Tatsujin hat geschrieben:ich find wipeout langwiilig, resp. han mich nie demit chöne aafründe.
hesch z'weni reaktion zum um die erscht kurve z'cho?
nei seich; für mi WipEout über alles (also die uf em PSX), git nit viel Spiel woni über johre immer wieder so oft und lang spiel wie die, velicht SFIITurbo, Castlevania 4 oder Super Mario Bros könne mithalte. I mein spielbarkeit, Grafik, de Sound, s'Desing, de Speed alles, das Gfühl zwische Epic Win und Fatal Fail in dr letschte Kurve, unerreicht...
Tatsujin hat geschrieben:ich find wipeout langwiilig, resp. han mich nie demit chöne aafründe.
hesch z'weni reaktion zum um die erscht kurve z'cho?
nei seich; für mi WipEout über alles (also die uf em PSX), git nit viel Spiel woni über johre immer wieder so oft und lang spiel wie die, velicht SFIITurbo, Castlevania 4 oder Super Mario Bros könne mithalte. I mein spielbarkeit, Grafik, de Sound, s'Desing, de Speed alles, das Gfühl zwische Epic Win und Fatal Fail in dr letschte Kurve, unerreicht...
mich het eifach die flugfahrpfüsik vo dem spiel nie chöne begeischtere.schlächt isch es sicher nöd und einigi vo de tim wright BGMs sind au frisch
han den halt amigs meh zuegluegt gha wenn de kolleg gspeilt het
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
lol weiss ich doch nöd. mach poll abstimmig drüber
www.pcedaisakusen.net
"speed" esch sehr subjektiv
ond osserdem eschs kä "gschötzte" begriff för ä gamekategorie, also hätsch ruhig för s'forzer-spiel chönne stimme. aber du häschs scho rechtig gmacht: es hätti eh kei chance!
ha no vergässe dä "priis" znänne förs sieger-game im racing-poll: näbscht ihtrag id anale getz es eignigs "worship topic" womer cha schribe, werom das game häd müesse gwönne
los, wiiter mache wer nonig häd, no 2 täg! (ond lönd bitte ridge racer ned scho i dä vorrondi uusscheide! )
emP hat geschrieben:
Outrun (MD, SAT, DC) 10% [ 3 ] -->OLOLOL, Komplette Arcade Abfall
Pole Positon (Atari) 0% [ 0 ] -->Kenni nid
OLOLOLOL!!!
www.pcedaisakusen.net