schön usbreite, will sich denn d Milbe besser verbreite chönd! Drum immer d Decki verwurschtle.Mastler(P) hat geschrieben:ich mach nie mis bett zraecht. was bringt mir das?NERV hat geschrieben:Normal? Oder machsch dis Bett nach em Gebruch nöd schön?
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste