Ich hahn nie Zyt für Videospili Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Re: Ich hahn nie Zyt für Videospili Topic

Beitrag von Mastler(P) »

NERV hat geschrieben:Normal? Oder machsch dis Bett nach em Gebruch nöd schön?
ich mach nie mis bett zraecht. was bringt mir das?
ziitverschwaendig. vorallem bi dir wo mer es handbuech drueber schriebe choent :idea:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0

Beitrag von NERV »

Mastler(P) hat geschrieben:
ziitverschwaendig. vorallem bi dir wo mer es handbuech drueber schriebe choent :idea:
Emmm naja, wotsch nöd in enere schön ufgrumte Umgebig wohne? Oder hesch gern en Saustau mit viel Staub und Plunder?
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

staub stoehrt scho uf ziit. plunder haesch du, au wenns schoen versorgt isch. ich ruehr vill weg.
bi mir chunt halt nutze vor aesthetik. wieso s bett mache wenn ich es jede tag sowieso wieder bruche.
wenn ich usser huus bin ischs mer genau so egal wie wenn ich dihei bin. aso bitte.
hauptsach es isch alles ufm bett was si muss.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

isch mer jez au nit so wichtig dass ufgruumt isch bi mir. mach usser esse, chli am pc sih, schlofe und dusche nit grad so viel diheim. ab und an mol no bsuech.
bi all dem störts mi nit so wenn nit alles top ufgruumt isch. ehrlichgseit tueni glaub nur ufruume wenn wibliche bsuech kunt :lol:
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0

Beitrag von NERV »

Ich hans halt super gern wenns topp ufgrumt und suber isch. Füehle mich au bi Kollege immer total unwohl, sobald nöd total suber isch. Ghört für mich zum lifestyle en schöni Wohnig, mit schöne Möbel und natürlich immer blitzeblank. Tue mich immer fremdschmäe wenn ich in es ufgrumts appartment chume. Chan z. B. au nöd go penne, wenn ich z. B. weiss, dass ich d'Abwäschmaschine no nöd usgrumt, es Hemd no nöd büglet oder de Papierchübel no nöd glärt han. :oops:

PS: Gitt halt scho vil Lüt, wo nüt vo Ornig und Suberkeit halte.
Zuletzt geändert von NERV am 04 Mai 2011 09:12, insgesamt 1-mal geändert.
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Chäller
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Chäller »

edit
Zuletzt geändert von Chäller am 04 Mai 2011 09:12, insgesamt 1-mal geändert.
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
Chäller
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0

Beitrag von Chäller »

evo hat geschrieben:ehrlichgseit tueni glaub nur ufruume wenn wibliche bsuech kunt :lol:
wahr :lol: oder s'Mami!

guet...i de Chuchi und im Badzimmer muesses bi mir immer üsserst suuber und ufgruumt si.
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
sidusson
Zelda Lover
Zelda Lover
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
603
Trading points minus
1

Beitrag von sidusson »

NERV hat geschrieben:Ich hans halt super gern wenns topp ufgrumt und suber isch. Füehle mich au bi Kollege immer total unwohl, sobald nöd total suber isch. Ghört für mich zum lifestyle en schöni Wohnig, mit schöne Möbel und natürlich immer blitzeblank. Tue mich immer fremdschmäe wenn ich in es ufgrumts appartment chume. Chan z. B. au nöd go penne, wenn ich z. B. weiss, dass ich d'Abwäschmaschine no nöd usgrumt, es Hemd no nöd büglet oder de Papierchübel no nöd glärt han. :oops:

PS: Gitt halt scho vil Lüt, wo nüt vo Ornig und Suberkeit halte.

schwuuuulä!
shubidu
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

also chli ufruume tueni dänks au. ab eme gwüsse zitpunkt regts mi denn au uf wenn zviel züg ummeligt. eifach so steril blitzeblanko wie bim nerv isches nie.
blackraini
Mungg
Mungg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
73
Trading points minus
0

Beitrag von blackraini »

I game dia letschte 2 bis 3 Jahr max. 2h pro Wuche...
Studium (okay, sit letschtem Semester nüm so) brucht einiges a Ziit, dr Huushalt (huara viel Ziit bruchi für's Ikaufe, Putze und Ufruhme :() und s' gelegentliche Bügle ebefalls. Usserdem hani eifach nüm so Bock, x Stunde vorem Bildschirm z'verbringe, wenn i ir gliche Ziit öppis mit dr Fründin oder Kollege chan unterneh. Sobald's wieder wärmer isch, gang i am Abig lieber use go grille oder hantiere in mina 5 Gartebeet hinterem Huus ume oder gang go bike.

All dia Games woni frühner x Stunde am PC oder uf Konsole gamet han, git's ir 1231243. Version immer no und es sind mir i de letschte Jahre au eher wenig Games id Hütte cho, woni usnahmswiis mal wieder 2 bis 3h am Stück, zum Teil mit der Fründin, gspielt han... irgendwenn hesch es eifach gseh, solang d' Gameindustrie immer öppe s' gliche bringt. :idea:
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

NERV hat geschrieben:Chan z. B. au nöd go penne, wenn ich z. B. weiss, dass ich d'Abwäschmaschine no nöd usgrumt, es Hemd no nöd büglet oder de Papierchübel no nöd glärt han. :oops:
das tud mer leid.
gasch du eigentlich zum ne psycholog oder haesch susch lueht mit dene ueber dini ticks und problem rede chasch? aso usserhalb vom internet meini.
evo hat geschrieben:also chli ufruume tueni dänks au. ab eme gwüsse zitpunkt regts mi denn au uf wenn zviel züg ummeligt. eifach so steril blitzeblanko wie bim nerv isches nie.
normal.
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0

Beitrag von NERV »

NERV hat geschrieben:Chan z. B. au nöd go penne, wenn ich z. B. weiss, dass ich d'Abwäschmaschine no nöd usgrumt, es Hemd no nöd büglet oder de Papierchübel no nöd glärt han. :oops:
das tud mer leid.
gasch du eigentlich zum ne psycholog oder haesch susch lueht mit dene ueber dini ticks und problem rede chasch? aso usserhalb vom internet meini.
evo hat geschrieben:also chli ufruume tueni dänks au. ab eme gwüsse zitpunkt regts mi denn au uf wenn zviel züg ummeligt. eifach so steril blitzeblanko wie bim nerv isches nie.
normal.
Meinsch ich sött? Füehle mich eigentlich wohl! Bin eifach wie mis Mami, die dreit au dure, wenn irgendwo öppis umeligt oder nöd suber isch. :lol: Mini Fründin isch übrigens pure Gägeteil und de total Chaot. Staplet Chleider uf grosse Hüfe anstatt im Chleiderschrank, tuet nach em Brotschnide Brosme in Schützstei anstatt mit dem Handstaubsuger ufsuge, chan nöd wäsche & bügle, laht alles überall lah umelige und steit uf herti Sexspielszüg etc.

Sie isch also meh de Mah anstatt Frau und ich meh d Frau astatt de Mah. Ich tuen mich au gern schminke und liebe shoppe. Sie hasst Shoppe. :lol:
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0

Beitrag von NERV »

blackraini hat geschrieben:I game dia letschte 2 bis 3 Jahr max. 2h pro Wuche...
Studium (okay, sit letschtem Semester nüm so) brucht einiges a Ziit, dr Huushalt (huara viel Ziit bruchi für's Ikaufe, Putze und Ufruhme :() und s' gelegentliche Bügle ebefalls. Usserdem hani eifach nüm so Bock, x Stunde vorem Bildschirm z'verbringe, wenn i ir gliche Ziit öppis mit dr Fründin oder Kollege chan unterneh. Sobald's wieder wärmer isch, gang i am Abig lieber use go grille oder hantiere in mina 5 Gartebeet hinterem Huus ume oder gang go bike.

All dia Games woni frühner x Stunde am PC oder uf Konsole gamet han, git's ir 1231243. Version immer no und es sind mir i de letschte Jahre au eher wenig Games id Hütte cho, woni usnahmswiis mal wieder 2 bis 3h am Stück, zum Teil mit der Fründin, gspielt han... irgendwenn hesch es eifach gseh, solang d' Gameindustrie immer öppe s' gliche bringt. :idea:
Geit mir öppe glich. Ich glaubs das isch eifach s'Alter wo meh entdeckt, dass es no anders gitt als Onenight Stands, Game und sich regelmässig volllaufe lah.
blackraini
Mungg
Mungg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
73
Trading points minus
0

Beitrag von blackraini »

Handstaubsuuger für Brotchrümel, nid schlecht; aber i wirfs au immer i Schüttstei :mrgreen:

Volllaufe lah; 16 bis 24 öppe jedes Weekend, sicher jedes 2. und so öppe jede Monet 800.- bis 1000.- versoffe :typej:
Jetzt bruchi no 100.- pro Monet, wenn überhaupt - defür de meistens au nur 1mal :vortex:
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

blackraini hat geschrieben:Handstaubsuuger für Brotchrümel, nid schlecht; aber i wirfs au immer i Schüttstei :mrgreen:
und ich loss se meistens eifach ligge :lol:
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

NERV hat geschrieben:Sie isch also meh de Mah anstatt Frau und ich meh d Frau astatt de Mah. Ich tuen mich au gern schminke und liebe shoppe. Sie hasst Shoppe. :lol:
demfall ergaenzet ihr eu super! freut mich fuer dich. :)
und ich weiss noed ob du soetsch, aber wenn noed penne chasch will no zueg ir spuehlmaschine haesch denn isch das glaub scho noed s gsuendschte und doch sehr extrem.
blackraini hat geschrieben:Volllaufe lah; 16 bis 24 öppe jedes Weekend, sicher jedes 2. und so öppe jede Monet 800.- bis 1000.- versoffe :typej:
:lol:
evo hat geschrieben:und ich loss se meistens eifach ligge :lol:
lol, ich au. wenns zvill wird butz ichs weg. chan aber guet es paar wuche oder moenet duure. :lol:
derinderinderinderin
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
86
Trading points minus
0

Beitrag von derinderinderinderin »

NERV hat geschrieben: Chan z. B. au nöd go penne, wenn ich z. B. weiss, dass ich d'Abwäschmaschine no nöd usgrumt, es Hemd no nöd büglet oder de Papierchübel no nöd glärt han. :oops:
Ha a das müesse denke, :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=M6u-dPsDWz0

ab 1:45
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0

Beitrag von NERV »

derinderinderinderin hat geschrieben:
NERV hat geschrieben: Chan z. B. au nöd go penne, wenn ich z. B. weiss, dass ich d'Abwäschmaschine no nöd usgrumt, es Hemd no nöd büglet oder de Papierchübel no nöd glärt han. :oops:
Ha a das müesse denke, :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=M6u-dPsDWz0

ab 1:45
Chan scho penne, aber es nervt ich am nöchschte tag umso meh, wenn ichs nöd am Vorabe erlediget han. :)
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Gmäss neue Studiä sött mer s Bett bzw. d Decki nöd schön usbreite, will sich denn d Milbe besser verbreite chönd! Drum immer d Decki verwurschtle.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

SIE SCHLAFEN NICHT ALLEIN. UEBER EINER MILLION MILBEN BEFINDEN SICH IN IHRER MATRATZE. FINDEN SIE DAS ANGENEHM????

genau dä text isch ufeme a4 blatt usdruckt gsi und in ere UBS filiale ghange woni oft geld abheb.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

und, haesch anegschriebe ja/nei?
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

voll nööd
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

wenn ich grafittis gsehn wo eh frag stelled oder epis dumms saeged juckts mi immer so was anezschriebe.
.. vilicht chauf ich mer mal eh spray dose wenn ich meh freiziit han. :happy:

quasi um so weichi ussage no meh is laecherliche zzieh.
damit vilicht au mal dae autor nahdaenkt was er da uselah haet und im beschte fall drus lernt.

ich bin guetmensch. :happy:
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

ich find das voll OK wemme so sprüch ine bankfiliale kläbt. isch jez also kei missstand wome behebe müesst.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

lol, sicher ischs ok und kenn misstand. aber genau so ischs au unnoetig.
ich han bi minere ussag schlimmeres im chopf gha. :lol:
Antworten